abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54887073
Tja, je bent het zelf schuld doordat je door je emoties (en die van je vriend) volledig laat besturen. Je bent toch krankjorem als je je huis gewoon weg geeft?

En ja, al die mooie "Maar het blijven toch mijn ouders!" / "Maar het is familie!" ken ik onderhand wel, maar dat wil niet zeggen dat je alles maar voor die mensen moet doen, en alles van ze moet pikken. Ook familie moet maar zorgen dat ze hun zaken in orde hebben, dat is JOUW verantwoordelijkheid niet.
pi_54887094
En wat voor afkomst heeft die schoonfamilie van je? Just curious...
pi_54887683
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:53 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik wil dat ook graag weten om mijn vooroordeel de wereld uit te helpen.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:24:15 #54
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_54887851
Volgens mij zijn het gewoon autochtone tokkies...
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_54889158
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:24 schreef Barachem het volgende:
volgens mij is de ts zelf ook zo'n tokkie. Alleen maar stoere taal met 'kut' en 'godverdomme' etc. maar gewoon eens actie ondernemen is er niet bij. Blijf maar lekker klagen
pi_54889173
schoonouders zijn over het algemeen niet de leukste mensen nee
[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
  Moderator / Redactie FP woensdag 28 november 2007 @ 12:28:03 #57
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_54889473
Tijd voor de FOK!Knokploeg denk ik zo
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 28 november 2007 @ 12:54:00 #58
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_54890092
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:53 schreef Tuvai.net het volgende:
De stilte zegt genoeg
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_54890298
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:50 schreef lancome het volgende:

[..]

Geloof me, mijn relatie is alles waard. Ik ben erg tevreden met mijn relatie al bijna 6 jaar lang!!
Totdat blijkt dat:
quote:
Totdat die kuttekop kwam tenminste en we maken wel vaker ruzie over. Hij vind t ook niet leuk wat die gare ouders doen. Maar hij mist zijn broertjes, hij had ze al 3 jaar niet gezien. Het is toch wel je familie weet je. Maar ik heb totaal geen respect voor ze. Ik wil ze gewoon niet meer zien. Ik heb ook liever dat hij daar naar hun huis gaat om ze te zien. Maar die kut heeft geen koelkast omdat ze net verhuist is, dus komt ze langs wanneer ze maar wil en natuurlijk mijn nieuwe spullen komen bekijken. Mijn hart trilt van de angst van wat is het volgende dat verrot gaat! Die kinderen vervelen zich rot in dat huis omdat er geen televisie is, dus komen ze wanneer ze maar willen. Het komt me echt mijn neus uit!!
Hij vindt het ook niet leuk maar ik kan wel begrijpen dat het moeilijk is je familie de deur te wijzen.
Toen ze 3 maanden geleden van plan waren hiernaartoe te komen heb ik me als een gek verzet, maar die ouders hingen de telefoon op en hebben niet eens naar onze ontkenningen geluistert en zijn gewoon gekomen. Hij is ze zelfs van het vliegveld gaan halen. Hij vindt het gewoon heel erg voor die kinderen.
Um pardon? Dus jouw woord telt niet?
quote:
Ik heb ook tegen hem gezegt of je ouders of ik, maar dan is het chantage en hij wilde niet kiezen en allebei hebben..Ik heb wel sterk he gevoel dat hij voor zijn familie zou kiezen. Hij houdt teveel van zijn broertjes, het zijn jonge kleine kinderen. Soms heb ik ook wel eens medelijden met die kinderen dat ze zulke gare ouders hebben. Het is gewoon kut!
Mijn enige hoop is dat ze binnen 2 weken weer verhuist. Het nieuwe huis is een stuk verder op. Ik hoop dat het dan wat zal verbeteren.
Kortom: zolang ergeen dingen spelen waarin jouw stem gehoord moet worden is jouw relatie fantastisch. Lekker idee zeg, dat je er zelf geen enkele invloed op hebt. Je hóópt dat ze vanzelf weggaan. Jouw vriend gaat ze immers niet uit de weg. Sterker nog, als jij zijn profiterende familie op afstand wilt houden, dreigt hij ermee dat jij jouw familie ook maar niet meer mag zien.
Zie dat eens onder ogen, en sterkte verder...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_54890305
Tja, wil weten of mijn vooroordelen weer eens correct zijn.

En in 'bepaalde culturen' is het nou eenmaal zo dat je ten koste van alle andere dingen je familie maar moet steunen en pikken. Komt alleen narigheid van als je je met zoiets opzadelt.
  woensdag 28 november 2007 @ 13:07:17 #61
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_54890395
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:50 schreef lancome het volgende:

[..]

Ik heb ook tegen hem gezegt of je ouders of ik, maar dan is het chantage en hij wilde niet kiezen en allebei hebben. Ik heb wel sterk he gevoel dat hij voor zijn familie zou kiezen. Hij houdt teveel van zijn broertjes, het zijn jonge kleine kinderen. Soms heb ik ook wel eens medelijden met die kinderen dat ze zulke gare ouders hebben. Het is gewoon kut!
Mijn enige hoop is dat ze binnen 2 weken weer verhuist. Het nieuwe huis is een stuk verder op. Ik hoop dat het dan wat zal verbeteren.
Op een gegeven moment zullen bij jouw ook de stoppen door en maak jij de keuze voor hem/sla je de boel kort en klein of haar en dat is ook iets wat je vriend moet inzien. Inzien dat dit niet eeuwig kan door gaan en dat er straks wat moet gebeuren (heb het idee dat daar niet veel meer voor nodig is). Waarom geef je hem niet de keuze om er iets aan te doen en jouw te houden of niks te doen en je kwijt te raken?
phluphy for president!
pi_54892315
Verkapt ik-heb-een-vriendin-topic
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 28 november 2007 @ 14:14:44 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54892409
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:11 schreef Me_Wesley het volgende:
Verkapt ik-heb-een-vriendin-topic
Onverkapte Ik-kan-mannen-en-vrouwen-niet-uit-elkaar-houden-post?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54894312
Dit topic met uber reacties.

Heeft Ts trouwens al iets naar de overkant van de straat geflikkerd? xD
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
  woensdag 28 november 2007 @ 15:29:59 #65
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_54894622
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:19 schreef Suga_Mama het volgende:
Heeft Ts trouwens al iets naar de overkant van de straat geflikkerd? xD
* WyriHaximus is ook geintereseerd
phluphy for president!
pi_54894883
Je kan je vriend niet dwingen zijn familie niet meer te zien, maar je kan zijn familie wel te toegang ontzeggen tot jouw huis. Of is het 't huis van je vriend?
Zeg tegen je vriend dat zijn moeder en zijn broertjes niet meer welkom zijn tot ze zich weten te gedragen. Gaat je vriend trammelant maken, dan zeg je dat je het lang genoeg aan hebt moeten zien hoe jouw eten opgegeten wordt, jouw spullen kapot gemaakt worden, en je notabene voor hén tijdelijk je huis uit bent gegaan zodat zij ergens konden wonen. Het houdt ééns op, TS. Je hebt al genoeg (veel te veel, zelfs) geslikt om wille van zijn familie.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 28 november 2007 @ 15:52:08 #67
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_54895238
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:24 schreef Barachem het volgende:
Hmmm die kunnen over het algemeen niet emigreren die zijn namelijk nergens welkom

Als TS zo graag haar relatie en haar huis wil houden lijkt het mij de beste oplossing dat ze gaat verhuizen naar een andere plaats.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 28 november 2007 @ 15:58:48 #68
138448 PeZu
Suspended animation
pi_54895432
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:52 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hmmm die kunnen over het algemeen niet emigreren die zijn namelijk nergens welkom

Als TS zo graag haar relatie en haar huis wil houden lijkt het mij de beste oplossing dat ze gaat verhuizen naar een andere plaats.
ja of boodschappen gaan doen in een 100% biologische winkel _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_54895811
Wat een kuthoer Die vriend van je moet zijn moeder maar weer eens terug op aarde zetten d.m.v. een paar klappen
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 28 november 2007 @ 16:32:37 #70
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_54896353
Ik zou die "vriend" op laten tiefen en bij zijn tokkie ouders laten wonen. En natuurlijk de sloten veranderen.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_54896818
Sorry dak het zeg..maar ik vind die vriend van jou maar een slappe zak als ik het zo hoor...
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 28 november 2007 @ 17:06:40 #72
81894 godigita
Trollercoaster
pi_54897305
Sloten veranderen, en niet meer open doen? Is maar een suggestie.
  woensdag 28 november 2007 @ 19:55:56 #73
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_54901710
>> R&P ?
Tics van je petten.
  woensdag 28 november 2007 @ 22:00:46 #74
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_54905893
Shut the fuck up en doe er wat aan.

Het leven is keuzes maken. Je kunt nu eenmaal niet alles hebben. Maak een keuze waardoor je gelukkiger bent dan nu in plaats van erover gaan zeuren. Er zijn genoeg dingen in het leven waar je wel iets aan kan doen en dit is er 1 van.
Horrible Cunt!
pi_54906507
Een paar vraagjes TS: is het een huurhuis?
Zijn jullie beide hoofdhuurder of hij?
Is er een samenlevingscontract opgemaakt toen jullie gingen samenwonen?

Zo niet; maak dat je wegkomt, dit gaat gegarandeerd fout !!
En doe aangifte wegens huisvredebreuk tegen ma en kinderen.
FOK!'s rode weduwe.
pi_54908451
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je bent gek dat je ze nog binnen laat. Eigen schuld hoor.
Ik wilde ze niet binnen laten. We hadden geen keus. Moesten ze dan op straat slapen? Het ene kind is 10 en het andere is 14. Zou jij ze de deur wijzen?
  woensdag 28 november 2007 @ 23:24:25 #77
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54908720
Die schoonmoeder klinkt (serieus) als een verslaafde of ex-verslaafde. En/of iemand die mentaal niet helemaal in orde is. Of een IQ van 60 heeft. Waarom is zij eigenlijk in haar eentje naar NL terug gekomen? Waar is haar man?
pi_54909013
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:19 schreef Barachem het volgende:
Ik denk dat dit het breekpunt van jullie relatie gaat worden.
Je hebt zo'n bloedhekel aan dat paupervolk van hem en hij ten dele ook.
Toch verdedigd die lamlul zijn eigen familie tegenover jou.
Voor mij als man tekenen genoeg dat jij misschien niet het belangrijkste in zijn leven bent en dat meneertje sentimentaliteit en 'familiezin' voor liefde en goede vriendschap stelt.

Ja, familie is familie, maar als het asos zijn en de heleboel lopen te verstieren, dan moet er gewoon een streep getrokken worden.
Ik heb een soortgelijke situatie met mijn stiefvader, waardoor ik niet meer daar kom omdat het een klinische psychopaat is die je voor geen plancklengte kunt vertrouwen.
Dat ik mijn brortjes en mijn zusje al 2,5 jaar niet meer gezien heb, ligt wel aan mij, maar dat moet ik maar eens gaan regelen.
Daarnaast ga ik ook niet meer om met mijn oudste tante, puur omdat ze tegen me gelogen heeft en op zich al een secreet was.

Dat je vriend eist dat je ouders niet meer mogen komen als de zijne niet meer mogen komen is absurd omdat je ouders hem wel geholpen hebben.
Vraag hem maar eens of hij problemen met zijn ouders heeft en ook of hij problemen met jouw ouders heeft.
En dan vraag hem als hij dan wel problemen met zijn ouders heeft en niet met de jouwe, waarom hij dan eist dat jouw ouders niet mogen komen als de zijne ook niet mogen komen.
Zeg hem dat je hun er niet in wilt hebben omdat hun gedrag meer dan onacceptabel vindt en dat het vreselijk is dat zijn broetjes alsmaar stelen, vernielen en eten opeten zonder te vragen.
En dat als jouw ouders ook zo zouden doen, dat jij ze er ook buiten de deur houdt.
Zeg hem dat het jouw huis is en dat jij graag veilig en wel in huis wilt voelen, maar dat helemaal niet kunt als elke keer die familie van hem komt en jou en ook hem gaat terroriseren, dat je vindt dat hij je niet tegen zijn familie wilt beschermen. [Dit is ook inderdaad ook zo.]
Ga niet ruzien, maar ga wenen, appeleer op zijn beschermingsgevoel, maak hem duidelijk dat het jullie woning is en dat hij jullie recht op vrede en geluk hoort te verdedigen, ook tegen familie die in egoisme andermans geluk wil vernielen.
Zeg dat je denkt dat zijn familie jullie uit elkaar willen halen en dat ze daarom zo naar tegen jou en hem doen.
Vertel hem dat je snapt dat het familie van hem is, maar dat er grenzen moeten zijn in wat ze wel en niet mogen doen en dat ze binnen jouw huis maar horen te luisteren naar jou en hem en als ze dat niet doen, dat ze dan gewoonweg niet welkom zijn.
Het is de woning waar jullie wonen en daar horen anderen, ook familie, naar jullie te luisteren.

Meer dan dat advies kan ik je niet geven.
Die ouders van hem zullen waarschijnlijk nooit meer veranderen.
Wat de broertjes betreft, die zullen waarschijnlijk als ze op zich zelf wonen beter met jullie omgaan.
Success ermee.
Ik heb mijn vriend vaak genoeg duidelijk gemaakt dat ik die mongolen niet wil zien. Ze komen nu langs als ik niet thuis ben en als er nu iets kapot zou gaan krijgt hij de wind van voren. Ik begrijp wel dat hij het contact met die broertjes wil behouden en omdat die kinderen niets krijgen van de moeder geeft hij ze stiekem aan ze. Ik heb het heus wel door. Maar het is toch niet fijn om te weten dat je partner bang is voor je en verbergt dat ie zijn broertjes eten geeft. Ik voel me nu echt een gemene heks. Die kinderen kunnen er niets aan doen. Die ouders van hem zijn mongolen. Ik haat ze maar het zijn zijn ouders weet je. Het moet toch moeilijk zijn voor iemand dat je genaaid wordt door je eigen ouders. Ik zou het fijn vinden als hij geen contact meer opneemt met zijn ouders, maar dat kan ik hem niet vragen en eerlijk gezegd weet ik al wat hij gaat zeggen. Mijn relatie is gewoon heel goed, we hebben het goed en gaan een goede toekomst tegemoet maar voor mij zonder die mongolen. Ik wil ze nooit in mijn leven zien. Dan maar geen bruiloft. Ik schaam me diep om zijn ouders aan mijn ouders voor te stellen. Mijn ouders zouden me verrot uitschelden.
Het is trouwens ons huis, maar ik heb het meeste geld uitgegeven aan alle meubilair en spullen.
Huilen helpt niet bij deze gozer. Ik ben ook een grote jankerd hoor, hij is t al gewend.
Ik heb hem al vaak genoeg gezegd dat die kut is gekomen om ons leven te verpesten, dan zeg ik het ook zo grof. Normaal scheld ik niet maar ze maakt me gewoon woest!
Wel super bedankt voor je advies. Ik zal proberen met hem hierover te praten.
pi_54909036
Jezus wat een paupers. Nekschot is wel op z'n plek in dit geval. Wat een stel bietsers.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_54909268
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:54 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

De stilte zegt genoeg
gewoon nederlands.Helaas zit ik niet de hele dag achter mijn pc om alle vragen te kunnen beantwoorden.
pi_54909366
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:29 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

* WyriHaximus is ook geintereseerd
nee nog niet nee...
pi_54909473
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:52 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook aan. Ik ben bijna klaar met mijn studie, dan ga ik meteen een huis kopen hier heeel ver vandaan!!
pi_54909688
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:24 schreef Aventura het volgende:
Die schoonmoeder klinkt (serieus) als een verslaafde of ex-verslaafde. En/of iemand die mentaal niet helemaal in orde is. Of een IQ van 60 heeft. Waarom is zij eigenlijk in haar eentje naar NL terug gekomen? Waar is haar man?
Ze is zeker niet mentaal in orde. Gestoord wijf is het daarom haat ik haar! Mijn vriend en ik zijn allebij bijna klaar met onze studie en gaan een goede baan krijgen. Ik ben bang dat hij die door die kutwijf straks een strafblad krijgt ofzo. Die kut had de politie gebeld omdat hij haar eruit wilde gooien omdat zij de huur en eten niet wilde betalen. Wat als ze gelogen had tegen de politie en had gezegd dat hij haar had geslagen!! Dan kun je je mooie baan vergeten!!
Die man van haar is helemaal een loser. Hij kan geen werk vinden, in het buitenland heeft ie een gaar baantje en kan zijn gezin niet onderhouden. Die kut heeft hier een uitkering aangevraagd waarmee ze haar kinderen niet eens eten geeft! Haat haar!
pi_54909782
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:53 schreef lancome het volgende:

[..]

Ze is zeker niet mentaal in orde. Gestoord wijf is het daarom haat ik haar! Mijn vriend en ik zijn allebij bijna klaar met onze studie en gaan een goede baan krijgen. Ik ben bang dat hij die door die kutwijf straks een strafblad krijgt ofzo. Die kut had de politie gebeld omdat hij haar eruit wilde gooien omdat zij de huur en eten niet wilde betalen. Wat als ze gelogen had tegen de politie en had gezegd dat hij haar had geslagen!! Dan kun je je mooie baan vergeten!!
Die man van haar is helemaal een loser. Hij kan geen werk vinden, in het buitenland heeft ie een gaar baantje en kan zijn gezin niet onderhouden. Die kut heeft hier een uitkering aangevraagd waarmee ze haar kinderen niet eens eten geeft! Haat haar!
Waarom haat je iemand die duidelijk niet verantwoordelijk is voor haar eigen acties? Ik kan me voorstellen dat zo'n persoon je tot op jet bot irriteert, maar haten? Ik zou eerder medelijden hebben.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_54910286
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:56 schreef Seneca het volgende:

[..]

Waarom haat je iemand die duidelijk niet verantwoordelijk is voor haar eigen acties? Ik kan me voorstellen dat zo'n persoon je tot op jet bot irriteert, maar haten? Ik zou eerder medelijden hebben.
Ik haat haar omdat door haar ik ruzie maak met mijn vriend. Ik haat ze omdat ze elke keer mij geld, tranen en moeite kosten. Ik weet niet hoelang ik dat nog ga volhouden.Ik hou echt ongelooflijk veel van hem maar ik kan me hier niet overheen zetten..ik kan niet ergeten wat ze allemaal wel niet gedaan hebben, maar hij kan het wel heel makkelijk vergeten en doen alsof er niets gebeurd is...Ik wou dat ze er gewoon niet waren...
pi_54910342
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:01 schreef paradoXical het volgende:
Je hebt je studie afgerond en zegt dat je een goede baan gaat krijgen, maar het enige wat ik lees is "die kut hier, die kut daar". Welke studie als ik vragen mag, LTS zwakstroom.
Zo gek maakt ze mij dat ik zo begin te schelden. Zo ben ik normaal gesproken echt niet. Ik studeer op academisch niveau en ben bijna klaar met mijn studie..
pi_54910437
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:19 schreef lancome het volgende:

[..]

Zo gek maakt ze mij dat ik zo begin te schelden. Zo ben ik normaal gesproken echt niet. Ik studeer op academisch niveau en ben bijna klaar met mijn studie..
Dan rest je 1 ding; verhuis snel en naar een dure buurt (liefst nog even wachten tot de dollar het begeeft, scheelt weer in de kosten).
When I win, I win. When i loose? I still win..
pi_54910594
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:16 schreef lancome het volgende:

[..]

Ik haat haar omdat door haar ik ruzie maak met mijn vriend. Ik haat ze omdat ze elke keer mij geld, tranen en moeite kosten. Ik weet niet hoelang ik dat nog ga volhouden.Ik hou echt ongelooflijk veel van hem maar ik kan me hier niet overheen zetten..ik kan niet ergeten wat ze allemaal wel niet gedaan hebben, maar hij kan het wel heel makkelijk vergeten en doen alsof er niets gebeurd is...Ik wou dat ze er gewoon niet waren...
Dat is niet waar. Bij je schoonmoeder is iets niet in orde volgens jou, dus ze is niet verantwoordelijk voor haar daden. Jouw vriend KIEST er echter voor om partij voor zijn moeder te kiezen ipv voor jou, en JIJ kiest er voor om daarover te ruzien met je vriend.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_54910734
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:31 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Bij je schoonmoeder is iets niet in orde volgens jou, dus ze is niet verantwoordelijk voor haar daden. Jouw vriend KIEST er echter voor om partij voor zijn moeder te kiezen ipv voor jou, en JIJ kiest er voor om daarover te ruzien met je vriend.

Zo heb ik er niet over nagedacht. Daar zit wel iets in. Je doet je naam eer aan Seneca.
  donderdag 29 november 2007 @ 00:42:20 #90
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_54910762
tvp, want menselijk leed is tof (mits er iets aan gedaan wordt)
pi_54910780
quote:

[..]

Je bent wel een beetje uit de hoogte..

Ze zijn blijkbaar ver onder jou stand en brengen jouw ''stand'' in gevaar. Jou geluk, je bent toch zeker ook wel een beetje egoistisch maar blijkbaar was je toch wel zo zwak dat je ze in jou huis laat, zo sterk ben je dan ook weer niet.
Maar ik zou zeggen; maak je woorden waar- zeg tegen zijn moeder wat op je hart is: dat je ze haat en dat je ze niet wilt zien. Ben je tenminste eerlijk en ja dan moet jou vriend een keuze maken, jij of familie. Want het gaat nu in elk geval niet door 1 deur.

''play it hard, get it hard''.

[ Bericht 1% gewijzigd door Aasgier op 29-11-2007 01:00:15 ]
pi_54910979
quote:

[..]

Sorry, maar hier geloof ik vrij weinig van. Op de een of andere manier heb je een bepaalde zinsstructuur die mij meer aan een vmbo alloctoon doen denken, sorry.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_54910995
Lol @ Aasgier.

Toepasselijke naam.

P.s. Het is "jouw" in plaats van "jou".
pi_54911006
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:58 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Sorry, maar hier geloof ik vrij weinig van. Op de een of andere manier heb je een bepaalde zinsstructuur die mij meer aan een vmbo alloctoon doen denken, sorry.
Gelukkig ben jij wel erg bedreven in het correct spellen van "allochtoon".
pi_54911121
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:58 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Oh, valt iemands opleiding nu ook al af te leiden aan iemands taalgebruik? Een vriendin van me hanteert ook dat straattaaltje wat we vaak associeren met VMBO'ers, maar ze doet toch echt een Universitaire opleiding. Een dergelijke visie op de wereld is zo beperkt dat ik me bijna ga afvragen of je zelf geen VMBO doet
pi_54911198
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol @ Aasgier.

Toepasselijke naam.

P.s. Het is "jouw" in plaats van "jou".
Ja, heb dan ook vmbo gedaan...

Niet omdat ik nu zo dom ben, maar omdat ik tenminste eerlijk ben; schijt aan school.
pi_54911275
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:16 schreef Aasgier het volgende:

[..]

Ja, heb dan ook vmbo gedaan...

Niet omdat ik nu zo dom ben, maar omdat ik tenminste eerlijk ben; schijt aan school.
Ik weet niet of je daar nou zo trots op moet zijn. Ik heb meer respect voor mensen die dom zijn en hard hun best doen, dan voor mensen met capaciteiten die te lui zijn om er gebruik van te maken.
pi_54911330
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:26 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik weet niet of je daar nou zo trots op moet zijn. Ik heb meer respect voor mensen die dom zijn en hard hun best doen, dan voor mensen met capaciteiten die te lui zijn om er gebruik van te maken.
Zeg dan ook niet dat ik er trots op ben? Ik aanvaard de gevolgen. Het is zeg maar het accepteren van een stempel dat je op je krijgt door anderen bepaalde (ver)oordelen/vooroordelingen.
pi_54911356
Vooroordelen? Je hebt het er toch zelf naar gemaakt. Ik denk gewoon dat mensen een juiste inschatting maken van jouw klaarblijkelijk droevige inzet. Droeftoeters alom.
pi_54911384
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vooroordelen? Je hebt het er toch zelf naar gemaakt. Ik denk gewoon dat mensen een juiste inschatting maken van jouw klaarblijkelijk droevige inzet. Droeftoeters alom.
umm ik zit er niet mee verder.
heb werk, geld en eten.

Maar nogmaals, blijkbaar is het iets ergs!!!
OH OH OH>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')