Hier , vorige week was het in de US. Komende week bij ons dus.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:36 schreef Maidenfan het volgende:
In amerika dan? Of hier ook?
Nou, ik heb even vluchtig gekeken, en de prijzen zijn vrijwel hetzelfde als normaal. Alleen nu met rode strikquote:
Jeuj, ik krijg een gratis nieuwe en waarschijnlijk grotere harde schijf..quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:00 schreef Geqxon het volgende:
http://core.tweakers.net/(...)acbook-schijven.html
Dan zou dus mijn scherm-bezel, mijn topcase, accu, adapter, logic-board én hardeschijf vervangen zijn!
Zoals gezegd is die kortingsdag pas vrijdag. Dus je moet nog even geduld hebben, verder las ik dat vorige week vrijdag in Amerika de Office 2004 Student versie voor $49,95 te krijgen was. Op zich aantrekkelijk omdat je er dus de semi-gratis upgrade naar Office 2008 erbij krijgt. Als ze dat komende vrijdag in NL ook doen, is het misschien nog wel het overwegen waard om in NL te kopen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nou, ik heb even vluchtig gekeken, en de prijzen zijn vrijwel hetzelfde als normaal. Alleen nu met rode strik
quote:
Ik ga'm morgen ophalenquote:
Cool. Ik ga'm sowieso pas 's avonds halen ivm arbeid. En ik denk dat ik gewoon hier ga beginnen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kan je evt. pas morgenavond helpen; ik ben overdag pleite voor arbeid.
Uhm niet veel, ik heb een uur aan de telefoon gehangen... Volgens Apple heb ik maar 2 reparaties gehad, terwijl beide service providers zeggen dat ze alle reparaties kunnen zien. Ik werd op het laatst afgescheept met het excuus dat ik de apple service providers moest bellen om te vragen naar de reparatiebonnen terwijl het bij apple in het systeem moet staan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:25 schreef Guppyfriend het volgende:
nog niks opgeschoten DE?
Hmm, een paar dagen geleden had ik een soortgelijke wallpaper als achtergrond! Maar dan met donkere/zwarte houten balken. Voor de rest leekhij precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoi.
Ik zoek deze wallpaper al een tijdje (1680x1050), maar ik kan 'm niet vinden. Iemand hier toevallig?
[ afbeelding ]
Hier had ik de mijne vandaan:quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoi.
Ik zoek deze wallpaper al een tijdje (1680x1050), maar ik kan 'm niet vinden. Iemand hier toevallig?
[ afbeelding ]
ben benieuwd, wat een drama zeg...quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Uhm niet veel, ik heb een uur aan de telefoon gehangen... Volgens Apple heb ik maar 2 reparaties gehad, terwijl beide service providers zeggen dat ze alle reparaties kunnen zien. Ik werd op het laatst afgescheept met het excuus dat ik de apple service providers moest bellen om te vragen naar de reparatiebonnen terwijl het bij apple in het systeem moet staan.
Dus ik heb vriendelijk tegen die meneer gezegd dat hij zelf maar naar groningen en drachten moest bellen, omdat ik mijn zaakjes wel op orde had (ik heb hier wel die bonnen liggen maar om ze nu in te scannen is ook weer zoiets) maar apple niet. Dus nu gaat die meneer beter in zijn systeem kijken of hij het dan wel kan vinden en belt me dan terug...
Ach ja, het is ook wel weer leuk elke keer zeiken ze dan weer van, als u toch zoveel problemen had waarom kocht u dan geen applecare plan... Omdat ik recht heb op 2 jaar garantie volgens europese wetgeving... oh, okay...quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ben benieuwd, wat een drama zeg...
als je hem vindt hoor ik het graagquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoi.
[ afbeelding ]
Nee, inderdaad. Jammer is dat. Ik exporteerde pas geleden een Pages-document naar Word. Toen ik het daarna weer opende met Pages kreeg ik een waarschuwing dat een bepaalde functie niet werd ondersteund. Een functie die hij er dus kennelijk wél zelf in kan zetten...quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Pages->Word compatibiliteit is nog niet van jewelste..
99 euro.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:28 schreef JoMo0 het volgende:
Dat geheugen daalt net als een gek.
Een 2 GB reepje kost nu rond de 40 euro.
Binnenkort maar eens wat upgraden dan.
Bij Alternatequote:Op dinsdag 27 november 2007 22:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
heb je linkje..? Ik zoek nog wel n reepje
Die kromme vergelijkingen (zoals nu met de autoindustrie) staan me niet zo aan, maar hij heeft wel gelijk dat MS het wat al te makkelijk op drivers dan wel software van derden gooit. En, belangrijker, dat 'de gebruiker' het ervaart als 'Vista is rot', of dat nu wel of niet aan MS ligt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:24 schreef Svyatagor het volgende:
Vista-bash column
http://www.planet.nl/plan(...)tid=899760/sc=96511e
Dat de dock-connector van 2 naar < 1 centimeter is gegaan met de iPhone en Touch kabels.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Eh,,,welke bedoel je? Ik heb nl. een USB-kabel bij mijn iPhone gekregen, die prima op mijn Nederlandse oplader past.
MS moet zn eigen producten compatible maken met de drivers van andere fabrikanten, zoals gamedevs en anderen doen. Desnoods worden de drivers bijgepast.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die kromme vergelijkingen (zoals nu met de autoindustrie) staan me niet zo aan, maar hij heeft wel gelijk dat MS het wat al te makkelijk op drivers dan wel software van derden gooit. En, belangrijker, dat 'de gebruiker' het ervaart als 'Vista is rot', of dat nu wel of niet aan MS ligt.
Ja volgens mij wel . Die kleinere USB kabel wordt ook alleen geleverd bij de iPod Touch , en iPhone.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:43 schreef super-muffin het volgende:
Klopt het dat ik nergens in de Store de iPod Touch/iPhone USB kabels kan vinden? Die met de kortere plug aan de connector kant.
Goedemorgen trouwens.
lol ik snap niets van deze zin...quote:Op woensdag 28 november 2007 11:06 schreef Sjibble het volgende:
Mja, op vista kan je meer installeren spelen gebruiken e.d. als op een Mac, sowieso qua upgraden
Welk merk heb je besteld ?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...heb nog maar 's een reepje van 2Gb besteld. 52 euro, inclusief verzenden. Erg goedkoop zeg.
De gemiddelde lalnaab kan windows gemakkelijker verprutsen dan osxquote:Op woensdag 28 november 2007 11:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
lol ik snap niets van deze zin...
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:42 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vorige week iets minder dan 50 euro voor 512MB RAM betaald.
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:42 schreef Maidenfan het volgende:
Hoe doe je dat
Ebay staat vol met macbook-owners die van hun 512 af willen, voor 5 euro plus verzend ofzo...
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Eh,,,welke bedoel je? Ik heb nl. een USB-kabel bij mijn iPhone gekregen, die prima op mijn Nederlandse oplader past.
Nee , het was vorige week in de VS . En vrijdag bij ons.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:57 schreef Jarno het volgende:
Ik snap de hele Black Friday hype niet zo. Je kunt toch niks bestellen uit de VS store?.
Ahkay. Ik dacht dat het een VS-only ding was.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:30 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee , het was vorige week in de VS . En vrijdag bij ons.
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 28 november 2007 13:59 schreef Geqxon het volgende:
Is de bluetooth headset 130 euro? O my fucking god....
En m'n oren doen al zeer als ik er naar kijk.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:13 schreef Geqxon het volgende:
Bespaar je het gehannis, koop de 2.2Ghz.
Mooi product! Ook al een hele tijd onder Tiger gebruikt. Alleen zonde dat je ervoor moet betalen.. nouja, officieel danquote:Op woensdag 28 november 2007 13:36 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
CandyBar 3, met Pixadex samen in 1
http://www.panic.com/candybar/
quote:CNET's Top Ten Terrible Tech Products
Windows Vista
Any operating system that provokes a campaign for its predecessor's reintroduction deserves to be classed as terrible technology. Any operating system that quietly has a downgrade-to- previous-edition option introduced for PC makers deserves to be classed as terrible technology. Any operating system that takes six years of development but is instantly hated by hordes of PC professionals and enthusiasts deserves to be classed as terrible technology.
Windows Vista conforms to all of the above. Its incompatibility with hardware, its obsessive requirement of human interaction to clear security dialogue box warnings and its abusive use of hated DRM, not to mention its general pointlessness as an upgrade, are just some examples of why this expensive operating system earns the final place in our terrible tech list.
Bron
Haha ja, 't viel mij ook op. Grappig contrast, een vrouw die in een afgelegen blokhut in de bossen woont maar wel een dikke iMac heeft staanquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:41 schreef Geqxon het volgende:
Nice, Heroes heeft een Alu Intel iMac in een scene gebruikt.
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:26 schreef H4ze het volgende:
[..]
Haha ja, 't viel mij ook op. Grappig contrast, een vrouw die in een afgelegen blokhut in de bossen woont maar wel een dikke iMac heeft staan
en wat stond op nummer 6quote:
http://crave.cnet.co.uk/gadgets/0,39029552,49293700-6,00.htmquote:Apple Puck Mouse
Apple shipped the hockey puck-shaped mouse with the iMac G3 in 1998. What in Jobs' name was this supposed to bring the user? This obscenely unusable excuse for a human interface device was one of Apple's most abject creations. It had a single button that was difficult to find without looking and made the experience of 'mousing' totally rubbish -- you didn't know which way it was pointing.
In all fairness, it did have one redeeming innovation -- the puck was the first mouse to use the USB standard as its method of connectivity.
The puck mouse was discontinued around 2000. Good riddance 'n' that.
Hm, zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vieren we binnenkort niet je 1-jarige bekering, J..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |