akkoordquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:28 schreef Sebasser het volgende:
Ik wil hierbij vast het topicopenrecht hebben op nummer 666. kthxbai.
Die link uit je sig trouwensquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:28 schreef Sebasser het volgende:
Ik wil hierbij vast het topicopenrecht hebben op nummer 666. kthxbai.
waarom? ik ben nergens aan gebondenquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:29 schreef vdvorst het volgende:
[..]
En dan moet je nog zo lang wachten voor je echt gaan mag
http://www.appelsoda.net is nog leuker.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Die link uit je sig trouwens [afbeelding] [afbeelding]
Oh jammer, want Jennie zoekt leuke gebonden mannen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
waarom? ik ben nergens aan gebonden [afbeelding]
Ik kliktequote:Op dinsdag 27 november 2007 11:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
http://www.appelsoda.net is nog leuker. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:MBO-diploma kado
Een groep van 75.000 bijstandsklanten krijgt de kans om zonder te studeren een MBO-diploma te ontvangen. 'Want dat geeft ze een beter kans op een baan'.
Volgens de sociale dienst kunnen veel mensen in de bijstand nu niet aantonen wat ze 'waard' zijn. Bijvoorbeeld omdat ze meteen na de middelbare school zijn gaan werken of al langdurig in de bijstand zitten. 'Door inzichtelijk te maken wat iedereen kan en weet, valt toch een mbo-diploma toe te kennen', zo schrijft het AD.
Officieel heet het project Erkenning Verworven Competenties (EVC). Geschat wordt dat 1.75 miljoen mensen mbo-2 niveau hebben, maar het papiertje zelf niet hebben.
Het AD geeft een voorbeeld van de 32-jarige Arno de Haan die zegt 'Ik heb vijf minuten op school gezeten en dat was om het papiertje in ontvangst te nemen'. Na de Havo ging hij destijds meteen werken, en die ervaring is nu dus genoeg om een mbo-diploma te krijgen. 'Vele andere Nederlanders kunnen ook hun werkervaring verzilveren in een diploma, zonder in de studieboeken te duiken'.
De diploma's worden overigens niet zomaar uitgedeeld. Je moet wel kunnen aantonen iets in je mars te hebben.
Ze heeft wel dikke tettenquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh jammer, want Jennie zoekt leuke gebonden mannen.
[ afbeelding ]
Hallo ik ben Jennie en ik ben een spontane gebonden vrouw van 34 jaar.
Ja ik zoek een leuke man die wel wat met mij zou willen gaan drinken.
En als het klikt dan zou meer mooi zijn.
Groetjes en liefs Jennie.
Altijd leuk trouwens, contact advertenties vinden op tweedehands websites. [ afbeelding ]
eigen ervaring: 1quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geef die site eens een cijfer? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ja dat zalquote:
Ik zal eens een slotje op je modrechten zetten als je zo dreigend blijft praten tegen onze lieve Jortje.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:42 schreef HeatWave het volgende:
TT maar weer eens aangepast met de vermelding dat het gewoon zo hoort voor de overzichtelijkheid en de duidelijkheid welk topic dit is.
Je kan door blijven gaan met etteren en tegenstribbelen, maar zo werkt het nou eenmaal. Zoveel moeite is het niet en een slotje ook niet.
Succes ermee.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zal eens een slotje op je modrechten zetten als je zo dreigend blijft praten tegen onze lieve Jortje.![]()
Lees het bericht eens over en vooral t laatste?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ja dat zal [afbeelding]
ik een paar jara naar school voor een diploma, en mensen die te lam zijn om te leren krijgen hem kado? [afbeelding]
Wat?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ja dat zal
ik een paar jara naar school voor een diploma, en mensen die te lam zijn om te leren krijgen hem kado?
Moet je ff uitloggen en weer inloggen, dan zijn je modrechten foetsie!111!!!!1quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Succes ermee.
Doe gewoon niet zo kinderachtig en hou de normale TT vorm aan, klaar.
Ik heb het topic niet eens aangemaakt... dan heeft Lenny gedaanquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zal eens een slotje op je modrechten zetten als je zo dreigend blijft praten tegen onze lieve Jortje.![]()
ik ook ja.....quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:41 schreef Sebasser het volgende:
De diploma's worden overigens niet zomaar uitgedeeld. Je moet wel kunnen aantonen iets in je mars te hebben.
Ik ben benieuwd naar de selectieprocedure.
DAAROM...quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb het topic niet eens aangemaakt... dan heeft Lenny gedaan
"De diploma's worden overigens niet zomaar uitgedeeld. Je moet wel kunnen aantonen iets in je mars te hebben."quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees het bericht eens over en vooral t laatste?
dildoploma?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook ja.....
"ik kan heel netjes postzegels plakken!"
- ah mooi, dilploma!
Jij hebt het iig niet in je mars, dilploma.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook ja.....
"ik kan heel netjes postzegels plakken!"
- ah mooi, dilploma!
Werkervaring en goeie referenties.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:48 schreef Muck het volgende:
[..]
"De diploma's worden overigens niet zomaar uitgedeeld. Je moet wel kunnen aantonen iets in je mars te hebben."
dat?
nou, ik ben benieuwd wát je dan moet kunnen.
anders stop ik ook per direct met school [afbeelding]
Strikdilploma!quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij hebt het iig niet in je mars, dilploma.
quote:
ach stik jijquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij hebt het iig niet in je mars, dilploma.
ah, dan blijf ik toch maar op schoolquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Werkervaring en goeie referenties.
zie je, met jou kan ik pratenquote:
een strikdiploma heb ik welquote:
3FMquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:51 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk dat Muck in de trend van "Viptranploft, inktvip, moggel, ik roggel het hier", ook de dilploma introduceert
Oh.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:42 schreef HeatWave het volgende:
TT maar weer eens aangepast met de vermelding dat het gewoon zo hoort voor de overzichtelijkheid en de duidelijkheid welk topic dit is.
Je kan door blijven gaan met etteren en tegenstribbelen, maar zo werkt het nou eenmaal. Zoveel moeite is het niet en een slotje ook niet.
Als je een post per reactie had gedaan was je postcount met 5 posts omhooggegaan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:52 schreef Muck het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
ach stik jij [afbeelding]
[..]
ah, dan blijf ik toch maar op school [afbeelding]
[..]
zie je, met jou kan ik praten [afbeelding]
[..]
een strikdiploma heb ik wel [afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
Die zogenaamde typo's in die reclame, daar moet je echt een mongool voor zijn hoor.
Ja, alleen erg jammer dat heel nederland het zo grappig vind dat iedereen het nodig acht om ook zo te gaan pratenquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:55 schreef vdvorst het volgende:
[..], inderdaad, maar het idee is duidelijk een mooi
preciesquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:51 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk dat Muck in de trend van "Viptranploft, inktvip, moggel, ik roggel het hier", ook de dilploma introduceert
nogal ja....quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
Die zogenaamde typo's in die reclame, daar moet je echt een mongool voor zijn hoor.
zal hem vanavond voor je scannenquote:
ja mooi he?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je een post per reactie had gedaan was je postcount met 5 posts omhooggegaan.[ afbeelding ][ afbeelding ]
derdaadquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, alleen erg jammer dat heel nederland het zo grappig vind dat iedereen het nodig acht om ook zo te gaan praten
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je een post per reactie had gedaan was je postcount met 5 posts omhooggegaan.[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:00 schreef OA het volgende:
In
[..]
derdaad [afbeelding]
Bijna alle collega's doen eraan mee... [afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
nogal ja....
[..]