Vertel nou eens waar het voor is en wat je ermee doet?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:11 schreef JortK het volgende:
Wat vinden jullie van me nieuwe hoofdstuk:
[..]
Ik ben een boek aan het schrijven, ik heb ook eindelijk een uitgever gevonden die het wil uitbrengenquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Vertel nou eens waar het voor is en wat je ermee doet?
Je hebt een typfout:quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben een boek aan het schrijven, ik heb ook eindelijk een uitgever gevonden die het wil uitbrengen
moet zijnquote:Integer ultricies, velit in tempus rutrum,
quote:Integer ultricies, velit in tempus rutum,
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Je gaat vooruit Len, je hebt nu de TT al met capitalen geschreven
akkoordquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:28 schreef Sebasser het volgende:
Ik wil hierbij vast het topicopenrecht hebben op nummer 666. kthxbai.
Die link uit je sig trouwensquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:28 schreef Sebasser het volgende:
Ik wil hierbij vast het topicopenrecht hebben op nummer 666. kthxbai.
waarom? ik ben nergens aan gebondenquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:29 schreef vdvorst het volgende:
[..]
En dan moet je nog zo lang wachten voor je echt gaan mag
http://www.appelsoda.net is nog leuker.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Die link uit je sig trouwens [afbeelding] [afbeelding]
Oh jammer, want Jennie zoekt leuke gebonden mannen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
waarom? ik ben nergens aan gebonden [afbeelding]
Ik kliktequote:Op dinsdag 27 november 2007 11:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
http://www.appelsoda.net is nog leuker. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:MBO-diploma kado
Een groep van 75.000 bijstandsklanten krijgt de kans om zonder te studeren een MBO-diploma te ontvangen. 'Want dat geeft ze een beter kans op een baan'.
Volgens de sociale dienst kunnen veel mensen in de bijstand nu niet aantonen wat ze 'waard' zijn. Bijvoorbeeld omdat ze meteen na de middelbare school zijn gaan werken of al langdurig in de bijstand zitten. 'Door inzichtelijk te maken wat iedereen kan en weet, valt toch een mbo-diploma toe te kennen', zo schrijft het AD.
Officieel heet het project Erkenning Verworven Competenties (EVC). Geschat wordt dat 1.75 miljoen mensen mbo-2 niveau hebben, maar het papiertje zelf niet hebben.
Het AD geeft een voorbeeld van de 32-jarige Arno de Haan die zegt 'Ik heb vijf minuten op school gezeten en dat was om het papiertje in ontvangst te nemen'. Na de Havo ging hij destijds meteen werken, en die ervaring is nu dus genoeg om een mbo-diploma te krijgen. 'Vele andere Nederlanders kunnen ook hun werkervaring verzilveren in een diploma, zonder in de studieboeken te duiken'.
De diploma's worden overigens niet zomaar uitgedeeld. Je moet wel kunnen aantonen iets in je mars te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |