DAAROM...quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb het topic niet eens aangemaakt... dan heeft Lenny gedaan
"De diploma's worden overigens niet zomaar uitgedeeld. Je moet wel kunnen aantonen iets in je mars te hebben."quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees het bericht eens over en vooral t laatste?
dildoploma?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook ja.....
"ik kan heel netjes postzegels plakken!"
- ah mooi, dilploma!
Jij hebt het iig niet in je mars, dilploma.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook ja.....
"ik kan heel netjes postzegels plakken!"
- ah mooi, dilploma!
Werkervaring en goeie referenties.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:48 schreef Muck het volgende:
[..]
"De diploma's worden overigens niet zomaar uitgedeeld. Je moet wel kunnen aantonen iets in je mars te hebben."
dat?
nou, ik ben benieuwd wát je dan moet kunnen.
anders stop ik ook per direct met school [afbeelding]
Strikdilploma!quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij hebt het iig niet in je mars, dilploma.
quote:
ach stik jijquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij hebt het iig niet in je mars, dilploma.
ah, dan blijf ik toch maar op schoolquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Werkervaring en goeie referenties.
zie je, met jou kan ik pratenquote:
een strikdiploma heb ik welquote:
3FMquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:51 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk dat Muck in de trend van "Viptranploft, inktvip, moggel, ik roggel het hier", ook de dilploma introduceert
Oh.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:42 schreef HeatWave het volgende:
TT maar weer eens aangepast met de vermelding dat het gewoon zo hoort voor de overzichtelijkheid en de duidelijkheid welk topic dit is.
Je kan door blijven gaan met etteren en tegenstribbelen, maar zo werkt het nou eenmaal. Zoveel moeite is het niet en een slotje ook niet.
Als je een post per reactie had gedaan was je postcount met 5 posts omhooggegaan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:52 schreef Muck het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
ach stik jij [afbeelding]
[..]
ah, dan blijf ik toch maar op school [afbeelding]
[..]
zie je, met jou kan ik praten [afbeelding]
[..]
een strikdiploma heb ik wel [afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
Die zogenaamde typo's in die reclame, daar moet je echt een mongool voor zijn hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |