Ze heeft wel dikke tettenquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh jammer, want Jennie zoekt leuke gebonden mannen.
[ afbeelding ]
Hallo ik ben Jennie en ik ben een spontane gebonden vrouw van 34 jaar.
Ja ik zoek een leuke man die wel wat met mij zou willen gaan drinken.
En als het klikt dan zou meer mooi zijn.
Groetjes en liefs Jennie.
Altijd leuk trouwens, contact advertenties vinden op tweedehands websites. [ afbeelding ]
eigen ervaring: 1quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geef die site eens een cijfer? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ja dat zalquote:
Ik zal eens een slotje op je modrechten zetten als je zo dreigend blijft praten tegen onze lieve Jortje.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:42 schreef HeatWave het volgende:
TT maar weer eens aangepast met de vermelding dat het gewoon zo hoort voor de overzichtelijkheid en de duidelijkheid welk topic dit is.
Je kan door blijven gaan met etteren en tegenstribbelen, maar zo werkt het nou eenmaal. Zoveel moeite is het niet en een slotje ook niet.
Succes ermee.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zal eens een slotje op je modrechten zetten als je zo dreigend blijft praten tegen onze lieve Jortje.![]()
Lees het bericht eens over en vooral t laatste?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ja dat zal [afbeelding]
ik een paar jara naar school voor een diploma, en mensen die te lam zijn om te leren krijgen hem kado? [afbeelding]
Wat?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ja dat zal
ik een paar jara naar school voor een diploma, en mensen die te lam zijn om te leren krijgen hem kado?
Moet je ff uitloggen en weer inloggen, dan zijn je modrechten foetsie!111!!!!1quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Succes ermee.
Doe gewoon niet zo kinderachtig en hou de normale TT vorm aan, klaar.
Ik heb het topic niet eens aangemaakt... dan heeft Lenny gedaanquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zal eens een slotje op je modrechten zetten als je zo dreigend blijft praten tegen onze lieve Jortje.![]()
ik ook ja.....quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:41 schreef Sebasser het volgende:
De diploma's worden overigens niet zomaar uitgedeeld. Je moet wel kunnen aantonen iets in je mars te hebben.
Ik ben benieuwd naar de selectieprocedure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |