Als ik lach niet hoor?quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, bij een glimlach zie je toch niet eens ondertanden, alleen een klein randje boven
iddquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
we vallen door een maas in de wet
Jaquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
idd![]()
beter dan door een wet in de maas vallen trouwens
Dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als ik lach niet hoor?dan zie je bijna alleen bove
Ik lach echt uitzonderlijk weinig met open mond verder
Staat een slash in Let's...?quote:I have the brains, you have the looks. Let\'s make lots of children
Hee hoe kom je daar opeens opquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat een slash in Let's...?
Weet je ook waar dit uit afkomstig is?
Kan wel, maar zodra je het een keer verandert, komt die / erin. Ook in je fobo bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hee hoe kom je daar opeens op
Ik stoor me heeeel erg aan die slash, maar let maar es op; je kan geen '(zegge: apostrof) in je signature doen zonder dat er een slash bij komt. kijk maar bij andere. Echt toevallig dat je dat nu zegt want ik zat echt net te kijken of ik de ' maar gewoon weg moet laten
Het komt ik een beetje andere versie voor in het titelfilmpje van 'Beauty and the Nerd'
Kan je de ASCII-waarde er niet voor in de plaats zetten? (L)quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hee hoe kom je daar opeens op
Ik stoor me heeeel erg aan die slash, maar let maar es op; je kan geen '(zegge: apostrof) in je signature doen zonder dat er een slash bij komt. kijk maar bij andere. Echt toevallig dat je dat nu zegt want ik zat echt net te kijken of ik de ' maar gewoon weg moet laten
Het komt ik een beetje andere versie voor in het titelfilmpje van 'Beauty and the Nerd'
ANyway, niks werkt dusquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je de ASCII-waarde er niet voor in de plaats zetten? (L)
En waar komt het origineel van dat liedje vandaan?
OK, dan klopt je sig.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohja, Opportunities- The Pet shop boys
quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ja
Er zal weinig aan de hand zijn maar het ging zo:
"Ik ga de computer opnieuw opstarten"
-"Okay"
"Oeps, ik heb per ongeluk op het CD-knopje gedrukt en nu komt die er steeds uit maar er zit een ding voor met een slotje waar hij steeds tegenaan bonkt."
-"Dat is vervelend"
"Kut!"....*click* offline.
Waarschijnlijk ben je wat letters aan het lezen en wat toetsen aan het indrukken. Af en toe leg je ook je hand op de muis en beweeg je die een beetje rond.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:30 schreef Soempie het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik nu achter de computer doe
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je wat letters aan het lezen en wat toetsen aan het indrukken. Af en toe leg je ook je hand op de muis en beweeg je die een beetje rond.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:38 schreef Supersheep het volgende:
Dat doe ik ook
Wat weet je nog meer van me?
heb ik ook ooit gedaan, was wel lachen. Alleen al dat gezeur om een kwartiertje spelenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Zit nu half in de donkerbruine schmink bij wijze van test voor aankomend weekend.
Wat een plakzooi...![]()
Schaap, hoe werkt die Fok-plugin voor Firefox?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |