helemaal goed!quote:
Nee, maar wel de eerste keer dat hij vrienden van mij ontmoet. En voor mij ook voor het eerst dat ik ga schaatsen in Groningen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
"we hebben"en je hebt al zijn huissleutel
![]()
![]()
![]()
Goed voor elkaar Soempie
Komt ie voor het eerst naar Groningen eigenlijk?
Kerstliedjesquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:46 schreef Etcetera het volgende:
ik zat net kerstliedjes te spelen op youtubeop verzoek ben ik nu overgegaan naar sinterklaasliedjes
Zo, jullie doen niet aan 'rustig aan doen'?quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ehm, we hebben een nieuw bed.En ik heb een heel grote knuffelbeer gekregen en een huissleutel.
Ahquote:
Ik heb ook al kerstkaartenquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:23 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, ik heb heel erg kitscherige kerstkaarten gekocht. Met engeltjes in glansfoil.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:46 schreef Etcetera het volgende:
ik zat net kerstliedjes te spelen op youtubeop verzoek ben ik nu overgegaan naar sinterklaasliedjes
Ik kende hem voornamelijk van telefoongesprekken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:46 schreef wyccie het volgende:
Soempie, waar ken jij je vriend eigenlijk van? Kende jij hem al voordat jullie wat kregen?
Het gaat me natuurlijk helemaal niets aan. Ik snap het als je het niet wil vertellen.
Neuh.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:59 schreef B.ertha het volgende:
Zo, jullie doen niet aan 'rustig aan doen'?
quote:
MadMaster is je man wat dat betreft.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben op zoek naar een betaalbare whiskyproeverij.....iemand toevallig tips? Ik las hier laatst vanalles over whisky
De meest leuk vind ik een "proeverij" waarbij elke bezoeker zelf een fles meeneemt en die laat proeven aan alle anderen. Goed te doen met vrienden. Kost je dus 1 fles whisky p.p. Probleem kan een slaapplek zijn, want na het proeven van een acht-tal whisky's rij ik niet meer naar huis.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben op zoek naar een betaalbare whiskyproeverij.....iemand toevallig tips? Ik las hier laatst vanalles over whisky
Dit zijn een beetje snobjes: ik denk dat ze blijer zijn als een echte whiskykenner de proeverij leidtquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De meest leuk vind ik een "proeverij" waarbij elke bezoeker zelf een fles meeneemt en die laat proeven aan alle anderen. Goed te doen met vrienden. Kost je dus 1 fles whisky p.p. Probleem kan een slaapplek zijn, want na het proeven van een acht-tal whisky's rij ik niet meer naar huis.
Zeg je nou dat 'ie aan de drugs zit?quote:
Snobjes maar het moet wel goedkoop? Dat lijken me omhooggevallen paupersquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit zijn een beetje snobjes: ik denk dat ze blijer zijn als een echte whiskykenner de proeverij leidt
Oké, ik vind het primaquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Ik had het daar laatst met een vriendin over, omdat ik wel vond dat het heel hard ging.Maar het is ook zo dom om expres rustig aan te doen, terwijl het gewoon goed gaat en we ons er alletwee oke bij voelen. Als een van de twee iets niet tof vindt, dan wordt dat ook gewoon gezegd. En die sleutel is ook praktisch, anders kan ik hier de deur niet uit.
![]()
Met diertjes eropquote:Ander onderwerp.Hoe zien jouw kerstkaarten er uit?
Verwend krengquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die iemand zit nu op z'n werk.![]()
Gisterochtend had hij nog een broodje voor me gemaakt.Nu al niet meer.
Geen idee, wat was de moraal van het verhaal?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:00 schreef Soempie het volgende:
Mannen en pantoffels, dat onderwerp was al eens voorbij gekomen..
![]()
* virtueel gekneed in je nekquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:00 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een massage nodig, mijn arme nek
quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
Soempie heeft de computer van haar vriendje gesloopt
quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ja
Er zal weinig aan de hand zijn maar het ging zo:
"Ik ga de computer opnieuw opstarten"
-"Okay"
"Oeps, ik heb per ongeluk op het CD-knopje gedrukt en nu komt die er steeds uit maar er zit een ding voor met een slotje waar hij steeds tegenaan bonkt."
-"Dat is vervelend"
"Kut!"....*click* offline.
Nu moet ik natuurlijk 607 woorden gebruikenquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
en dan ga jij zeker een langere maken?
606
Dat zeg ik^^^quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nu moet ik natuurlijk 607 woorden gebruiken
Denk niet dat het er zoveel worden, 600 is wel overdreven veelquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat zeg ik^^^
Dat moet ik wel tellen dan, dat snap je zelf ook
mijn eerste reactie: gelukkig nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Kent iemand hier Bobobo-bo-Bobobo![]()
[ afbeelding ]
Weet ikquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Denk niet dat het er zoveel worden, 600 is wel overdreven veel
U riep?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
Of kiezen ze toch voor het 'zuipen tot je nek kraakt' arrangementje.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U riep?
Wat is precies je bedoeling?
Exclusief voor genodigden, hoeveel verschillende whiskies, kenners of beginners en... wat mag het kosten?
Ik ken vele Tastemasters in Nederland en daarbuiten, ook Keepers Of The Quaich, maar zo'n proeverij is een duur grapje...
Wat schenk je danquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor een paar tientjes jan het toch ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |