Schaam je je niet als je een brand waardoor 150 mensen de keuze namen om uit de torens hun dood tegemoed te springen een prullenbak fikkie noemt?quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tja een prullebak fikkie kan een gigantisch gebouw als wtc1 in laten storten.
Nee jongens. Er is en kan gewoon geen andere mogelijkheid dan dat er explosieven zijn gebruikt.
Brand van 1975 was velen malen erger, en voor langer. Geen fire-proof laag en er gebeurd niets. Stom brandje wat na een klein halfuurtje uitgaat veroorzaakt totale instorting tot zelfs de kelder verdiepingen. Nee het is pure nonsens dat de torens door vuur.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:00 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ow grappig.
Het ene moment wordt gezegd dat mensen nooit in de gaten hadden kunnen staan omdat er zoveel vuur was. Andere moment is het maar een prullebak fikkie.
[ afbeelding ]
Brand over vrijwel de hele breedte van een verdieping. Grote pullebak was dat dan.
[ afbeelding ]
[ [url=Zo als bekend diende dat gebouw kosten wat kost om.]afbeelding[/url] ]
Nee dat is bij mij helemaal niet bekend. Er is geen enkel verhaal dat die bewering duidelijk ondersteund. Alweer allen maar vermoedens.
Als het allemaal opzet was en al die bewijzen vernietigd moesten worden, waarom hebben ze die dossiers dan niet naar WTC 1 gebracht? Of op elke andere willekeurige manier laten verdwijnen? Er zijn veel makkelijkere manieren om van bewijs af te komen dan een terroristische aanslag te plegen en dan ook nog eens 'bijgebouw' in te laten storten.
Je maakt mij echt niet wijs dat het neerhalen van WTC7 de enige manier was om van dat bewijs af te komen.
edit: En ook al is je 23ste verdieping raketproof, als verdieping 1t/m22 instort, dan blijft verdieping 23 echt niet zweven ofzo.
Dat is misschien wel zo. Maar door het zo opzichtig te vernielen. kan je de schuld naar een ander schuiven in dit geval de moslims. En kan je de kosten ook nog een declareren.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:13 schreef wormwood het volgende:
[..]
Welke aannames?
Ik leg alleen maar uit dat de handigste manier om bewijs te vernietigen niet is een compleet kantoor op te blazen maar dat er veel handigere en minder opvallende manieren zijn.
[..]
dat was dus WEL over duidelijk CD. alleen niet de gebruikelijk manier van onder af aan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:21 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Schaam je je niet als je een brand waardoor 150 mensen de keuze namen om uit de torens hun dood tegemoed te springen een prullenbak fikkie noemt?
Hoevaak moet nog gezegd worden dat het de combinatie van schade en brand was waardoor de torens instortte en dat zelfs experts die van mening zijn dat WTC7 door CD is neergehaald aangeven het instorten van WTC1 en 2 overduidelijk geen CD was?
Je vergeet even dat er in 1975 geen boeing in het gebouw is gevlogen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Brand van 1975 was velen malen erger, en voor langer. Geen fire-proof laag en er gebeurd niets. Stom brandje wat na een klein halfuurtje uitgaat veroorzaakt totale instorting tot zelfs de kelder verdiepingen. Nee het is pure nonsens dat de torens door vuur.
maar 3 uur ... van 911 was minder dan halfuur.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:30 schreef wormwood het volgende:
[..]
Je vergeet even dat er in 1975 geen boeing in het gebouw is gevlogen.
In 1975 was er brand ook maar over 6 verdiepingen en maar 3 uur. En dan ook nog niet eens 3 uur op alle verdiepingen, maar alleen op de 11de verdieping. De branden op de andere verdiepingen waren snel geblust.
Dus ik zou eerder zeggen dat die brand in 1975 een prullebakkenfikkie was in tegenstelling tot de 911 brand die gevoed werd door o.a. kerosine.
Daarvoor was WTC7 toch niet nodig?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo. Maar door het zo opzichtig te vernielen. kan je de schuld naar een ander schuiven in dit geval de moslims. En kan je de kosten ook nog een declareren.
Dit is juist de beste manier om bewijs te vernietigen....
Je leest echt selectief he?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar 3 uur ... van 911 was minder dan halfuur.
Het vuur was al uit. En dat hebben brandweermannen verkondigd. Alleen dat is door de FBI overruled.
Je legt niks uit, je veronderstelt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:13 schreef wormwood het volgende:
[..]
Welke aannames?
Ik leg alleen maar uit dat de handigste manier om bewijs te vernietigen niet is een compleet kantoor op te blazen maar dat er veel handigere en minder opvallende manieren zijn.
Dat zei ik niet, ik sprak over n combinatie van voordelen.quote:Jij zei net nog dat een gebouw opblazen de handigste manier is om van bewijs af te komen.
Ineens ? Dat doe ik altijd.quote:Als je dan ook nog ineens andere argumenten erbij gaat slepen vind ik toch wel dat jouw argument (handigste manier om bewijs te vernietigen) onderuit is gehaald.
Pfff... Moeten we echt gaan twisten over de defintie van een aantal woorden?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:37 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je legt niks uit, je veronderstelt.
Ow?quote:Dat zei ik niet, ik sprak over n combinatie van voordelen.
Pas later komt de uitleg cq veronderstelling welke andere voordelen er aan de vernietiging van WTC7 zaten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:30 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Maar wel de handigste. Heel veel vliegen in 1 klap, of beter gezegd 'n paar klappen.
Oh okquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:16 schreef mouzzer het volgende:
[..]
In het geval van de 2de foto was het geen aardbevingschade maar een constructiefout waardoor de toren omviel, zie het filmpje wat ik hierboven postte.
Ja, maar das puur toeval hoor, daar hoef je niks achter te zoeken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:48 schreef wormwood het volgende:
[..]
En dat is ook gebeurd bij de WTC gebouwen?
Ben ik het toch nog een keer ergens mee eensquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat was dus WEL over duidelijk CD. alleen niet de gebruikelijk manier van onder af aan.
Je vergeet eventjes dat de instorting op een compleet verkeerde verdieping begon. paar boven de inslag punt van vlieguig. Waar geen brand woedde.
Er is zo onnoemelijk veel mis met het officiele WTC verhaal.
Schamen waarom, mensen rennen het spoor al over om de trein te halen en dan niet uitkijken. Mensen zijn gewoon stupid. En springen was totaal niet nodig. Kijk maar naar dat overbekende plaatje van die vrouw in opening. Er was totaal geen hitte daar. Er is dus nooit een inferno geweest. Alles was al direct buiten het gebouwe verbrand. En wat wij op TV hebben gezien.. dat was gewoon een instant overdreven vuurwolk.
Mijn eerste opm. was beeldspraak, de vliegen zijn de voordelen die via 9-11 te behalen waren. Als ik het alleen over het vernietigen van bewijs zou hebben had ik het wel anders gezegd he?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:47 schreef wormwood het volgende:
Zeer storend om het ene moment te zeggen dat iets op die manier handiger is, en iets later zeg je dat het zo toch niet handiger is.
De instorting begon zo wie zo niet op één verdieping , het centrum van het deel boven de plaats van inpact stortte als eers in om dat de vloer profielen en de resterende vertikale kolommen de last niet meer konden dragen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat was dus WEL over duidelijk CD. alleen niet de gebruikelijk manier van onder af aan.
Je vergeet eventjes dat de instorting op een compleet verkeerde verdieping begon. paar boven de inslag punt van vlieguig. Waar geen brand woedde.
Springen was totaal niet nodig ??? Dat was de betere optie ,zij kozen ervoor zo te sterven in plaats van te verbranden. Denk je nu echt dat men sprong terwijl het niet nodig was ?? Zie hier WTC 2 nadat de kerosine was opgebrand en over gegaan in een interieur brand .quote:Schamen waarom, mensen rennen het spoor al over om de trein te halen en dan niet uitkijken. Mensen zijn gewoon stupid. En springen was totaal niet nodig. Kijk maar naar dat overbekende plaatje van die vrouw in opening. Er was totaal geen hitte daar.
Volgens mij wel medeverantwoordelijk, maar idd niet alleen verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:18 schreef atmosphere2 het volgende:
Ik kan mij overigens ook goed voorstellen dat de torens na de plane crashes ook ingestort waren als er totaal geen brand was geweest , alleen dan veel later .
De aandacht gaat te veel uit naar die branden , terwijl dat slechts de druppel was die de emmer deed overlopen . Brand was niet hetgene dat verantwoordeliujk was voor het uitschakelen van de dragende vertikale stalen kolommen. De staat van deze kolommen bepalen of een instorting mogelijk wordt of niet .
Dat was nu net precies de bedoeling. Om geen dure asbest en galvanische corrosie kosten te hebben. Zoals inmiddels wel bekend was het in 1989 al de bedoeling de torens af te schrijven.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij wel medeverantwoordelijk, maar idd niet alleen verantwoordelijk.
Ik vermoed zelf dat als het niet in brand had gestaan, dat de torens misschien niet waren ingestort, maar waarschijnlijk wel waren afgeschreven.
Ik weet niet. Zo'n beetje mijn hele post was een reactie op de stelling dat er bewijs was vernietigd. Jij pakt daar één zinnetje uit en zegt dat dat "het handigst" was.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Mijn eerste opm. was beeldspraak, de vliegen zijn de voordelen die via 9-11 te behalen waren. Als ik het alleen over het vernietigen van bewijs zou hebben had ik het wel anders gezegd he?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:52 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ja, maar das puur toeval hoor, daar hoef je niks achter te zoeken.![]()
http://www.cooperativeres(...)00silversteindoctors
http://911research.wtc7.net/wtc/background/owners.html
Ze vergeten natuurlijk weer dat Silverstein 120 miljoen dollar rente moet betalen per jaar....quote:In February of 2002 Silverstein Properties won $861 million from Industrial Risk Insurers to rebuild on the site of WTC 7. Silverstein Properties' estimated investment in WTC 7 was $386 million. So: This building's collapse resulted in a profit of about $500 million. 8
Het gaat hier over 9-11 toch?quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:32 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zo'n beetje mijn hele post was een reactie op de stelling dat er bewijs was vernietigd. Jij pakt daar één zinnetje uit en zegt dat dat "het handigst" was.
Dan moet je niet raar opkijken als ik er dan vanuit ga dat jij vind dat een gebouw opblazen de meest handige manier is om bewijs te vernietegen. Als je dat niet bedoelde, dan had je maar duidelijk moeten zijn.
Kun je mij wel de verwijten dat ik jou niet begrijp of het in een bekrompen context plaats maar dat is dan natuurlijk wel heel erg simpel.
Ik weet niet hoe jij normaal een discussie voert, maar het is wel handig om dat per onderwerp te doen en niet ineens van de hak op de tak te springen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:47 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het gaat hier over 9-11 toch?
9-11 was toch geen gebeurtenis puur gericht op bewijsvernietiging, waarom dat hokjesdenken ?
quote:Date: February 12, 2001
Today, only about 250,000 of the 10.4 million square feet of office space in the trade center remains vacant. And the legal center has an occupancy rate of over 99 percent.
http://911myths.com/html/losing_money_at_the_wtc_.htmlquote:As of March 2007, 60 percent of the building [WTC7] had been leased.
As of July 2007, space remains available on the ten uppermost floors and floors 35 through 37 of 7 World Trade Center.[88]
http://www.newswithviews.com/Spingola/deanna39.htmquote:“The suit sought recovery of the Port Authority's huge expenses of removing asbestos from hundreds of properties ranging from the enormous World Trade Center complex-which represented more than $200 million of the abatement costs-to bridge and tunnel toll booths.”
Dat is ' n afbakening die ik onzinnig vind in 'n discussie over 'n complexe gebeurtenis als 9-11.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:09 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de branden, z'n eerste reactie is CD en dat ben ik met hem eens daar lijkt het gewoon op maar daarna komt de ene verbazing na de andere:
- Het was op 11/9 - zelfde dag? weet je het zeker? (3x vraagt hij dat) dat kan niet waar zijn.. (dat is nog voor de branden ter sprake komen dus zo goed weet jeeniet wat hij heeft gezegd)
- Terwijl overal brand was, ook in dat gebouw (dat is anders dan overal in het gebouw was brand) - Er was niet geblust?
- Dus die moesten het doen terwijl het binnen dus brandde (nergens wordt gezegd waar de branden waren alleen dat er nog brand was en dat klopt gewoon) - eerst stilte en verbazing en dan zegt Jowenko: ja dat is vreemd, da's vreemd, dat vind ik ook heel vreemd daar heb ik geen verklaring voor (terwijl hij net daarvoor heeft lopen uitleggen hoe 40 man het zouden moeten aanpakken)
Hoe men het heeft gedaan blijft gissen , en niet dat men het heeft gedaan . De commentator zegt zelfs nog op het einde "hij blijft er bij dat het is opgeblazen" . Belangrijker nog is dat hij later tot ver na de uitzending vol overtuiging is overquote:Eerste reacties kan je vaak veel uit opmaken, hij heeft ervaring en weet wat erbij komt kijken om een gebouw neer te halen. Je merkt duidelijk dat hij zich meer en meer begint te verbazen als hij extra informatie krijgt. Daarom vind ik dat de situatie ter plekke vlak voor het instorten kennen belangrijker is dan slechts op beelden afgaan, anders ben je veelste voorbarig in je conclusies. Halverwege geeft hij het zelf ook aan: dit is voor mij gissen.
De interviewer zegt dat alles netjes op één hoop was gevallen , en dat klopt dus niet . Jowenko had het dus juist bij het rechte eind door te verwachten dat het zo mooi niet gesprongen kon zijn. Dus zelfs een controlled demolition onder die omstandigheden zal een gebouw nog niet volledig netjes laten instorten, laat staan een uncontrolled collapse.quote:
In de uitgebreide versie geeft hiij ook aan dat ze mazzel hadden dat het overal romdom WTC 7 al beschadigd was en het dus niet netjes hoefde te vallen dus ze zijn heel heel heel rigoreus en snel te werk te gaan omdat er geen intacte on ombeschadigde gebouwen rondom stonden. We weten allemaal dat dat ook niet klopt, argument van de CD aanhangers is juist het is heel precies gegaan, dat heb je zelf ook meerdere malen aangegeven. Krijgt hij de foto te zien weer allom verbazing.
Ik ga er in mijn theorie vanuit dat er een partij is die bewust z'n mond houdt of de zaak op het verkeerde been zet . De demolition company werken nauw samen met bepaalde onderdelen van de overheid ,en die samenwerking vind plaats op gebieden waar je het niet zou verwachten. Dus sommige 'feiten ' die achteraf naar voren zijn geschoven trek ik in twijfel.quote:Maar als het een geheime CD is konden die mensen dat ook niet weten dan namen ze een heel groot risico door in het geheim het op te blazen en te zeggen het ging uit zichzelf en later geconfronteerd konden worden met beelden, geluidsopnamens en seismische data waaruit blijkt het is CD. Enorm risico dus ze hadden beter gelijk kunnen zeggen ja we gaan het neerhalen uit veiligheidsoverweging etc. Maar dat is ook niet gebeurd.
Wanneer was dat?quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:38 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat is ' n afbakening die ik onzinnig vind in 'n discussie over 'n complexe gebeurtenis als 9-11.
Over de hak op de tak gesproken....
Heb Rodriquez persoonlijk gesproken, en ik neem hem serieus.
Dergelijke dingen kun je inderdaad niet zeker weten. En over dergelijke zaken zullen mensen op dat moment andere inschattingen maken. Kan gebeuren. Niks vreemds aan dat mensen andere meningen hebben.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:10 schreef atmosphere2 het volgende:
And Fire Captain Ray Goldbach says, “[W]e made a decision to take all of our units out of 7 World Trade Center because there was a potential for collapse.” [City of New York, 10/24/2001] However, some firefighters seem surprised at this decision. When Fire Commissioner Thomas Von Essen is making his way through hundreds of firefighters who are being held away from the WTC site, he hears complaints like, “It could take days for that building to come down,” and, “Why don’t they let us in there?” [Essen, 2002, pp. 45] When Deputy Fire Chief Nick Visconti is instructing firefighters to evacuate the area, one comment he receives is, “[O]h, that building is never coming down, that didn’t get hit by a plane, why isn’t somebody in there putting the fire out?” [Firehouse Magazine, 8/2002]
Ook zeggen sommige brandweerlieden dat men niet zeker kon weten dat het zou gaan instorten , terwijl men het steeds wel zo bracht .
Maar later ziet die wel degelijk veel vuur:quote:I don�t know how long this was going on, but I remember standing there looking over at building 7 and realizing that a big chunk of the lower floors had been taken out on the Vesey Street side. I looked up at the building and I saw smoke in it, but I really didn�t see any fire at that time.
Hij verteld uitgebreid over die dag, maar nergens heeft die het over het geluid van explosies ofzo.quote:I walked out and I got to Vesey and West, where I reported to Frank. He said, we�re moving the command post over this way, that building�s coming down. At this point, the fire was going virtually on every floor, heavy fire and smoke that really wasn�t bothering us when we were searching because it was being pushed southeast and we were a little bit west of that. I remember standing just where West and Vesey start to rise toward the entrance we were using in the World Financial Center. There were a couple of guys standing with me and a couple of guys right at the intersection, and we were trying to back them up � and here goes 7. It started to come down and now people were starting to run.
Ook geen verslag van explosies ofzo.quote:Firehouse: Were you watching 7 World Trade Center?
Pfeifer: Yes, I watched 7. At one point, we were standing on the west side of West Street and Vesey. And I remember Chief Nigro coming back at that point saying I don�t want anybody else killed and to take everybody two blocks up virtually to North End and Vesey, which is a good ways up. And we stood there and we watched 7 collapse.
I also remember at one point trying to contact my brother on the radio and not being able to do that and I figure he�ll find me, I�m the guy in the white hat. It�s a lot easier to find me than for me to find him. When that didn�t occur, I wound up walking the site, looking for anybody from 33. The rig was intact on the corner, but I couldn�t find him or anybody else from 33.
Dennis Tardio was coming down the C stairs in building 7. At about the 9th or 10th floor, he met my brother Kevin, who told Dennis, you can�t get down these stairs, there was all sorts of debris. He directed him to the B stairs and, according to Captain Tardio, they got out of the building and 30 seconds later it started collapsing. If they would have continued in the same stairs, there was no way they would have been out. I�m not too sure if my brother stayed there a little longer and directed more companies along with his guys or he was doing what firemen do, make sure all the brothers get out.
quote:A lot of guys were down on the corner, where there was a little restaurant-type place. We thought 7 World Trade Center was going to fall and push the side of the World Trade Center that was still standing, and then it was going to go into 90 and I thought the scaffold was going to fall and cover the block and kill another 30 people. As silly as it sounds now, if you were there at that moment, I wasn�t the only person thinking that way.
In het voorjaar van 2005.quote:
Hij is volgens mij alleen minder stellig in de bewering dat de explosies die hij hoorde veroorzaakt zijn door explosieven.quote:Want ondertussen zegt die zelf dat veel van wat die eerste heeft gezegd, fout was en dat het anders is gegaan.
Waar zegt hij dat dan ? Ik heb hem o.a. het verhaal horen vertellen dat er 'n vuurbal via de liftschacht naar beneden kwam.quote:Die vuurbal uit de liftschacht kan nu volgens hem helemaal niet.
Ik kan het handelen van degene die dat artikel schrijft ook vreemd vinden.quote:Iemand anders heeft al veel aandacht aan Rodriguez besteed en komt tot de conclusie dat veel van wat rodriguez zegt en hoe hij handelt wel vreemd is.
In het openbaar zegt die wel dat er explosieven waren, bij officiele onderzoeken zegt die er niks over.. Toch wel apart.
http://911stories.googlepages.com/
Er zijn meerdere onderzoeken geweest. Tegen het NIST heeft die alleen maar lopen klagen over onbelangrijke dingen. Niks gezegd over de explosies die die gehoord heeft.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
In het voorjaar van 2005.
[..]
Hij is volgens mij alleen minder stellig in de bewering dat de explosies die hij hoorde veroorzaakt zijn door explosieven.
[..]
Waar zegt hij dat dan ? Ik heb hem o.a. het verhaal horen vertellen dat er 'n vuurbal via de liftschacht naar beneden kwam.
[..]
Ik kan het handelen van degene die dat artikel schrijft ook vreemd vinden.
Mark Roberts over de TRUmovement : They are the most delusional people I have ever met, and their delusions are dangerous.
Hij is niet openlijk gehoord door de commisie, dus ben benieuwd om welke officiele onderzoeken het gaat. Voorlopig ligt er wel n officiele aanklacht van hem tegen o.a. BUSH, Cheney, en Rummsfeld en daar heb ik nog geen wijzigingen in gezien.
Hij had het (in 2005) ook niet over explosieven, maar over explosies. Hij benadrukte dat hij niet met 100% zekerheid kon zeggen dat de explosies die hij hoorde door explosieven veroorzaakt werden. Maar de schade die hij zag kon volgens hem onmogelijk veroorzaakt zijn door de crash bovenin het gebouw.
Als ik de schade aan de lobby zie, denk ik dat ook.
http://st12.startlogic.com/~xenonpup/underground/lobby.mpg
Maar dat brengt hij nu dus anders ?
Je gaat compleet voorbij aan het risico dat de mogelijkheid dat het bleef staan met zich meebrengt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:28 schreef wormwood het volgende:
[..]
Dergelijke dingen kun je inderdaad niet zeker weten. En over dergelijke zaken zullen mensen op dat moment andere inschattingen maken. Kan gebeuren. Niks vreemds aan dat mensen andere meningen hebben.
Nou vertel eens. Welk risico was dat?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:03 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Je gaat compleet voorbij aan het risico dat de mogelijkheid dat het bleef staan met zich meebrengt.
Pff... Wat een drukke site. Het lijkt wel een overspannen casino...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:44 schreef pietje77 het volgende:
http://www.prisonplanet.c(...)common_knowledge.htm
De meeste waren of gelijk al deels verplettert en sommigen werden later MET BEHULP VAN EXPLOSIEVEN met de grond gelijk gemaakt . Je weet toch dat er controlled ddemolition teams op ground zero aanwezig waren.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:21 schreef wormwood het volgende:
[..]
Nou vertel eens. Welk risico was dat?
Er zijn op 9/11 meer gebouwen blijven staan die later toch gesloopt zijn, zonder explosieven.
Dat beweer ik ook niet, is dat nu nog niet duidelijk?quote:ow en ik ben ook geen fan van Bush. Maar dat die in het verleden smerige zaakjes heeft uitgehaald, wil nog niet zeggen dat die een paar duizend van zijn eigen onschuldige burgers vermoord.
Bron?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:00 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
De meeste waren of gelijk al deels verplettert en sommigen werden later MET BEHULP VAN EXPLOSIEVEN met de grond gelijk gemaakt .
Nee dat weet ik niet.quote:Je weet toch dat er controlled ddemolition teams op ground zero aanwezig waren.
Ik zeg ook niet dat jij dat beweerd. Jij komt met een verklaring waarom Bush niet wordt geloofd. Ik reageer daarop door te zeggen dat zaken uit het verleden niet betekenen dat iemand zich nog steeds zo gedraagd.quote:Dat beweer ik ook niet, is dat nu nog niet duidelijk?
Pardon? Ben benieuwd waar je dat vandaan hebt want voor zover ik heb gelezen is dat met sloopwerk en kabels gedaan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:00 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
De meeste waren of gelijk al deels verplettert en sommigen werden later MET BEHULP VAN EXPLOSIEVEN met de grond gelijk gemaakt . Je weet toch dat er controlled ddemolition teams op ground zero aanwezig waren.
Voor de rest waren de branden in die andere gebouwen gewoon geblust en waren ze lang niet zo hoog als WTC 7
[..]
Dat beweer ik ook niet, is dat nu nog niet duidelijk?
Ik heb andere verklaringen die er wel melding van maken , dus dit zegt mij net zoveel als die andere verklaringen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:43 schreef wormwood het volgende:
http://www.firehouse.com/terrorist/911/magazine/gz/pfiefer.html
[..]
Ook geen verslag van explosies ofzo.
Zou kunnen ,maar is niet relevant omdat al die andere kleinere gebouwen niet zo'n enorme dreiging vormde als WTC 7 ,dat kon uitgroeien tot 's werelds grootste inferno en/of kon omvallen. Pas na dat 7 was ingestort kon men weer verder met het zoeken naar mogelijke overlevenden.quote:Op zondag 9 december 2007 00:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Pardon? Ben benieuwd waar je dat vandaan hebt want voor zover ik heb gelezen is dat met sloopwerk en kabels gedaan.
Nou geef die verklaringen dan eens. Je roept erg veel maar ik zie teleurstellend weinig onderbouwing van jouw verhalen.quote:Op zondag 9 december 2007 03:41 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Ik heb andere verklaringen die er wel melding van maken , dus dit zegt mij net zoveel als die andere verklaringen.
Het geeft mooi aan dat er heel lang nog mensen binnen waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |