dus jij doet met bluezz altijd zoek de mossel ?quote:Op maandag 26 november 2007 18:36 schreef golfer het volgende:
Lekker, mosselen
En alles wat er op lijkt ook.
graag gedaan....ik doe met je meequote:
veel plezierquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:40 schreef Grulez het volgende:
Morgen naar de tandarts voor mn wortelkanaalbehandeling II
alleen aan de assistentequote:
Ai, beterschap danquote:Op dinsdag 27 november 2007 05:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Bos!
(ja ik moet wat, kan de slaap al uren niet vatten, griep heeft doorgezet)
Okee.quote:Op dinsdag 27 november 2007 06:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Thanks, hopelijk pak ik zo nog wat uurtjes.
Ja, 25 graden is het niet meer.quote:
Viel wel mee toch? Of ben je niet zo veel gewend?quote:
Eigenlijk hier op kantoor, als je gaat zitten achter PC. Dan is het rillen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Of ben je niet zo veel gewend?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:53 schreef RayMania het volgende:
Ik pis hier in m'n broek. Iemand met een pisvlek op zn broek![]()
.
En terechtquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:38 schreef DarkShine het volgende:
Goedemoggel!
Bekeravontuur van KVM blijft dit seizoen dus bij 1 wedstrijd.
Inderdaad. Wat is iedereen weer origineel allemaal, alsof half Nederland een futloze bouwvakker is.quote:
Foto's?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:53 schreef RayMania het volgende:
Ik pis hier in m'n broek. Iemand met twee verschillende schoenen aan![]()
.
Wordt 'ie opgebeld door z'n vrouw, die zag zo'n zelfde paar thuis staan.
Als de helft die 'grap' maakt heb je het snel gezien ja.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat is iedereen weer origineel allemaal, alsof half Nederland een futloze bouwvakker is.
Zijn we toch verder gekomen dant rcm en lsk.quote:
crew lekt aan de lopende band dus ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Foto's?
Ik bedoel, dit moet het bedrijf rond gaan en zoiets mag je - ook al ben je crew - best wel lekken, toch?
nu al? Waarom zo snel terug, altijd gezellig daarquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:32 schreef appelsientje het volgende:
Oi
En weer terug uit 's Hertogenbosch
da's lekker makkelijk voor je geweest, A27 -> A2 mooi doorgassen en bijna van deur tot deur snelwegquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:44 schreef appelsientje het volgende:
ff spammen
Nieuw huis voor Appelsientje!! (in Ermelo)
de muren staan er
Ik moest naar Cinop (een bedrijf dat vlakbij het provincie huis staat) had daar een lunch vergadering...
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's lekker makkelijk voor je geweest, A27 -> A2 mooi doorgassen en bijna van deur tot deur snelweg
450 views in een half uurquote:
en ebdankt voor die spoilerquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:18 schreef sjimz het volgende:
In Alles is Liefde ging de sint ook al dood
Alsof dat een spoiler isquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ebdankt voor die spoilermoet hem nog zien
aangezien ik het nog niet gezien heb wist ik dat nog nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof dat een spoiler is
Daar begint het verhaal mee
Dan kan ik je het einde ook wel geven, scheelt je weer geldquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aangezien ik het nog niet gezien heb wist ik dat nog nietmaar nu kan ik dus mooi het begin missen
Hij krijgt een geheime affaire met de kleine zeemeermin?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan ik je het einde ook wel geven, scheelt je weer geld
quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:46 schreef RayMania het volgende:
appelsientje, je moet nog op VBL als boeiende forum stemmen in crewawards.
Guus Hiddink zit in de studio, dus je hoeft niet Cruyffiaans te gaan doen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:11 schreef tong80 het volgende:
Hebben hullie er erg in dat PSV om half zeven begint ?
ga dan niet trainenquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:24 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
Eten zit er weer in.
Waarom begint PSV nu, nu mis ik het grootste deel door voetbaltraining...
wat is daar Cruyffiaans aan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Guus Hiddink zit in de studio, dus je hoeft niet Cruyffiaans te gaan doen.
Vorige week ook al niet geweestquote:
dat staat niet in Tong's quote hoorquote:
Dan moet 1 van ons morgen naar de opticien.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat staat niet in Tong's quote hoor
Staat hier hullie of staat hier niet hullie?quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:11 schreef tong80 het volgende:
Hebben hullie er erg in dat PSV om half zeven begint ?
Kan gebeuren, geeft niksquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:36 schreef rubbereend het volgende:
omg ik moet een bril ik las jouw post verkeerdnou het zal de thee wel zijn
mijn excuses
Ja, had je dan nog niet door dat ik dag en nacht aan je denk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:26 schreef RayMania het volgende:
Ja, hier ben ik dan Bos. Heb je me zo gemist?
Zet mij nog maar ergens bij dan, extraquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:39 schreef RayMania het volgende:
Jawel Bos.
[FOK!Awards 2007] Users
Best lastig in te vullen, misschien nog wat editten.
Ach ok, dan neem ik aan dat ze er niet overheen lezenquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:45 schreef Bos81 het volgende:
EnGCatjuh
Ik kan niet meer wijzigen helaas. Ik reageer hier, omdat het daar waarschijnlijk gedelete wordt (en terecht).
Zul je net zien dat Anky de loting doet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:47 schreef borisz het volgende:
Loting EK live bij de NOS om 1200.
Ze hebben dan geen paardensport uit te zenden.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:45 schreef Bos81 het volgende:
EnGCatjuh
Ik kan niet meer wijzigen helaas. Ik reageer hier, omdat het daar waarschijnlijk gedelete wordt (en terecht).
Waarom ik mijn post niet kan wijzigen?quote:
Ja, wel vreemd. Maar misschien mag de NOS maar 2 wedstrijden per ronde uitzenden/ maar 1 per dag. Je weet het nooit met die uitzendreglementen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:41 schreef appelsientje het volgende:
Zeg klopt het dat er geen CL op tv is ??
Nee, was een korte ingeplande update/downtimequote:Op dinsdag 27 november 2007 21:43 schreef Grulez het volgende:
Geeft het forum bij jullie ook zoveel foutmeldingen als je wilt posten of is dit een puur persoonlijke aanval op mijn persoons.
Ze mogen per dag 1 wedstrijd uitzenden inderdaad.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, wel vreemd. Maar misschien mag de NOS maar 2 wedstrijden per ronde uitzenden/ maar 1 per dag. Je weet het nooit met die uitzendreglementen.
Dat aanbod sla ik niet afquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:41 schreef Againzender het volgende:
Bier voor de PSV-ers!
Laatste 20 minuten gezien. Was pompen of verzuipen wat ik zag. Maar ze hebben nog een kleine theoretische kans om een ronde verder te komen.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:41 schreef Againzender het volgende:
Bier voor de PSV-ers!
Ik zal dat helaas niet zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
9.09 uur zet iemand wel een kopje op de bar Ray.
mijn wekker heeft enorme kuren, dus ik kan niets garanderen..quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
9.09 uur zet iemand wel een kopje op de bar Ray.
Whehequote:Op dinsdag 27 november 2007 23:34 schreef Againzender het volgende:
zucht, waarom moet ik dan ook weer iets typen in een topic waar het gaat over naffers.
Dan zie je weer dat 1040 uur niet voldoende is om de Nederlandsche burger enig redelijk verstand bij te brengen.
ik heb geloof ik een moeilijk woord gebruikt ofzo, er reageert niemand nuquote:
En dan hebben ze jouw nominaties ook nog eens weggehaaldquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:38 schreef tong80 het volgende:
Ik win maar 5 prijzen in de user verkiezing. Er mag maar 5 keer op 1 user worden gestemd
Je zult het maar belangrijk vinden, zo'n award.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:38 schreef tong80 het volgende:
Ik win maar 5 prijzen in de user verkiezing. Er mag maar 5 keer op 1 user worden gestemd
quote:
Ach ik ben er aan gewend geraakt de laatste jarenquote:Op woensdag 28 november 2007 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zult het maar belangrijk vinden, zo'n award.
Gaat wel, mis het evenwicht en de balans. Wel mooie namen.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:46 schreef tong80 het volgende:
Golfert wat vind je van mijn elftal ?
Welke balansquote:Op woensdag 28 november 2007 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaat wel, mis het evenwicht en de balans. Wel mooie namen.
maak ik dan helemaal nergens indrukquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:39 schreef RayMania het volgende:
Jawel Bos.
[FOK!Awards 2007] Users
Best lastig in te vullen, misschien nog wat editten.
quote:Op woensdag 28 november 2007 02:16 schreef Da_Sandman het volgende:
iDeal werkt niet mee vannacht. Dan maar niet pokeren en dus maar echt slapen.
Vooral als je genomineerd wordt voor een Pele-award.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zult het maar belangrijk vinden, zo'n award.
quote:Op woensdag 28 november 2007 08:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray die reactie van jou op m'n kerstverhaal!
goed plan!quote:
Dat zijn toch al aardige limieten, dan moet je wel een stack achter de hand hebben.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:30 schreef Da_Sandman het volgende:
PartyPoker, NL Hold'Em, meestal 0,25-0,50 of 0,50-1,00...
iDeal heet die stack zoals je kan lezenquote:Op woensdag 28 november 2007 11:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zijn toch al aardige limieten, dan moet je wel een stack achter de hand hebben.
Beloof je me dat je het woord wiskunde niet meer laat vallen dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dankje Vaduz.
Is goed. Mag ik het dan nog wel over vectoren en matrixen hebben?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beloof je me dat je het woord wiskunde niet meer laat vallen dan?
Whehe.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij voorkeur graag over worteltrekken, dat is interessante kost.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 28 november 2007 11:45 schreef rubbereend het volgende:oi
iedereen al gestemd? [FOK!Awards 2007] Crew & FOK!
[..]
iDeal heet die stack zoals je kan lezen
lukt jou toch ook welquote:Op woensdag 28 november 2007 14:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zat het net te lezen in het AZ-topic.
Doet 'ie goed hoor.
Is me al geluktquote:
Sorry. 1 foto om je op te rukken is wel weer genoeg.quote:
Jammer..., maar als deze vies is, heb ik toch een nieuwe nodig?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sorry. 1 foto om je op te rukken is wel weer genoeg.
Moet je even een doekje pakken en je beeldscherm schoon poetsen.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jammer..., maar als deze vies is, heb ik toch een nieuwe nodig?
Ok. Duidelijk een ervaringsdeskundige zie ik al.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet je even een doekje pakken en je beeldscherm schoon poetsen.
Klopt. Zit een melkwitte gloed over m'n beeldscherm tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ok. Duidelijk een ervaringsdeskundige zie ik al.
foto?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. Zit een melkwitte gloed over m'n beeldscherm tegenwoordig.
quote:
Die had ik nog niet gezienquote:Op woensdag 28 november 2007 14:42 schreef appelsientje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]nu zie ik pas dat het de avatar van Sand is
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=30e_1196130362
met het bsn nummer kunnen ze je nog minder privacy geven denk ikquote:Op woensdag 28 november 2007 17:33 schreef VoreG het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het sofinummer beperkingen had, maar het nieuwe BSN-nummer die niet heeft terwijl het nummer exact hetzelfde is?
Hehe, nog minder vrijheid.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met het bsn nummer kunnen ze je nog minder privacy geven denk ik
growshops dichtquote:Op woensdag 28 november 2007 18:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hehe, nog minder vrijheid.
Alles moet verboden worden tegenwoordig. Ze willen nu zelfs computerspellen gaan verbieden, omdat jongeren er door beinvloed kunnen raken. Plak er dan een 18+ sticker op.
Alcohol zelfde idee, de leeftijd moet naar 18, want de mensen onder de 16 drinken teveel!
Ik vind het uitstekend.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
growshops dichtgeen sexreclame's meer etc. etc. we zijn hard op weg naar de jaren 50
![]()
![]()
Waarom?quote:
Omdat ik het nut er niet van inzie. (mijn kennis over paddo's is minimaal overigens, ik vind het gevaarlijk spul)quote:
Elke stof die je je maar kan bedenken is gevaarlijk. I would know.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
growshops dichtgeen sexreclame's meer etc. etc. we zijn hard op weg naar de jaren 50
![]()
![]()
Maar moet dat dan door de overheid bepaald worden voor de burger?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Omdat ik het nut er niet van inzie. (mijn kennis over paddo's is minimaal overigens, ik vind het gevaarlijk spul)
Jij niet, een ander wel. Nu gaan ze het lekker illegaal doen. Dat komt de kwaliteit en het overzicht vast ten goede. En die reclames, als er mensen zo dom zijn om er geld aan uit te geven, vind ik dat diegene die het exploiteert een slimme man.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Omdat ik het nut er niet van inzie. (mijn kennis over paddo's is minimaal overigens, ik vind het gevaarlijk spul)
Volgens snap je het begin al, want je mond staat openquote:Op woensdag 28 november 2007 22:21 schreef RayMania het volgende:
Wat moet ik mij bij een pijpdebat voorstellen?
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens snap je het begin al, want je mond staat open
Maar ook Andries Knevelquote:
idolsquote:Op woensdag 28 november 2007 22:50 schreef Bjoro het volgende:
even een leukje van de franse idols...
http://www.youtube.com/watch?v=DsNFxOOnjgw
deze is wel grappigquote:
een Jaap Stam coupe aangemetenquote:Op woensdag 28 november 2007 23:52 schreef dndiek het volgende:
Zo, de tondeuze heeft zijn werk weer gedaan van (8> naar
Mooi ik ga zo kijkenquote:Op woensdag 28 november 2007 23:29 schreef rubbereend het volgende:
erg leuk met Waterreus bij P&W
Ja, inderdaad.quote:
als je nou goed gaat oefenen....de meet is over een week of 6quote:
ik heb er 1 aangemaakt....... [HOOLS] Het VBL-theater # 1683 - Die UEFA-cup show begint zoquote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je nou goed gaat oefenen....de meet is over een week of 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |