Wij kunnen er ook niks aan doen dat je vader zo nodig dagelijks je aars moest palen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:41 schreef SEX het volgende:
sodemieter op met je film
Gister was de voorpremiere in Heerlen voor Roda cc & scc houder.quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:28 schreef Reanimatie.com het volgende:
ben naar de voorpremiere geweest in Nijmegen, waar Joan 'zelfde voornaam, maar ind e schaduw van' Neeskens nog een babbeltje met Ramon Gieling zou maken. De film was aardig, maar te weinig voetbal. Ik had er in ieder geval meer van verwacht!
Kut kloon, tief op.quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:41 schreef SEX het volgende:
sodemieter op met je film
Ik vond het een prachtige documentaire. Heb ervan genoten. Het interview met Cruijff op het eind valt inderdaad een beetje in het niet bij de voorgaande interviews met de Catalanen en Spanjaarden. Maar desalniettemin een pracht docu. Echt een aanrader.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:39 schreef Devano het volgende:
Prachtig om die Spanjaarden te zien vertellen over de tijd van Cruijff, alleen het interview op het einde vond ik tegenvallen.
quote:Cruijffs 'En un momento dado' woensdagavond op TV
Datum: 27-nov-2007 16:49
Woensdagavond wordt in het kader van de IDFA, het documentairefestival dat deze week wordt gehouden in Amsterdam, op Nederland 2 om 22.50 uur 'En un momento dado' uitgezonden. In de film van Ramón Gieling vertellen drie Catalanen en drie Spanjaarden op ontroerende en ontwapenende wijze over de mooiste momenten die Johan Cruijff hen bij FC Barcelona heeft geschonken. Ook spelen de geïnterviewden voor de camera hun favoriete doelpunt of beweging na.
Klein bijrolletje.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
das toch die film met Cruijff erin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |