dus jij doet met bluezz altijd zoek de mossel ?quote:Op maandag 26 november 2007 18:36 schreef golfer het volgende:
Lekker, mosselen
En alles wat er op lijkt ook.
graag gedaan....ik doe met je meequote:
veel plezierquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:40 schreef Grulez het volgende:
Morgen naar de tandarts voor mn wortelkanaalbehandeling II
alleen aan de assistentequote:
Ai, beterschap danquote:Op dinsdag 27 november 2007 05:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Bos!
(ja ik moet wat, kan de slaap al uren niet vatten, griep heeft doorgezet)
Okee.quote:Op dinsdag 27 november 2007 06:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Thanks, hopelijk pak ik zo nog wat uurtjes.
Ja, 25 graden is het niet meer.quote:
Viel wel mee toch? Of ben je niet zo veel gewend?quote:
Eigenlijk hier op kantoor, als je gaat zitten achter PC. Dan is het rillen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Of ben je niet zo veel gewend?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:53 schreef RayMania het volgende:
Ik pis hier in m'n broek. Iemand met een pisvlek op zn broek![]()
.
En terechtquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:38 schreef DarkShine het volgende:
Goedemoggel!
Bekeravontuur van KVM blijft dit seizoen dus bij 1 wedstrijd.
Inderdaad. Wat is iedereen weer origineel allemaal, alsof half Nederland een futloze bouwvakker is.quote:
Foto's?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:53 schreef RayMania het volgende:
Ik pis hier in m'n broek. Iemand met twee verschillende schoenen aan![]()
.
Wordt 'ie opgebeld door z'n vrouw, die zag zo'n zelfde paar thuis staan.
Als de helft die 'grap' maakt heb je het snel gezien ja.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat is iedereen weer origineel allemaal, alsof half Nederland een futloze bouwvakker is.
Zijn we toch verder gekomen dant rcm en lsk.quote:
crew lekt aan de lopende band dus ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Foto's?
Ik bedoel, dit moet het bedrijf rond gaan en zoiets mag je - ook al ben je crew - best wel lekken, toch?
nu al? Waarom zo snel terug, altijd gezellig daarquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:32 schreef appelsientje het volgende:
Oi
En weer terug uit 's Hertogenbosch
da's lekker makkelijk voor je geweest, A27 -> A2 mooi doorgassen en bijna van deur tot deur snelwegquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:44 schreef appelsientje het volgende:
ff spammen
Nieuw huis voor Appelsientje!! (in Ermelo)
de muren staan er
Ik moest naar Cinop (een bedrijf dat vlakbij het provincie huis staat) had daar een lunch vergadering...
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's lekker makkelijk voor je geweest, A27 -> A2 mooi doorgassen en bijna van deur tot deur snelweg
450 views in een half uurquote:
en ebdankt voor die spoilerquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:18 schreef sjimz het volgende:
In Alles is Liefde ging de sint ook al dood
Alsof dat een spoiler isquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ebdankt voor die spoilermoet hem nog zien
aangezien ik het nog niet gezien heb wist ik dat nog nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof dat een spoiler is
Daar begint het verhaal mee
Dan kan ik je het einde ook wel geven, scheelt je weer geldquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aangezien ik het nog niet gezien heb wist ik dat nog nietmaar nu kan ik dus mooi het begin missen
Hij krijgt een geheime affaire met de kleine zeemeermin?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan ik je het einde ook wel geven, scheelt je weer geld
quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:46 schreef RayMania het volgende:
appelsientje, je moet nog op VBL als boeiende forum stemmen in crewawards.
Guus Hiddink zit in de studio, dus je hoeft niet Cruyffiaans te gaan doen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:11 schreef tong80 het volgende:
Hebben hullie er erg in dat PSV om half zeven begint ?
ga dan niet trainenquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:24 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
Eten zit er weer in.
Waarom begint PSV nu, nu mis ik het grootste deel door voetbaltraining...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |