Klopt alleen vind ik hem fysiek nog niet heel sterk. Vergeleken met Heitinga/Vermaelen of Stam(oneerlijke vergelijkingquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:55 schreef Triptamine het volgende:
Mooi stuk over v.d. WIel. Is ook een topverdediger. Slim, berekenend en toch een beetje onbevangen
Welkom Guuske?quote:Rusland blokkeert nieuw contract'
Een maand geleden werd bekend dat Guus Hiddink langer bij de Russische voetbalbond aan zou blijven. Het enige wat ontbrak was een handtekening van de bondscoach onder een nieuwe verbintenis. Hiddink heeft echter nog altijd geen nieuw contract gekregen.
Cees van Nieuwenhuizen, de zaakwaarnemer van Guus Hiddink, zou alleen nog wat kleine details af moeten handelen met de Russische bond. Deze zouden volgens beide partijen echter geen problemen opbrengen. Vreemd genoeg laat de bond weinig tot niets meer van zich horen, waardoor het nog altijd onduidelijk is of de intentie aanwezig is om Hiddink langer in Rusland te houden.
"Ik vind dit een zeer abnormale situatie," liet Van Nieuwenhuizen weten tegenover de Russische krant Sovietsky Sport. "Vitaly Mutko (directeur van de Russiche bond, red.) liet in eerder stadium weten dat hij er alles aan zou doen om Hiddink te behouden. Nu laten hij en zijn werknemers echter niets meer van zich horen wat betreft een contractverlenging."
"Ik heb al een aantal keren brieven en e-mails gestuurd, maar telkens weer wordt er simpelweg geen respons gegeven. Het is heel simpel. Als zij Hiddink niet als coach willen, dan blijft hij niet." De Russische voetbalbond liet in een verklaring op hun digitale thuis weten dat zij nog altijd in onderhandeling zijn met Hiddink.
Rusland liet een maand geleden weten dat zij hoe dan ook door wilden gaan met Hiddink tot het WK van 2010. Hiermee probeerde de voormalige Sovjet-Unie de speculaties omtrent zijn persoon te stoppen. Nu het contract nog altijd niet getekend is, begint de geruchtenmachine weer te draaien. Zo zou de Engelse FA in Hiddink de perfecte opvolger zien van de ontslagen Steve McClaren. "Men heeft vanuit Engeland al navraag gedaan naar Hiddink," verklapte zijn zaakwaarnemer.
Luque kreeg veel centjes maar toen begonnen veel mensen ook weer te zeuren.quote:
Betrouwbaarheid: 1/10quote:Ismail Aissati (19) moet PSV 5 miljoen euro op gaan leveren. Vorige week werd bekend dat het contract van de Marokkaan in november 2008 afloopt. Dit doordat PSV zich niet aan de FIFA-regels had gehouden bij het contracteren van Aissati.
Ajax deed eerder al een poging Ismail Aissati aan haar selectie toe te voegen. Afgelopen zomer deed de Amsterdamse club een bod van 3,5 miljoen euro. Stan Valckx (technisch directeur, PSV) kwam hierna met een tegenbod van 18 miljoen euro. Na de uitschakeling in de voorronde van de Champions League haakte Ajax af.
De kans neemt nu toe dat Aissati binnenkort in de Arena te bewonderen is. Mocht het deze winterstop niet gebeuren, dan zal er komende zomer een transfer plaatsvinden. PSV wil het, zelf opgeleide, Marokkaanse talent niet transfervrij zien weglopen volgend jaar november.
Door: Stan van den Steenhoven (Hoofdredacteur Soccerside.nl)
Kijk, weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hiddink komt niet naar Ajax.
Amrabat speelt op dit moment 20x beter dan Aissati, en dat in een prutteam als VVV. Bovendien kost hij een prikkie i.t.t. Aissati en is hij Amsterdammer volgens mij (i.i.g ex-Ajacied).quote:
Het verschil is alleen dat Amrabat nog maar net in de Eredivisie speelt en zich nog niet helemaal heeft bewezen. Terwijl Aissati toch al verschillende keren heeft bewezen (Twente, Jong-Oranje en PSV) dat hij op alle niveaus zijn mannetje staat ook internationaal (Champions League). Je kunt het moeilijk beoordelen, Amrabat heeft zeker talent maar hoe groot zijn talent is kun je nog niet inschatten omdat hij daarvoor nog te weinig wedstrijden écht goed heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Amrabat speelt op dit moment 20x beter dan Aissati, en dat in een prutteam als VVV. Bovendien kost hij een prikkie i.t.t. Aissati en is hij Amsterdammer volgens mij (i.i.g ex-Ajacied).
Als we dan toch een Mocro gaan binnenhalen, zou ik het wel weten.
Het is maar goed dat je wakker werd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:34 schreef jna het volgende:
Ik droomde net dat we volgend seizoen Dick Advocaat kregen als trainer
Het zij allebei Mocro'squote:Op dinsdag 27 november 2007 22:37 schreef Fides het volgende:
Pff, Amrabat met Aisatti vergelijken..
Hij past wel binnen het profiel van van Geel. Het zal toch niet...quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:37 schreef toma het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je wakker werd.
Hij haalt bij VVV steevast elke wedstrijd minstens een '7-tje'. Hij is zowat de kurk waar dat hele elftal op drijft, dat vind ik enorm knap voor zo'n jonge gast. Ik herinner me ook nog de wedstrijd tegen PSV waar hij de uitblinker was en in zijn eentje de hele PSV-defensie bezig hield.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:37 schreef toma het volgende:
Amrabat heeft zeker talent maar hoe groot zijn talent is kun je nog niet inschatten omdat hij daarvoor nog te weinig wedstrijden écht goed heeft gespeeld.
Ja want A3 Koster staat toch zo bekent als een clubmanquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:15 schreef Ordinair het volgende:
Ik wil een man aan het stuur met echt Ajax-bloed! Laat A3 anders nog maar een jaar zitten GVD!
Aanvallend voetbal en een communicatief karakter hebben zijn een vereiste. Zie nog eerder Leo Beenhakker komen dan Advocaatquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:44 schreef jna het volgende:
[..]
Hij past wel binnen het profiel van van Geel. Het zal toch niet...
Een paar ton, dat is het maand salaris van Luquequote:Op dinsdag 27 november 2007 22:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij haalt bij VVV steevast elke wedstrijd minstens een '7-tje'. Hij is zowat de kurk waar dat hele elftal op drijft, dat vind ik enorm knap voor zo'n jonge gast. Ik herinner me ook nog de wedstrijd tegen PSV waar hij de uitblinker was en in zijn eentje de hele PSV-defensie bezig hield.
Voor een paar ton moet je hem binnenhalen. Anders doet PSV, Feyenoord, AZ of Twente het wel in de winterstop.
Ik denk dat ie Volgend jaar bij Ajax speelt als Ajax bereid is om met die jongen te gaan praten.quote:
Gewoon overnemen die handel. PSV de 33-jarige Perez voor 2,5 miljoen, wij Aissati voor het dubbele. Vind het geen slechte verlate 'ruil'quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:10 schreef Nashje het volgende:
Schijnt dat Ajax bij psv heeft nagevraagd of die 5 miljoen van Aissati klopt, waar Reker duidelijk maakte dat dat inderdaad het prijskaartje is.
Volgens wie schijnt dat zo te zijn?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:10 schreef Nashje het volgende:
Schijnt dat Ajax bij psv heeft nagevraagd of die 5 miljoen van Aissati klopt, waar Reker duidelijk maakte dat dat inderdaad het prijskaartje is.
De psv-watcher van VI.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens wie schijnt dat zo te zijn?
Hij zou zelf het liefst slagen bij psv. Maja, je weet hoe het gaat in het voetbal.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:24 schreef M0NTANA het volgende:
Ismaïl Aissati mag voor vijf miljoen euro wel komen, ben benieuwd of Issy eigenlijk zelf wel zit te wachten op Ajax.
Emotioneel mannetjequote:Rellende Rijkaard naar tribune
Barcelona-coach Frank Rijkaard is in de Champions Leaguewedstrijd tegen Olympique Lyon naar de tribune gestuurd. De Nederlandse trainer was het niet eens met een beslissing van scheidsrechter Farina en vloog geëmotioneerd het veld in.
Aanleiding was de gele kaart van Yaya Touré, die volgens Rijkaard onterecht was. Eerder in de wedstrijd had de arbiter ook al wat dubieuze beslissingen genomen, gezien de reactie van de Nederlander. Farina kende geen mededogen en stuurde Rijkaard naar de tribune, waar hij de tweede helft van het spannende duel moet volgen. Na de eerste helft staat het 1-1. Iniesta opende de score voor Barcelona in de derde minuut. Vier minuten later maakte Juninho Pernambucano gelijk.
quote:Op woensdag 28 november 2007 07:57 schreef Rumille het volgende:
5 miljoen? Halen die gast. Met beetje geluk voor 10 miljoen Afellay + Aisatti samen.
quote:'Ajax klopt weer aan bij PSV voor Aissati'
Geschreven door Franklin Stoker op woensdag, 28 november om 08:37
Ajax heeft opnieuw bij PSV aangeklopt om te onderhandelen over een transfer van Ismaïl Aissati. Volgens Voetbal International hebben de Amsterdammers pijlsnel gereageerd op het bericht dat de kleine middenvelder eind 2008 een transfervrije status gaat genieten. Eerder schreef het weekblad dat Aissati op zeventienjarige leeftijd een contract tekende met een looptijd van meer dan drie jaar (tot medio 2009). Dit is volgens de Nederlandse wet correct, maar de wereldvoetbalbond FIFA hanteert andere regels. Volgens deze regelgeving zou Aissati al in november 2008 uit Eindhoven kunnen vertrekken.
Een positief signaal voor Ajax, dat afgelopen weekend opnieuw contact met PSV zocht om over de jeugdinternational te praten, zo bevestigde algemeen directeur Jan Reker. Aissati zou een afkoopsom van vijf miljoen euro in zijn huidige verbintenis hebben staan. De club van trainer Jan Wouters heeft zelf de intentie om Aissati’s lopende overeenkomst open te breken voor een langer dienstverband in Noord-Brabant.
Gomes
Hetzelfde medium meldt tevens dat PSV spoedig een nieuw akkoord met doelman Heurelho Gomes hoopt te bereiken. De Braziliaanse keeper werd eerder tot de zomer van 2011 vastgelegd. Reker hoopt zijn contract wederom te kunnen opwaarderen.
Ja 5 miljoen is zeker weinig.. maar door de clausule is het zo! Kunnen we blijven roepen dat we het weinig vinden.. of we kunnen actie ondernemen en hem asap over laten komenquote:Op woensdag 28 november 2007 09:16 schreef Wooldoor het volgende:
Hier nog een bericht over Aissati maar 5 miljoen lijkt me een beetje weinig voor hem.
[..]
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Dan klopt er echt iets niet bij Ajax...
Hij ligt al vast tot 2011, het is gunstig dat het een niet-EU-er is voor PSV.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Ander stukje in het artikel, ik kan me niet voorstellen dat Gomes gaat bijtekenen tot 2011...... Zou toch debiel zijn dat echt elke speler van Ajax zo'n beetje in de belangstelling staat en de aller beste keeper van Nederland zou lekker bij PSV blijven ballen??
Dan klopt er echt iets niet bij Ajax...
Weet het niet, maar PSV staat toch gewoon meer in de Europese belangstelling lijkt me, die spelen CL...quote:Op woensdag 28 november 2007 09:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Men let gewoon wat meer op Ajax, denk ik eerder.
Hoe kan je in godsnaam voorkomen dat clubs belangstelling krijgen?.
Dat is nou Ajaxquote:Op woensdag 28 november 2007 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet het niet, maar PSV staat toch gewoon meer in de Europese belangstelling lijkt me, die spelen CL...
Nou ja, het zal allemaal wel, ik vind het raar.
Lasse Schone doet hetzelfde (al dan niet beter) bij De Graafschap. Maar als ik zeg dat Ajax er goed aan doet hem te halen verklaart men mij hier voor gek. Leuk toch, die hypes.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij haalt bij VVV steevast elke wedstrijd minstens een '7-tje'. Hij is zowat de kurk waar dat hele elftal op drijft, dat vind ik enorm knap voor zo'n jonge gast. Ik herinner me ook nog de wedstrijd tegen PSV waar hij de uitblinker was en in zijn eentje de hele PSV-defensie bezig hield.
Voor een paar ton moet je hem binnenhalen. Anders doet PSV, Feyenoord, AZ of Twente het wel in de winterstop.
Hij zit bij Jong Oranje..quote:Op woensdag 28 november 2007 10:07 schreef Pritt het volgende:
Zolang die Mocro maar niet elke keer weg gaat richting de Afrika Cup vind ik het prima!
Hij kan nog altijd voor Marokko kiezen, toch?quote:
Ja, maar dat is nu dus nog niet aan de orde.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij kan nog altijd voor Marokko kiezen, toch?
Als hij een oproep krijgt van die bond zal hij hoogstwaarschijnlijjk daarvoor kiezen, althans dat zei hij laatst.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nu dus nog niet aan de orde.
Klopt Aissati gaat waarschijnlijk voor Marokko kiezen. Amrabat heeft gezegd dat hij zich meer Nederlander voelt dan Marokaan en zal dus zeer waarschijnlijk nooit voor Marokko gaan spelen. Toch weer een voordeel.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Als hij een oproep krijgt van die bond zal hij hoogstwaarschijnlijjk daarvoor kiezen, althans dat zei hij laatst.
WIEquote:Op woensdag 28 november 2007 10:46 schreef JanVanHalst het volgende:
Ambarat is trouwens een ontzettende lastpak. Hij staat bekend om zijn temprament.
Ajax is qua jeugdopleiding toch wel wat bekender.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet het niet, maar PSV staat toch gewoon meer in de Europese belangstelling lijkt me, die spelen CL...
Nou ja, het zal allemaal wel, ik vind het raar.
Zeker weten.. plus dat hij nu lang genoeg aan het lijntje is gehouden bij PSV..quote:Op woensdag 28 november 2007 11:26 schreef Wooldoor het volgende:
Aissati zal ook wel gekeken hebben naar Sneijder en zal ook vrijuit kunnen spelen als je Gabri en Davids in je rug heb.
Of 4-4-2:quote:Op woensdag 28 november 2007 11:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zeker weten.. plus dat hij nu lang genoeg aan het lijntje is gehouden bij PSV..
Maaaaaaar.. stel dat ie komt.. wat wordt dan de opstelling?
Steek
Ogararu-Heitinga-vd Wiel-Vermaelen
Gabri-Aisatti-Davids
Suarez-Huntelaar-Luque
?
eensch.. maar maak ff een opstelling danquote:Op woensdag 28 november 2007 11:45 schreef Damzkieee het volgende:
Maduro speelt m.i. de laatste weken zeer puik [afbeelding]
dat dachten wij ook na de overwinning op Jong Heerenveen in de bekerquote:Op woensdag 28 november 2007 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Kan het me niet voorstellen dat ze zo dom zijn bij PSV, maar goed..
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dachten wij ook na de overwinning op Jong Heerenveen in de beker![]()
Ja. Leandro is op dezelfde manier weggegaan.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:53 schreef twi het volgende:
Ach, PSV dom...
snelheid geboden dus.....quote:Op woensdag 28 november 2007 12:00 schreef Wooldoor het volgende:
Maar stel dat hij 5 miljoen kost dan zie ik Az het ook nog wel proberen om hem te krijgen nu Martens lang is uitgeschakeld en Cziommer geregeld gebleseerd is.
Er van uitgaande dat Aissati komt:quote:Op woensdag 28 november 2007 11:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
eensch.. maar maak ff een opstelling danBen benieuwd naar jullie inzichten!
Ik heb een hoop varianten gezien.. Maar deze?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat Aissati komt:
-----------------Steek----------------
Orgarau--Heitinga--Vermealen--aankoop
----------------Gabri----------------
----Maduro------------Davids-----
---------------Aissati---------------
-------Huntelaar--Suarez---------
Ik heb even in z'n paspoort gekeken en meteen de post aangepast.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb een hoop varianten gezien.. Maar deze?
Vermeerquote:Op woensdag 28 november 2007 12:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Trouwens.. kijkend naar volgend jaar wordt het ook een fijn vooruitzicht..
Gentenaar/Vermeer
Ogararu - vd Wiel - Vermaelen - Vertonghen
Gabri - Maduro - Davids
Aisatti
Suarez - Luque
quote:Ajax heeft opnieuw bij PSV geïnformeerd naar Ismael Aissati. De Amsterdamse club kreeg de bevestiging van Jan Reker dat er een vaste afkoopsom in het contract van de jonge talentvolle middenvelder staat.
Ajax' algemeen directeur Maarten Fontein heeft volgens Voetbal International afgelopen weekend contact gehad met de algemeen directeur van PSV, Jan Reker. Het gerucht over het gegeven dat Aissati een afkoopsom in het contract had staan was over komen waaien in Amsterdam. Reker bevestigde tegenover Fontein dat Aissati voor vijf miljoen euro mag vertrekken.
Afgelopen zomer meldde Ajax zich al voor Aissati. PSV vroeg toen een slordige achttien miljoen euro voor het talent. Het is niet duidelijk of Aissati de overstap naar Ajax wil gaan maken. Naar verluid zal hij eerst willen bekijken of Huub Stevens, die na dit seizoen trainer wordt van de Einhovenaren, het in hem ziet zitten. Aissati kon onder de naar Valencia vertrokken trainer Ronald Koeman niet vaak op speeltijd rekenen. Bovendien geeft interim-trainer Jan Wouters de in Utrecht geboren jeugdinternational maar weinig kansen om zijn talenten te tonen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zeker weten.. plus dat hij nu lang genoeg aan het lijntje is gehouden bij PSV..
Maaaaaaar.. stel dat ie komt.. wat wordt dan de opstelling?
Steek
Ogararu-Heitinga-vd Wiel-Vermaelen
Gabri-Aisatti-Davids
Suarez-Huntelaar-Luque
?
quote:11:41[/url] schreef koningdavid het volgende:[/b]
[..]
Of 4-4-2:
Steek
Ogararu-V.d. Wiel-Heitinga-Vermaelen
-------------------Maduro-----------------------
------Gabri---------------------Davids--------
--------------------Aissati-----------------------
-----------Huntelaar------Suarez------------
Alleen dan hebben we een bank met o.a. Luque, Leonardo, Emanuelson, De Jong, Rommedahl, Vertonghen.
Luxeproblemen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Trouwens.. kijkend naar volgend jaar wordt het ook een fijn vooruitzicht..
Gentenaar/Vermeer
Ogararu - vd Wiel - Vermaelen - Vertonghen
Gabri - Maduro - Davids
Aisatti
Suarez - Luque
Nu Vermealen nog.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:21 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik heb even in z'n paspoort gekeken en meteen de post aangepast.
Helaas zit fok! nog vol met bugs, dus hij laat het niet goed zien![]()
fuck it!
.
Alves zat vorig seizoen al aan zijn top en kost een gigantische bak met geld. Dat geld kan je beter investeren in een jeugdige talentvolle spits.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:58 schreef stefmans het volgende:
Aisatti en Alves halen en je word gegarandeerd kampioen.
Wat hij zegt.. Alves is een fijne speler.. mits de aanvoer goed is..quote:Op woensdag 28 november 2007 13:10 schreef Blight het volgende:
[..]
Alves zat vorig seizoen al aan zijn top en kost een gigantische bak met geld. Dat geld kan je beter investeren in een jeugdige talentvolle spits.
Jajajajajaja, minder goals, niet te weinig.. le-zen.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:38 schreef BonJovi het volgende:
Veel minder goals hij is wel topscorer wat zeik je nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |