Geloof me, de meesten hier moeten dat ook in de praktijk brengen, en ook soms al erg lang.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:25 schreef OooLizaooO het volgende:
Jaah, ik weet het, jullie hebben gelijk, ik loop dat zelf ook de hele tijd te verkondingen, maar in praktijk, voor jezelf, is het dan toch net weer iets moeilijker
![]()
Precies - stuur hem alvast een erotisch mailtje en wacht hem heel sensueel op als hij thuis komt. Wie weet krijgt hij gelijk zin!quote:Op woensdag 12 december 2007 11:29 schreef Ticootje het volgende:
Als vanmorgen je test positief was, dan kan je volgens mij gewoon vannavond nog klussen.
Damn... ik denk 'ik probeer het gewoon' maar je hebt je PM niet aan staan...quote:Op woensdag 12 december 2007 19:03 schreef LandVanOoit-Meisje het volgende:
Hallo!!
Na een goed gesprek hebben we besloten om ervoor te gaan!!
Aangezien er veel bekenden hier meelezen zit ik onder een kloon. Ooit zal ik mezelf verraden, als het zover is.
Vandaag de pil in de prullenbak gegooid. Dan mijn stopweek afwachten en dan gaan we ervoor! Ik ben helemaal happy!
Deze NOD mag op 17 december.
Er zijn allerlei handige tikketjes en tellertjes die het evt. ook bij kunnen houden voor je. Zie de onderste 2 linkjes van het rijtje linkjes in de OpeningsPost.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
Bedankt BE
ben in de stopweek van de pil nog licht ongesteld geweest, dat was uhhh 5-6 december, dus mijn NOD maar op: 2 jan
(tenminste als ik dat goed uitreken? en zou niet meer weten hoe mij eigen cyclus is, aangezien ik al meer dan 7 jaar de anticonceptiepil heb gebruikt....)
wel spannend allemaal hoor....![]()
en als ik het goed heb begrepen zou het ongeveer 2 weken na het begin van je menstruatie weer een eisprong optreden?
bedankt BE, ik zal eens ff die linkjes bekijkenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er zijn allerlei handige tikketjes en tellertjes die het evt. ook bij kunnen houden voor je. Zie de onderste 2 linkjes van het rijtje linkjes in de OpeningsPost.
Zolang de boel nog op gang moet komen zou ik voor het gemak een cyclus van 28 dagen aan houden wat toch wel het gemiddelde is.
En idd zou je zo ongeveer 14 dagen na de eerste dag van je menstruatie een eisprong kunnen hebben.
Mijn huisarts gaf mij destijds het advies om tussen dag 10 en dag 18 zo om de dag sex te hebben om een goeie kans te maken omdat die 14 dagen toch nog wel eens een beetje kunnen varieren.
Oh lieve Again, ik lees het nu pas, wat een verschrikkelijk nare streek van je schoonzusje.quote:Op zondag 9 december 2007 20:18 schreef Again het volgende:
Mefke gefeliciteerd met je achternichtje of neefje!
Idd slijmerige verhalen zeg hihi.
Hier alles oke, vruchtbare dagen komen eraan en we zijn al een beetje aant oefenen (lees: om de 2 dagen seks om het zaad van goede kwaliteit te houden). Jammer genoeg veel problemen in de familie, na een lange tijd veel nare dingen heb ik gebroken met mijn schoonzusje en dat is zeker de goede keuze geweest omdat ik nog trappen na kreeg ook.. Ze zei; Baas boven baas, ik ben zwanger!
Hoe naar en triest kan je dan zijn zo'n opmerking te maken... Dus uiteindelijk ben ik beter af, en valt er een hele last van mijn schouders. Het was de enige oplossing. Wel heel jammer dat de rest van de familie meteen haar kant kiest zonder mijn verhaal aangehoord te hebben. Dat vind ik vooral heel vervelend voor mijn vriend die er eigenlijk niks mee te maken heeft en nu toch alle shit over zich heen krijgt. Gelukkig staat hij sinds die natrap 100% achter me omdat hij zich ook persoonlijk aangevallen voelde daardoor.
Maar die stress is niet echt lekker voor de cyclus denk ik. En onze hoofden staan niet echt naar het klussen.. Daarom probeer ik lekker veel afleiding te zoeken en veel met lieve vriendinnen en familie te praten.
Nog een dagje werken en dan zes vrij! Heb al wat leuke afspraakjes staan dus afleiding genoeg! Deze week ook mijn ovulatie dus we gaan weer goed ons best doen.
Ik voel gewoon dat ik snel zwanger ga worden!
Liefs allemaal!
Wij zijn ook een tijdje bezig geweest.. Maar ik kan je wel waarschuwen dat als je hele leven erom gaat draaien om zwanger te worden dat je relatie daar een aardige klap van kan krijgen. Dus hou het zo lang mogelijk leuk.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:29 schreef peterfan het volgende:
Volgens mij zeggen ze over de testen dat je binnen 48 uur na de smiley seks "moet" hebben...
Maar ik sluit me bij iedereen aan, probeer het nog even leuk te houden. Mijn man vond het echt niet leuk als hij wist dat we om de dag zouden gaan vrijen de komende periode, voelde dat echt als druk. En dat was na een jaar en een miskraam....
Succes iedereen hier verder, ik hoop op heeel veel streepjes tijdens de feestdagen!
BE.. die uitspraken van jou somsquote:Op donderdag 13 december 2007 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
...
Probeer zeker het eerste half jaar gewoon lol te hebben in de slaapkamer en ga daarna pas eens nadenken over testjes, temperaturen en slijmgrabbelen want je maakt jezelf echt helemaal gek anders.
...
Punt 1: met een knuppel kun je niet sleurenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en probeer niet zo te fixeren op eisprongen en weetikveel.
Heel veel vrouwen voelen hem namelijk ook gewoon niet, merken niks etc. etc.
Probeer zeker het eerste half jaar gewoon lol te hebben in de slaapkamer en ga daarna pas eens nadenken over testjes, temperaturen en slijmgrabbelen want je maakt jezelf echt helemaal gek anders.
Jaja, ik weet dat dit niet leuk is, dat er zo getemperd wordt in het enthousiasme, maar toch... Stel dat het een meer-maanden project wordt dan wil je niet al vanaf maand 1 manlief met een knuppel de slaapkamer in moeten sleuren... Hou het leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |