abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55204539
Again succes.

Nyncke wat jammer.
pi_55210454
Enkele dagen geleden was ik hier aan het vertellen over mijn slijm en dat ik dus dacht dat ik mijn eisprong had en ik heb toen *stiekem* toch zo'n ovulatietester gehaald (al is het veel te vroeg eigenlijk om dat te doen enzo, hebben jullie helemaal gelijk in, daarom dat ik het niet onmiddellijk vertelde, schaam me er wel een beetje voor). Maar dus vrijdagavond heb ik getest en het was negatief. Ik dacht: mijn ei zal wel al gesprongen zijn, want zo'n test is pas voor de eisprong positief. Ik dus ook al wat ontgoocheld omdat mijn man en ik niet op het juiste tijdstip gevreeën hadden.
Zaterdag had ik nog een beetje van hetzelfde slijm, maar toen was het gedaan.
Gisteravond was het dan ineens terug! Ik dacht, wat krijgen we nu? Vond ik wel verwarrend!
Maar ik had nog wat ovulatietestjes liggen, en ik dacht, tegen beter weten in, laten we er nog eentje doen. Ik was er echt van overtuigd dat het niets ging zijn (zat zelfs niet eens naar de test te kijken, liep er gewoon even langs iets later). Stond er dan toch wel een smiley naar mij te grijnzen zeker!
Nu ben ik wel een beetje in de war, want in principe moet je zo'n test dagelijks gebruiken om het begin van je piek op te sporen. Nu weet ik dus helemaal niet of het het begin was, waardoor de test positief was, of al eerder naar het einde toe, en wanneer ik nu precies echt vruchtbaar ben. Gisteravond was mijn man in België, dus vrijen kon praktisch gezien niet. Zijn we dan nog op tijd als we vanavond vrijen? Wat denken jullie?
Vrijdagavond was de test negatief, dinsdagavond en nu woensdagochtend positief.
We hebben in de nacht van zaterdag op zondag wel nog gevreeën en kunnen nu vanavond vrijen. Hoe schatten jullie onze kansen in?

Sorry voor mijn lange verhaal, dankje om het even te lezen!
  woensdag 12 december 2007 @ 10:03:00 #153
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55210657
Lieve Liza! Zorg je er wel voor dat het "leuk" blijft en niet een heel erg moeten?

Snap dat je in de war bent van de uitslag van de ovulatie test maar aangezien je het niet de hele periode gedaan hebt is het niet echt te zeggen denk ik wanneer je nou echt ovuleerd.

Ik heb echt geen idee wat je "kansen" zijn! Gewoon lekker verder klussen en kijken wat er aan het eind van je cyclus gebeurd!
pi_55210768
oolizaoo volgens mij heb je wel een paar dagen rondom de eisprong hoor, dus maak je met vanavond nog best een kans.
pi_55210916
Liza, wat bix zegt: kans is er nog wel, denk ik.

Maar wat Fruppel zegt is ook erg belangrijk: hou het wel een beetje leuk. Als je gemiddeld bent gaat het nog een paar maanden duren, en als je pech hebt nog heel erg lang. Als je nu al zo bezig bent met ovulatietesten en gedwongen vrijen, kan het wel eens een heel naar proces worden, in plaats van iets moois!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55212451
Jaah, ik weet het, jullie hebben gelijk , ik loop dat zelf ook de hele tijd te verkondingen, maar in praktijk, voor jezelf, is het dan toch net weer iets moeilijker
pi_55212528
Als vanmorgen je test positief was, dan kan je volgens mij gewoon vannavond nog klussen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55212681
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:25 schreef OooLizaooO het volgende:
Jaah, ik weet het, jullie hebben gelijk , ik loop dat zelf ook de hele tijd te verkondingen, maar in praktijk, voor jezelf, is het dan toch net weer iets moeilijker
Geloof me, de meesten hier moeten dat ook in de praktijk brengen, en ook soms al erg lang.
Je maakt het voor jezelf alleen maar moeilijker, lijkt me.
  woensdag 12 december 2007 @ 11:42:33 #159
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55212859
Ik zal de laatste zijn die zegt dat het niet moeilijk is, ik weet nog goed hoe gek van ongeduld ik mezelf in de eerste 2 maanden kon maken!
Nu ik eindelijk wat relaxter ben is het echt een stuk fijner!

Maak het jezelf niet te moeilijk! Have fun met klussen!
pi_55213413
ik doe m'n best
pi_55214829
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:29 schreef Ticootje het volgende:
Als vanmorgen je test positief was, dan kan je volgens mij gewoon vannavond nog klussen.
Precies - stuur hem alvast een erotisch mailtje en wacht hem heel sensueel op als hij thuis komt. Wie weet krijgt hij gelijk zin!

Heel veel succes i.i.g. voor alle dames hier die blijven proberen.

En Again, heel erg jammer dat je niet meer van je laat horen... Maar je zult toch wel blijven lurken?
pi_55217749
tuurlijk
pi_55224326
Hallo!!

Na een goed gesprek hebben we besloten om ervoor te gaan!!
Aangezien er veel bekenden hier meelezen zit ik onder een kloon. Ooit zal ik mezelf verraden, als het zover is.

Vandaag de pil in de prullenbak gegooid. Dan mijn stopweek afwachten en dan gaan we ervoor! Ik ben helemaal happy!
Deze NOD mag op 17 december.
  woensdag 12 december 2007 @ 19:05:16 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55224391
quote:
Op woensdag 12 december 2007 19:03 schreef LandVanOoit-Meisje het volgende:
Hallo!!

Na een goed gesprek hebben we besloten om ervoor te gaan!!
Aangezien er veel bekenden hier meelezen zit ik onder een kloon. Ooit zal ik mezelf verraden, als het zover is.

Vandaag de pil in de prullenbak gegooid. Dan mijn stopweek afwachten en dan gaan we ervoor! Ik ben helemaal happy!
Deze NOD mag op 17 december.
Damn... ik denk 'ik probeer het gewoon' maar je hebt je PM niet aan staan...
Je weet dat nieuwsgierigheid heeeeeeeel ongezond is voor hoogzwangere vrouwen he?

Anyway... welkom!
pi_55224394
LandVanOoit-Meisje welkom en veel succes!
pi_55224455
ook ik meld me bij deze aan

pil gestopt ongeveer 1,5 week geleden...

wat houdt NOD precies in? snap het niet precies namelijk???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 12 december 2007 @ 19:08:55 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55224515
Je Niet Ongi Dag.
De dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden maar dat dus liever niet wil.

Welkom trouwens!

Oh, en de datum tussen haakjes achter de naam van de meiden in de OP is de maand waarin men gestart is met wachten. Zeker als het wat langer duurt is het wel prettig om dat even terug te kunnen zoeken.
pi_55224750
Bedankt BE

ben in de stopweek van de pil nog licht ongesteld geweest, dat was uhhh 5-6 december, dus mijn NOD maar op: 2 jan

(tenminste als ik dat goed uitreken? en zou niet meer weten hoe mij eigen cyclus is, aangezien ik al meer dan 7 jaar de anticonceptiepil heb gebruikt....)

wel spannend allemaal hoor....
en als ik het goed heb begrepen zou het ongeveer 2 weken na het begin van je menstruatie weer een eisprong optreden?
pi_55224921
Ook Beessie-Jen van harte welkom!
  woensdag 12 december 2007 @ 19:26:54 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55225028
quote:
Op woensdag 12 december 2007 19:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
Bedankt BE

ben in de stopweek van de pil nog licht ongesteld geweest, dat was uhhh 5-6 december, dus mijn NOD maar op: 2 jan

(tenminste als ik dat goed uitreken? en zou niet meer weten hoe mij eigen cyclus is, aangezien ik al meer dan 7 jaar de anticonceptiepil heb gebruikt....)

wel spannend allemaal hoor....
en als ik het goed heb begrepen zou het ongeveer 2 weken na het begin van je menstruatie weer een eisprong optreden?
Er zijn allerlei handige tikketjes en tellertjes die het evt. ook bij kunnen houden voor je. Zie de onderste 2 linkjes van het rijtje linkjes in de OpeningsPost.

Zolang de boel nog op gang moet komen zou ik voor het gemak een cyclus van 28 dagen aan houden wat toch wel het gemiddelde is.
En idd zou je zo ongeveer 14 dagen na de eerste dag van je menstruatie een eisprong kunnen hebben.

Mijn huisarts gaf mij destijds het advies om tussen dag 10 en dag 18 zo om de dag sex te hebben om een goeie kans te maken omdat die 14 dagen toch nog wel eens een beetje kunnen varieren.
pi_55225369
quote:
Op woensdag 12 december 2007 19:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Er zijn allerlei handige tikketjes en tellertjes die het evt. ook bij kunnen houden voor je. Zie de onderste 2 linkjes van het rijtje linkjes in de OpeningsPost.

Zolang de boel nog op gang moet komen zou ik voor het gemak een cyclus van 28 dagen aan houden wat toch wel het gemiddelde is.
En idd zou je zo ongeveer 14 dagen na de eerste dag van je menstruatie een eisprong kunnen hebben.

Mijn huisarts gaf mij destijds het advies om tussen dag 10 en dag 18 zo om de dag sex te hebben om een goeie kans te maken omdat die 14 dagen toch nog wel eens een beetje kunnen varieren.
bedankt BE, ik zal eens ff die linkjes bekijken
pi_55227687
mijn ei sprong 9 van de 10 keer op dag 16...

Tip van be is een goede!!
  woensdag 12 december 2007 @ 21:02:31 #173
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55227735
Welkom nieuwe meiden! Wat gezellig!
Enne Land Van Ooit Meisje...PM eens even
pi_55227813
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:18 schreef Again het volgende:
Mefke gefeliciteerd met je achternichtje of neefje!
Idd slijmerige verhalen zeg hihi.

Hier alles oke, vruchtbare dagen komen eraan en we zijn al een beetje aant oefenen (lees: om de 2 dagen seks om het zaad van goede kwaliteit te houden). Jammer genoeg veel problemen in de familie, na een lange tijd veel nare dingen heb ik gebroken met mijn schoonzusje en dat is zeker de goede keuze geweest omdat ik nog trappen na kreeg ook.. Ze zei; Baas boven baas, ik ben zwanger!
Hoe naar en triest kan je dan zijn zo'n opmerking te maken... Dus uiteindelijk ben ik beter af, en valt er een hele last van mijn schouders. Het was de enige oplossing. Wel heel jammer dat de rest van de familie meteen haar kant kiest zonder mijn verhaal aangehoord te hebben. Dat vind ik vooral heel vervelend voor mijn vriend die er eigenlijk niks mee te maken heeft en nu toch alle shit over zich heen krijgt. Gelukkig staat hij sinds die natrap 100% achter me omdat hij zich ook persoonlijk aangevallen voelde daardoor.
Maar die stress is niet echt lekker voor de cyclus denk ik. En onze hoofden staan niet echt naar het klussen.. Daarom probeer ik lekker veel afleiding te zoeken en veel met lieve vriendinnen en familie te praten.
Nog een dagje werken en dan zes vrij! Heb al wat leuke afspraakjes staan dus afleiding genoeg! Deze week ook mijn ovulatie dus we gaan weer goed ons best doen.
Ik voel gewoon dat ik snel zwanger ga worden!

Liefs allemaal!
Oh lieve Again, ik lees het nu pas, wat een verschrikkelijk nare streek van je schoonzusje.
Zul je zien, nu de stress weggevallen is, ben je vast super snel zwanger!
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55228098
Again
En nu lees ik nog wat verder en je gaat niet meer posten

Ik heb je een PM gestuurd
pi_55231171
hmm na deze tips begrijp ik dat we de komende week aan de slag moeten haha
pi_55236295
Beessie-Jen, je 'moet' nooit aan de slag, maar als jullie willen, dan vooral niet laten!!
Welkom, ook LandVanOoit-meisje (whoever you may be!)
pi_55237360
Hey nieuwe twee-streepjes-willers :-D. Leuk dat jullie erbij komen! Cyclus na de pil kan heel raar gaan. Ik had bvb mijn eisprong pas na 26 dagen. Het veiligste is gewoon vanaf dan 10 om de dag... en dan niet meer stoppen tot je je maandstonden hebt of zwanger bent!

Ik kan hier voor de eerste keer gaan aftellen naar mijn NOD.
  donderdag 13 december 2007 @ 10:54:41 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55239155
Oh, en probeer niet zo te fixeren op eisprongen en weetikveel.
Heel veel vrouwen voelen hem namelijk ook gewoon niet, merken niks etc. etc.

Probeer zeker het eerste half jaar gewoon lol te hebben in de slaapkamer en ga daarna pas eens nadenken over testjes, temperaturen en slijmgrabbelen want je maakt jezelf echt helemaal gek anders.

Jaja, ik weet dat dit niet leuk is, dat er zo getemperd wordt in het enthousiasme, maar toch... Stel dat het een meer-maanden project wordt dan wil je niet al vanaf maand 1 manlief met een knuppel de slaapkamer in moeten sleuren... Hou het leuk!
pi_55239199
Helemaal gelijk Brighteyes, alleen soms makkelijker gezegd dan gedaan
pi_55239228
Ik wilde het net zeggen Liza
pi_55240001
Volgens mij zeggen ze over de testen dat je binnen 48 uur na de smiley seks "moet" hebben...
Maar ik sluit me bij iedereen aan, probeer het nog even leuk te houden. Mijn man vond het echt niet leuk als hij wist dat we om de dag zouden gaan vrijen de komende periode, voelde dat echt als druk. En dat was na een jaar en een miskraam....

Succes iedereen hier verder, ik hoop op heeel veel streepjes tijdens de feestdagen!
pi_55240102
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:29 schreef peterfan het volgende:
Volgens mij zeggen ze over de testen dat je binnen 48 uur na de smiley seks "moet" hebben...
Maar ik sluit me bij iedereen aan, probeer het nog even leuk te houden. Mijn man vond het echt niet leuk als hij wist dat we om de dag zouden gaan vrijen de komende periode, voelde dat echt als druk. En dat was na een jaar en een miskraam....

Succes iedereen hier verder, ik hoop op heeel veel streepjes tijdens de feestdagen!
Wij zijn ook een tijdje bezig geweest.. Maar ik kan je wel waarschuwen dat als je hele leven erom gaat draaien om zwanger te worden dat je relatie daar een aardige klap van kan krijgen. Dus hou het zo lang mogelijk leuk.
pi_55240206
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
...

Probeer zeker het eerste half jaar gewoon lol te hebben in de slaapkamer en ga daarna pas eens nadenken over testjes, temperaturen en slijmgrabbelen want je maakt jezelf echt helemaal gek anders.

...
BE.. die uitspraken van jou soms
pi_55240660
Een oude post plaatste zichzelf ineens opnieuw (rare Vista), vandaar de grote edit.

En het is leuk hoor in de slaapkamer
Ik had voor ik met de pil stopte al een gezonde appetijt en nu ben ik helemaal niet meer te houden! Zeker nu rond die vruchtbare periode, ik zou elke lekkere man rond mij wel besprongen hebben . Maar heb het braaf bij die van mij gehouden! Zou ook niet anders willen
  donderdag 13 december 2007 @ 12:14:44 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55241251
Mooi!

En ja... ook ik weet dat het moeilijk is. Maar ik had me wel heel sterk voorgenomen om dus niet te gaan tempen en andere trucs uit te halen voor we op z'n minst een half jaar verder waren. Mocht gewoon niet van mezelf.
En echt... ik was ook echt tot erger in staat hoor.
  donderdag 13 december 2007 @ 12:17:16 #187
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55241303
Wij zijn nu 7 maanden verder en als ik nu weer ongesteld word ga ik maar eens nadenken over ovulatie testen.
Eerder wilde ik daar ook echt niet aan beginnen, ik maak mezelf al zo gek zo nu en dan en ik ben er zeker van dat het anders nog ergers zou gaan worden !
  donderdag 13 december 2007 @ 12:21:38 #188
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_55241404
Beessie-Jen en LandVanOoit-Meisje, succes!

BE, ga jij nou maar bevallen ipv klonen lastigvallen
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 13 december 2007 @ 12:24:19 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55241472
Whehehe... Maar je weet toch... stress is niet goed. Ik moet juist helemaal ontspannen zijn. En dat kan alleen als ik dat soort dingen gewoon weet.
  donderdag 13 december 2007 @ 12:26:31 #190
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55241522
Je bent echt vreselijk he haha !
pi_55241882
Ja, zeker geen risico lopen he Brighteyes !
pi_55243523
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en probeer niet zo te fixeren op eisprongen en weetikveel.
Heel veel vrouwen voelen hem namelijk ook gewoon niet, merken niks etc. etc.

Jaja, ik weet dat dit niet leuk is, dat er zo getemperd wordt in het enthousiasme, maar toch... Stel dat het een meer-maanden project wordt dan wil je niet al vanaf maand 1 manlief met een knuppel de slaapkamer in moeten sleuren... Hou het leuk!
Punt 1: met een knuppel kun je niet sleuren
Punt 2: het kan ook ergens anders
Punt 3: je hebt helemaal gelijk
Punt 4: verder moet je 'm verleiden i.p.v. sleuren
  donderdag 13 december 2007 @ 13:45:57 #193
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55246116
ben ook niet van plan om verder dingen te controleren ofzo... alleen een beetje rekening houden met de cyclus en gewoon een leuk sexleven houden
hebben ook geen haast ofzo, maja begin wel steeds meer te verlangen naar zo'n klein zacht babietje (L)

lief lief lief
pi_55246437
Ja er is niets mis met je cyclus wat in de gaten te houden hé, dan weet je tenminste of je mag hopen op een NOD, of je gewoon moet wachten tot je maandstonden er weer zijn.
Hier heeft het heel erg lang geduurd voor mijn man eindelijk "ja" zei. Er zijn ook pijnlijke periodes van eerst "ja" en daarna "toch maar niet" aan voorafgegaan. En voor een kindje moet je toch met twee zijn hé vind ik. Nu het eindelijk van hem ook een definitieve, overtuigde "ja" is, mag het babietje er zo snel mogelijk zijn. Maar we proberen realistisch te blijven, al hoop ik bij de gelukkigen te zijn bij wie het na 6 - 12 maanden wel lukt.
pi_55247007
ik hoop het ook voor jou Liza
en natuurlijk ook voor mezelf ... maar ik besef me ook erg goed dat het niet altijd zo vanzelfsprekend is en dat het ook wel eens veel langer kan gaan duren... (of misschien helemaal niet lukt )...

vriendlief heeft ook eerst een poos getwijfeld, maar nu staan we er allebei helemaal achter en gaan we dus de sprong wagen

spannend, maar ook erg leuk!
pi_55247083
Tuurlijk is er niets mis mee om je lichaam te leren kennen
En we hopen met jullie mee dat het lekker snel gaat

Maar misschien helpt het om vriendlief in eerste instantie niet op te dragen dat hij vanaf dag 10 om de dag "moet", maar in die periode wat meer moeite doen om hem te verleiden. Het is voor beiden niet leuk als het een moetje wordt
pi_55247604
Voor mezelf reken wel, maar ik laat dat nooit naar hem toe uitschijnen. Voorlopig werkt het goed genoeg om hem op de juiste momenten te verleiden en voor mijzelf is het ook geen moeite, want ik heb van mezelf wel een vrij hoog libido en dat is alleen maar verergerd door het stoppen met de pil. Rond mijn eisprong piekt het helemaal, maar dan moet ik echt mijn verstand laten werken, of ik zou hier wel eens een of andere lekkere collega kunnen vaststekken.
Niet dat ik dat ooit echt zou doen, hé, het is gewoon een beetje het gevoel dat ik probeer te omschrijven. Volgens mij is het ook een oerinstinct als vrouw: voortplanting verzekeren.
pi_55255100
Allereerst welkom nieuwe-mede-tweede-streepje-wachters...(drie keer woordwaarde geloof ik). Mijn NOD mag weer opgeschoven worden. Ik werd gisteren ongesteld, gelukkig want ik had al een paar dagen zo'n rare buikpijn dat ik me daar meer zorgen om maakte dan om mijn hele cyclus. En die cyclus was op zich nog niet zo verkeerd. Na twee keer 26 dagen was het nu zomaar 29 dagen. Gaat de goede kant op zullen we maar zeggen. Iedereen succes maar weer en BE, ga inderdaad maar eens bevallen, tis baby-tijd!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_55256049
Het hoort hier misschien niet maar wil liever geen nieuw topic openen..

Hoeveel dagen na de eventuele bevruchting kun je gaan testen? Afgelopen zaterdag onveilige seks gehad (2.5 week geleden gestopt met de pil en na 5 dagen stoppen een bloeding gehad) en nu heb ik gevoelige tepels en een zee aan afscheiding (sorry )..

Het allervervelendste is dat ik as dinsdag een operatie heb waarbij ik onder volledige narcose moet.. Help!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')