Hey dames,
Again, ik ken het verhaal erachter niet, maar ik weet wel uit ervaring dat het heel veel moed vraagt om zoiets te doen. Het belangrijkste is dat jij gelukkig bent. Helaas kies je je (schoon)familie niet zelf en hebben die mensen niet altijd het beste met je voor. Daarom denk ik dat je de juiste beslissing genomen hebt. Zo'n mens mag je je leven niet laten vergallen!
Hier na die ene actief slijmerige dag niet veel andere activiteiten meer onderaan

. Manlief was rond die dag (vrijdag) niet in de stemming, en het heeft tot de nacht van zaterdag op zondag geduurd eer ik 'm zover kreeg om nog ns met mij te vrijen

. Te laat dus.
Misschien ben ik wat pessimistisch, maar ik had toen al zoiets van, "laat die regels maar komen, voor deze maand zit het er toch niet in". Daardoor was dan ook erg emotioneel na die ene vrijpartij (omdat ik er vanuit ging dat het toch te laat was. Ik had zoiets van "ja, nu het te laat is, wil je wel

". Dus lekker na het vrijen nog een potje gejankt

.
Voor het vage streepje op de vage foto hierboven: hopelijk een dikke vette streep binnen een paar dagen

!
[ Bericht 3% gewijzigd door OooLizaooO op 10-12-2007 17:15:56 ]