abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55099603
Ik kreeg gewoon heel duidelijk eens in de maand een dag of 2 dagen van die heldere klontjes wat stevigere slijm, heb daar nooit iets achtergezocht ofzow. Totdat ik een paar maanden terug las dat dit cervixslijm is.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_55102699
Ja seg slijmerige boel hier
Ik wist totaal niet wanneer ik mijn eisprong zou hebben, omdat ik geen idee heb hoelang mijn cyclussen duren. Na mijn mensturatie had ik zeer weinig slijm, beetje droog, zeker geen "draden" van te trekken.
Sinds gisteren veel meer (echt sporen in slipje en kloddertjes zoals Llewlla zegt). Deze ochtend kon ik er ook al draadjes van trekken, maar nu weer even niet meer (hoewel er duidelijk nog altijd veel is). Nu weet ik ook niet meer goed wat denken, maar ik hoop toch dat dit toont dat mijn eisprong er aan komt!
Hopelijk is deze uitleg een beetje duidelijk...
pi_55105506
Die kloddertjes en draden trekken (jeej, het is ook wel een fantastisch smakelijk onderwerp he!? ), dat duurt ong. 1 dag bij mij, 1 dag in de 28 dagen, en dat was hier dus meteen raak (naja 1 dag van te voren niet-zo-voorzichtig sex gehad). Voor de rest heb ik ook weinig slijm, alleen dat valt op.

ff kijken, volgens mij kreeg ik op de 18e/19e dag van mijn cyclus cervixslijm. Ik weet niet of daarmee mijn ovulatie ook iets achter ligt op schema, heb wel 28 dagen cyclus van mezelf.

Nu heb ik wel meer slijm sinds ik zwanger ben, maar niet zoals de cervix.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 9 december 2007 @ 17:55:38 #129
100412 mefke79
komt goed!
pi_55149871
Meiden wat een slijmerige verhaaltjes de laatste dagen! Ik heb er nu ook eens op gelet deze maand en ja, ik zie wel wat verschil, maar ik kan er nog niet helemaal wijs uit. Wel grappig, eerst lette je daar helemaal niet zo op, maar nu wel.
Gisteren is mijn nichtje bevallen, ik heb met vriendje afgesproken dat wij voor de volgende baby in de familie gaan zorgen. Nou heb ik in die familie ook weinig concurentie, dus dat is makkelijk zat. Was er trouwens heilig van overtuigd dat ik vandaag ongi zou worden, maar mijn cyclus lijkt toch naar 28 dagen te gaan ipv 26. Mooi, nog wat beter op schema. En dan ga ik nu maar eens even 'uitrekenen' hoeveel weken zwanger ik maximaal wil zijn tijdens trouwen en dan terugtellen, want ik ben dit halfslachtige gedoel beu.
Iedereen dit zit te wachten of die gaat klussen: succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_55152689
Mefke gefeliciteerd met je achternichtje of neefje!
Idd slijmerige verhalen zeg hihi.

Hier alles oke, vruchtbare dagen komen eraan en we zijn al een beetje aant oefenen (lees: om de 2 dagen seks om het zaad van goede kwaliteit te houden). Jammer genoeg veel problemen in de familie, na een lange tijd veel nare dingen heb ik gebroken met mijn schoonzusje en dat is zeker de goede keuze geweest omdat ik nog trappen na kreeg ook.. Ze zei; Baas boven baas, ik ben zwanger!
Hoe naar en triest kan je dan zijn zo'n opmerking te maken... Dus uiteindelijk ben ik beter af, en valt er een hele last van mijn schouders. Het was de enige oplossing. Wel heel jammer dat de rest van de familie meteen haar kant kiest zonder mijn verhaal aangehoord te hebben. Dat vind ik vooral heel vervelend voor mijn vriend die er eigenlijk niks mee te maken heeft en nu toch alle shit over zich heen krijgt. Gelukkig staat hij sinds die natrap 100% achter me omdat hij zich ook persoonlijk aangevallen voelde daardoor.
Maar die stress is niet echt lekker voor de cyclus denk ik. En onze hoofden staan niet echt naar het klussen.. Daarom probeer ik lekker veel afleiding te zoeken en veel met lieve vriendinnen en familie te praten.
Nog een dagje werken en dan zes vrij! Heb al wat leuke afspraakjes staan dus afleiding genoeg! Deze week ook mijn ovulatie dus we gaan weer goed ons best doen.
Ik voel gewoon dat ik snel zwanger ga worden!

Liefs allemaal!
  maandag 10 december 2007 @ 10:07:01 #131
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55163475
Mefke gefeliciteerd!!!

Again meis wat een naar verhaal! Balen dat het nu toch zover gekomen is dat jij deze beslissing hebt moeten nemen.
Ik geef je groot gelijk hoor want haar manier van doen naar jou en je vriend toe was echt niet normaal!
Fijn dat je vriend er ook helemaal achterstaat en dat jullie dit echt samen doen!
Gelukkig ben je lekker een paar dagen vrij zo, lekker leuke dingen doen hoor, genieten en niet teveel piekeren!
Sterkte ermee want het zal niet meevallen!

Succes ook met klussen voor jullie kerstkadootje!

Kus voor iedereen die het nodig heeft
pi_55165298
Hallo ik ben hier even onder een kloon weet niet wie allemaal meeleest.

Er lijken 2 strepen te staan hij is alleen heel vaag.
  maandag 10 december 2007 @ 11:45:45 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55165376
De foto is zo onscherp dat ik het echt niet durf te zeggen...
  maandag 10 december 2007 @ 11:50:45 #134
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55165464
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
De foto is zo onscherp dat ik het echt niet durf te zeggen...
wat zij zegt
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 10 december 2007 @ 11:51:01 #135
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55165469
Het lijkt wel roze maar zoals BE al zegt is het niet echt een hele duidelijk foto!

Enne ik ben heel niuewsgierig he....van wie ben jij een kloontje, pssst PM
pi_55165567
Nee ik weet het is heel vaag en die fotocamera is een beetje te zwaar voor mij. Ik zal van de week nog wel een keer testen.
  maandag 10 december 2007 @ 12:46:47 #137
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55166426
vaag kan ook streepje zijn overgens...
maar ikzou gewoon nog keertje testen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55172055
Hey dames,

Again, ik ken het verhaal erachter niet, maar ik weet wel uit ervaring dat het heel veel moed vraagt om zoiets te doen. Het belangrijkste is dat jij gelukkig bent. Helaas kies je je (schoon)familie niet zelf en hebben die mensen niet altijd het beste met je voor. Daarom denk ik dat je de juiste beslissing genomen hebt. Zo'n mens mag je je leven niet laten vergallen!

Hier na die ene actief slijmerige dag niet veel andere activiteiten meer onderaan . Manlief was rond die dag (vrijdag) niet in de stemming, en het heeft tot de nacht van zaterdag op zondag geduurd eer ik 'm zover kreeg om nog ns met mij te vrijen . Te laat dus.
Misschien ben ik wat pessimistisch, maar ik had toen al zoiets van, "laat die regels maar komen, voor deze maand zit het er toch niet in". Daardoor was dan ook erg emotioneel na die ene vrijpartij (omdat ik er vanuit ging dat het toch te laat was. Ik had zoiets van "ja, nu het te laat is, wil je wel ". Dus lekker na het vrijen nog een potje gejankt .

Voor het vage streepje op de vage foto hierboven: hopelijk een dikke vette streep binnen een paar dagen !

[ Bericht 3% gewijzigd door OooLizaooO op 10-12-2007 17:15:56 ]
pi_55172567
Dat herken ik Liza! Sterkte hoor! Je weet nóóóit, vaak zie je je tweede streepje als je het het minst verwacht!

Fruppel en Liza bedankt voor de lieve woorden

Nyncke ik weet het niet, ik denk wel íets te zien.. Hoop het voor je!
pi_55175643
Nyncke; de foto is niet duidelijk, maar streep is streep zoals ikzelf ook heb ondervonden.

Bij mij was de eerste test ook het 2e streepje heel licht, we hebben er toen 4 dagen erna nog een test tegenaan gegooid sochtends en die was toch al een stuk duidelijker.

Als het zoiets als dit is:

Zit de kans er zeker in dat de test positief is!

In de bijsluiters staat ook streep is streep.

Echter is er wel een test waar ik al slechte verhalen over heb gehoord.
Ik heb zelf matcare & trekpleister testen gebruikt, en die gaven het gewoon goed aan, hetzij in het begin wel erg licht maar dat was 3 dagen na mijn NOD.

Sukses!
Amber Mae
pi_55176154
Meiden ik stop met actief meeschrijven hier, mijn schoonzus leest hier dus mee weet ik sinds net en ik vind het niet prettig dat zij nog mee kan lezen over mijn leven. Nu heeft zij zelfs het contact met haar eigen broer verbroken door wat ik gezegd heb. Hij is er kapot van en ik wil erger voorkomen. Sorry ik vond het erg gezellig, wil jullie allemaal veel succes wensen. Frups jij weet me te vinden En de rest ook mochten ze willen!
Liefs Sanne
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:59:41 #142
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55185982
Dag lieverd! Ik vind het heel erg jammer dat je hier niet meer zoveel zult zijn maar kan het me heel goed voortstellen!
Heel veel sterkte voor jou en je vriend met deze moeilijke beslissing.
Ik spreek je "elders".
pi_55187626
Oooh, wat jammer Again!
We gaan je hier missen!
Ik hou wel graag contact.
pi_55188314
wat jammer Again. heel veel sterkte ermee.
En we hopen je natuurlijk nog wel terug te zien.
pi_55191508
Vandaag 2 nieuwe testen gedaan en allebei duidelijk negatief. Samen met de krampjes die ik op dit moment heb lijkt het dat de duivels er aan komen.

Ik vind het heel jammer maar het is helaas beter zo mijn lijf kan een zwangerschap op dit moment niet aan. Ook moet ik vrij binnenkort geopereerd worden.

Ik kom hier wel weer als de tijd er klaar voor is. Dank jullie voor jullie medeleven
pi_55191713
jammer nyncke!
en again, wat vervelend! succes!
pi_55191994
Again
pi_55192274
Hey Nyncke,

Wat jammer. Wel goed dat je zelf het goede er van in ziet. Beter dat je eigen gezondheid eerst even helemaal in orde is.

Ik hoop je alleszinds terug te zien hier
pi_55192452
balen Nyncke!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:00:58 #150
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')