abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55231171
hmm na deze tips begrijp ik dat we de komende week aan de slag moeten haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_55236295
Beessie-Jen, je 'moet' nooit aan de slag, maar als jullie willen, dan vooral niet laten!!
Welkom, ook LandVanOoit-meisje (whoever you may be!)
pi_55237360
Hey nieuwe twee-streepjes-willers :-D. Leuk dat jullie erbij komen! Cyclus na de pil kan heel raar gaan. Ik had bvb mijn eisprong pas na 26 dagen. Het veiligste is gewoon vanaf dan 10 om de dag... en dan niet meer stoppen tot je je maandstonden hebt of zwanger bent!

Ik kan hier voor de eerste keer gaan aftellen naar mijn NOD.
  donderdag 13 december 2007 @ 10:54:41 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55239155
Oh, en probeer niet zo te fixeren op eisprongen en weetikveel.
Heel veel vrouwen voelen hem namelijk ook gewoon niet, merken niks etc. etc.

Probeer zeker het eerste half jaar gewoon lol te hebben in de slaapkamer en ga daarna pas eens nadenken over testjes, temperaturen en slijmgrabbelen want je maakt jezelf echt helemaal gek anders.

Jaja, ik weet dat dit niet leuk is, dat er zo getemperd wordt in het enthousiasme, maar toch... Stel dat het een meer-maanden project wordt dan wil je niet al vanaf maand 1 manlief met een knuppel de slaapkamer in moeten sleuren... Hou het leuk!
pi_55239199
Helemaal gelijk Brighteyes, alleen soms makkelijker gezegd dan gedaan
pi_55239228
Ik wilde het net zeggen Liza
pi_55240001
Volgens mij zeggen ze over de testen dat je binnen 48 uur na de smiley seks "moet" hebben...
Maar ik sluit me bij iedereen aan, probeer het nog even leuk te houden. Mijn man vond het echt niet leuk als hij wist dat we om de dag zouden gaan vrijen de komende periode, voelde dat echt als druk. En dat was na een jaar en een miskraam....

Succes iedereen hier verder, ik hoop op heeel veel streepjes tijdens de feestdagen!
pi_55240102
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:29 schreef peterfan het volgende:
Volgens mij zeggen ze over de testen dat je binnen 48 uur na de smiley seks "moet" hebben...
Maar ik sluit me bij iedereen aan, probeer het nog even leuk te houden. Mijn man vond het echt niet leuk als hij wist dat we om de dag zouden gaan vrijen de komende periode, voelde dat echt als druk. En dat was na een jaar en een miskraam....

Succes iedereen hier verder, ik hoop op heeel veel streepjes tijdens de feestdagen!
Wij zijn ook een tijdje bezig geweest.. Maar ik kan je wel waarschuwen dat als je hele leven erom gaat draaien om zwanger te worden dat je relatie daar een aardige klap van kan krijgen. Dus hou het zo lang mogelijk leuk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55240206
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
...

Probeer zeker het eerste half jaar gewoon lol te hebben in de slaapkamer en ga daarna pas eens nadenken over testjes, temperaturen en slijmgrabbelen want je maakt jezelf echt helemaal gek anders.

...
BE.. die uitspraken van jou soms
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55240660
Een oude post plaatste zichzelf ineens opnieuw (rare Vista), vandaar de grote edit.

En het is leuk hoor in de slaapkamer
Ik had voor ik met de pil stopte al een gezonde appetijt en nu ben ik helemaal niet meer te houden! Zeker nu rond die vruchtbare periode, ik zou elke lekkere man rond mij wel besprongen hebben . Maar heb het braaf bij die van mij gehouden! Zou ook niet anders willen
  donderdag 13 december 2007 @ 12:14:44 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55241251
Mooi!

En ja... ook ik weet dat het moeilijk is. Maar ik had me wel heel sterk voorgenomen om dus niet te gaan tempen en andere trucs uit te halen voor we op z'n minst een half jaar verder waren. Mocht gewoon niet van mezelf.
En echt... ik was ook echt tot erger in staat hoor.
  donderdag 13 december 2007 @ 12:17:16 #187
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55241303
Wij zijn nu 7 maanden verder en als ik nu weer ongesteld word ga ik maar eens nadenken over ovulatie testen.
Eerder wilde ik daar ook echt niet aan beginnen, ik maak mezelf al zo gek zo nu en dan en ik ben er zeker van dat het anders nog ergers zou gaan worden !
  donderdag 13 december 2007 @ 12:21:38 #188
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_55241404
Beessie-Jen en LandVanOoit-Meisje, succes!

BE, ga jij nou maar bevallen ipv klonen lastigvallen
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 13 december 2007 @ 12:24:19 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55241472
Whehehe... Maar je weet toch... stress is niet goed. Ik moet juist helemaal ontspannen zijn. En dat kan alleen als ik dat soort dingen gewoon weet.
  donderdag 13 december 2007 @ 12:26:31 #190
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55241522
Je bent echt vreselijk he haha !
pi_55241882
Ja, zeker geen risico lopen he Brighteyes !
pi_55243523
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en probeer niet zo te fixeren op eisprongen en weetikveel.
Heel veel vrouwen voelen hem namelijk ook gewoon niet, merken niks etc. etc.

Jaja, ik weet dat dit niet leuk is, dat er zo getemperd wordt in het enthousiasme, maar toch... Stel dat het een meer-maanden project wordt dan wil je niet al vanaf maand 1 manlief met een knuppel de slaapkamer in moeten sleuren... Hou het leuk!
Punt 1: met een knuppel kun je niet sleuren
Punt 2: het kan ook ergens anders
Punt 3: je hebt helemaal gelijk
Punt 4: verder moet je 'm verleiden i.p.v. sleuren
  donderdag 13 december 2007 @ 13:45:57 #193
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55246116
ben ook niet van plan om verder dingen te controleren ofzo... alleen een beetje rekening houden met de cyclus en gewoon een leuk sexleven houden
hebben ook geen haast ofzo, maja begin wel steeds meer te verlangen naar zo'n klein zacht babietje (L)

lief lief lief
pi_55246437
Ja er is niets mis met je cyclus wat in de gaten te houden hé, dan weet je tenminste of je mag hopen op een NOD, of je gewoon moet wachten tot je maandstonden er weer zijn.
Hier heeft het heel erg lang geduurd voor mijn man eindelijk "ja" zei. Er zijn ook pijnlijke periodes van eerst "ja" en daarna "toch maar niet" aan voorafgegaan. En voor een kindje moet je toch met twee zijn hé vind ik. Nu het eindelijk van hem ook een definitieve, overtuigde "ja" is, mag het babietje er zo snel mogelijk zijn. Maar we proberen realistisch te blijven, al hoop ik bij de gelukkigen te zijn bij wie het na 6 - 12 maanden wel lukt.
pi_55247007
ik hoop het ook voor jou Liza
en natuurlijk ook voor mezelf ... maar ik besef me ook erg goed dat het niet altijd zo vanzelfsprekend is en dat het ook wel eens veel langer kan gaan duren... (of misschien helemaal niet lukt )...

vriendlief heeft ook eerst een poos getwijfeld, maar nu staan we er allebei helemaal achter en gaan we dus de sprong wagen

spannend, maar ook erg leuk!
pi_55247083
Tuurlijk is er niets mis mee om je lichaam te leren kennen
En we hopen met jullie mee dat het lekker snel gaat

Maar misschien helpt het om vriendlief in eerste instantie niet op te dragen dat hij vanaf dag 10 om de dag "moet", maar in die periode wat meer moeite doen om hem te verleiden. Het is voor beiden niet leuk als het een moetje wordt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55247604
Voor mezelf reken wel, maar ik laat dat nooit naar hem toe uitschijnen. Voorlopig werkt het goed genoeg om hem op de juiste momenten te verleiden en voor mijzelf is het ook geen moeite, want ik heb van mezelf wel een vrij hoog libido en dat is alleen maar verergerd door het stoppen met de pil. Rond mijn eisprong piekt het helemaal, maar dan moet ik echt mijn verstand laten werken, of ik zou hier wel eens een of andere lekkere collega kunnen vaststekken.
Niet dat ik dat ooit echt zou doen, hé, het is gewoon een beetje het gevoel dat ik probeer te omschrijven. Volgens mij is het ook een oerinstinct als vrouw: voortplanting verzekeren.
pi_55255100
Allereerst welkom nieuwe-mede-tweede-streepje-wachters...(drie keer woordwaarde geloof ik). Mijn NOD mag weer opgeschoven worden. Ik werd gisteren ongesteld, gelukkig want ik had al een paar dagen zo'n rare buikpijn dat ik me daar meer zorgen om maakte dan om mijn hele cyclus. En die cyclus was op zich nog niet zo verkeerd. Na twee keer 26 dagen was het nu zomaar 29 dagen. Gaat de goede kant op zullen we maar zeggen. Iedereen succes maar weer en BE, ga inderdaad maar eens bevallen, tis baby-tijd!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_55256049
Het hoort hier misschien niet maar wil liever geen nieuw topic openen..

Hoeveel dagen na de eventuele bevruchting kun je gaan testen? Afgelopen zaterdag onveilige seks gehad (2.5 week geleden gestopt met de pil en na 5 dagen stoppen een bloeding gehad) en nu heb ik gevoelige tepels en een zee aan afscheiding (sorry )..

Het allervervelendste is dat ik as dinsdag een operatie heb waarbij ik onder volledige narcose moet.. Help!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')