Wij zijn ook een tijdje bezig geweest.. Maar ik kan je wel waarschuwen dat als je hele leven erom gaat draaien om zwanger te worden dat je relatie daar een aardige klap van kan krijgen. Dus hou het zo lang mogelijk leuk.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:29 schreef peterfan het volgende:
Volgens mij zeggen ze over de testen dat je binnen 48 uur na de smiley seks "moet" hebben...
Maar ik sluit me bij iedereen aan, probeer het nog even leuk te houden. Mijn man vond het echt niet leuk als hij wist dat we om de dag zouden gaan vrijen de komende periode, voelde dat echt als druk. En dat was na een jaar en een miskraam....
Succes iedereen hier verder, ik hoop op heeel veel streepjes tijdens de feestdagen!
BE.. die uitspraken van jou somsquote:Op donderdag 13 december 2007 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
...
Probeer zeker het eerste half jaar gewoon lol te hebben in de slaapkamer en ga daarna pas eens nadenken over testjes, temperaturen en slijmgrabbelen want je maakt jezelf echt helemaal gek anders.
...
Punt 1: met een knuppel kun je niet sleurenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en probeer niet zo te fixeren op eisprongen en weetikveel.
Heel veel vrouwen voelen hem namelijk ook gewoon niet, merken niks etc. etc.
Probeer zeker het eerste half jaar gewoon lol te hebben in de slaapkamer en ga daarna pas eens nadenken over testjes, temperaturen en slijmgrabbelen want je maakt jezelf echt helemaal gek anders.
Jaja, ik weet dat dit niet leuk is, dat er zo getemperd wordt in het enthousiasme, maar toch... Stel dat het een meer-maanden project wordt dan wil je niet al vanaf maand 1 manlief met een knuppel de slaapkamer in moeten sleuren... Hou het leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |