Ik was al bezigquote:Op maandag 26 november 2007 11:46 schreef DolleMina het volgende:
Eveline, pas gelijk het lijstje even aan, Fruppel heeft een nieuwe NOD.
En de linkjes werken niet meer.![]()
Ik weet ongeveer wat je bedoelt (ik ben nog niet bezig, dus dat is toch nog iets anders). Mijn zus heeft ook heel lang geprobeerd om zwanger te worden (relatie op stukgelopen zelfs) en toen ze het goede nieuws kwam vertellen, moest ik toch even heel hard slikken. Ik heb me op dat moment zo'n zorgen gemaakt dat ik niet blij ging kunnen zijn voor haar en echt constant jaloers ging zijn als ik haar zag, maar dat is helemaal niet gebeurdquote:Op maandag 26 november 2007 12:18 schreef Again het volgende:
Snik ik ben zo jankerig!
Mijn schoonzusje is na 2,5 jaar zwanger! Zooo geweldig!
Maar tegelijk ook wel een confrontatie zeg. Kan er niks aan doen, moest er zo om huilen. Voel me zo'n bitch dan.. Alsof ik het haar misgun maar dat is het helemaal niet!
Ik snap je best, zou ik ook hebben. Ik denk dat het sowieso moeilijk is om in je omgeving zwangere vrouwen te zien terwijl je zelf al heel lang bezig bent om zwanger te worden. Als het in de familie is is het natuurlijk nog een stukje moeilijker, maar je moet er ook bij nadenken, dat je schoonzusje waarschijnlijk ook een kutgevoel heeft omdat zij weet dat jij er ook mee bezig bent, en het haar nu is gelukt, en jou nog eventjes niet. Denk niet dat zij zich er ook prettig bij zal voelen tegenover jou. En met zn 2e zitten mokken schiet je niets mee op toch! gewoon lekker positief blijven, en het blijven proberen! Voor jou komt de tijd zeker nog wel, en ik hoop van harte dat dat deze week misschien al is! Tis deel 100 , als we nou ook zoveel streepjes te zien krijgen is het al helemaal leukquote:Op maandag 26 november 2007 13:56 schreef Again het volgende:
Klopt Macka dat is wel fijn dat ik me daar geen zorgen meer over hoef te maken!
Leonieke pff ik ben blij dat ik niet een of ander misselijk wicht ben haha. Mijn vriend zei ook al; zolang je het ze niet misgunt of ze iets verkeerds toewenst is het toch niet erg?
Ik ben echt heel blij voor haar hoor maar (nog) niet blij voor mezelf. Zo moet ik het maar bekijken!
Aan de andere kant word ik tante en dat is ook wel heel speciaal toch?
Maar snel mijn eigen twee streepjes piesen dan is alles goed
Dankjewel voor jullie lieve woorden!!
Ah lieve Again, wat een nieuws lees ik een paar posts onder deze. Het kan idd cru zijnquote:Op maandag 26 november 2007 13:56 schreef Again het volgende:
Leonieke pff ik ben blij dat ik niet een of ander misselijk wicht ben haha. Mijn vriend zei ook al; zolang je het ze niet misgunt of ze iets verkeerds toewenst is het toch niet erg?
Ik ben echt heel blij voor haar hoor maar (nog) niet blij voor mezelf. Zo moet ik het maar bekijken!
Aan de andere kant word ik tante en dat is ook wel heel speciaal toch?
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:04 schreef Again het volgende:
Hm ja misschien beter dan het tempen inderdaad. Ben het vanmorgen al vergeten
Mijn menstruatie is gisteravond laat echt doorgebroken. Alsnog precies op tijd dus!
Van de 3 jaren dat we bezig zijn geweest hebben we 1,5 jaar zo'n ovulatietest gehad. Het mocht niet baten, zelfs al stond er regelmatig zo'n 'o' (van Ovulatie) op het display.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:02 schreef peterfan het volgende:
Oh sorry, ik bedoel in plaats van temperaturen![]()
Wij zijn op geen gegeven moment ook met temperaturen begonnen maar het zei me heel weinig. Toen overgestapt op ovulatietesten, dan ben je er nog op tijd bij en tadaa....ben nu 5,5 week zwanger..![]()
Vandaar de tip, ze zijn mij goed bevallen
Bright, ik hoop niet dat je het over de digitale testen van CB hebt, daar betekent een o namelijk juist geen ovulatie, eenquote:Op donderdag 29 november 2007 07:51 schreef Bright het volgende:
[..]
Van de 3 jaren dat we bezig zijn geweest hebben we 1,5 jaar zo'n ovulatietest gehad. Het mocht niet baten, zelfs al stond er regelmatig zo'n 'o' (van Ovulatie) op het display.
Nu, inmiddels alweer ruim een jaar geleden voor het laatst gebruikt en zonder test toch zwanger geworden. Zo'n test zegt dus echt niet zo veel, i.i.g. niet bij ons.
Nee, was een andere (persona). Die werkte op zich wel, maar toch hadden we er geen profijt van, zelfs niet toen we precies wisten wanneer de plop (eisprong) was. Die dingen zijn dus leuk, maar echt nuttig? - mwa, i.i.g. niet voor je portemonnee.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:07 schreef peterfan het volgende:
[..]
Bright, ik hoop niet dat je het over de digitale testen van CB hebt, daar betekent een o namelijk juist geen ovulatie, eengeeft de aankomende ovulatie aan...
heb ik ook.Mijn laatste NOD was 7 nov. Toen ook niet ongi geworden. ik kreeg 12 november inene heel licht bruin bloed, heel erg weinig, had geen bescherming nodig. na 1 dag was dit weg. 1,5 week later inene rood bloed, was ook na 1 dag weg?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:41 schreef DolleMina het volgende:
Mijn NOD is 3 december, maar vorige keer waren de's ook een paar dagen te vroeg.
Ow, die eerste drup bloed was een dag eerder dan de 25ste zie ik nu. Verder heb ik alleen heeeeeeeel vage klachten, een schijn van misselijkheid, licht pijnlijke borsten, soms een heeeeeel beetje licht in het hoofd.
Maar ja, dat kan dus ook allemaal tussen de oren zitten, zo vaag zijn die klachten.
Weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik reageer maar even :p Een test, sja, ik wil liever even afwachten...ik heb vandaag een beetje gespannen onderbuik en een soort lichte heeele doffe pijnscheutjes in mn onderbuik maar meer ook niet. Voel me niet echt "zwanger" ofzoquote:
Bedankt Jore en Mefke!quote:Op zaterdag 1 december 2007 08:55 schreef mefke79 het volgende:
Kaar: proficiat! DolleMina, jammer...
En Kaar, ik ben net als Jore erg nieuwsgierig...waarom ging je testen?
Maar helaas volgens mij over het algemeen eerder vals positief dan vals negatief. Je ziet nogal snel het lijntje waar het streepje moet komen door de test heenschemeren, zonder dat de kleurstof zelf zichtbaar is.quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:30 schreef DolleMina het volgende:
Ik gebruik testen die ik van het internet gehaald heb. Lekker goedkoop natuurlijk, maar misschien ook wat minder betrouwbaar... ?
Behalve als de testen minder gevoelig zijn als ze beweren. Ik kan op internet niet veel vinden over de test die ik gebruikt heb, behalve de melding van één vals negatieve test.quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:41 schreef owlet het volgende:
[..]
Maar helaas volgens mij over het algemeen eerder vals positief dan vals negatief. Je ziet nogal snel het lijntje waar het streepje moet komen door de test heenschemeren, zonder dat de kleurstof zelf zichtbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |