quote:Op woensdag 28 november 2007 14:04 schreef Again het volgende:
Hm ja misschien beter dan het tempen inderdaad. Ben het vanmorgen al vergeten
Mijn menstruatie is gisteravond laat echt doorgebroken. Alsnog precies op tijd dus!
Van de 3 jaren dat we bezig zijn geweest hebben we 1,5 jaar zo'n ovulatietest gehad. Het mocht niet baten, zelfs al stond er regelmatig zo'n 'o' (van Ovulatie) op het display.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:02 schreef peterfan het volgende:
Oh sorry, ik bedoel in plaats van temperaturen![]()
Wij zijn op geen gegeven moment ook met temperaturen begonnen maar het zei me heel weinig. Toen overgestapt op ovulatietesten, dan ben je er nog op tijd bij en tadaa....ben nu 5,5 week zwanger..![]()
Vandaar de tip, ze zijn mij goed bevallen
Bright, ik hoop niet dat je het over de digitale testen van CB hebt, daar betekent een o namelijk juist geen ovulatie, eenquote:Op donderdag 29 november 2007 07:51 schreef Bright het volgende:
[..]
Van de 3 jaren dat we bezig zijn geweest hebben we 1,5 jaar zo'n ovulatietest gehad. Het mocht niet baten, zelfs al stond er regelmatig zo'n 'o' (van Ovulatie) op het display.
Nu, inmiddels alweer ruim een jaar geleden voor het laatst gebruikt en zonder test toch zwanger geworden. Zo'n test zegt dus echt niet zo veel, i.i.g. niet bij ons.
Nee, was een andere (persona). Die werkte op zich wel, maar toch hadden we er geen profijt van, zelfs niet toen we precies wisten wanneer de plop (eisprong) was. Die dingen zijn dus leuk, maar echt nuttig? - mwa, i.i.g. niet voor je portemonnee.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:07 schreef peterfan het volgende:
[..]
Bright, ik hoop niet dat je het over de digitale testen van CB hebt, daar betekent een o namelijk juist geen ovulatie, eengeeft de aankomende ovulatie aan...
heb ik ook.Mijn laatste NOD was 7 nov. Toen ook niet ongi geworden. ik kreeg 12 november inene heel licht bruin bloed, heel erg weinig, had geen bescherming nodig. na 1 dag was dit weg. 1,5 week later inene rood bloed, was ook na 1 dag weg?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:41 schreef DolleMina het volgende:
Mijn NOD is 3 december, maar vorige keer waren de's ook een paar dagen te vroeg.
Ow, die eerste drup bloed was een dag eerder dan de 25ste zie ik nu. Verder heb ik alleen heeeeeeeel vage klachten, een schijn van misselijkheid, licht pijnlijke borsten, soms een heeeeeel beetje licht in het hoofd.
Maar ja, dat kan dus ook allemaal tussen de oren zitten, zo vaag zijn die klachten.
Weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik reageer maar even :p Een test, sja, ik wil liever even afwachten...ik heb vandaag een beetje gespannen onderbuik en een soort lichte heeele doffe pijnscheutjes in mn onderbuik maar meer ook niet. Voel me niet echt "zwanger" ofzoquote:
Bedankt Jore en Mefke!quote:Op zaterdag 1 december 2007 08:55 schreef mefke79 het volgende:
Kaar: proficiat! DolleMina, jammer...
En Kaar, ik ben net als Jore erg nieuwsgierig...waarom ging je testen?
Maar helaas volgens mij over het algemeen eerder vals positief dan vals negatief. Je ziet nogal snel het lijntje waar het streepje moet komen door de test heenschemeren, zonder dat de kleurstof zelf zichtbaar is.quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:30 schreef DolleMina het volgende:
Ik gebruik testen die ik van het internet gehaald heb. Lekker goedkoop natuurlijk, maar misschien ook wat minder betrouwbaar... ?
Behalve als de testen minder gevoelig zijn als ze beweren. Ik kan op internet niet veel vinden over de test die ik gebruikt heb, behalve de melding van één vals negatieve test.quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:41 schreef owlet het volgende:
[..]
Maar helaas volgens mij over het algemeen eerder vals positief dan vals negatief. Je ziet nogal snel het lijntje waar het streepje moet komen door de test heenschemeren, zonder dat de kleurstof zelf zichtbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |