Oké ik zal eens gaan kijken bij de DA. Thanx voor de tip hoop dat het werkt. De botox die ik nu heb werkt perfect maar ja...quote:Op zondag 27 februari 2005 23:39 schreef Mad_Jack het volgende:
Ik zocht ook al jaren het perfecte middel tegen overmatig zweten. Eerst heb ik een tijdje Odorex Extra Dry gebruikt. Maar dat werkte niet meer bij mij. De dag na het opbrengen zwete ik me al weer de pleuris.
Nu gebruik ik al 2 maanden syNeo5. Super middeltje. Ik breng het 1x in de week op. Volgens de regel doe je er 5 dagen mee. 's avonds 3x spuiten onder elke oksel. Geen moeite met watjes zoals bij de Odorex Extra Dry. syNeo5 is wel duur maar het is zeker het proberen waard. Tevens heb je een 30 dagen niet goed geld terug garantie. Dus werkt het niet dan krijg je gewoon weer je geld terug. Ik heb het gekocht bij de DA bij de Kruitvat heb ik het nog niet zien staan.
Let wel dat als je je het zweten onder je oksels tegengaat het wel weer op andere plaatsen er extra uit kan komen. Bijvoorbeeld veel zweten op je rug en dat soort dingen.
dan spuit die zweer er wel weer ergens anders uitquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:17 schreef de_Druif het volgende:
http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/3195500.jpg
Dit lost je probleem op![]()
DA drogist. Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar is die syNeo5 eigenlijk te koop?
Zeer ernstig nachtelijk zwetenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:53 schreef Oversight het volgende:.... bestaat er ook een middel tegen overmatig zweten terwijl je slaapt ?
wordt vaak snachts wakker en ben dan letterlijk drijfnat....
* Gaat deze proberen tegen mijn nachtzwetenquote:Op vrijdag 22 februari 2002 18:29 schreef superrat het volgende:
Hallo vv... Ik heb odorex extra dry ook geprobeerd, maar het baatte niet...:( verder ook van alles geprobeerd. Ik word nu behandeld in het ziekenhuis met botox spuiten!! werkt erg goed!! Maar misschien gaat het binnenkort uit het ziekenhuis budget dus ik moet ook op zoek naar iets andersquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:52 schreef vv het volgende:
Ik heb ook erg last van overmatig zweten. Ik ben nu vanplan om die Odorex Extra Dry te kopen, maar ik wil even wat advies van gebruikers.
Ik hoor dat het na een tijdje niet meer werkt? Wie heeft hier ervaring mee, en hoe lang kon je het gebruiken tot het niet meer goed werkte? Ik wil het namelijk gebruiken maar niet ineens in midden zomer weer met m'n probleempje zitten. Misschien moet ik afwisselen met twee middelen, als het ene niet meer werkt, het andere enz. Welk ander middel zou ik dan als afwisseling kunnen gebruiken?
En waar zou dit in België te koop kunnen zijn?
Hopelijk kunnen jullie me helpen
Doei!
Ik doe ook gewoon elke ochtend nog deo op, en 1 of 2 keer in de week odorex extra dry...werkt tot nu toe perfectquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:19 schreef vv het volgende:
sorry voor dubbelpost, maar..
ik heb ook gehoort dat je dus die odorex 's avonds moet opbrengen, 's morgens dan weer afwassen, en dat je dan gewone deo erop kan spuiten? heb je dan nog steeds een geurtje ofzo? en wat kan ik dan best als deo, een anti-transpirant, eentje met geur of zonder..
het probleem wat ik nu heb, ik gebruik gewoon een anti-transpirant van rexona, zonder bepaalde geur. ik heb geen enkele last van geuroverlast, of van stank, maar wel van die vervelende natte en zichtbare plekken. laatste dagen is het dus warmer weer en wil ik leuke kleren aan doen, maar dit is onmogelijk met mijn zweetplekken, heb geen zin dat iedereen ze ziet.
dus, kan ik die rexona deo gewoon na odorex aanbrengen? & ook vorige vraag dus.
Relaxed zeg.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:03 schreef Aventura het volgende:
Ik zweet ( bijna) niet op mijn lichaam, ik kan zelfs met 35 graden rustig een week (bij wijze van spreken) in dezelfde kleding lopen, ik gebruik ook nooit deodorant. Maar in de zomer of als ik sport zweet ik wel op mijn gezicht, en daar kan je niet zo heel veel aan doen. Ik zou liever bij mijn oksels zweten, dan kan je tenminste nog een (speciale) deo voor gebruiken, maar tegen een rood bezweet plofhoofd doe je helaas niks. Iemand daar nog tips voor?
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, je mond houden omdat iedereen hier jaloers is
Wit draag ik dus ook nooit, krijg je gelige vlekken van op de plekken war je zweet. Ik ben dus aangewezen op zwart. Truien draag ik overigens wel in alle kleuren, ben dus blij met dit koudere want dan kan ik eens iets anders aan dan zwartquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik ja. Allemaal gekleurde shirtjes zijn simpelweg taboe, omdat je daar alles in ziet. Voornamelijk wit en zwart, dan valt het tenminste niet zo op... maar wel kut als je zoals ik op je werk een groene blouse aan moet
[..]
Haha, ik d8 dus ook dat ik de enige was die r last van had...schaam me er ook altijd voorquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die last heeft van die gele vlekken na verloop van tijd?Ik dacht al dat ik bijzonder was
Maar truien hou ik vaak nog donker... zo'n just in case geval. Heb het al eens gehad dat ik zelfs zweetplekken kreeg in een felgekleurde trui... dan kijken mensen raar als ze dat zien
Euh als je het topic ff doorleest worden er zeer veel tips gegeven.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:34 schreef Koos_flatron het volgende:
Hallow,
Ik heb sinds een aantal maanden last van zweetplekken onder mijn oksels.
Eerst had ik het niet eens in de gaten maar nu ik het weet let ik er op.
Ik heb nu sinds een week of 6 Biotherm Homme geprobeerd, als ik dit gebruik is het
wel minder, maar nog niet helemaal over.
Als ik naar school ga met de bus, en als ik aankom heb ik er al last van, heeft iemand tips?
Ik ben sinds vandaag begonnen met Rexona, miss helpt dit, maar de vraag is voor hoelang.
Hee marleen,quote:Op donderdag 22 september 2005 12:57 schreef marleno het volgende:
trouwens, Badgirl18, wat zijn jouw ervaringen met Odorex, hoe lang heb je het geprobeerd etc etc? Groetjes, Marleen
Zo te lezen heeft TS er elke dag en elke minuut last van. Hyperhidrosis, oftewel HH. Het zou ook kunnen dat één van de mensen zweet als reactie op een sociale fobie. Of bedoel je dat er niet mee?quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:06 schreef Alicey het volgende:
@ TS, heb je er altijd last van, of zijn er ook periodes dat je er geen/minder last van hebt?
Ik doelde op gevallen waarin er een onderliggende oorzaak is. Het kan bijv. hormonaal zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:25 schreef badgirl18 het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft TS er elke dag en elke minuut last van. Hyperhidrosis, oftewel HH. Het zou ook kunnen dat één van de mensen zweet als reactie op een sociale fobie. Of bedoel je dat er niet mee?
Ik heb er bijna altijd last van, maar vooral als ik van buiten naar binnen ga ergens (koud naar warm) en me ook maar een heel klein beetje inspan...bv. de trap oplopen of stofzuigen ofzo. Ook 's nachts heb ik er veel last van en in de zomer zeikt het in straaltjes van mijn armen afquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:06 schreef Alicey het volgende:
@ TS, heb je er altijd last van, of zijn er ook periodes dat je er geen/minder last van hebt?
quote:Op maandag 10 april 2006 12:46 schreef pietervdes het volgende:
Dat SyNeo 5 is echt top spul. Ik gebruik het ook al paar weken en het bevalt me goed.
Ik had geen last meer van transipratie en vervelende luchtjes.
De prijs valt dan in mijn ogen ook wel mee omdat het een groot probleem uit de weg ruimt.![]()
Aromacréme van Lush is inderdaad goed. Een proefje van gehad, en ik was ook zo goed als droog dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:12 schreef teigan het volgende:
Ik heb laatst eens van lush een deo ding aangeschaft. Het is ws. iets van een soort talkpoeder, maar het helpt wel redelijk.. Ik ruik er een stuk minder mee dan toen ik de duurdere antizweet dingen gebruikte..
hhmmm..als je dit al een tijdje hebt dan moet je misschien eens naar de huisarts gaan of google eens naar nachtzweten. Kan ook door lichamelijk dingen komen..quote:Op maandag 10 april 2006 13:52 schreef vrouw-hooivork het volgende:
Odorex Extra Dry helpt bij mij ook perfect, had ook alles geprobeerd. Deoleen werkte bij mij niet, net zo min als de Sanex/Rexona/Nivea deo's.
Odorex E.D. is volgens mij hetzelfde spul als Syneo 5, maar die laatste is tegen de 15 euro en Odorex is 2,50 ofzo.
Heb nu wel een ander vaag kwaaltje, 2 uur na het inslapen wordt ik rillend en zeiknat wakker en kan ik een ander pyamaatje aan doen. Moet nu ook elke dag het beddengoed verschonen.. Heb geen idee waar dit vandaan komt. Vannacht moest ik er zelfs 2 x uit en ben ik maar gaan douchen. Heb al vanalles geprobeerd, naakt, veel aan, sokken, geen sokken, dekentje erbij of juist niet, raam open, etc.
Heel irri...
Ik heb vorig jaar ook veel Odorex E.D. gebruikt maar merk dat het nu niet meer zo goed werkt als aan het begin. Sinds ik dat gebruik ga ik ook veel zweten op andere plekken, vooral m'n rug(en dat las ik ook veel terug hier). Ga binnenkort maar even syneo5 proberen..quote:Op zondag 23 april 2006 18:30 schreef Logitik het volgende:
Odorex Extra Dry (voor de oksel) verkrijkgbaar bij oa Albert Heijn. Werkt perfect!
En voor de voetjes: Pedispray. Vrij verkrijgbaar bij de Apotheek. Werkt ook perfect
Syneo 5quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:54 schreef Stansfield het volgende:
Dat deoleen werkt idd niet echt. Ja bij minder warme dagen misschien wel maar zoals vandaag een dag in de trein en bus enz vergeet het maar.
oooow vandaar.... shit, ik moet echt wat aan mijn conditie doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2002 20:55 schreef athlonkmf het volgende:
Enne... hoe beter je conditie is, hoe minder je zweet, dusse...
En dan is het niet zo dat je op de rest van je lichaam het uitzweet??quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Syneo 5Vier dagen achter elkaar 9 uurjtes lang verhuizen en minimale zweet onder de okseltjes
Die opmerking 'hoe beter je conditie, hoe minder je zweet' vind ik ook nergens op slaan, ik train 8 uur per week op topniveau waterpolo maar zweet me ook vaak erg terwijl dat nergens voor nodig is..quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:23 schreef Skaai het volgende:
Mjah vreemde opmerking, 'hoe beter je conditie, hoe minder je zweet'. Ik had een klasgenootje die op hoog niveau aan athletiek doet, een rete goeie conditie heeft, maar toch bij het minste gerinste al klotsende oksels heeft.
Ik heb zelf ondervonden dat je ook geen deo sprays moet nemen maar deo-sticks.quote:Op vrijdag 22 februari 2002 17:54 schreef ivetje het volgende:
[..]
heb hele tijd gewone deodorant gebruikt, van die spuitbussen...alle merken eigenlijk wel gehad. Maar deze geven witte strepen op zwarte kleding, en aangezien dat de enige kleur is die ik gewoon kan dragen was datniet handig. Daarna heb ik een tijd dove creme gebruikt en die houdt de geur goed weg,maar remt dus ook niet...en heb nu sanex creme,maar da's hetzelfde probleem eigenlijk als met de dove...
Het wordt misschien wel ietsje meer, maar niet veel naar mijn mening.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En dan is het niet zo dat je op de rest van je lichaam het uitzweet??
Met dat product heb ik totaal geen goede ervaring mee, zal wel per persoon anders zijn.quote:Op maandag 21 juli 2003 20:42 schreef sanka19 het volgende:
Dat wou ik ook net posten, 1 dag geprobeerd en vandaag was erg goed..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:50 schreef groggy het volgende:
ik heb nu een anti transpireer goedje van therme, ff checkne of dat werkt zou fijn zijn
Bij mij wel!quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:35 schreef Louterman het volgende:
Heeft het ook nog verschil of je je oksels scheert of niet?
Ik scheer ook m'n oksels, vind ik veel fijner/frisser.. werkt sowieso wel bij mij..quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:35 schreef Louterman het volgende:
Heeft het ook nog verschil of je je oksels scheert of niet?
Die bijwerking was volgens mij meer het gevolg van het twee jaar lang in de kast staan...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:35 schreef quintie het volgende:
Na 2 jaar heb ik gisteravond zelf de Odorex Extra Dry weer uit de kast gepakt. Nu weet ik weer waarom dat flesje nog zo vol was. Kreeg direct na aanbrengen een enorm brandend gevoel. Dacht: dat gaat wel weg. Na 5 min niet.. na 10 minuten niet.. na 20 minuten nog net zo erg. Ik heb het eraf gespoeld met veel koud water en nu is het resultaat dat m'n oksels enorm rood zijn, een roodheid als verbranding door de zon. Dit flesje gaat de prullenbak in!
Heb vandaag bij de DA Drogist Syneo 5 gehaald met de hoop dat deze niet zulke bijwerkingen heeft! Natuurlijk ga ik het pas proberen als mijn oksels weer een beetje zijn bijgekomen. Ben benieuwd!
Bij mij is het de rechteroksel. Verdomd irritant. Zat gister gezellig te eten in een restaurant, maar je houdt je armen laag, want ziet er niet fris uit. Het belemmert je in je doen en laten. Iets anders dan zwart of wit kan ik niet aantrekken en dat is verdomd vervelendquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:36 schreef CaptainPlanet het volgende:
ik heb altijd dat alleen mijn linker oksel helemaal nat word...is best kut
Naja dan probeer ik het ook maar een keer als het zo goed werktquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:06 schreef Skaai het volgende:
Heb Syneo 5 (tering, wat een geld, en de Etos had een week nodig om die meuk te bestellen) gisteravond voor het eerst opgedaan. Oksels gewassen, 3 keer per oksel gesprayed en 's nachts in laten trekken. En ik heb vandaag niks nergens geen last gehad van klotsende oksels en geurtjes. Eigenlijk ben ik nu al blij dat ik die 19 euro er voor neer heb geteld.
Is me verteld dat ik er heel lang mee doe (1 keer sprayen en het boeltje moet 5 dagen werken) dus ik hoop dat ik er 'lang plezier van heb'. Want het is voor mij een plezier om eens andere kleuren shirtjes te dragen zonder dat de boel wegstroomt.
Het is helemaal niet pijnlijk dat botox. Ik doe het al een tijdje want ik was dat zweten ook behoorlijk zat. Maar ik had het dan denk ik ook iets erger dan de meeste hier, want zelfs met botox en al die andere doe bende zweet ik nog 10 keer zoveel als bijvoorbeeld een collega of vriend. Maarja alle beetjes helpen, in de winter totaal geen last meer van zweten(voor mijn doen dan) maar dit weer hoewel ik er gek op ben begin ik wel weer veel alst te krijgen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:07 schreef Roeji het volgende:
klopt idd bij sommige spullen. Maar ik zou soms wíllen dat ik ofwel een paar zweetvoeten van hier tot tokio had ofwel op mn rug zweette. In plaats van die afgrijselijke plekken onder mn oksels (nouja pastten ze maar onder mn oksels, meestal veel groter)
Mn kledingkast is wit met zwart. Ik heb ook wel kleurige shirtjes, maar dan gaan er altijd een paar extra mee. Of een hemdje met een blouse/vestje zodat ik af en toe even kan 'uitwaaien'.![]()
Ik wacht nog steeds op een goeie tip.
Anders denk ik er toch heel sterk over om botox (ja, waar ze bij sommige mensen hun gezicht mee strak trekken, word ook gebruikt tegen overmatige transpiratie. Daar is het ooit voor ontwikkeld) te laten spuiten om dat uit te proberen. ook al is dat enorm pijnlijk en moet t om de zoveel tijd.
Mja ligt er misschien aan hoe ernstig je het bet. ik ga ook om de 9 maanden ofzo idd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:02 schreef Roeji het volgende:
hoe vaak per jaar laat je het dan doen? Mij is verteld dat het 9 maanden zou moeten helpen/effectief blijven. Ik heb over 2 weken een afspraak bij de dermatoloog, krijg dan een transpiratie-test oid. Als die positief uitkomt dan wordt botox door de verzekering vergoed. Anders moet ik het zelf betalen. Ik kan dan diezelfde dag de botox laten zetten. Maar ik zie zo tegen die prikken op. Ik ben daar als de dood voor.
Maar hoeveel last houd je eigenlijk ná het prikken? Is het eventjes pijnlijk/gevoelig en daarna weg of loop je dagen met pijn/rot gevoel?
Botox in de oksel of ergens anders tegen eht zweten, hoeft niet via doktersrecept, je kunt het ook gewoon kosmetisch laten doen. WANT als je het op dokters recept wil laten doen (en vergoed wil laten krijgen), moet je 9 van de 10 keer langs de verzekerings arts die beslist of jij het wel of niet vergoed krijgtquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:42 schreef Scruples het volgende:
Je zou de deodorant uit de body series van AMWAY kunnen gebruiken. Dat is een anti-transpiratie deodorant, waardoor je in ieder geval minder gaat transpireren. Je kunt de deodorant kopen bij de zogenaamde AMWAY-distributeurs.
Mocht je echt vresleijk last hebben van overmatig transpireren (all over the place, zeg maar) dan kun je aan je dokter vragen of hij je BOTOX-injecties wil voorschrijven.
Botox is in 1e instantie bedoeld om mensen met een tic in het gezicht te helpen. Botox legt de spieren die dit veroorzaken lam, MAAR ... helpt ook tegen overmatig transpireren, want het kan ook de zweetklieren lam leggen.
Volgens de dermatoloog moet ik eerst een transpiratie test doen, is die positief dan krijg je het vergoed. Anders niet. Ik kan overigens meteen ná die test de botox krijgen. Niks verzekeringsarts.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:21 schreef optifree het volgende:
[..]
Botox in de oksel of ergens anders tegen eht zweten, hoeft niet via doktersrecept, je kunt het ook gewoon kosmetisch laten doen. WANT als je het op dokters recept wil laten doen (en vergoed wil laten krijgen), moet je 9 van de 10 keer langs de verzekerings arts die beslist of jij het wel of niet vergoed krijgt
Een botox beurtje in je oksels kost je elke 6 maanden tussen de 1500 en 2000 euro![]()
Netjes dat hij Botox op vooraad heeft, want het is zeer slecht houdbaarquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:39 schreef Roeji het volgende:
[..]
Volgens de dermatoloog moet ik eerst een transpiratie test doen, is die positief dan krijg je het vergoed. Anders niet. Ik kan overigens meteen ná die test de botox krijgen. Niks verzekeringsarts.
Als ik het niet vergoed krijg ga ik naar België. daar kost het (bij een arts die ik goed ken en nee geen huis-tuin-en-keuken-klusser) ¤500 per keer dacht ik. Als ik dan van die ellende af ben dan is het me dat wel waard. Want om nu met bussen deo en tassen met kleren te blijven slepen elke dag, nee dankjeSowieso de schaamte als je eens een keer iets anders dan zwart of wit wilt aandoen.
En aangezien ik voor mn werk veel klantencontacten heb, kan ik het ook niet maken om met een vatsige zweetlucht rond te lopen.
![]()
Wie heeft het over op voorraad hebben?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:42 schreef optifree het volgende:
[..]
Netjes dat hij Botox op vooraad heeft, want het is zeer slecht houdbaar.
Over je verzekerings arts, ik denk dat jou dermatoloog een speciaal contract heeft gesloten met jou verzekeraar, waardoor hij de indicatie mag geven om het vergoed te laten worden.
Ohh en 500 euro is best goedkoop, zeker gezien de prijs van botox in Nederland![]()
Dat snap ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:53 schreef Roeji het volgende:
[..]
Wie heeft het over op voorraad hebben?![]()
Ooit al eens van speciale spreekuren gehoord daarvoor? Ik heb nl de brief voor afspraak al ruim een maand geleden gekregen (de datum was door de dermatoloog vastgelegd) en kan pas over 2 weken erheen. Ze verzamelen nl hier in het ziekenhuis een groep patienten voor het botox gebeuren en de arts heeft een dagje lopende band werk,zeg maar.
En die belgische arts doet hetzelfde, maakt een dag speciaal daarvoor. En besteld dan de hele handel voor een aantal mensen tegelijk. Je hebt ook van die botox-parties, maar dat is meer om je kop strak te laten trekken. En in de omgeving van een stel giebelende miepen van 40/50 plus die een glad koppie willen, ga ik me geen botox laten zetten tegen mn transpiratie probleem. Dus ofwel in het ziekenhuis ofwel bij een arts die weet wat ik wil en daar ook rekening mee houdt (hij heeft overigens in datzelfde ziekenhuis jarenlang gewerkt alvorens hij voor zichzelf is begonnen).
En de prijzen liggen in belgie sowieso een stuk lager wat plastische chirurgie betreft. Hier betaal je voor een behandeling al snel het dubbele van de prijzen in belgie.
Ik gok eerder het personeelquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:02 schreef Roeji het volgende:
nee tuurlijk niet, daarom worden de afspraken gemaakt. Dan kunnen ze inschatten wat ze meoten hebben. En ach, als er een potje/flesje overblijft, er zal altijd wel een truusje tegen half geld dr kop willen laten strak trekken![]()
Ja het duurde bij mij tot 2 dagen voordat het werkte. En het gaat ook steeds beter werken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:28 schreef Roeji het volgende:
Nou vanmiddag de zweettest gehad bij de dermatoloog. Zoals ik al verwachtte, praktisch geen druppel gelaten. Dus maar aan een kant met moeite positief en kon ik dus botox krijgen op drie plekjes. Zodra de spuit de kamer in gebracht werd, werd het ineens dweilen met de kraan open. En vooral ná het eerste prikje. Uiteindelijk aan de ene kant een prik of 6 gehad en aan de andere een prik of 4. Gok ik. Ik weet t niet precies.
De prikken deden overigens amper pijn. Heb nu wel nog een raar gevoel in mn rechteroksel.
Overigens was ik toen ik het ziekenhuis uitkwam (met inmiddels een schoon tshirt aan) binnen 5 minuten alweer compleet doorweekt. Dus of die botox nu nog een inwerktijd heeft of dat het simpelweg niet werkt? Ik weet het niet. Ik moest het even een tijdje bekijken en dan evt bellen als het weer nodig was.
Ik ben dus benieuwd of het gaat helpen. Morgen perfecte testdag op mn werk.
Vanmorgen zo goed als droog (klinkt raar) op mn werk aangekomen. In de auto wel een beetje gezweet, maar lang niet zo erg als normaal. Nu zit ik al sinds aankomst op mn werk met zo goed als droge okseltjesquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:02 schreef dewd het volgende:
[..]
Ja het duurde bij mij tot 2 dagen voordat het werkte. En het gaat ook steeds beter werken.
Ik draag zelden wit, maar alle witte shirtje díe ik heb, daarbij heb ik er ook last van...quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef dagizmo het volgende:
*knip*witte shirtjes gele oksels verhaal
Ik had dat ook op sommige shirts. Misschien eens andere deo gebruiken, dat het daar aan ligt. Of deo beter laten drogen voordat je het opspuit(en niet onder je shirt opspuiten).quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:34 schreef aidyl het volgende:
[..]
Ik draag zelden wit, maar alle witte shirtje díe ik heb, daarbij heb ik er ook last van...
Dan was ik ze 2 keer achter elkaar, maar dan is het er nog niet uitEn het is geen synthetische stof of zo, maar gewoon bij katoen. Het is zonde van mn mooie bloesjes en shirts
Iemand een idee hoe je dit op kunt lossen of (beter nog) voorkomen?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:24 schreef Roeji het volgende:
[..]
Vanmorgen zo goed als droog (klinkt raar) op mn werk aangekomen. In de auto wel een beetje gezweet, maar lang niet zo erg als normaal. Nu zit ik al sinds aankomst op mn werk met zo goed als droge okseltjes![]()
Ik weet niet wat aan me is. Ik voel me heerlijk, zit notabene de helft van de tijd in mezelf te zingen van blijdschap. Al jaren sleep ik met een halve kleerkast aan t-shirtjes en bussen deo, het ziet er naar uit dat dit (bijna) niet meer hoeft. Wauw, ik kan ergens heen zonder me druk te maken of je iets ziet, ik kan weer leuke kleurtjes aan. En kan mn dure shirtjes/blouses en de rest eindelijk met een gerust hart gaan dragen.![]()
Damn, dit is werkelijk een totale verandering op/aan mn leven. Als het zo goed werkt en blijft werken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |