Hoe kan ik in aanmerking komen voor zo'n operatie ? Moet ik mijn natte witgoed bij mijn huisarts op zijn tafel leggenquote:Heb je minder dan 2 a 3 weken last van het nachtzweten dan is er eigenlijk niets aan de hand en hoe je je geen zorgen te maken. Heb je er vaker last van raadpleeg dan je arts en dan is het te overwegen met hem/haar te spreken over het je operatief laten helpen. Dit gaat door middel van het doorsnijden van de zenuwen die de signalen naar de zweetklieren doorgeven. Deze zitten namelijk in de borstkasholte waar ze uit het ruggenmerg komen. De huidige ontwikkelingen in de endoscopie maken het mogelijk via de borst met kleine sneetjes de zenuwen onder de oksels door te snijden.
Dat ken ik...sinds kort een synthetische deken en eerst een donzen....zweten is nu mijn overwerk blijkbaar en eerst geen last van.quote:Op donderdag 3 maart 2005 07:58 schreef Werewolf het volgende:
Weet je zeker dat het niet je deken is?
Ik heb namelijk precies hetzelfde met sommige dekens.
Een andere (meer ademende) deken was de oplossing.
Van HIV of van AIDS? Bron?quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:22 schreef Talena het volgende:
Het is trouwens ook een van de symptonen van HIV
Zomer- of winterdekbed is niet het punt; de stof is het probleem!quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:12 schreef Gobo het volgende:
Ook wel eens last van. Wordt soms ook drijfnat wakker. Aan de deken ligt het niet want ik slaap nu nog onder een zomerdekbed. Ik had al een keer zitten zoeken opt internet maar niets kunnen vinden. Nachtzweten heet dat dus.....
Op die manier is alles wat wijst op een lage weerstand of een kwaaltje een symptoom voor AIDS.quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:02 schreef milagro het volgende:
Nachtzweten kan een teken van een hele lage weerstand zijn. (dus ook aids)
Dus je hebt of iets onder de leden of de aandoening staat op zich zelf![]()
nee, hoor, alleen als jij het zo wilt lezenquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op die manier is alles wat wijst op een lage weerstand of een kwaaltje een symptoom voor AIDS.
Hoofdpijn kan ook een symptoom zijn van een hersenbloeding, dus ga je dan ook meteen naar de dokter?quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Er zijn vrij veel ernstige ziekten die nachtzweten als symptoom hebben, waaronder aids en kanker. Ik zou eerst ff bij jezelf nagaan of je ook nog andere vage klachtjes hebt en sowieso naar de dokter gaan!
Wel als ik het dag in dag uit vrij ernstig zou hebben, zoals de TS last heeft van nachtzweten ja.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoofdpijn kan ook een symptoom zijn van een hersenbloeding, dus ga je dan ook meteen naar de dokter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |