abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juni 2006 @ 09:20:12 #276
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_38617007
ik weet helaas maar al te goed hoe spuiten onder je oksels voelen, ben meerdere malen geopereerd aan ontstekingen daar. Heb er dus ook een hoop littekenweefsel zitten wat sowieso al een stuk gevoeliger is dan gewone huid. Maar goed, als het op normale huid meevalt, dan ga ik gewoon met de emla creme werken. Dan ben ik tenminste ook niet zo verkrampt (dat maakt t nog erger nl)
Hoeveel prikken krijg jij per keer? Ik heb gehoord dat het er ongeveer 8 tot 10 zouden zijn.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  donderdag 8 juni 2006 @ 20:12:51 #277
38549 dewd
100% pure
pi_38668456
In het begin wel een stuk of 8, maar nu nog 5 per arm denk ik.
Maar je maakt je drukker dan zou moeten, zelfs als het littekenweefsel is dan is de naald zo dun dan het slechts een prikje af en toe is. 3 van de 5 voel ik gewoon compleet niet. Maar ook al zou het pijn doen het is het heus wel waard
pi_38668786
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 16:42 schreef Scruples het volgende:
Je zou de deodorant uit de body series van AMWAY kunnen gebruiken. Dat is een anti-transpiratie deodorant, waardoor je in ieder geval minder gaat transpireren. Je kunt de deodorant kopen bij de zogenaamde AMWAY-distributeurs.

Mocht je echt vresleijk last hebben van overmatig transpireren (all over the place, zeg maar) dan kun je aan je dokter vragen of hij je BOTOX-injecties wil voorschrijven.
Botox is in 1e instantie bedoeld om mensen met een tic in het gezicht te helpen. Botox legt de spieren die dit veroorzaken lam, MAAR ... helpt ook tegen overmatig transpireren, want het kan ook de zweetklieren lam leggen.
Botox in de oksel of ergens anders tegen eht zweten, hoeft niet via doktersrecept, je kunt het ook gewoon kosmetisch laten doen. WANT als je het op dokters recept wil laten doen (en vergoed wil laten krijgen), moet je 9 van de 10 keer langs de verzekerings arts die beslist of jij het wel of niet vergoed krijgt

Een botox beurtje in je oksels kost je elke 6 maanden tussen de 1500 en 2000 euro
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:39:32 #279
63411 Roeji
pi_38674951
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 20:21 schreef optifree het volgende:

[..]

Botox in de oksel of ergens anders tegen eht zweten, hoeft niet via doktersrecept, je kunt het ook gewoon kosmetisch laten doen. WANT als je het op dokters recept wil laten doen (en vergoed wil laten krijgen), moet je 9 van de 10 keer langs de verzekerings arts die beslist of jij het wel of niet vergoed krijgt

Een botox beurtje in je oksels kost je elke 6 maanden tussen de 1500 en 2000 euro
Volgens de dermatoloog moet ik eerst een transpiratie test doen, is die positief dan krijg je het vergoed. Anders niet. Ik kan overigens meteen ná die test de botox krijgen. Niks verzekeringsarts.

Als ik het niet vergoed krijg ga ik naar België. daar kost het (bij een arts die ik goed ken en nee geen huis-tuin-en-keuken-klusser) ¤500 per keer dacht ik. Als ik dan van die ellende af ben dan is het me dat wel waard. Want om nu met bussen deo en tassen met kleren te blijven slepen elke dag, nee dankje Sowieso de schaamte als je eens een keer iets anders dan zwart of wit wilt aandoen. En aangezien ik voor mn werk veel klantencontacten heb, kan ik het ook niet maken om met een vatsige zweetlucht rond te lopen.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_38675095
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:39 schreef Roeji het volgende:

[..]

Volgens de dermatoloog moet ik eerst een transpiratie test doen, is die positief dan krijg je het vergoed. Anders niet. Ik kan overigens meteen ná die test de botox krijgen. Niks verzekeringsarts.

Als ik het niet vergoed krijg ga ik naar België. daar kost het (bij een arts die ik goed ken en nee geen huis-tuin-en-keuken-klusser) ¤500 per keer dacht ik. Als ik dan van die ellende af ben dan is het me dat wel waard. Want om nu met bussen deo en tassen met kleren te blijven slepen elke dag, nee dankje Sowieso de schaamte als je eens een keer iets anders dan zwart of wit wilt aandoen. En aangezien ik voor mn werk veel klantencontacten heb, kan ik het ook niet maken om met een vatsige zweetlucht rond te lopen.
Netjes dat hij Botox op vooraad heeft, want het is zeer slecht houdbaar .
Over je verzekerings arts, ik denk dat jou dermatoloog een speciaal contract heeft gesloten met jou verzekeraar, waardoor hij de indicatie mag geven om het vergoed te laten worden.

Ohh en 500 euro is best goedkoop, zeker gezien de prijs van botox in Nederland
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:53:59 #281
63411 Roeji
pi_38675642
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:42 schreef optifree het volgende:

[..]

Netjes dat hij Botox op vooraad heeft, want het is zeer slecht houdbaar .
Over je verzekerings arts, ik denk dat jou dermatoloog een speciaal contract heeft gesloten met jou verzekeraar, waardoor hij de indicatie mag geven om het vergoed te laten worden.

Ohh en 500 euro is best goedkoop, zeker gezien de prijs van botox in Nederland
Wie heeft het over op voorraad hebben?
Ooit al eens van speciale spreekuren gehoord daarvoor? Ik heb nl de brief voor afspraak al ruim een maand geleden gekregen (de datum was door de dermatoloog vastgelegd) en kan pas over 2 weken erheen. Ze verzamelen nl hier in het ziekenhuis een groep patienten voor het botox gebeuren en de arts heeft een dagje lopende band werk,zeg maar.
En die belgische arts doet hetzelfde, maakt een dag speciaal daarvoor. En besteld dan de hele handel voor een aantal mensen tegelijk. Je hebt ook van die botox-parties, maar dat is meer om je kop strak te laten trekken. En in de omgeving van een stel giebelende miepen van 40/50 plus die een glad koppie willen, ga ik me geen botox laten zetten tegen mn transpiratie probleem. Dus ofwel in het ziekenhuis ofwel bij een arts die weet wat ik wil en daar ook rekening mee houdt (hij heeft overigens in datzelfde ziekenhuis jarenlang gewerkt alvorens hij voor zichzelf is begonnen).

En de prijzen liggen in belgie sowieso een stuk lager wat plastische chirurgie betreft. Hier betaal je voor een behandeling al snel het dubbele van de prijzen in belgie.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_38675839
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:53 schreef Roeji het volgende:

[..]

Wie heeft het over op voorraad hebben?
Ooit al eens van speciale spreekuren gehoord daarvoor? Ik heb nl de brief voor afspraak al ruim een maand geleden gekregen (de datum was door de dermatoloog vastgelegd) en kan pas over 2 weken erheen. Ze verzamelen nl hier in het ziekenhuis een groep patienten voor het botox gebeuren en de arts heeft een dagje lopende band werk,zeg maar.
En die belgische arts doet hetzelfde, maakt een dag speciaal daarvoor. En besteld dan de hele handel voor een aantal mensen tegelijk. Je hebt ook van die botox-parties, maar dat is meer om je kop strak te laten trekken. En in de omgeving van een stel giebelende miepen van 40/50 plus die een glad koppie willen, ga ik me geen botox laten zetten tegen mn transpiratie probleem. Dus ofwel in het ziekenhuis ofwel bij een arts die weet wat ik wil en daar ook rekening mee houdt (hij heeft overigens in datzelfde ziekenhuis jarenlang gewerkt alvorens hij voor zichzelf is begonnen).

En de prijzen liggen in belgie sowieso een stuk lager wat plastische chirurgie betreft. Hier betaal je voor een behandeling al snel het dubbele van de prijzen in belgie.
Dat snap ik , maar je wilt aan het einde van de dag eigelijk geen botox overhouden, want dat is gewoon goud geld wat je weggooied
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:02:48 #283
63411 Roeji
pi_38676047
nee tuurlijk niet, daarom worden de afspraken gemaakt. Dan kunnen ze inschatten wat ze meoten hebben. En ach, als er een potje/flesje overblijft, er zal altijd wel een truusje tegen half geld dr kop willen laten strak trekken
Ik ben zo blij, zo blij
pi_38676700
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:02 schreef Roeji het volgende:
nee tuurlijk niet, daarom worden de afspraken gemaakt. Dan kunnen ze inschatten wat ze meoten hebben. En ach, als er een potje/flesje overblijft, er zal altijd wel een truusje tegen half geld dr kop willen laten strak trekken
Ik gok eerder het personeel
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:20:40 #285
63411 Roeji
pi_38676739
daar dacht ik dus ook aan
Ik ben zo blij, zo blij
pi_38807518
Ik gebruik ook al sinds mijn 14e odorex, hoewel ik achteraf gezien helemaal niet overmatig zweette, maar in de pubertijd lijkt alles erger
Ik denk er eigenlijk al jaren niet meer over na, één keer in de 3 weken doe ik het 's avonds op en ik heb er weer een tijd geen last meer van. Ik lees hier alleen veel de opmerking "ja het helpt wel, maar dan ga je weer ergens anders zweten". Zweten is een natuurlijk proces en het is een manier om de lichaams temperatuur op peil te houden. Het lijkt me dan ook onmogelijk om je hele lichaam zweet-vrij te maken simpelweg omdat dit verschrikkelijk onnatuurlijk (en ongezond) zou zijn.

Wat ik me trouwens met dit warme weer wel afvraag: ik zie iedereen om me heen met van die grote zonnebrillen lopen. In combinatie met make-up is dit bij mij echt een regelrechte ramp. Als ik hem opheb is er geen probleem, maar zodra ik in een winkel de bril even afdoe staan er allemaal rode strepen op m'n gezicht en moet ik mijn make-up weer opnieuw aanbrengen daar. Niet echt mooi omdat het geheel erg streperig en lelijk wordt. Herkent iemand dit?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:54:01 #287
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_38808984
Ik ga toch maar eens die syneo 5 halen. Werkt een stuk makkelijker dan odorex extra dry met die watjes etc. Probleem is bij mij altijd dat je alles na het douchen en voor het slapen op moet brengen, maar ik douche niet net voor ik ga slapen. Zit dus altijd met die tijd en het wassen van je oksels voor aanbrengen in de knoop
Maar goed, hier vandaag ook weer zwart aan. Lekker simpel... En ik begin mezelf alweer te ruiken nu...zometeen maar ander shirt aantrekken. Hemdjes kan ik gelukkig nog wel in alle kleuren aan, daar valt het niet zo bij op dat je zweet.
Overigens gisteren in de bus, de druppels liepen langs mijn benen vanaf mijn knieholtes. Daar begint het ook steeds erger te worden helaas
To infinity…and beyond!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:28:22 #288
63411 Roeji
pi_39041952
Nou vanmiddag de zweettest gehad bij de dermatoloog. Zoals ik al verwachtte, praktisch geen druppel gelaten. Dus maar aan een kant met moeite positief en kon ik dus botox krijgen op drie plekjes. Zodra de spuit de kamer in gebracht werd, werd het ineens dweilen met de kraan open. En vooral ná het eerste prikje. Uiteindelijk aan de ene kant een prik of 6 gehad en aan de andere een prik of 4. Gok ik. Ik weet t niet precies.
De prikken deden overigens amper pijn. Heb nu wel nog een raar gevoel in mn rechteroksel.
Overigens was ik toen ik het ziekenhuis uitkwam (met inmiddels een schoon tshirt aan) binnen 5 minuten alweer compleet doorweekt. Dus of die botox nu nog een inwerktijd heeft of dat het simpelweg niet werkt? Ik weet het niet. Ik moest het even een tijdje bekijken en dan evt bellen als het weer nodig was.

Ik ben dus benieuwd of het gaat helpen. Morgen perfecte testdag op mn werk.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_39044127
Ik heb ook erg last van hevig transpireren onder mijn oksels. Bahhhhh ik walgde echt van mezelf af en toe. Truitjes met mouwen kon ik niet dragen, want 5 minuten later nadat ik gedouched had begon ik al te zweten (ook al had ik deo opgespoten). Ik droeg daarom altijd of geitenwollen truien of topjes zonder mouwen.
Mijn kleding ging ook altijd heel erg stinken die lucht gaat er nooit meer uit geloof ik. Ik gebruik nu ook sinds kort odorex extra dry en dat werkt echt perfect. Ik kan alles doen zonder dat ik nat word onder mijn oksels! Na 3 dagen is het uitgewerkt en doe ik het weer opnieuw op.
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:02:57 #290
38549 dewd
100% pure
pi_39069410
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:28 schreef Roeji het volgende:
Nou vanmiddag de zweettest gehad bij de dermatoloog. Zoals ik al verwachtte, praktisch geen druppel gelaten. Dus maar aan een kant met moeite positief en kon ik dus botox krijgen op drie plekjes. Zodra de spuit de kamer in gebracht werd, werd het ineens dweilen met de kraan open. En vooral ná het eerste prikje. Uiteindelijk aan de ene kant een prik of 6 gehad en aan de andere een prik of 4. Gok ik. Ik weet t niet precies.
De prikken deden overigens amper pijn. Heb nu wel nog een raar gevoel in mn rechteroksel.
Overigens was ik toen ik het ziekenhuis uitkwam (met inmiddels een schoon tshirt aan) binnen 5 minuten alweer compleet doorweekt. Dus of die botox nu nog een inwerktijd heeft of dat het simpelweg niet werkt? Ik weet het niet. Ik moest het even een tijdje bekijken en dan evt bellen als het weer nodig was.

Ik ben dus benieuwd of het gaat helpen. Morgen perfecte testdag op mn werk.
Ja het duurde bij mij tot 2 dagen voordat het werkte. En het gaat ook steeds beter werken.
pi_39072328
Ik heb een vaag probleem. Ik zweet amper, vrijwel meestal droge oksel.
Maar, natuurlijk zijn mijn oksels na een lange dag werken ook wel iet wat vochtiger. Maar dat is niet zweten, eerder iets warmere oksel, dan nattig.

Probleem: Als ik een wit shirt draag, worden mijn shirtjes onder de oksels geel, nadat ze gewassen zijn.

Dus als ik mijn shirt uittrek zie je niets, zodra ze uit de wasmachine gekomen zijn worden ze geel. Ik heb nu inmiddels alleen nog maar witte shirts met gele oksels
Ik draai de was tegelijk met mijn vriendin haar kleren en die heeft daar geen last van. Het ligt dus niet aan de was(machine)product.

Heb ook al eens van deo gewisseld(momenteel rexona). Wie weet waar dit aan ligt? Dit had ik vroeger nooit en het laatste half jaar verneuken al mijn shirts

[ Bericht 5% gewijzigd door dagizmo op 21-06-2006 13:21:57 ]
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:24:31 #292
63411 Roeji
pi_39072718
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:02 schreef dewd het volgende:

[..]

Ja het duurde bij mij tot 2 dagen voordat het werkte. En het gaat ook steeds beter werken.
Vanmorgen zo goed als droog (klinkt raar) op mn werk aangekomen. In de auto wel een beetje gezweet, maar lang niet zo erg als normaal. Nu zit ik al sinds aankomst op mn werk met zo goed als droge okseltjes
Ik weet niet wat aan me is. Ik voel me heerlijk, zit notabene de helft van de tijd in mezelf te zingen van blijdschap. Al jaren sleep ik met een halve kleerkast aan t-shirtjes en bussen deo, het ziet er naar uit dat dit (bijna) niet meer hoeft. Wauw, ik kan ergens heen zonder me druk te maken of je iets ziet, ik kan weer leuke kleurtjes aan. En kan mn dure shirtjes/blouses en de rest eindelijk met een gerust hart gaan dragen.

Damn, dit is werkelijk een totale verandering op/aan mn leven. Als het zo goed werkt en blijft werken.
Ik ben zo blij, zo blij
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:34:31 #293
119994 aidyl
bla bla bla
pi_39073085
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef dagizmo het volgende:
*knip*witte shirtjes gele oksels verhaal
Ik draag zelden wit, maar alle witte shirtje díe ik heb, daarbij heb ik er ook last van...

Dan was ik ze 2 keer achter elkaar, maar dan is het er nog niet uit En het is geen synthetische stof of zo, maar gewoon bij katoen. Het is zonde van mn mooie bloesjes en shirts

Iemand een idee hoe je dit op kunt lossen of (beter nog) voorkomen?
15 jaar te laat geboren...
pi_39073702
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:34 schreef aidyl het volgende:

[..]

Ik draag zelden wit, maar alle witte shirtje díe ik heb, daarbij heb ik er ook last van...

Dan was ik ze 2 keer achter elkaar, maar dan is het er nog niet uit En het is geen synthetische stof of zo, maar gewoon bij katoen. Het is zonde van mn mooie bloesjes en shirts

Iemand een idee hoe je dit op kunt lossen of (beter nog) voorkomen?
Ik had dat ook op sommige shirts. Misschien eens andere deo gebruiken, dat het daar aan ligt. Of deo beter laten drogen voordat je het opspuit(en niet onder je shirt opspuiten).
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:19:18 #295
119994 aidyl
bla bla bla
pi_39074809
al geprobeert ik wissel namelijk regelmatig af met deo's in alle soorten en maten en ik laat het ook drogen
15 jaar te laat geboren...
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:43:46 #296
38549 dewd
100% pure
pi_39080531
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:24 schreef Roeji het volgende:

[..]

Vanmorgen zo goed als droog (klinkt raar) op mn werk aangekomen. In de auto wel een beetje gezweet, maar lang niet zo erg als normaal. Nu zit ik al sinds aankomst op mn werk met zo goed als droge okseltjes
Ik weet niet wat aan me is. Ik voel me heerlijk, zit notabene de helft van de tijd in mezelf te zingen van blijdschap. Al jaren sleep ik met een halve kleerkast aan t-shirtjes en bussen deo, het ziet er naar uit dat dit (bijna) niet meer hoeft. Wauw, ik kan ergens heen zonder me druk te maken of je iets ziet, ik kan weer leuke kleurtjes aan. En kan mn dure shirtjes/blouses en de rest eindelijk met een gerust hart gaan dragen.

Damn, dit is werkelijk een totale verandering op/aan mn leven. Als het zo goed werkt en blijft werken.
Gefeliciteerd Ik weet precies hoe je je voelt, en geloof me het wordt alleen maar beter.
pi_39080708
Odorex extra dry werkt ook goed...

"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
  woensdag 21 juni 2006 @ 17:04:34 #298
63411 Roeji
pi_39081350
voor het vlekken in de witte shirts is er een spul bij de drogist te krijgen. Deo-vlekken verwijderaar of zoiets heet het.
Ook zou je het met de oxi-chloor kunnen proberen. Die bleekt schijnbaar niet maar verwijdert wel de meest hardnekkige vlekken begreep ik van mn moeder.

@ Dewd; het is echt een wereld van verschil. Het is niet helemaal droog, maar echt 100x beter dan eergisteren. Ik denk dat het toch echt dé oplossing is. Half uurtje werk en hoppa de komende maanden praktisch geen klots-okseltjes meer
Ik ben zo blij, zo blij
pi_39082470

Dit product werkt perfect voor mij, 2 x per week met een watje onder je oksels deppen.
Laten opdrogen (tintelt en prikt wel als de nete dus niet net nadat je de oksels heb geschoren opdoen)
En het zweten is echt veel minder + nare geur is echt verdwenen.
Succes!
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:26:27 #300
16715 Mylene
*schatje*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')