quote:waarschijnlijk valt het je nu pas op da je op je rug zweet, omdat je eerder alleen op je oksels lette?
Op woensdag 24 september 2003 07:59 schreef StefanCJ het volgende:
Inderdaad ... Ik zweet tegenwoordig niet meer onder m`n oksels na gebruik van Syneo 5, maar wel op m`n rug!! Heeft iemand hier ervaring mee en hoe dit tegen te gaan?BVD Stefan
ik ruik namelijk niet, maar transpireer laatste tijd wel veel. zelfs als ik niets doe.
deoleen en odorex extra dry helpen niet.
quote:Bij mij heeft het scheren van mijn oksels ook geholpen. Icm deoleen transpireer ik een stuk minder en blijf ik vaak droog.
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:08 schreef cs-Blade het volgende:
dat syneo 5, als ik het goed begrijp helpt dat alleen tegen de stank?ik ruik namelijk niet, maar transpireer laatste tijd wel veel. zelfs als ik niets doe.
deoleen en odorex extra dry helpen niet.
maarre seneo 5???
quote:Daar heb ik geen ervaring mee.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:11 schreef cs-Blade het volgende:
mja, scheren is ook weer zoiets he? :S ben zowieso niet zo zwaar behaard, denk niet dat het dat is...maarre seneo 5???
Scheren kan je altijd proberen. Bevalt het of helpt het niet dan groeit het vanzelf weer terug. Dat is juist het mooie. Je hebt niets te verliezen, maar het blijft natuurlijk jouw beslissing. Mijn ervaring is positief (en ik ben nog steeds hetero
).
Het schijnt dat je ook botox in je oksel kan spuiten, zodat je daar (gedurende 6 maanden) niet meer transpireert. Gisteren op tv gezien, maar als je het mij vraagt een belachelijke oplossing.
quote:Ja dat klopt, dat kon al lang voordat Botox bekend werd als antirimpelmiddel.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:25 schreef Eisselstijn het volgende:
Het schijnt dat je ook botox in je oksel kan spuiten, zodat je daar (gedurende 6 maanden) niet meer transpireert. Gisteren op tv gezien, maar als je het mij vraagt een belachelijke oplossing.
sommige berichten bevatten ECHT onzin, dat zweten erbij hoort, tuurlijk wel een beetje, maar niet 10x zoveel als 'de rest'. 'k heb zelf dus ook al verschillende dingen geprobeerd, deoleen hielp geen fuck, maar heb nu syneo 5 (Etos). Dit spul kost wat (E 18,--), maar reduceert het zweten goed.
Voordat er weer berichten komen over de conditie:
'k rook niet, 'k voetbal (2 keer per week) en drink dus, en woon in het gezonde twente.
('k hoorde verder iets over een product wat je bij de apotheek kan halen (antizweet afl oid), weet iemand daar wat van? )
mazzel, (greathans@yahoo.com)
quote:Van de week nog op televisie gezien (ging over die injecties):
Op vrijdag 22 februari 2002 18:09 schreef static het volgende:
Volgens mij is het fysiek gezien niet eens gezond, het stoppen van zweten, het is een natuurlijke reactie om de huid te verkoelen (meen ik ooit eens in een grijs verleden te hebben gehoord).
Vaak wassen helpt ook niet want na een paar minuten heb ik alweer klamme handjes, en ik heb geen zin om elke 10 minuten te wassen...

Lijkt goed te werken. Tis wat prijzig, ¤15 geloof ik, maar je doet er echt verschrikkelijk lang mee.
quote:Ik heb ruim een half jaar lang Odaban geprobeerd (www.odaban.com) tegen Axilaire Hyperhydrosis (overmatig zweten onder oksels) en het helpt geweldig! Hoef gewoon geen zwarte kleding meer te dragen de hele dag lang
Op maandag 20 oktober 2003 00:11 schreef hansie_D het volgende:
'k heb zelf dus ook al verschillende dingen geprobeerd, deoleen hielp geen fuck, maar heb nu syneo 5 (Etos). Dit spul kost wat (E 18,--), maar reduceert het zweten goed.
quote:2 keer op een dag is niet erg goed voor je huid, al helemaal niet als je een vrij gevoelige / droge huid hebt.
Op vrijdag 22 februari 2002 18:05 schreef Ripley het volgende:
Verder is het aan te raden om je twee keer per dag te douchen (niet dat ik zeg dat je dat niet doet, dat is gewoon een algemeen advies) ....
quote:Die hielp eerst ook wel bij mij,maar na een tijdje werkte het ook niet meer. Odaban werkt goed, en Maxim ook. Zoek maar eens op internet
Op maandag 27 oktober 2003 20:09 schreef allukmaar het volgende:
ik heb het al gezegd, maar niemand reageert erop. gebruik ODOREX DRY FLACON. Het helpt echt. ik probeer geen reclame te maken ofzo, maar je zal zien; het zal helpen. En het is niet eens duur ook(in vergelijking met andere middelen)
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 21:35 schreef caatje het volgende:
hoi
ik had vroeger hetzelfde probleem, gebruik al een jaar fozo oderex extra dry, een flesje vloeistof wat je op een watje moet doen en dan ongeveer 3 keer in de week onder je oksel moet deppen, en bij mij werkt het echt geweldig, zweetplekken zijn helemaal over, waardoor ik (nubijvoorbeeld)grijze truitjes kan dragen
je moet het wel blijven gebruiken want als je t een poosje niet doet dan komt t ook weer net zo hard terug maar ik kan je bijna ervan verkeren dat t helpt....is zeker het proberen waard !
suc6 verder
quote:Idd, mijn moeder en zusje gebruiken dat ook en schijnt erg goed te werken.
Op vrijdag 13 juni 2003 22:19 schreef -Artemis- het volgende:
Odorex extra dry, een flesje die je bij de drogist kunt kopen, deppen op je oksels en een nacht laten intrekken en 's ochtends eraf wassen en deo gebruiken, enige malen herhalen maar:het werkt!!!!!!!!!!!! Je zweet stukken minder!
Ik zweer bij Mitchum deodorant, staat ook in deze topics beschreven:
Zo ja, dan kan het zijn dat je te weinig zink in je lichaam hebt zitten. Zink zit in onder andere vlees (lamsvlees, varkensvlees, rundvlees), tomaten en andere groenten. De minimum dagelijkse hoeveelheid die je nodig hebt is 15mg.
Koop zink tabletten, en het zou het zweten af moeten nemen. In hoeverre weet ik niet.
http://www.neurologie-denhaag.nl/sweat.htm
Ben zelf laatst voor de twee keer geweest.. en het werkt PERFECT !!!
quote:Pedicool is echter alléén voor voeten bedoeld, dus heb je er geen reet aan als je ergens anders overmatig zweet
Op zaterdag 1 november 2003 00:14 schreef DrukVout het volgende:
Of zoals ik een tijdje geleden al gezegd heb.
Koop je Pedicool. ff tijdje gebruiken.
Nu spuit ik het 1x in de 2 weken op en geen zweetplekken meer.
En ik kan gewoon elke deo gebruiken die ik wil!
'K meen dat Botox ook weer niet overal even goed werkt en in de voetzolen en handen schijnt het ronduit een marteling te zijn om die injecties te krijgen, daarbij is het vrij prijzig.
In ieder geval; gebruik dat syNeo5 nu ongeveer een week en vooralsnog lijkt het aardig te werken, ik heb de indruk dat het iets minder is dan Odaban maar desalniettemin is het goed genoeg. Die laatste is echter goedkoper (en voor mijn gevoel ook beter) dus dat blijft vooralsnog "mijn" anti-transpirant.
quote:Hey moralia... vind je het lekker tussen al die zweterige mannen hier?
Op maandag 3 november 2003 13:01 schreef moralia het volgende:
Martijn!! Hallooooo
quote:Pedicool is ook voor oksels.
Op maandag 3 november 2003 11:01 schreef mwvdlee het volgende:[..]
Pedicool is echter alléén voor voeten bedoeld, dus heb je er geen reet aan als je ergens anders overmatig zweet
Bij andere anti-transpiranten kan je ook gewoon deo blijven gebruiken trouwens.
'K meen dat Botox ook weer niet overal even goed werkt en in de voetzolen en handen schijnt het ronduit een marteling te zijn om die injecties te krijgen, daarbij is het vrij prijzig.
In ieder geval; gebruik dat syNeo5 nu ongeveer een week en vooralsnog lijkt het aardig te werken, ik heb de indruk dat het iets minder is dan Odaban maar desalniettemin is het goed genoeg. Die laatste is echter goedkoper (en voor mijn gevoel ook beter) dus dat blijft vooralsnog "mijn" anti-transpirant.
Ben benieuwd hoe het op de lange termijn is...
nu is mijn vraag: zijn er meer mensen die binnen, zeg eens circa 20 seconden, door te denken aan zweethanden ze ook daadwerkelijk te krijgen? t irritante is altijd, wanneer het begint... dan kan het er in straaltjes aflopen. vervolgens wordt na een halfuurtje ofzo niet extreem veel zweet meer geproduceerd en zijn ze gewoon klam. dat is vervelend, maar niet bijzonder hinderlijk. (leuk dat papier altijd kreukelig wordt en knispert als je er op schrijft) vervelender is dat je er bij kennismakingen last van hebt. ik moet zeggen dat dat soort "stress" zich uit in de vorm van zweethanden. verder ben ik niet gestresst. meeste studiegenoten zeggen altijd dat ik zo nuchter en zo volkomen stressloos bij tentamens etc ben. maar ja soms liever een niet zo expressief gevoel dan die eeuwige zweethanden.
oja drank vermindert zweethanden, net als kou (alcohol = wegvallen van stressfactoren?)
quote:Hey drukvout,
Op dinsdag 20 januari 2004 21:25 schreef DrukVout het volgende:[..]
Pedicool is ook voor oksels.
Pedicare is alleen voor voeten.
En ik gebruik het denk nu misschien al weer een jaartje en gaat perfect. Denk nu 1x in de maand opspuiten.
Alcohol droogt uit hequote:Op maandag 8 september 2003 20:55 schreef dading het volgende:
Ik ben afgelopen zomer naar een warm land op vakantie geweest en daar elke avond uit gegaan in van die warme discotheken. Het viel me op dat hoe meer ik dronk, hoe minder ik zweette op zo'n avond. Een avond had ik dus echt veel gedronken, ik had een shirt aan waarop je zweet meteen zag maar ik zweette niet, terwijl ik heel de avond keihard aan het dansen was enzo.
Als je je zweetklieren en lymfeklieren graag aan een lading kanker wilt helpen, moet je dit echt proberenquote:Op vrijdag 22 februari 2002 18:05 schreef Ripley het volgende:
gewone niet, maar bij de apotheek kun je vragen naar dea's met aluminium-chloride. Die remmen de zweetontwikkeling wel.dragen.
Precies, volgens mij zorgt het alleen maar voor overhitting. Je kunt wel proberen de negatieve bijeffecten (stank, doorweekte kleding) te bestrijden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:39 schreef Pompy_de_Robodoll het volgende:
Dat hele gezeik van zweet tegenhouden is erg slecht!
gaaa met jou.. zomer is juist goedquote:Op vrijdag 13 juni 2003 23:40 schreef Blaze85 het volgende:
Idd, ik ben aan het studeren voor apothekers-assistente en heb afgelopen week dit middel mogen makenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:53 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik zou met dat aluminium-chloride enzo maar uitkijken, ga maar eens googlen hierop, op de lange termijn schijnt dit echt niet goed voor je lichamelijke gesteldheid te zijn. Ik weet het, je kan hier complete duscussies over voeren of het wel of niet waar is, maar toch! Ik gebruik het niet meer.
De dingen die ik erover heb gelezen...., nou dan is huidirritatie nog maar een peuleschil.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:57 schreef ivetje het volgende:
[..]
Idd, ik ben aan het studeren voor apothekers-assistente en heb afgelopen week dit middel mogen makenHet kan irritatie veroorzaken op de huid enzo. Kijk dus goed uit met het gebruik van middelen met deze produkten
Hallo ik heb een vraag ... Waar kan je odaban krijgen? gewoon bij de drogist???quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:07 schreef dading het volgende:
Odaban... het beste dat er bestaat, werkt voor elk lichaamsdeel tegen zweet, de eerste week na gebruik zweet ik helemaal niets, en pas na meer dan een maand ben ik weer op oude niveau terug.
Oké ik zal eens gaan kijken bij de DA. Thanx voor de tip hoop dat het werkt. De botox die ik nu heb werkt perfect maar ja...quote:Op zondag 27 februari 2005 23:39 schreef Mad_Jack het volgende:
Ik zocht ook al jaren het perfecte middel tegen overmatig zweten. Eerst heb ik een tijdje Odorex Extra Dry gebruikt. Maar dat werkte niet meer bij mij. De dag na het opbrengen zwete ik me al weer de pleuris.
Nu gebruik ik al 2 maanden syNeo5. Super middeltje. Ik breng het 1x in de week op. Volgens de regel doe je er 5 dagen mee. 's avonds 3x spuiten onder elke oksel. Geen moeite met watjes zoals bij de Odorex Extra Dry. syNeo5 is wel duur maar het is zeker het proberen waard. Tevens heb je een 30 dagen niet goed geld terug garantie. Dus werkt het niet dan krijg je gewoon weer je geld terug. Ik heb het gekocht bij de DA bij de Kruitvat heb ik het nog niet zien staan.
Let wel dat als je je het zweten onder je oksels tegengaat het wel weer op andere plaatsen er extra uit kan komen. Bijvoorbeeld veel zweten op je rug en dat soort dingen.
dan spuit die zweer er wel weer ergens anders uitquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:17 schreef de_Druif het volgende:
http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/3195500.jpg
Dit lost je probleem op![]()
DA drogist. Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar is die syNeo5 eigenlijk te koop?
Zeer ernstig nachtelijk zwetenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:53 schreef Oversight het volgende:.... bestaat er ook een middel tegen overmatig zweten terwijl je slaapt ?
wordt vaak snachts wakker en ben dan letterlijk drijfnat....
* Gaat deze proberen tegen mijn nachtzwetenquote:Op vrijdag 22 februari 2002 18:29 schreef superrat het volgende:
Hallo vv... Ik heb odorex extra dry ook geprobeerd, maar het baatte niet...:( verder ook van alles geprobeerd. Ik word nu behandeld in het ziekenhuis met botox spuiten!! werkt erg goed!! Maar misschien gaat het binnenkort uit het ziekenhuis budget dus ik moet ook op zoek naar iets andersquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:52 schreef vv het volgende:
Ik heb ook erg last van overmatig zweten. Ik ben nu vanplan om die Odorex Extra Dry te kopen, maar ik wil even wat advies van gebruikers.
Ik hoor dat het na een tijdje niet meer werkt? Wie heeft hier ervaring mee, en hoe lang kon je het gebruiken tot het niet meer goed werkte? Ik wil het namelijk gebruiken maar niet ineens in midden zomer weer met m'n probleempje zitten. Misschien moet ik afwisselen met twee middelen, als het ene niet meer werkt, het andere enz. Welk ander middel zou ik dan als afwisseling kunnen gebruiken?
En waar zou dit in België te koop kunnen zijn?
Hopelijk kunnen jullie me helpen
Doei!
Ik doe ook gewoon elke ochtend nog deo op, en 1 of 2 keer in de week odorex extra dry...werkt tot nu toe perfectquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:19 schreef vv het volgende:
sorry voor dubbelpost, maar..
ik heb ook gehoort dat je dus die odorex 's avonds moet opbrengen, 's morgens dan weer afwassen, en dat je dan gewone deo erop kan spuiten? heb je dan nog steeds een geurtje ofzo? en wat kan ik dan best als deo, een anti-transpirant, eentje met geur of zonder..
het probleem wat ik nu heb, ik gebruik gewoon een anti-transpirant van rexona, zonder bepaalde geur. ik heb geen enkele last van geuroverlast, of van stank, maar wel van die vervelende natte en zichtbare plekken. laatste dagen is het dus warmer weer en wil ik leuke kleren aan doen, maar dit is onmogelijk met mijn zweetplekken, heb geen zin dat iedereen ze ziet.
dus, kan ik die rexona deo gewoon na odorex aanbrengen? & ook vorige vraag dus.
Relaxed zeg.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:03 schreef Aventura het volgende:
Ik zweet ( bijna) niet op mijn lichaam, ik kan zelfs met 35 graden rustig een week (bij wijze van spreken) in dezelfde kleding lopen, ik gebruik ook nooit deodorant. Maar in de zomer of als ik sport zweet ik wel op mijn gezicht, en daar kan je niet zo heel veel aan doen. Ik zou liever bij mijn oksels zweten, dan kan je tenminste nog een (speciale) deo voor gebruiken, maar tegen een rood bezweet plofhoofd doe je helaas niks. Iemand daar nog tips voor?
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, je mond houden omdat iedereen hier jaloers is
Wit draag ik dus ook nooit, krijg je gelige vlekken van op de plekken war je zweet. Ik ben dus aangewezen op zwart. Truien draag ik overigens wel in alle kleuren, ben dus blij met dit koudere want dan kan ik eens iets anders aan dan zwartquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik ja. Allemaal gekleurde shirtjes zijn simpelweg taboe, omdat je daar alles in ziet. Voornamelijk wit en zwart, dan valt het tenminste niet zo op... maar wel kut als je zoals ik op je werk een groene blouse aan moet
[..]
Haha, ik d8 dus ook dat ik de enige was die r last van had...schaam me er ook altijd voorquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die last heeft van die gele vlekken na verloop van tijd?Ik dacht al dat ik bijzonder was
Maar truien hou ik vaak nog donker... zo'n just in case geval. Heb het al eens gehad dat ik zelfs zweetplekken kreeg in een felgekleurde trui... dan kijken mensen raar als ze dat zien
Euh als je het topic ff doorleest worden er zeer veel tips gegeven.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:34 schreef Koos_flatron het volgende:
Hallow,
Ik heb sinds een aantal maanden last van zweetplekken onder mijn oksels.
Eerst had ik het niet eens in de gaten maar nu ik het weet let ik er op.
Ik heb nu sinds een week of 6 Biotherm Homme geprobeerd, als ik dit gebruik is het
wel minder, maar nog niet helemaal over.
Als ik naar school ga met de bus, en als ik aankom heb ik er al last van, heeft iemand tips?
Ik ben sinds vandaag begonnen met Rexona, miss helpt dit, maar de vraag is voor hoelang.
Hee marleen,quote:Op donderdag 22 september 2005 12:57 schreef marleno het volgende:
trouwens, Badgirl18, wat zijn jouw ervaringen met Odorex, hoe lang heb je het geprobeerd etc etc? Groetjes, Marleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |