Ja, zij heeft het denk ik wel in zich om ver te komen. Maar mijn favoriet is het in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Hup, nu nog wat meer zelfvertrouwen en ze gaat het ver schoppen! Erg leuk meisje.
Best jammer en nergens voor nodig, want ze heeft een mooie stem en een zeer prettige uitstraling.quote:Op zondag 9 december 2007 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook in het profieltje weer die onzekerheid en zeggen dat ze af gaat vallen de komende week. Why?
Whehe, inderdaadquote:Op zondag 9 december 2007 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze heeft de [ afbeelding ] in haar oor (op de zijkant gedraaid).
Ik vidn het een afschuwelijke foto...quote:Op zondag 9 december 2007 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Is toch geen lelijke foto Woelli?
Wat zien we het weer totaal anders, grappig.quote:Op zondag 9 december 2007 17:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vidn het een afschuwelijke foto...
Maar dat ligt helemaal aan de fotograaf denk ik zo
Onverwachte keuze ja.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef Svensational het volgende:
Had niet verwacht dat de jury haar door zou laten gaan...
Ik had gezien het positieve commentaar juist wel verwacht dat zij door de jury gekozen zou worden.quote:Op maandag 17 december 2007 11:49 schreef Ice_Tea het volgende:
Zij is altijd onopvallend gebleven... dankzij de jury zijn we wakkergeschud, want ik had ook echt niet verwacht dat ze Mirjam zouden kiezen naast Asnat. (Ik gokte ook eerder op Ferry). Na alles nog een keer bekeken te hebben wat ze ons heeft getoond en laten horen, ben ik erg onder de indruk van haar zang, en ze is nog hot ook! Ik ben fan
Mij ook... ze mist ook de uitstraling op zo'n podium, ze is echt het buurmeisje dat op een buurtfeest leuk voor de dag komt maar is geen sterquote:Op zondag 16 december 2007 00:07 schreef BVO het volgende:
Ze viel me vandaag tegen.
Vind ik ook, leuk nummer bovendien. Ze heeft me verrastquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Haar zang was heerlijk vanavond en enorm eigen.
ik vind kelly clarksons stem eigenlijk vrij.. nou ja, normaal zou ik niet zeggen, maar niet superbijzonder qua klank enzo.. die van mirjam vind ik dan mooier eigenlijkquote:Op zondag 23 december 2007 01:55 schreef Cee het volgende:
Saaie performance maar oei, wat heeft ze een goeie stem!
Ik krijg een beetje het Kelly Clarkson-gevoel: vrijwel onzichtbaar bij de auditie (die was zelfs niet uitgezonden), in de theaterrondes ook niet te zien, sluipt langzaam de liveshows binnen en toen bleek het mens te kunnen zingen en steeds beter te worden.
Maar, misschien ben ik te voorbarig. Qua stem komt het ook in de buurt van Clarkson, btw.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 23 december 2007 20:38 schreef Together het volgende:
Noem mij dan maar een TROS-kijker, ik vind haar supertof.
Inderdaad. Zingen kan ze zeker. Dat liet ze gisteren wel horen. Maar ze komt ook op mij te gewoontjes over.quote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Kelly zó-veel beter dan Mirjam. Mirjam klinkt echt super mega standaard, net als haar voorkomen. Misschien leuk voor TROS-kijkers, meer niet.
... Meen je dit nou?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond dit een van de betere optredens deze keer. Mooi gezongen.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:00 schreef BVO het volgende:
[..]
... Meen je dit nou?.
Of mis ik het cynisme?.
OK we gaan het nu even opnieuw beluisteren op rtl4.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]![]()
Ik heb haar een keer enorm mis horen gaan, maar de rest was best oké toch?![]()
Op de een of andere manier maakt haar stemgeluid bij mij alles goed. Zelfs die blunder in het begin.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond dit een van de betere optredens deze keer. Mooi gezongen.
Bij mij ook. Ik vond het vorige week beter, maar haar optreden was voor mij nog steeds een van de beste van vanavond. Iets in haar stem en persoon raakt me gewoon. Ik gun het haar zó.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op de een of andere manier maakt haar stemgeluid bij mij alles goed. Zelfs die blunder in het begin.
Onzekerheid is lastig te overwinnen. Toch hoop ik voor d'r dat ze wat meer vertrouwen in d'r zelf krijgt. Dan komt ze er echt wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:42 schreef Svensational het volgende:
Volgende week moet ze eens niet zo zenuwachtig zijn!
quote:Op zondag 30 december 2007 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het valse viel me niet zo op, eerlijk gezegd. Komt misschien door Mirjam's tofheid en de briljante liedjeskeuze.
Blij dat ze nog iig één week heeft om de rest van het publiek te overtuigen.
Ja, als je hier uberhaupt te maken hebt met beginners. Veel deelnemers volgen namelijk al jaren zangles. Ene Bas volgt een opleiding aan het conservatorium. Ene Nathalie heeft zelfs al een album weten te produceren. Misschien is ignorance bliss in dit geval.quote:Op maandag 31 december 2007 14:32 schreef Leigh het volgende:
Neuh, niet nodig. Je kunt niet van beginners verwachten dat ze meteen perfect zingen. Als dat wil kun je beter niet naar Idols kijken.
Zolang ze maar groeien.quote:Op maandag 31 december 2007 14:42 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Ja, als je hier uberhaupt te maken hebt met beginners. Veel deelnemers volgen namelijk al jaren zangles. Ene Bas volgt een opleiding aan het conservatorium. Ene Nathalie heeft zelfs al een album weten te produceren. Misschien is ignorance bliss in dit geval.
Eh.. Hitkrant.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:22 schreef it_was_me het volgende:
Staat zij nu in de hitkrant met haarvriendje
Heeft iemand dat artikel?
En waarom zit jij nog niet in de jury?quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef Fakkan het volgende:
Ik vraag me toch echt af of 80 procent van de bevolking doof aan het worden is. Charlene die uit haar neus zingt, Mirjam die geen noot zuiver heeft gezongen en Nathalie met haar spastische wannabe vibrato. Luister die afleveringen nog een keer af met een paar goede studio monitoren mensen.
Ik heb de hitkrant niet gezien, maar ik denk dat je Ollie en Tiffany bedoelt?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:22 schreef it_was_me het volgende:
Staat zij nu in de hitkrant met haarvriendje
Heeft iemand dat artikel?
Jawel, net al even op gezocht, maar niks gevonden.. Alleen beetje standaard dingetjes!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:52 schreef Leigh het volgende:
Heeft Hitkrant geen online site toevallig?
Ik ben er ook veel te oud voor en on-line had ik al gekeken voordat ik postte. Maar toch bedankt voor diegene die dat gedaan hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:08 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Jawel, net al even op gezocht, maar niks gevonden.. Alleen beetje standaard dingetjes!
Ik heb zelf ook al een paar jaar de hitkrant niet meervind mezelf er iets te oud voor geworden
Geheel terecht.quote:
Anders ik wel. Die stemquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:07 schreef Together het volgende:
Ze is zo tof.Ik hoop dat ze nog heel lang meegaat.
Jij durft na vanavond Mirjam de slechste van het stel te noemen en niet bijv. Bas?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het doet me nog steeds geen reet... De minste kandidaat. Ik vind haar stem echt niet bijzonder en haar Engelse uitspraak mag ook wel wat verbeterd worden trouwens. En Do
. als ik aan iemand een hekel heb.. Dit soort liedjes kan ze goed ja, maar het is totaal niet mijn muziek. Daarom zsm exit graag ja danku
!
Qua zang ís ze niet de slechtste nee, dat beweer ik niet. Alleen ik zie in sommige mensen een idol en in anderen niet, allemaal gebaseerd op mijn persoonlijke voorkeuren. En Mirjam voldoet daar dus niet aan, de anderen meer. Voor mij is ze dus de slechtste, want ik haar zie ik het minst duidelijk een idol.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij durft na vanavond Mirjam de slechste van het stel te noemen en niet bijv. Bas?
Inderdaad! Dat was het zeker niet! Totdat Neil, Bas en nog meer zijn opgerot, zal het dat ook nooit meer worden!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:59 schreef Svensational het volgende:
'It wasn't meant to be' zou Asnat gezegd hebben...
Ja ziet een ster in haar? Kom op, nul persoonlijkheid. Stem wel mooi maar zang en performance matig. Nee, hier gaat geen idool aan verloren.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vreemd. Mits je onder de 16 bent, dan is het je vergeven.
Stukken meer dan dat niemendalletje dat Mirjam heet. Nigel weet een bevlogen persoon als shiNinG_staR in vervoering te brengen, dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:37 schreef Together het volgende:
Nee Nigel, die heeft persoonlijkheid.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja ziet een ster in haar? Kom op, nul persoonlijkheid. Stem wel mooi maar zang en performance matig. Nee, hier gaat geen idool aan verloren.
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Stukken meer dan dat niemendalletje dat Mirjam heet. Nigel weet een bevlogen persoon als shiNinG_staR in vervoering te brengen, dat zegt genoeg.
Ja, whatever.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Stukken meer dan dat niemendalletje dat Mirjam heet. Nigel weet een bevlogen persoon als shiNinG_staR in vervoering te brengen, dat zegt genoeg.
Dat gaat over Tiffanyquote:
Ze viel niet op bij de mensen thuis helaas.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:43 schreef dwergplaneet het volgende:
Mirjam is vooral goed bij langzame nummers. Bij snellere nummers was ze vorige keren ook al zwak. Maar dit keer viel het mij reuze mee. De styling was bij Mirjam telkens weer afschuwelijk. Zoals ze bij de audities stond, daar was ze haarzelf. In de live-shows was daar niets meer van te zien. Qua prestaties had ze best langer door mogen gaan bij idols. Maar voor Mirjam zelf is het, denk ik, beter dat ze er nu uit is.
O ja, waar zie je dat precies aan dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat gaat over Tiffany. Dat Mirjam geen bevlogen persoon is ziet een blinde!
Jij waarschijnlijk aan niks, jij werd ook warm van Flora. Case closed trouwens, Mirjam is exit, dus doeeiii, dit topic laat ik links liggenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:48 schreef Together het volgende:
[..]
O ja, waar zie je dat precies aan dan?
Nee BVO, dat is zoals jij zelf al zegt:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat gaat over Tiffany. Dat Mirjam geen bevlogen persoon is ziet een blinde!
quote:
Kijk naar haar auditie en het uiterlijk wat ze toen had, en kijk naar wat de zogenaamde stylisten er uiteindelijk van gemaakt hebben. Erg lachwekkend.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:43 schreef dwergplaneet het volgende:
Mirjam is vooral goed bij langzame nummers. Bij snellere nummers was ze vorige keren ook al zwak. Maar dit keer viel het mij reuze mee. De styling was bij Mirjam telkens weer afschuwelijk. Zoals ze bij de audities stond, daar was ze haarzelf. In de live-shows was daar niets meer van te zien. Qua prestaties had ze best langer door mogen gaan bij idols. Maar voor Mirjam zelf is het, denk ik, beter dat ze er nu uit is.
Jammer idd.. Er wordt echt 0,0 naar iemands oorspronkelijke stijl gekeken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kijk naar haar auditie en het uiterlijk wat ze toen had, en kijk naar wat de zogenaamde stylisten er uiteindelijk van gemaakt hebben. Erg lachwekkend.
Ach ja wat een makkelijke 'argumenten' toch weer.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij waarschijnlijk aan niks, jij werd ook warm van Flora. Case closed trouwens, Mirjam is exit, dus doeeiii, dit topic laat ik links liggen.
Inderdaad. Vanavond was ze gewoon weer goed, hoewel dit niet echt haar stijl was. Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Belachelijk dat ze nu al weg moet.
Waarom? Dit programma heet Idols hoor. Alleen een goede stem hebben is daarbij helaas niet goed genoeg. Mirjam zag eruit als de gemiddelde girl-next-door en qua persoonlijkheid vind ik haar zeer vlak overkomen. Ze is niet onaardig ofzo, ze is niet onknap en ze zingt redelijk, maar dat maakt allemaal nog niet dat je een idol bent. En hoe erg ik hem eigenlijk ook vind, dan doet Neil het eigenlijk toch beter, want die blijkt ontzettend populair bij jonge meisjes te zijn. Dan heb je toch wel iets idol'igs in je. Kortom, ik vind het een terechte exit, want een idol is ze niet. En ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt, aangezien ze de minste stemmen heeft gekregen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vreemd. Mits je onder de 16 bent, dan is het je vergeven.
Inderdaad. En ik vind het nogal vermoeiend dat mensen steeds maar weer blijven zeggen dat ze geen persoonlijkheid zou hebben. Moet je dan per se gek/uitbundig/overdreven doen om interessant gevonden te worden? Ik vind van niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:23 schreef Hockeylotje het volgende:
Natuurlijk zou Mirjam niet winnen, maar het blijft gewoon belachelijk dat Bas, Neil en misschien zelfs Tiffany (allemaal een veel mindere stem) er nog in zitten en zij niet! Ze werd elke week beter, zelfverzekerder en interessanter om naar te kijken, zij maakte tenminste een ontwikkeling door!
Blijkbaar wel om interessant gevonden te worden door het Idols-publiek, helaas.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:33 schreef Together het volgende:
[..]
Moet je dan persé gek/uitbundig/overdreven doen om interessant gevonden te worden?
Tuurlijk niet. Maar Mirjam heeft al geen opvallende stem en uiterlijk, en als je qua persoonlijkheid dan ook niet eruit springt.. dat merk je ook op het podium, er staat gewoon geen ster. Ze probeert nooit eens het publiek mee te nemen met haar optreden, ze straalt gewoon niet. En dat mis ik dus haar in haar persoonlijkheid.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:33 schreef Together het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik vind het nogal vermoeiend dat mensen steeds maar weer blijven zeggen dat ze geen persoonlijkheid zou hebben. Moet je dan persé gek/uitbundig/overdreven doen om interessant gevonden te worden? Ik vind van niet.
Volgens het publiek, moet je OF een geweldige stem hebben (Charlene, Pauline, Nikki, Nathalie) OF steeds worden afgekraakt door de jury (Bas, Neil, misschien Tiffany) OF gewoon heel erg opvallen en aandachttrekkerig zijn (Nathalie)quote:Op zondag 13 januari 2008 13:33 schreef Together het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik vind het nogal vermoeiend dat mensen steeds maar weer blijven zeggen dat ze geen persoonlijkheid zou hebben. Moet je dan per se gek/uitbundig/overdreven doen om interessant gevonden te worden? Ik vind van niet.
Grappig, dat gevoel krijg ik juist bij iemand als Nigel.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar Mirjam heeft al geen opvallende stem en uiterlijk, en als je qua persoonlijkheid dan ook niet eruit springt.. dat merk je ook op het podium, er staat gewoon geen ster. Ze probeert nooit eens het publiek mee te nemen met haar optreden, ze straalt gewoon niet. En dat mis ik dus haar in haar persoonlijkheid.
Pardon? Haar mooie stemgeluid zorgde er juist voor dat ze bij mij zo hoog op m'n favorietenlijstje stond.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maar Mirjam heeft al geen opvallende stem
Gezien Mirjams exit zal Nigel een groter publiek (dan wel publiek met grotere bundelquote:Op zondag 13 januari 2008 13:41 schreef Together het volgende:
[..]
Grappig, dat gevoel krijg ik juist bij iemand als Nigel.
Sandy?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Blijkbaar wel om interessant gevonden te worden door het Idols-publiek, helaas.
En het is 'per se'.
Die viel dus negatief op.quote:
Ze zingt ook helemaal niet slecht, maar echt een heel eigen, opvallend geluid heeft ze niet, vind ik dan. Misschien is het voor jou wel de meest bijzondere stem ooit, dat kan. Ik vind dan bijvoorbeeld Nigel een veel eigener geluid hebben. Hij zou ook nog meer kunnen stralen op het podium ja, dat vind ik ook. Maar Nigel wekt een soort onverklaarbare sympathie voor hem in mij op. Waarschijnlijk wat jullie met Mirjam hebbenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pardon? Haar mooie stemgeluid zorgde er juist voor dat ze bij mij zo hoog op m'n favorietenlijstje stond.
Hecht nou alsjeblieft niet teveel waarde aan de mening van het publiek in een wereld waar Neil meer stemmen krijgt dan Nikki.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Gezien Mirjams exit zal Nigel een groter publiek (dan wel publiek met grotere bundel) aanspreken. Dus ja.
Dan snap je ook waarom ik het erg vind dat Mirjam eruit is en Nigel er nog in zit.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze zingt ook helemaal niet slecht, maar echt een heel eigen, opvallend geluid heeft ze niet, vind ik dan. Misschien is het voor jou wel de meest bijzondere stem ooit, dat kan. Ik vind dan bijvoorbeeld Nigel een veel eigener geluid hebben. Hij zou ook nog meer kunnen stralen op het podium ja, dat vind ik ook. Maar Nigel wekt een soort onverklaarbare sympathie voor hem in mij op. Waarschijnlijk wat jullie met Mirjam hebben.
Wat klinkt dat goed zeg.quote:
Grrr kan niet afspelenquote:Op maandag 14 januari 2008 16:15 schreef vw_caddy het volgende:
Mirjam zingt live bij Giel
En daarvoor zat Wendy die het programma zat te verdedigen. "Ze kunnen allemaal zo goed zingen!".![]()
Lang leven Mirjamquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:12 schreef Together het volgende:
Mirjam denkt dat Charlene het in de finale gaat winnen van Nathalie.
Inderdaad! Maarja we wonen hier in Nederland..quote:Op maandag 14 januari 2008 16:29 schreef Together het volgende:
[..]
Wat klinkt dat goed zeg.![]()
![]()
Eens te meer wordt duidelijk wat voor regelrechte blamage het is dat bepaalde mislukkingen door zijn ten koste van zo'n groot talent als Mirjam.
Yep... Helaas is dat al sinds Idols 1 bedroevenderwijs duidelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:01 schreef Hockeylotje het volgende:
Maarja we wonen hier in Nederland..Dus daar gaan mannen voor kwaliteit!
Waarom ben ik het steeds met jou eensquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:58 schreef Together het volgende:
[..]
Yep... Helaas is dat al sinds Idols 1 bedroevenderwijs duidelijk.
Ik hoop dat je "quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:07 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Waarom ben ik het steeds met jou eens
OK.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:32 schreef BVO het volgende:
In jouw geval kan ik me ook wel iets bij die "" voorstellen, T.
BVO nu ik je naam zie: Waar blijft het "Post hier je foto's met kandidaten topic" & "Vertel hier over je ervaringen met het live meemaken van de liveshows (of iets wat daar op lijkt) topic".quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:32 schreef BVO het volgende:
In jouw geval kan ik me ook wel iets bij die "" voorstellen, T.
Om het te volgen ja, maar ben er van me leven nog niet geweest dus dat openen jullie maarquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:34 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
BVO nu ik je naam zie: Waar blijft het "Post hier je foto's met kandidaten topic" & "Vertel hier over je ervaringen met het live meemaken van de liveshows (of iets wat daar op lijkt) topic".
Ik dacht dat jij daar zo dol op was (en aangezien ik 9 februari ga, komt er dan ook een post in)
Ja, weet ik, maar BVO zeurde er een tijdje geleden omquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan zelf natuurlijk ook tegen die tijd zo'n topic maken he.
Shit, dat kun je niet menen, dat ding is nep. Tenminste dat hoop ik voor haar. Maar het is wel echt. Zo'n lelijke zwarte meeuwenflats op je nek. Hoe rock & roll denkt ze dat ze is?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:41 schreef Cerubo het volgende:
Die tattoo :S
Probeer deze link eens.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:59 schreef beautiful_world het volgende:
Ik kan de filmpjes op idols.nl niet bekijken. Ik krijg een foutmelding met daarin de boodschap dat ik geen MIME-type op mijn laptop heb staan.. iemand enig idee hoe ik de filmpjes wel kan bekijken?? Ik zou graag dat laatste filmpje "thuis bij mirjam" willen zien.
Thanks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |