abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55639263
Ze is echt iemand die er in het midden blijft hangen. Steeds neit slecht genoeg om eruit te gaan, steeds niet goed genoeg om memorable te zijn.

Mijn eerste post in een mirjam topic
A little bit hateful
pi_55651469
Ondanks de valsheid waarmee ze begon vond ik het best goed..
pi_55652436
Het was echt heel vals in het begin, daarna viel 't op zich mee.. Maar ze moet echt iets aan die onzekerheid gaan doen! Want dit werkt echt niet..
pi_55653784
Het valse viel me niet zo op, eerlijk gezegd . Komt misschien door Mirjam's tofheid en de briljante liedjeskeuze.
Blij dat ze nog iig één week heeft om de rest van het publiek te overtuigen .
pi_55658808
http://www.youtube.com/watch?v=m_FtmWQIyQ8

zo moest het!

Aja ze mag nog wel even doorgaan in de shows.. eerst de uber slechtste eruit!
pi_55659674
Ze hoort nog wel wat rondes te krijgen, er zijn er een aantal die gewoon minder veel kunnen/potentie hebben.
That's all folks!
  † In Memoriam † zondag 30 december 2007 @ 19:53:15 #132
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_55661172
Geen sterk optreden, maar ik vind haar wel heel leuk . Van mij mag ze voorlopig nog wel blijven .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_55674895
Het eerste couplet was zo slecht getimed en zó vals dat ik even dacht dat ze erin bleef. Godzijdank herstelde ze zichzelf.
Over het algemeen vrij dramatisch.
Liej
pi_55680316
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het valse viel me niet zo op, eerlijk gezegd . Komt misschien door Mirjam's tofheid en de briljante liedjeskeuze.
Blij dat ze nog iig één week heeft om de rest van het publiek te overtuigen .
laat je oren uitspuiten joh.
pi_55681824
Ik vraag me toch echt af of 80 procent van de bevolking doof aan het worden is. Charlene die uit haar neus zingt, Mirjam die geen noot zuiver heeft gezongen en Nathalie met haar spastische wannabe vibrato. Luister die afleveringen nog een keer af met een paar goede studio monitoren mensen.
pi_55682153
Neuh, niet nodig. Je kunt niet van beginners verwachten dat ze meteen perfect zingen. Als dat wil kun je beter niet naar Idols kijken.
Liej
pi_55682155
Bij gebrek aan beter klinken zelfs de stommen als nachtegalen

Wist je dat ik weer echt vergeten was dat Mirjam er nog in zat?
A little bit hateful
  maandag 31 december 2007 @ 14:40:34 #138
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_55682423
Ik vind Mirjam als persoon heel leuk, maar ik gruwelde echt bij haar laatste optreden
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_55682489
quote:
Op maandag 31 december 2007 14:32 schreef Leigh het volgende:
Neuh, niet nodig. Je kunt niet van beginners verwachten dat ze meteen perfect zingen. Als dat wil kun je beter niet naar Idols kijken.
Ja, als je hier uberhaupt te maken hebt met beginners. Veel deelnemers volgen namelijk al jaren zangles. Ene Bas volgt een opleiding aan het conservatorium. Ene Nathalie heeft zelfs al een album weten te produceren. Misschien is ignorance bliss in dit geval.
pi_55682566
quote:
Op maandag 31 december 2007 14:42 schreef Fakkan het volgende:

[..]

Ja, als je hier uberhaupt te maken hebt met beginners. Veel deelnemers volgen namelijk al jaren zangles. Ene Bas volgt een opleiding aan het conservatorium. Ene Nathalie heeft zelfs al een album weten te produceren. Misschien is ignorance bliss in dit geval.
Zolang ze maar groeien.
Ik verwacht geen perfectie van Idols-kandidaten.
En wat Bas bezielde gisteren.. Hij mag dan conservatium doen, maar dat was er niet aan af te horen.

Vreemd dat ik zowel Bas als Nathalie niet het beste vind zingen, ondanks hun achtergrond.
Liej
pi_55760477
Staat zij nu in de hitkrant met haar vriendje

Heeft iemand dat artikel?
Inspiratieloos!
pi_55761490
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 00:22 schreef it_was_me het volgende:

Eh.. Hitkrant.
Nee, sorry.
pi_55762295
quote:
Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef Fakkan het volgende:
Ik vraag me toch echt af of 80 procent van de bevolking doof aan het worden is. Charlene die uit haar neus zingt, Mirjam die geen noot zuiver heeft gezongen en Nathalie met haar spastische wannabe vibrato. Luister die afleveringen nog een keer af met een paar goede studio monitoren mensen.
En waarom zit jij nog niet in de jury?
That's all folks!
pi_55770052
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 00:22 schreef it_was_me het volgende:

Ik heb de hitkrant niet gezien, maar ik denk dat je Ollie en Tiffany bedoelt?
pi_55775697
Mirjam kan ook best een vriendje hebben
Liej
pi_55776074
Maar het ligt niet zo voor de hand, dat zij dan met vriendjelief in de Hitkrant zou staan.

Dus, wie heeft de Hitkrant en kan voor opheldering zorgen?
That's all folks!
pi_55776184
Heeft Hitkrant geen online site toevallig?
Liej
pi_55776529
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 17:52 schreef Leigh het volgende:
Heeft Hitkrant geen online site toevallig?
Jawel, net al even op gezocht, maar niks gevonden.. Alleen beetje standaard dingetjes!

Ik heb zelf ook al een paar jaar de hitkrant niet meer vind mezelf er iets te oud voor geworden
pi_55785878
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 18:08 schreef Hockeylotje het volgende:

[..]

Jawel, net al even op gezocht, maar niks gevonden.. Alleen beetje standaard dingetjes!

Ik heb zelf ook al een paar jaar de hitkrant niet meer vind mezelf er iets te oud voor geworden
Ik ben er ook veel te oud voor en on-line had ik al gekeken voordat ik postte. Maar toch bedankt voor diegene die dat gedaan hebben.
Ik hoopte dat iemand toevallig dat artikel zou hebben. Het gaat om een deelnemer uit de (semi)finale. Volgens mij moet dat Mirjam zijn. Ze wonen beide omgeving Eindhoven Noord. Mirjam woont in Veldhoven en dat is om de hoek van Eindhoven Noord.

Vriendje meldde dat hij het uit zou maken als ze niet zou winnen. "nee hoor, dat meen ik natuurlijk niet"
Inspiratieloos!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')