Wat hij zegt.quote:Op zondag 23 december 2007 20:38 schreef Together het volgende:
Noem mij dan maar een TROS-kijker, ik vind haar supertof.
Inderdaad. Zingen kan ze zeker. Dat liet ze gisteren wel horen. Maar ze komt ook op mij te gewoontjes over.quote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Kelly zó-veel beter dan Mirjam. Mirjam klinkt echt super mega standaard, net als haar voorkomen. Misschien leuk voor TROS-kijkers, meer niet.
... Meen je dit nou?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond dit een van de betere optredens deze keer. Mooi gezongen.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:00 schreef BVO het volgende:
[..]
... Meen je dit nou?.
Of mis ik het cynisme?.
OK we gaan het nu even opnieuw beluisteren op rtl4.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]![]()
Ik heb haar een keer enorm mis horen gaan, maar de rest was best oké toch?![]()
Op de een of andere manier maakt haar stemgeluid bij mij alles goed. Zelfs die blunder in het begin.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond dit een van de betere optredens deze keer. Mooi gezongen.
Bij mij ook. Ik vond het vorige week beter, maar haar optreden was voor mij nog steeds een van de beste van vanavond. Iets in haar stem en persoon raakt me gewoon. Ik gun het haar zó.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op de een of andere manier maakt haar stemgeluid bij mij alles goed. Zelfs die blunder in het begin.
Onzekerheid is lastig te overwinnen. Toch hoop ik voor d'r dat ze wat meer vertrouwen in d'r zelf krijgt. Dan komt ze er echt wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:42 schreef Svensational het volgende:
Volgende week moet ze eens niet zo zenuwachtig zijn!
quote:Op zondag 30 december 2007 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het valse viel me niet zo op, eerlijk gezegd. Komt misschien door Mirjam's tofheid en de briljante liedjeskeuze.
Blij dat ze nog iig één week heeft om de rest van het publiek te overtuigen.
Ja, als je hier uberhaupt te maken hebt met beginners. Veel deelnemers volgen namelijk al jaren zangles. Ene Bas volgt een opleiding aan het conservatorium. Ene Nathalie heeft zelfs al een album weten te produceren. Misschien is ignorance bliss in dit geval.quote:Op maandag 31 december 2007 14:32 schreef Leigh het volgende:
Neuh, niet nodig. Je kunt niet van beginners verwachten dat ze meteen perfect zingen. Als dat wil kun je beter niet naar Idols kijken.
Zolang ze maar groeien.quote:Op maandag 31 december 2007 14:42 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Ja, als je hier uberhaupt te maken hebt met beginners. Veel deelnemers volgen namelijk al jaren zangles. Ene Bas volgt een opleiding aan het conservatorium. Ene Nathalie heeft zelfs al een album weten te produceren. Misschien is ignorance bliss in dit geval.
Eh.. Hitkrant.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:22 schreef it_was_me het volgende:
Staat zij nu in de hitkrant met haarvriendje
Heeft iemand dat artikel?
En waarom zit jij nog niet in de jury?quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef Fakkan het volgende:
Ik vraag me toch echt af of 80 procent van de bevolking doof aan het worden is. Charlene die uit haar neus zingt, Mirjam die geen noot zuiver heeft gezongen en Nathalie met haar spastische wannabe vibrato. Luister die afleveringen nog een keer af met een paar goede studio monitoren mensen.
Ik heb de hitkrant niet gezien, maar ik denk dat je Ollie en Tiffany bedoelt?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:22 schreef it_was_me het volgende:
Staat zij nu in de hitkrant met haarvriendje
Heeft iemand dat artikel?
Jawel, net al even op gezocht, maar niks gevonden.. Alleen beetje standaard dingetjes!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:52 schreef Leigh het volgende:
Heeft Hitkrant geen online site toevallig?
Ik ben er ook veel te oud voor en on-line had ik al gekeken voordat ik postte. Maar toch bedankt voor diegene die dat gedaan hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:08 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Jawel, net al even op gezocht, maar niks gevonden.. Alleen beetje standaard dingetjes!
Ik heb zelf ook al een paar jaar de hitkrant niet meervind mezelf er iets te oud voor geworden
Geheel terecht.quote:
Anders ik wel. Die stemquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:07 schreef Together het volgende:
Ze is zo tof.Ik hoop dat ze nog heel lang meegaat.
Jij durft na vanavond Mirjam de slechste van het stel te noemen en niet bijv. Bas?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het doet me nog steeds geen reet... De minste kandidaat. Ik vind haar stem echt niet bijzonder en haar Engelse uitspraak mag ook wel wat verbeterd worden trouwens. En Do
. als ik aan iemand een hekel heb.. Dit soort liedjes kan ze goed ja, maar het is totaal niet mijn muziek. Daarom zsm exit graag ja danku
!
Qua zang ís ze niet de slechtste nee, dat beweer ik niet. Alleen ik zie in sommige mensen een idol en in anderen niet, allemaal gebaseerd op mijn persoonlijke voorkeuren. En Mirjam voldoet daar dus niet aan, de anderen meer. Voor mij is ze dus de slechtste, want ik haar zie ik het minst duidelijk een idol.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij durft na vanavond Mirjam de slechste van het stel te noemen en niet bijv. Bas?
Inderdaad! Dat was het zeker niet! Totdat Neil, Bas en nog meer zijn opgerot, zal het dat ook nooit meer worden!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:59 schreef Svensational het volgende:
'It wasn't meant to be' zou Asnat gezegd hebben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |