Inderdaad. En ik vind het nogal vermoeiend dat mensen steeds maar weer blijven zeggen dat ze geen persoonlijkheid zou hebben. Moet je dan per se gek/uitbundig/overdreven doen om interessant gevonden te worden? Ik vind van niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:23 schreef Hockeylotje het volgende:
Natuurlijk zou Mirjam niet winnen, maar het blijft gewoon belachelijk dat Bas, Neil en misschien zelfs Tiffany (allemaal een veel mindere stem) er nog in zitten en zij niet! Ze werd elke week beter, zelfverzekerder en interessanter om naar te kijken, zij maakte tenminste een ontwikkeling door!
Blijkbaar wel om interessant gevonden te worden door het Idols-publiek, helaas.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:33 schreef Together het volgende:
[..]
Moet je dan persé gek/uitbundig/overdreven doen om interessant gevonden te worden?
Tuurlijk niet. Maar Mirjam heeft al geen opvallende stem en uiterlijk, en als je qua persoonlijkheid dan ook niet eruit springt.. dat merk je ook op het podium, er staat gewoon geen ster. Ze probeert nooit eens het publiek mee te nemen met haar optreden, ze straalt gewoon niet. En dat mis ik dus haar in haar persoonlijkheid.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:33 schreef Together het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik vind het nogal vermoeiend dat mensen steeds maar weer blijven zeggen dat ze geen persoonlijkheid zou hebben. Moet je dan persé gek/uitbundig/overdreven doen om interessant gevonden te worden? Ik vind van niet.
Volgens het publiek, moet je OF een geweldige stem hebben (Charlene, Pauline, Nikki, Nathalie) OF steeds worden afgekraakt door de jury (Bas, Neil, misschien Tiffany) OF gewoon heel erg opvallen en aandachttrekkerig zijn (Nathalie)quote:Op zondag 13 januari 2008 13:33 schreef Together het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik vind het nogal vermoeiend dat mensen steeds maar weer blijven zeggen dat ze geen persoonlijkheid zou hebben. Moet je dan per se gek/uitbundig/overdreven doen om interessant gevonden te worden? Ik vind van niet.
Grappig, dat gevoel krijg ik juist bij iemand als Nigel.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar Mirjam heeft al geen opvallende stem en uiterlijk, en als je qua persoonlijkheid dan ook niet eruit springt.. dat merk je ook op het podium, er staat gewoon geen ster. Ze probeert nooit eens het publiek mee te nemen met haar optreden, ze straalt gewoon niet. En dat mis ik dus haar in haar persoonlijkheid.
Pardon? Haar mooie stemgeluid zorgde er juist voor dat ze bij mij zo hoog op m'n favorietenlijstje stond.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maar Mirjam heeft al geen opvallende stem
Gezien Mirjams exit zal Nigel een groter publiek (dan wel publiek met grotere bundelquote:Op zondag 13 januari 2008 13:41 schreef Together het volgende:
[..]
Grappig, dat gevoel krijg ik juist bij iemand als Nigel.
Sandy?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Blijkbaar wel om interessant gevonden te worden door het Idols-publiek, helaas.
En het is 'per se'.
Die viel dus negatief op.quote:
Ze zingt ook helemaal niet slecht, maar echt een heel eigen, opvallend geluid heeft ze niet, vind ik dan. Misschien is het voor jou wel de meest bijzondere stem ooit, dat kan. Ik vind dan bijvoorbeeld Nigel een veel eigener geluid hebben. Hij zou ook nog meer kunnen stralen op het podium ja, dat vind ik ook. Maar Nigel wekt een soort onverklaarbare sympathie voor hem in mij op. Waarschijnlijk wat jullie met Mirjam hebbenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pardon? Haar mooie stemgeluid zorgde er juist voor dat ze bij mij zo hoog op m'n favorietenlijstje stond.
Hecht nou alsjeblieft niet teveel waarde aan de mening van het publiek in een wereld waar Neil meer stemmen krijgt dan Nikki.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Gezien Mirjams exit zal Nigel een groter publiek (dan wel publiek met grotere bundel) aanspreken. Dus ja.
Dan snap je ook waarom ik het erg vind dat Mirjam eruit is en Nigel er nog in zit.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze zingt ook helemaal niet slecht, maar echt een heel eigen, opvallend geluid heeft ze niet, vind ik dan. Misschien is het voor jou wel de meest bijzondere stem ooit, dat kan. Ik vind dan bijvoorbeeld Nigel een veel eigener geluid hebben. Hij zou ook nog meer kunnen stralen op het podium ja, dat vind ik ook. Maar Nigel wekt een soort onverklaarbare sympathie voor hem in mij op. Waarschijnlijk wat jullie met Mirjam hebben.
Wat klinkt dat goed zeg.quote:
Grrr kan niet afspelenquote:Op maandag 14 januari 2008 16:15 schreef vw_caddy het volgende:
Mirjam zingt live bij Giel
En daarvoor zat Wendy die het programma zat te verdedigen. "Ze kunnen allemaal zo goed zingen!".![]()
Lang leven Mirjamquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:12 schreef Together het volgende:
Mirjam denkt dat Charlene het in de finale gaat winnen van Nathalie.
Inderdaad! Maarja we wonen hier in Nederland..quote:Op maandag 14 januari 2008 16:29 schreef Together het volgende:
[..]
Wat klinkt dat goed zeg.![]()
![]()
Eens te meer wordt duidelijk wat voor regelrechte blamage het is dat bepaalde mislukkingen door zijn ten koste van zo'n groot talent als Mirjam.
Yep... Helaas is dat al sinds Idols 1 bedroevenderwijs duidelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:01 schreef Hockeylotje het volgende:
Maarja we wonen hier in Nederland..Dus daar gaan mannen voor kwaliteit!
Waarom ben ik het steeds met jou eensquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:58 schreef Together het volgende:
[..]
Yep... Helaas is dat al sinds Idols 1 bedroevenderwijs duidelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |