Goh, ik ben het eens met Jan Marijnissenquote:Ze hadden Marokkanen hier nooit heen moeten halen
quote:Op zondag 25 november 2007 18:28 schreef ArnoKlaassen het volgende:
nou nou zelfs marijnissen durft de waarheid onder ogen te zien
Ik verbaaste me er ook al over.quote:Op zondag 25 november 2007 18:25 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Goh, ik ben het eens met Jan Marijnissen
Hij heeft wel makkelijk lullen aangezien het niet zijn achterban is.quote:Op zondag 25 november 2007 19:19 schreef Lyrebird het volgende:
Jan Marijnissen laat hier weer eens zien waarom hij een van de beste - zo niet de beste - politici van Nederland is. Hij scoort zijn punten, geint een beetje met die jongens en geeft ze een koekje van eigen deeg. Klasse!
Wie is het nou, hij of zijquote:Op zondag 25 november 2007 19:08 schreef remlof het volgende:
Hij zij dat we, in plaats van buitenlandse arbeiders te laten komen, hadden moeten investeren in automatisering in de jaren zeventig. Maar wat ik me kan herinneren is dat er juist behoorlijk wat verzet was uit linkse hoek tegen automatisering, omdat dat vele arbeidsplekken zou kosten...
Ben ik het niet mee eens. Ik vond het een verhelderend programma met een Borat achtige manier van ondervragen. Let bijvoorbeeld op de manier waarop de intramulticulturele goeroe te kijk wordt gezet. Of de Marokkaanse fabrieksarbeider die het naar z'n zin had, en weigerde om zichzelf voor het karretje van de interviewers te plaatsen. Verrassend genoeg weinig tot geen politiek-correcte onzin. Ik heb slechtere producten van de PO gezien, dat mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op zondag 25 november 2007 21:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wel een triest programma trouwens. Twee Marokkaantjes die gesubsidieerd mogen provoceren en treiteren. De manier van ondervragen, die zij schijnbaar kritisch achten, zorgt er bij voorbaat al voor dat je sympathie krijgt voor de ondervraagde. Zelfs als die ondervraagde Jan Marijnissen heet.
Het deed mij meer denken aan Levi en Sadeghi, ook tamelijk irritant qua ondervragingstechniek. Borat is tenminste nog consequent in z'n treiterijen.quote:Op zondag 25 november 2007 21:20 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ik vond het een verhelderend programma met een Borat achtige manier van ondervragen. Let bijvoorbeeld op de manier waarop de intramulticulturele goeroe te kijk wordt gezet. Of de Marokkaanse fabrieksarbeider die het naar z'n zin had, en weigerde om zichzelf voor het karretje van de interviewers te plaatsen. Verrassend genoeg weinig tot geen politiek-correcte onzin. Ik heb slechtere producten van de PO gezien, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Ik zou allang ontploft zijn als ze zich zo tegen mij zouden gedragen.quote:Op zondag 25 november 2007 21:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wel een triest programma trouwens. Twee Marokkaantjes die gesubsidieerd mogen provoceren en treiteren. De manier van ondervragen, die zij schijnbaar kritisch achten, zorgt er bij voorbaat al voor dat je sympathie krijgt voor de ondervraagde. Zelfs als die ondervraagde Jan Marijnissen heet.
ja, wat willen ze nu, deze heren van halal, dat die arme man op camera gaat zeggen dat hij het kutwerk vindt of dom geestdodend werk?quote:Op zondag 25 november 2007 21:27 schreef HeyFreak het volgende:
ik heb na een paar minuten al een hekel aan die gastjes.
Zoals bij die Marokkaanse man, wat vind je er leuk aan? Stickers plakken, neerzetten van de deksels of de pallet duwen. Lekker respectloos.
Idd eeuwig zonde dat het vorige kabinet de NPS niet de nek om heeft gedraaid. Dat kabinet werd beheerst door de laffe angsthazen van D66.quote:Op zondag 25 november 2007 21:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Die ene die geschiedenis heeft gestudeerd is wel ok, die houdt zich ook wijselijk buiten die discussie over stalinismequote:Op zondag 25 november 2007 21:27 schreef HeyFreak het volgende:
ik heb na een paar minuten al een hekel aan die gastjes.
Zoals bij die Marokkaanse man, wat vind je er leuk aan? Stickers plakken, neerzetten van de deksels of de pallet duwen. Lekker respectloos.
Ik vind de manier van 'vragen', zeker aan het einde, toch wel vrij irritant overkomen. JM slaat ze met een paar feiten om de oren en ze beginnen gewoon harder te praten en heel druk te doen.quote:Op zondag 25 november 2007 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Die ene die geschiedenis heeft gestudeerd is wel ok, die houdt zich ook wijselijk buiten die discussie over stalinisme
Mooi rijtje uit de context gerukte quotes. Hulde.quote:Op zondag 25 november 2007 18:22 schreef milagro het volgende:
Die gasten zijn hilarisch
Beginnen zelf over "stalin en mao" ( was Stalin zo erg dan?)
en als JM dan met gelijke munt komt "terrorist en extremist" gaan ze lopen "waarslaatdatnuweerop"-en?
even nog wat meer (gejatte) quotes van Jan uit die uitzending
"Ze hadden Marokkanen hier nooit heen moeten halen"
"Ik zou me ook schamen als ik een lid was van jullie bevolkingsgroep"
"Als ik een maoist ben, dan ben jij een moslim-terrorist "
"Er is jullie verteld dat jullie ouders het vieze werk moesten opknappen , maar dat is grote onzin. Ik heb naast jullie ouders aan de productielijn gestaan."
en daarvoor heb je je speciaal geregistreerd/een kloon aangemaakt?quote:Op maandag 26 november 2007 01:21 schreef GB734 het volgende:
[..]
Mooi rijtje uit de context gerukte quotes. Hulde.
De politiek hoort zich niet met de media te bemoeienquote:Op zondag 25 november 2007 22:47 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Idd eeuwig zonde dat het vorige kabinet de NPS niet de nek om heeft gedraaid. Dat kabinet werd beheerst door de laffe angsthazen van D66.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |