abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 november 2007 @ 18:09:02 #1
99433 Tup
Tupperwaar
pi_54829909
Hij wordt weliswaar uitgedaagd, maar dan nog is dit niet zo'n nette uitspraak. Kom maar op met de Freudiaanse duidingen.

Ab en Sal
Wasserwunderland
pi_54829938
Zo'n soort topic heb ik al eerder gezien
Jan Marijnissen: "Marokkanen profiteren alleen maar"
pi_54829946
maar Jan wist wel wat werken was, geloof me.
Die is weinig dagen ziek en beroerd gewest hoor
pi_54830015
Het is niet vaak zo dat ik het eens ben met Jan, maar deze keer heeft hij toch wel gelijk.
  zondag 25 november 2007 @ 18:19:57 #5
99433 Tup
Tupperwaar
pi_54830147
Inderdaad, slotje.
Wasserwunderland
  zondag 25 november 2007 @ 18:21:11 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54830179
Die Ali met die muts wilde toch ook niet werken?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54830202
Die gasten zijn hilarisch

Beginnen zelf over "stalin en mao" ( was Stalin zo erg dan? )
en als JM dan met gelijke munt komt "terrorist en extremist" gaan ze lopen "waarslaatdatnuweerop"-en?

even nog wat meer (gejatte) quotes van Jan uit die uitzending

"Ze hadden Marokkanen hier nooit heen moeten halen"

"Ik zou me ook schamen als ik een lid was van jullie bevolkingsgroep"

"Als ik een maoist ben, dan ben jij een moslim-terrorist "

"Er is jullie verteld dat jullie ouders het vieze werk moesten opknappen , maar dat is grote onzin. Ik heb naast jullie ouders aan de productielijn gestaan."
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 25 november 2007 @ 18:24:43 #8
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_54830277
Jan is best wel gaaf.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 25 november 2007 @ 18:25:51 #9
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54830299
quote:
Ze hadden Marokkanen hier nooit heen moeten halen
Goh, ik ben het eens met Jan Marijnissen
Pugna Pro Patria
pi_54830314
Marijnissen bedoelde dan ook alleen de derde generatie

Ach, over dertig jaar hebben we het op deze manier over de Polen. We leren er iig weinig van
  zondag 25 november 2007 @ 18:28:44 #11
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_54830380
nou nou zelfs marijnissen durft de waarheid onder ogen te zien
  zondag 25 november 2007 @ 18:31:33 #12
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54830456
Dat is wel heel stigmatiserend, generaliserend en polariserend van de SP dictator.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  zondag 25 november 2007 @ 18:32:17 #13
78918 SeLang
Black swans matter
pi_54830477
De SP is samen met de Centrumpartij zo'n beetje de eerste geweest die deze problematiek in de jaren '80 durften te benoemen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_54830716
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:28 schreef ArnoKlaassen het volgende:
nou nou zelfs marijnissen durft de waarheid onder ogen te zien

De SP is de eerste partij geweest die dit ooit heeft benoemd, maar was destijds zo klein dat er nauwelijks aandacht aan werd geschonken....het kan natuurlijk zijn dat jij te jong was om meegemaakt te hebben....
pi_54831020
Volgens mij bedoelt Jan dat er weinig marokkanen lid worden van de SP maar vervolgens wel profiteren van de zaken die de SP aan de kaak stelt en voor elkaar krijgt. Tenminste als ik goed naar het filmpje kijkt.
pi_54831095
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:25 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Goh, ik ben het eens met Jan Marijnissen
Ik verbaaste me er ook al over.
  zondag 25 november 2007 @ 19:08:36 #17
104871 remlof
Europees federalist
pi_54831356
Hij zei dat we, in plaats van buitenlandse arbeiders te laten komen, hadden moeten investeren in automatisering in de jaren zeventig. Maar wat ik me kan herinneren is dat er juist behoorlijk wat verzet was uit linkse hoek tegen automatisering, omdat dat vele arbeidsplekken zou kosten...

[ Bericht 1% gewijzigd door remlof op 25-11-2007 20:34:23 (zij => zei) ]
pi_54831610
Jan Marijnissen laat hier weer eens zien waarom hij een van de beste - zo niet de beste - politici van Nederland is. Hij scoort zijn punten, geint een beetje met die jongens en geeft ze een koekje van eigen deeg. Klasse!
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 25 november 2007 @ 19:25:31 #19
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_54831770
Jan en Geert zien dezelfde problemen. Alleen hun oplossingen verschillen radicaal.
Misschien dat het kabinet Wilders-Marijnissen 1 er toch nog eens komt !!
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  zondag 25 november 2007 @ 20:11:34 #20
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54832966
quote:
Op zondag 25 november 2007 19:19 schreef Lyrebird het volgende:
Jan Marijnissen laat hier weer eens zien waarom hij een van de beste - zo niet de beste - politici van Nederland is. Hij scoort zijn punten, geint een beetje met die jongens en geeft ze een koekje van eigen deeg. Klasse!
Hij heeft wel makkelijk lullen aangezien het niet zijn achterban is.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_54833557
quote:
Op zondag 25 november 2007 19:08 schreef remlof het volgende:
Hij zij dat we, in plaats van buitenlandse arbeiders te laten komen, hadden moeten investeren in automatisering in de jaren zeventig. Maar wat ik me kan herinneren is dat er juist behoorlijk wat verzet was uit linkse hoek tegen automatisering, omdat dat vele arbeidsplekken zou kosten...
Wie is het nou, hij of zij
  zondag 25 november 2007 @ 20:34:01 #22
104871 remlof
Europees federalist
pi_54833607
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:32 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Wie is het nou, hij of zij
Oeps "hij zei" uiteraard
  zondag 25 november 2007 @ 20:35:03 #23
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_54833641
Dit doet Jan uitstekend! Ik ben het zelfs voor 100% met hem eens. En wat zet die ene vent zichzelf voor lul, onbeschofte boer..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_54834442
Wel een triest programma trouwens. Twee Marokkaantjes die gesubsidieerd mogen provoceren en treiteren. De manier van ondervragen, die zij schijnbaar kritisch achten, zorgt er bij voorbaat al voor dat je sympathie krijgt voor de ondervraagde. Zelfs als die ondervraagde Jan Marijnissen heet.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54834859
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wel een triest programma trouwens. Twee Marokkaantjes die gesubsidieerd mogen provoceren en treiteren. De manier van ondervragen, die zij schijnbaar kritisch achten, zorgt er bij voorbaat al voor dat je sympathie krijgt voor de ondervraagde. Zelfs als die ondervraagde Jan Marijnissen heet.
Ben ik het niet mee eens. Ik vond het een verhelderend programma met een Borat achtige manier van ondervragen. Let bijvoorbeeld op de manier waarop de intramulticulturele goeroe te kijk wordt gezet. Of de Marokkaanse fabrieksarbeider die het naar z'n zin had, en weigerde om zichzelf voor het karretje van de interviewers te plaatsen. Verrassend genoeg weinig tot geen politiek-correcte onzin. Ik heb slechtere producten van de PO gezien, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_54834976
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:20 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Ik vond het een verhelderend programma met een Borat achtige manier van ondervragen. Let bijvoorbeeld op de manier waarop de intramulticulturele goeroe te kijk wordt gezet. Of de Marokkaanse fabrieksarbeider die het naar z'n zin had, en weigerde om zichzelf voor het karretje van de interviewers te plaatsen. Verrassend genoeg weinig tot geen politiek-correcte onzin. Ik heb slechtere producten van de PO gezien, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Het deed mij meer denken aan Levi en Sadeghi, ook tamelijk irritant qua ondervragingstechniek. Borat is tenminste nog consequent in z'n treiterijen. Deze twee proberen er ergens nog een punt doorheen te drukken.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54835058
ik heb na een paar minuten al een hekel aan die gastjes.

Zoals bij die Marokkaanse man, wat vind je er leuk aan? Stickers plakken, neerzetten van de deksels of de pallet duwen. Lekker respectloos.
  zondag 25 november 2007 @ 21:32:59 #28
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54835231
quote:
Ik zou allang ontploft zijn als ze zich zo tegen mij zouden gedragen.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_54835416
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:27 schreef HeyFreak het volgende:

Zoals bij die Marokkaanse man, wat vind je er leuk aan? Stickers plakken, neerzetten van de deksels of de pallet duwen. Lekker respectloos.
ja, wat willen ze nu, deze heren van halal, dat die arme man op camera gaat zeggen dat hij het kutwerk vindt of dom geestdodend werk?

ms is de man wel bang dat zijn baas meekijkt en denkt dat het dan ms gevolgen kan hebben.
en ms is dit nu enkel wat deze man in zijn mars heeft, en meer niet, niets mis mee, en dan zo reageren is idd respectloos, ze zetten hem ergens te kakken, en hebben nog mazzel dat de man niets anders doet dan wat onhandig lachen en zeggen dat het 'allemaal goed" is of zoiets

.
pi_54836374
"hun hebben het opgebouwd wij breken het af"

deze 2 mogen blijven
pi_54836791
hij haalt de slavernij en uitbuiting erbij
Hij is slim die Jan, nadat hij zich eerst bijna versproken had.
  zondag 25 november 2007 @ 22:41:34 #32
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54837132
Die Jan, ik mag er toch altijd graag naar kijken.

Hij geeft die twee toch een aardige draai om de oren. Ze weten vrij weinig, bijdehand zijn ze maar da's alles. Wat een stelletje snotapen zijn het eigenlijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 25 november 2007 @ 22:47:32 #33
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54837340
quote:
Idd eeuwig zonde dat het vorige kabinet de NPS niet de nek om heeft gedraaid. Dat kabinet werd beheerst door de laffe angsthazen van D66.
Pugna Pro Patria
  zondag 25 november 2007 @ 22:49:44 #34
104871 remlof
Europees federalist
pi_54837405
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:27 schreef HeyFreak het volgende:

Die ene die geschiedenis heeft gestudeerd is wel ok, die houdt zich ook wijselijk buiten die discussie over stalinisme
  zondag 25 november 2007 @ 22:51:51 #35
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54837471
quote:
Op zondag 25 november 2007 22:49 schreef remlof het volgende:

[..]

Die ene die geschiedenis heeft gestudeerd is wel ok, die houdt zich ook wijselijk buiten die discussie over stalinisme
Ik vind de manier van 'vragen', zeker aan het einde, toch wel vrij irritant overkomen. JM slaat ze met een paar feiten om de oren en ze beginnen gewoon harder te praten en heel druk te doen.

Dit kan toch niet de bedeoling zijn van het programma neem ik aan. Ik bedoel, als je dit inzet om de relatie Nederlander - Marokkaan te verbeteren dan gaat 't averechts werken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_54839087
Jezus die Marokkanen in dat interview laten zich wel kennen zeg, wat een heetgebakerd is het volk ook
En daar wordt dan ons belastinggeld aan opgemaakt

Ik ben het niet vaak met Jan Marijnissen eens, maar in dit interview liet die zich van zijn goede kant zien.

[ Bericht 9% gewijzigd door Timmehhh op 26-11-2007 00:21:39 ]
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_54839293
"Ik betaal mijn belasting hierover"
Je krijgt gewoon belastinggeld in je schoen geschoven voor een interviewtje
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_54839903
quote:
Op zondag 25 november 2007 18:22 schreef milagro het volgende:
Die gasten zijn hilarisch

Beginnen zelf over "stalin en mao" ( was Stalin zo erg dan? )
en als JM dan met gelijke munt komt "terrorist en extremist" gaan ze lopen "waarslaatdatnuweerop"-en?

even nog wat meer (gejatte) quotes van Jan uit die uitzending

"Ze hadden Marokkanen hier nooit heen moeten halen"

"Ik zou me ook schamen als ik een lid was van jullie bevolkingsgroep"

"Als ik een maoist ben, dan ben jij een moslim-terrorist "

"Er is jullie verteld dat jullie ouders het vieze werk moesten opknappen , maar dat is grote onzin. Ik heb naast jullie ouders aan de productielijn gestaan."
Mooi rijtje uit de context gerukte quotes. Hulde.
pi_54840062
quote:
Op maandag 26 november 2007 01:21 schreef GB734 het volgende:

[..]

Mooi rijtje uit de context gerukte quotes. Hulde.
en daarvoor heb je je speciaal geregistreerd/een kloon aangemaakt?
dan zit het diep, zeg

geen zorgen, hoor, iedereen kan de uitzending bekijken op uitzendinggemistpuntennel en alsnog zijn eigen conclusies trekken

oh ja en Jan M. alle hulde aan hem
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 01:44:10 #40
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54840090
Het doet niet, worden we hier nou geforceerd voor om te betalen? WTH?
Carpe Libertatem
pi_54841101
quote:
Op zondag 25 november 2007 22:47 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Idd eeuwig zonde dat het vorige kabinet de NPS niet de nek om heeft gedraaid. Dat kabinet werd beheerst door de laffe angsthazen van D66.
De politiek hoort zich niet met de media te bemoeien Vuile ^*$#*)^ conservatief.

Laten we de EO maar ook de nek om draaien
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_54841842
Ik laat een mergeaanvraag lopen, deze gaat dicht.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')