bronquote:Marijnissen: Marokkanen zijn profiteurs
Slip of the tongue of zijn we een stapje dichterbij het eerste kabinet Marijnissen/Wilders? Zojuist is op Ned2 het NPS programma Ab & Sal begonnen waarin de orthodoxe TV-moslims Abdelhakim Chouaati en Salaheddine Benchikhi Nederland onder de loep nemen. Ze vragen zich bijvoorbeeld af hoe je snel rijk wordt in dit land en wat er gebeurt als moslims aan de macht zouden komen. In deze aflevering neemt het duo leptosoom Jan Marijnissen op de korrel. De grote leider uit Oss - toch niet bekend om zijn rabiate mocrofobie - laat zich echter behoorlijk in de kaart kijken. Tijdens een verhitte woordenwisseling kan uit de mond van de sympathieke worstendraaier worden opgetekend: "Marokkanen sluiten zich gewoon nergens bij aan. Ze profiteren alleen maar". Tjek hierrr een interview van Frénk van der Linden met Salaheddine Benchikhi, waarin de uitspraak nog eens wordt aangehaald. Naborrelen over de enge bekrompen racist die aan het hoofd staat van de meest democratische partij van Nederland? Dat kan uiteraard bij Tante Anja.
Tuurlijk, want het zijn alleen de Nederlanders die mogen profiteren!quote:Op zondag 25 november 2007 17:26 schreef TC03 het volgende:
Kan de linkse Marijnissen zich deze uitspraak wel veroorloven?
Uit de mond van De Grote Leider klinkt dit toch behoorlijk vreemd, vind je niet?quote:Op zondag 25 november 2007 17:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een nontopic. moet je nu echt voor elk zinnetje wat je uitspreekt jezelf verantwoorden ?
Marijnissen is hier ongenuanceerder dan Wilders ooit is geweest.quote:Op zondag 25 november 2007 17:35 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het geheel in de lijn der verwachtingen liggen. 'links' zijn is niet dat je geen problemen mag aankaarten. sommigen zien dit mogelijk als discriminatie, ik zie het, wederom, als een duidelijk statement dat we genoeg hebben van sommig berbervolk.
Welk gedeelte?quote:Op zondag 25 november 2007 17:38 schreef Zwansen het volgende:
Hij heeft helaas wel gelijk voor een groot gedeelte.
Nee, ik zie ze wel in het theater, in de politiek, op TV.. Meer dan enig andere minderheidsgroepering in Nederland eigenlijk...hmmm dat is vreemd?quote:Op zondag 25 november 2007 17:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat ze zich nergens bij aansluiten. Ooit een Marokkaan bij een bingoavond gezien?
nee. helemaal niet zelfs.quote:Op zondag 25 november 2007 17:42 schreef Triggershot het volgende:
Sorry maar ben ik de enige die aan knip/plak denkt?
Schande, dit is een schande!quote:Op zondag 25 november 2007 17:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat ze zich nergens bij aansluiten. Ooit een Marokkaan bij een bingoavond gezien?
Joh, er waren in de jaren tachtig al rellen rondom de SP omdat ze toen al zeiden dat het met bepaalde bevolkingsgroepen op de kop verkeerd zou komen.quote:Op zondag 25 november 2007 17:32 schreef TC03 het volgende:
Uit de mond van De Grote Leider klinkt dit toch behoorlijk vreemd, vind je niet?
Ooit een Nederlander bij de Ashura gezien?quote:Op zondag 25 november 2007 17:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ken je geschiedenis!quote:Op zondag 25 november 2007 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
Een bevolkingsgroep op de kop?
Knuffelsubsidiesquote:Op zondag 25 november 2007 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze wel in het theater, in de politiek, op TV.. Meer dan enig andere minderheidsgroepering in Nederland eigenlijk...hmmm dat is vreemd?
ik wel, maar dan alleen in de spiegeling van een leeg roestvrijstalen plateau waar ooit broodjes op zaten.quote:Op zondag 25 november 2007 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ooit een Nederlander bij de Ashura gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |