bronquote:Marijnissen: Marokkanen zijn profiteurs
Slip of the tongue of zijn we een stapje dichterbij het eerste kabinet Marijnissen/Wilders? Zojuist is op Ned2 het NPS programma Ab & Sal begonnen waarin de orthodoxe TV-moslims Abdelhakim Chouaati en Salaheddine Benchikhi Nederland onder de loep nemen. Ze vragen zich bijvoorbeeld af hoe je snel rijk wordt in dit land en wat er gebeurt als moslims aan de macht zouden komen. In deze aflevering neemt het duo leptosoom Jan Marijnissen op de korrel. De grote leider uit Oss - toch niet bekend om zijn rabiate mocrofobie - laat zich echter behoorlijk in de kaart kijken. Tijdens een verhitte woordenwisseling kan uit de mond van de sympathieke worstendraaier worden opgetekend: "Marokkanen sluiten zich gewoon nergens bij aan. Ze profiteren alleen maar". Tjek hierrr een interview van Frénk van der Linden met Salaheddine Benchikhi, waarin de uitspraak nog eens wordt aangehaald. Naborrelen over de enge bekrompen racist die aan het hoofd staat van de meest democratische partij van Nederland? Dat kan uiteraard bij Tante Anja.
Tuurlijk, want het zijn alleen de Nederlanders die mogen profiteren!quote:Op zondag 25 november 2007 17:26 schreef TC03 het volgende:
Kan de linkse Marijnissen zich deze uitspraak wel veroorloven?
Uit de mond van De Grote Leider klinkt dit toch behoorlijk vreemd, vind je niet?quote:Op zondag 25 november 2007 17:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een nontopic. moet je nu echt voor elk zinnetje wat je uitspreekt jezelf verantwoorden ?
Marijnissen is hier ongenuanceerder dan Wilders ooit is geweest.quote:Op zondag 25 november 2007 17:35 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het geheel in de lijn der verwachtingen liggen. 'links' zijn is niet dat je geen problemen mag aankaarten. sommigen zien dit mogelijk als discriminatie, ik zie het, wederom, als een duidelijk statement dat we genoeg hebben van sommig berbervolk.
Welk gedeelte?quote:Op zondag 25 november 2007 17:38 schreef Zwansen het volgende:
Hij heeft helaas wel gelijk voor een groot gedeelte.
Nee, ik zie ze wel in het theater, in de politiek, op TV.. Meer dan enig andere minderheidsgroepering in Nederland eigenlijk...hmmm dat is vreemd?quote:Op zondag 25 november 2007 17:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat ze zich nergens bij aansluiten. Ooit een Marokkaan bij een bingoavond gezien?
nee. helemaal niet zelfs.quote:Op zondag 25 november 2007 17:42 schreef Triggershot het volgende:
Sorry maar ben ik de enige die aan knip/plak denkt?
Schande, dit is een schande!quote:Op zondag 25 november 2007 17:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat ze zich nergens bij aansluiten. Ooit een Marokkaan bij een bingoavond gezien?
Joh, er waren in de jaren tachtig al rellen rondom de SP omdat ze toen al zeiden dat het met bepaalde bevolkingsgroepen op de kop verkeerd zou komen.quote:Op zondag 25 november 2007 17:32 schreef TC03 het volgende:
Uit de mond van De Grote Leider klinkt dit toch behoorlijk vreemd, vind je niet?
Ooit een Nederlander bij de Ashura gezien?quote:Op zondag 25 november 2007 17:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ken je geschiedenis!quote:Op zondag 25 november 2007 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
Een bevolkingsgroep op de kop?
Knuffelsubsidiesquote:Op zondag 25 november 2007 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze wel in het theater, in de politiek, op TV.. Meer dan enig andere minderheidsgroepering in Nederland eigenlijk...hmmm dat is vreemd?
ik wel, maar dan alleen in de spiegeling van een leeg roestvrijstalen plateau waar ooit broodjes op zaten.quote:Op zondag 25 november 2007 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ooit een Nederlander bij de Ashura gezien?
Telt niet mee.quote:Op zondag 25 november 2007 17:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wel, maar dan alleen in de spiegeling van een leeg roestvrijstalen plateau waar ooit broodjes op zaten.
Wilders heeft ook negen zetels hequote:Op zondag 25 november 2007 17:39 schreef Mutant01 het volgende:
Het is dat ie het in een onbekend interview met onbekende personen zegt, anders zou dit hem zo een zeteltje of 10 kosten.
En dat zegt wat over de zetels aan de linkerkant want...?quote:Op zondag 25 november 2007 17:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wilders heeft ook negen zetels he
Nou ik ben toch wel eens in een moskee geweestquote:Op zondag 25 november 2007 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ooit een Nederlander bij de Ashura gezien?
Op hoeveel punten scoort Geert eigenlijk? Juist.quote:Op zondag 25 november 2007 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dat zegt wat over de zetels aan de linkerkant want...?
quote:Op zondag 25 november 2007 17:52 schreef GB734 het volgende:
Oja, uit de mond van hetzelfde Marokkaantje dat Marijnissen voor Stalin uitmaakte: "Wat is er mis met Stalin?"
Dus dan gaan alle allochtonen die nu op de SP stemmen, op Geert stemmen?quote:Op zondag 25 november 2007 17:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Op hoeveel punten scoort Geert eigenlijk? Juist.
Ik ook wel heel vaak in een kerk.quote:Op zondag 25 november 2007 17:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou ik ben toch wel eens in een moskee geweest
Zou kunnen toch. Geert is in ieder geval voorstander van importhuwelijken.quote:Op zondag 25 november 2007 17:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus dan gaan alle allochtonen die nu op de SP stemmen, op Geert stemmen?
Ook architectuurliefhebber?quote:Op zondag 25 november 2007 17:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ook wel heel vaak in een kerk.
Icm met een immigratiestop voor moslims op zijn partijprogramma zullen niet veel allochtonen ( lees: moslims) akkoord gaan.quote:Op zondag 25 november 2007 17:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zou kunnen toch. Geert is in ieder geval voorstander van importhuwelijken.
Hmm je hebt een punt.quote:Op zondag 25 november 2007 18:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Icm met een immigratiestop voor moslims op zijn partijprogramma zullen niet veel allochtonen ( lees: moslims) akkoord gaan.
Ashura is geen religieus gebeuren, is een manier van herdenken, een cultureel tafereelquote:Op zondag 25 november 2007 18:01 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
Je kunt het niet laten om er religie bij te betrekken?
Bijna een cultureelverschijnsel iig over een paar jaren wel zo te noemen.quote:Het gaat over BINGO
Hmm, niet in naam, wel in omschrijving denk ik.quote:Ben jij een kloon van Klapmongeaul?
gelukkig hebben ze die gespaard en aangevuld. omdat 'ze' zagen dat het wel een erg mooi gebouw was...quote:
lol!quote:Op zondag 25 november 2007 18:12 schreef Aoristus het volgende:
Ik denk dat Marijnissen een brede volkspartij van de sp wil maken. Tenminste zo lijkt het.
Nou nou, dat is wat te weinig eer voor onze Ottomaanse vrinden.quote:Op zondag 25 november 2007 18:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze die gespaard en aangevuld. omdat 'ze' zagen dat het wel een erg mooi gebouw was...
quote:Op zondag 25 november 2007 18:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou nou, dat is wat te weinig eer voor onze Ottomaanse vrinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze konden er zelf ook wat van.
quote:Op zondag 25 november 2007 17:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
bron
Hier vind je het audiofragment in kwestie.
Kan de linkse Marijnissen zich deze uitspraak wel veroorloven?
Je doelt op het kwistig pleisteren van de binnenmuren? Dat was inderdaad niet zo best, maar aan de andere kant hebben ze de mozaieken gelukkig niet verder vernield...quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 18:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je doelt op het kwistig pleisteren van de binnenmuren? Dat was inderdaad niet zo best, maar aan de andere kant hebben ze de mozaieken gelukkig niet verder vernield...
[ afbeelding ]
Is dat zo?quote:Op zondag 25 november 2007 18:23 schreef kriele het volgende:
[..]
Tsja, wat is de waarheid he? Je kan je bijvoorbeeld afvragen waarom niemand Chinezen profiteurs vindt.
Helaas, op TV zie ik ze ook vrij vaak, vooral in opsporing verzocht.quote:Op zondag 25 november 2007 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze wel in het theater, in de politiek, op TV.. Meer dan enig andere minderheidsgroepering in Nederland eigenlijk...hmmm dat is vreemd?
Eensquote:Op zondag 25 november 2007 18:01 schreef Barbaaf het volgende:
Voor iedereen die al het 'links' op één hoop veegt is dit mischien een verrassing maar wie de SP al een tijdje volgt weet dat zij erg kritisch naar de integratie van medelanders kijken.
Eensquote:Alleen komen ze doorgaans met genuanceerde stellingen
Welke oplossingen? De hele integratie is nog steeds een ramp.quote:en oplossingen waar weinig media-aandacht voor is
quote:, dit in tegenstelling tot de 'verbieden en uitzetten'-roepers.
Ik woon niet op een hutje op de hei, ik weet zeker dat ik meer contact heb met Marokkanen dan Jan Marijnissen. Hij is inderdaad altijd een fel tegenstander van gastarbeid geweest.quote:Op zondag 25 november 2007 18:36 schreef Bommenlegger het volgende:
Vrijheid van meningsuiting?
Als onze vrienden de Morokkanen aangehaald worden schijn iedereen op zijn zijn achterste benen te staan, inclusief onze mods.
Tenzij je in een hutje op de hei woont dan kan ik me daar wel wat bij voorstellen..
quote:Op zondag 25 november 2007 17:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 18:53 schreef kriele het volgende:
[..]
Aziaten in zijn algemeenheid. Ze werken bijna allemaal en nog hard ook. Passen zich aan en hoor je eigenlijk nooit op een negatieve manier, waar dan ook.
Maar je kent er ook minder, en ze zitten bijna niet in de politiek, de kunst of het (gemengde) bedrijfsleven.quote:Op zondag 25 november 2007 18:53 schreef kriele het volgende:
[..]
Aziaten in zijn algemeenheid. Ze werken bijna allemaal en nog hard ook. Passen zich aan en hoor je eigenlijk nooit negatief, waar dan ook.
Uiteraard Floripas, ik had geen andere reactie van jou verwacht.quote:Op zondag 25 november 2007 18:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik woon niet op een hutje op de hei, ik weet zeker dat ik meer contact heb met Marokkanen dan Jan Marijnissen. Hij is inderdaad altijd een fel tegenstander van gastarbeid geweest.
Maar hij heeft de feiten gewoon niet op een rijtje: Marokkanen blinken niet alleen negatief uit op het gebied van terrorisme en criminaliteit, maar ook positief, door mee te doen in de literatuur, kunst, economie, debatten en politiek. (Bron: Elsevier).
Niks hoor, ook wel met criminelen.quote:Op zondag 25 november 2007 18:56 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Uiteraard Floripas, ik had geen andere reactie van jou verwacht.
Je hebt uiteraard met veel Marokkanen van doen, alleen natuurlijk de "goede" Marokkanen.
Jan Marijnissen ondervindt dagelijks overlast van Marokkanen? Ik dacht dat Ali Lazrak al uit de kamer was?quote:Probeer je eens te verplaatsen in de schoenen van de mensen die er dagelijks overlast van ondervinden, ipv het alsmaar goedspreken wat je altijd doet.
Als dat zo was dan had je een andere reactie gegeven dan je nu doet Flori.quote:Op zondag 25 november 2007 18:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niks hoor, ook wel met criminelen.
[..]
Hoezo?quote:Op zondag 25 november 2007 18:59 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Als dat zo was dan had je een andere reactie gegeven dan je nu doet Flori.
Jammer meid...
Standaard antwoord/vraag van je Floripas.quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 19:02 schreef zoalshetis het volgende:
heb net even de uitzending bekeken. wordt weer een soort meiden van halal. teveel kritiek, te weinig zelfkritiek.
theo zou er wel raad mee weten.
Ik begrijp je niet omdat je vage zinspelingen uit, en dan is het mijn schuld als ik doorvraag?quote:Op zondag 25 november 2007 19:03 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Standaard antwoord/vraag van je Floripas.
Het bij de ander neerleggen van jouw onvermogen om te reageren op iets...
quote:Op zondag 25 november 2007 18:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar je kent er ook minder, en ze zitten bijna niet in de politiek, de kunst of het (gemengde) bedrijfsleven.
Natuurlijk Floripas...quote:Op zondag 25 november 2007 19:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet omdat je vage zinspelingen uit, en dan is het mijn schuld als ik doorvraag?
Aziaten passen zich net zo min als Marokkanen aan. Ik zou sowieso geen migratengroep weten die zich aanpast. Nederlanders passen zich in het buitenland ook niet aan.quote:Op zondag 25 november 2007 18:53 schreef kriele het volgende:
[..]
Aziaten in zijn algemeenheid. Ze werken bijna allemaal en nog hard ook. Passen zich aan en hoor je eigenlijk nooit negatief, waar dan ook.
Dan moeten die mensen ook niet zeggen: de Marokkanen dit, de Marokkanen dat.quote:Op zondag 25 november 2007 19:06 schreef kriele het volgende:
[..]
Dan staat nog steeds de vraag waarom Marokkanen zo vaak en veel negatief in het nieuws komen. Niemand zal die Marokkanen bedoelen die jij beschrijft, dus de groep die in de politiek, kunst en het bedrijfsleven zit.
Dat vat het inderdaad wel aardig samen, wat een enorme huilebalken.quote:Op zondag 25 november 2007 19:02 schreef zoalshetis het volgende:
teveel kritiek, te weinig zelfkritiek.
Volgens het Marokkanendossier van de Elsevier (een sterk staaltje onderzoeksjournalistiek, overigens) passen Berbers zich doorgaans veel beter aan dan andere niet-westerse allochtonen.quote:Op zondag 25 november 2007 19:11 schreef GB734 het volgende:
[..]
Aziaten passen zich net zo min als Marokkanen aan. Ik zou sowieso geen migratengroep weten die zich aanpast. Nederlanders passen zich in het buitenland ook niet aan.
Is zelfkritiek de taak van journalisten, dan?quote:Op zondag 25 november 2007 19:14 schreef GB734 het volgende:
[..]
Dat vat het inderdaad wel aardig samen, wat een enorme huilebalken.
Of je discussieert met me, óf je houdt je stil. Niet dit halfslachtige vage geaccuseer.quote:Op zondag 25 november 2007 19:09 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Natuurlijk Floripas...
Nu weet je niet wat ik bedoel.
Slaap lekker verder.....
quote:Op zondag 25 november 2007 19:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is zelfkritiek de taak van journalisten, dan?
Ik kan het interview hier niet horen.quote:Op zondag 25 november 2007 19:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
raap me op!
daarnaast zou het natuurlijk 'programmamakers' moeten zijn.
dat dacht ik al... wilde je het nog vragen, maar dacht, ach ik heb al genoeg in edit gedaan...quote:Op zondag 25 november 2007 19:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kan het interview hier niet horen.
Eh? Hoe kom je daarbij? Er werd vergeleken met Turken, Surinamers en Antillianen (dus niet eens met bv. Oost-Aziaten) en dan deden Marokkanen het, samen met de Turken, het slechtst.quote:Op zondag 25 november 2007 19:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens het Marokkanendossier van de Elsevier (een sterk staaltje onderzoeksjournalistiek, overigens) passen Berbers zich doorgaans veel beter aan dan andere niet-westerse allochtonen.
Dit kan je moeilijk journalistiek noemen. Zelfs de gemiddelde FOK!-user kan qua trollen aan deze jongens niet tippen.quote:Op zondag 25 november 2007 19:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is zelfkritiek de taak van journalisten, dan?
http://player.omroep.nl/?aflid=5966521quote:Op zondag 25 november 2007 19:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kan het interview hier niet horen.
Als je die ouwe lijken uit Benidorm bedoelt heb je gelijk ja erg asociaal, maar Nederlanders die in Amerika, Australie, Engeland wonen passen zich wel degelijk aan.quote:Op zondag 25 november 2007 19:11 schreef GB734 het volgende:
[..]
Aziaten passen zich net zo min als Marokkanen aan. Ik zou sowieso geen migratengroep weten die zich aanpast. Nederlanders passen zich in het buitenland ook niet aan.
Vertel dat maar aan StefanP die nog steeds op Nederlandse fora post etc.quote:Op zondag 25 november 2007 19:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Nederlanders die in Amerika, wonen passen zich wel degelijk aan.
Het slechtst op welk gebied?quote:Op zondag 25 november 2007 19:26 schreef GB734 het volgende:
[..]
Eh? Hoe kom je daarbij? Er werd vergeleken met Turken, Surinamers en Antillianen (dus niet eens met bv. Oost-Aziaten) en dan deden Marokkanen het, samen met de Turken, het slechtst.
We hebben het over westers-nietwesters, hè?quote:Op zondag 25 november 2007 19:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Als je die ouwe lijken uit Benidorm bedoelt heb je gelijk ja erg asociaal, maar Nederlanders die in Amerika, Australie, Engeland wonen passen zich wel degelijk aan.
Wat iemand binnenshuis doet zal me geen fuck intresseren zoalang ze buiten maar wel gewoon mee doen, dus dat houdt in gewoon de taal spreken van dat land en je steentje bijdragen in dat land dus niet op je luie aars zitten en geld vangen.quote:Op zondag 25 november 2007 19:46 schreef GB734 het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan StefanP die nog steeds op Nederlandse fora post etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |