Zeik niet zoquote:Op zondag 25 november 2007 17:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja wtf, maak dan eens een normale OP Juup©!
Deze zuigt.
Hard.
a. kut kut kut, ik kan he niet eens maken die grapquote:Op zondag 25 november 2007 17:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja wtf, maak dan eens een normale OP Juup©!
Deze zuigt.
Hard.
a. Niet eensquote:Op zondag 25 november 2007 17:04 schreef Paramnesia het volgende:
a. kut kut kut, ik kan he niet eens maken die grap![]()
vroeger durfde ik alles
b. No Homo!
quote:Op zondag 25 november 2007 17:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wie wil mij helpen mijn msnlijst uit te breiden.
Je kunt je aanmelden via de PM m.i.v. NU t/m vrijdag 30 november 2007
Voor een goed doel!quote:Op zondag 25 november 2007 17:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wie wil mij helpen mijn msnlijst uit te breiden.
Je kunt je aanmelden via de PM m.i.v. NU t/m vrijdag 30 november 2007
quote:Op zondag 25 november 2007 17:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh, en Tom; als je hier kijkt, HIER wordt je vriendinnetje uitgemaakt voor emo
Thought you would wanna know
Volgens mij klopt er iets niet in jouw zin?quote:Als je niet waar je het over hebt
quote:Op zondag 25 november 2007 17:57 schreef Paramnesia het volgende:
Dubbel O O, check eens hoe ik flow flow, dames zeggen hey hey, mocros zeggen weejo.
![]()
erg hequote:
quote:Op zondag 25 november 2007 18:34 schreef TheSorrow het volgende:
Zo, eens kijken of er hier normaal gepost kan worden nu, zonder al die WoW bullshit. En fuck wat die gast zegt, die zit al klaar met zn pik in zn hand te wachten op een reply van mij
nee hij is echt.quote:Op zondag 25 november 2007 18:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Die uit dat topic van de kutste foto van jezelf dan.
Deze is fakesukkel.
Oja en schmink zekerquote:Op zondag 25 november 2007 18:36 schreef Paramnesia het volgende:
nee hij is echt., heb me zwart geverft toen ik langskwam, want ik wil zo graag zwart zijn.
Nee maar dat is ballen hebben eigenlijk. Dat je niet reageert.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
* Hoi_Piepeloi ookquote:Op zondag 25 november 2007 18:35 schreef TheSorrow het volgende:
lmfao
quote:Op zondag 25 november 2007 18:37 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nee maar dat is ballen hebben eigenlijk. Dat je niet reageert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.† The 3 Kings †
no more neuqsekz for teh Nous.quote:
Geen seks voor het huwelijkquote:Op zondag 25 november 2007 18:40 schreef Paramnesia het volgende:
no more neuqsekz for teh Nous.
saaaaaaai, saaaaaaaaiquote:
quote:Op zondag 25 november 2007 18:43 schreef TheSorrow het volgende:
Gewoon lekker neuken, klaar
quote:Op zondag 25 november 2007 18:44 schreef TheSorrow het volgende:
Heerlijk trouwens, net pas een half uur uit bed zijn en over een half uurtje ontbijten met patat
Later pasquote:Op zondag 25 november 2007 18:44 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
![]()
klinkt heerlijk, blowtje erna?
En ik scheer niks! Dat is onnatuurlijk, zo heeft God het niet bedoeld. En anders krijg je het daar zo koud!quote:Op zondag 25 november 2007 18:42 schreef TheSorrow het volgende:
Da's wel heel erg retro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2007 18:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik scheer niks! Dat is onnatuurlijk, zo heeft God het niet bedoeld. En anders krijg je het daar zo koud!Haar is om je warm te houden.
Seks is alleen voor de voortplanting, niet voor genot.
Om de familienaam door te geven, de bloedlijn voort te zetten.
Mensen die seks hebben voor het plezier![]()
stelletje heidenen!
God bestaat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Haar is vies.
Seks is oké.
Heidenen zijn tof.
Hey! Dat was 1 van de weinige succes topics van mijquote:Op zondag 25 november 2007 18:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Die uit dat topic van de kutste foto van jezelf dan.
Deze is fakesukkel.
quote:Op zondag 25 november 2007 18:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
God bestaat niet.
Haar is vies.
Seks is oké.
Heidenen zijn tof.
nou ja streepje.quote:Op zondag 25 november 2007 18:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
God bestaat niet.
Haar is vies.
Seks is oké.
Heidenen zijn tof.
Todat ze een snuifie nam natuurlijk.quote:
Ik zou nog een filmpje postenquote:Op zondag 25 november 2007 18:51 schreef Berenanus het volgende:
Hey! Dat was 1 van de weinige succes topics van mij
Inclusief zuur gezicht?quote:Op zondag 25 november 2007 18:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zou nog een filmpje posten
Dat ik me eerste oester at
Echt super is die, maar kan hem niet vinden enzo
Nee, meer inclusief een half uur erin zitten porren en heen en weer laten glijden in de schelp, eraan ruiken enzoquote:
quote:Watch Me Lean And Watch Me Rock
Super Man Dat Hoe
Then Watch Me Crank Dat Robocop
Aaaaaaahquote:Op zondag 25 november 2007 19:44 schreef outsidr het volgende:
Ik ben er ook weer enzo
Ik ga ff de douche in... barst van de pijn en hoofdpijn
Dat wordt morgen geen werken voor mij
Standje 77 he?quote:Op zondag 25 november 2007 19:44 schreef outsidr het volgende:
Ik ben er ook weer enzo
Ik ga ff de douche in... barst van de pijn en hoofdpijn
Dat wordt morgen geen werken voor mij
Hoezo vingervlugquote:Op zondag 25 november 2007 19:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
http://en.sevenload.com/v(...)lassik-und-E-Gitarre
Zo vet!
77?quote:Op zondag 25 november 2007 19:56 schreef Paramnesia het volgende:
Standje 77 he?![]()
Echte spierpijnstand.
quote:
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 22quote:Op zondag 25 november 2007 19:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Aaaaaaah![]()
Niet mijn schuld enzo toch?
* Hoi_Piepeloi medelijden heeft en tim wil knuffelen enzo
gigantisch schema ookquote:Op zondag 25 november 2007 20:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 22
Eens, zit geen meerwaarde aan ofzoquote:Op zondag 25 november 2007 20:24 schreef outsidr het volgende:
Ik vind het niet echt iets om trots op te zijn.
Zou ie je nu a la minuut nog een beurt kunnen geven? No manquote:Op zondag 25 november 2007 20:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tim is echt wel een echte man
Neh.quote:Op zondag 25 november 2007 20:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tim is echt wel een echte man
Wat bedoel je ermee ?quote:Op zondag 25 november 2007 20:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zou ie je nu a la minuut nog een beurt kunnen geven? No man
Achja.quote:Op zondag 25 november 2007 20:32 schreef TheSorrow het volgende:
Dat je niet in staat bent om haar nu een beurt te geven of wel? Dus... no man!
No offence![]()
Eerder afgemat en gebrokenquote:
Zou het niet wetenquote:Op zondag 25 november 2007 20:39 schreef TheSorrow het volgende:
Waarom ga je dan niet op je nest liggen en slapen?
Die zak is zeker lamquote:Op zondag 25 november 2007 20:49 schreef TheSorrow het volgende:
Je weet het wel lamme balzak, je hebt geen recht om te klagen!
Eerste ruzie!quote:Op zondag 25 november 2007 20:54 schreef TheSorrow het volgende:
Je vriendje spreekt je tegen, tut tut
Ik heb de broek niet aanquote:Op zondag 25 november 2007 20:54 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je vriendje spreekt je tegen, tut tut
man up, niggaquote:
Die heb flinke jetsersquote:
Foto graagquote:Op zondag 25 november 2007 21:12 schreef outsidr het volgende:
[..]
Die heb flinke jetsers
Ik ken ook iemand met zulke jetsers
Mag niet denk ikquote:
En daarmee zitten we dan een weekend in dat huisje, nigga pleasequote:
*takes the J and smokes the spiff*quote:Op zondag 25 november 2007 21:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En daarmee zitten we dan een weekend in dat huisje, nigga please
*passes the jonko*
qftquote:Op zondag 25 november 2007 21:12 schreef outsidr het volgende:
[..]
Die heb flinke jetsers
Ik ken ook iemand met zulke jetsers
Ze zijn anders aardig hugequote:Op zondag 25 november 2007 21:20 schreef TheSorrow het volgende:
Ga nou geen dingen posten die niet waar zijn vriend, just to please the wife
quote:
*gives a random drink, whatever you wish*quote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
*takes the J and smokes the spiff*
Realiseer met een 's' graag.quote:Op zondag 25 november 2007 21:26 schreef Paramnesia het volgende:
Op dit moment zit ze over jouw lul te praten bij dr vriendinnen dat realizeer je je.
Ik vind em ook niet echt bepaald groot neequote:Op zondag 25 november 2007 21:27 schreef TheSorrow het volgende:
[inkopper]
Lulletje bedoel je
[/inkopper]
*voorspelbare Anous reply: HIJS NIET KLEIN*
Is niet voorspelbaarder 'Size doesn't matter'?quote:Op zondag 25 november 2007 21:27 schreef TheSorrow het volgende:
[inkopper]
Lulletje bedoel je
[/inkopper]
*voorspelbare Anous reply: HIJS NIET KLEIN*
TIETEEEEEEEENNNNNNN!!!!!!quote:Op zondag 25 november 2007 21:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Genoeg over mijn tieten!kan er ook niks aan doen
Stuur er een e-mail heen en vraag het?quote:Op zondag 25 november 2007 21:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wie is ericnabbe@live.nl? Iemand?
BIEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 november 2007 21:36 schreef Juup© het volgende:
TIETEEEEEEEENNNNNNN!!!!!!
Niet te vergelijken.quote:Op zondag 25 november 2007 21:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
BIEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!
Heb jij geen zin meer?quote:Op zondag 25 november 2007 21:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja geen zin in
Nee inderdaad. Heb liever bier dan tietenquote:Op zondag 25 november 2007 21:39 schreef Juup© het volgende:
Niet te vergelijken.
Ja maar... TIETEN heb jij al, nu nog bierquote:Op zondag 25 november 2007 21:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Heb liever bier dan tieten
En shagquote:Op zondag 25 november 2007 21:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Heb liever bier dan tieten
Heeft mij ook toegevoegd en is niet online?quote:Op zondag 25 november 2007 21:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wie is ericnabbe@live.nl? Iemand?
aSj zegt tzelfde bij mijquote:Op zondag 25 november 2007 21:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Is niet voorspelbaarder 'Size doesn't matter'?
Maar ik ga voor: groot genoeg voor mij![]()
works for me.
Dus.
Beide.quote:Op zondag 25 november 2007 21:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als in -rookwaar- of als in -haar op edele delen-?
Maak eens een beknopte handleiding Tomquote:Op zondag 25 november 2007 21:51 schreef TheSorrow het volgende:
Lekker likken langs de clitoris, terwijl je met 2 vingers het kutje penetreert
quote:
quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 21:51 schreef TheSorrow het volgende:
en dan een kommtje met je vingers maken en een naar je toe wijzende beweging maken.quote:Op zondag 25 november 2007 21:51 schreef TheSorrow het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2007 21:55 schreef Paramnesia het volgende:
loslippige ex
Agreedquote:Op zondag 25 november 2007 22:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
EN WIE IS BADPAKMAN@LIVE.NL!!!!
het wordt steeds gekker
wijze woordenquote:
Jij hebt dit weekend al genoeg lullen gezienquote:
quote:Op zondag 25 november 2007 22:23 schreef outsidr het volgende:
[..]
Jij hebt dit weekend al genoeg lullen gezien
quote:Op zondag 25 november 2007 22:25 schreef Paramnesia het volgende:
Oke Tom heeft al een betere whahahhaha
o.a.quote:
je weet toch.quote:
roze - blond. Coole combinatie.quote:Op zondag 25 november 2007 22:28 schreef TheSorrow het volgende:
Zitten er nog allemaal roze haren in je poes zeker?
quote:Op zondag 25 november 2007 22:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
je weet toch.![]()
toch jammer dat je beeb niet mee gaat. Ze is zeer intelligent.
Dat is niks vergeleken bij die lange haar die ik uit Tim's nek trokquote:Op zondag 25 november 2007 22:28 schreef Paramnesia het volgende:
http://www.knurps.nl/2007(...)ngste-tepelhaar.html
whahahahhahhahah
Dat was geen haar maar zn opwindkoord.quote:Op zondag 25 november 2007 22:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken bij die lange haar die ik uit Tim's nek trok
quote:Op zondag 25 november 2007 22:32 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat was geen haar maar zn opwindkoord.
Zeer interessant.quote:Op zondag 25 november 2007 22:28 schreef Paramnesia het volgende:
http://www.knurps.nl/2007(...)ngste-tepelhaar.html
whahahahhahhahah
G-spot drummend. Dat zou wel pwnage zijn.quote:
Ik neuk meestal een 19/16 maat.quote:Op zondag 25 november 2007 22:34 schreef Paramnesia het volgende:
Maar hij neukt in de maat, weet het zeker, doe ik ook altijd.
Bahquote:Op zondag 25 november 2007 22:34 schreef Paramnesia het volgende:
Maar hij neukt zn maat, weet het zeker, doe ik ook altijd.
Dat ben jij toch goede vriendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2007 22:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Weet je wat jullie zijn?En jij een bananenlikker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Slaap lekker vriend! Sterkte morgenquote:Op zondag 25 november 2007 22:40 schreef Paramnesia het volgende:
[lage stem]woooow![/lage stem]
maar dames en heren die wel wat geneukt krijgen (zucht) goede nacht, morgen weer 7.00 op dus ik ga slapen.
slaap ze.
In je fobo staat trouwens heel iets anders halve tammequote:Op zondag 25 november 2007 22:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
In dit huis wordt niet geneukt 'vriend'
Dan weet ik niet wat jij onder neuken verstaat, halve tammequote:Op zondag 25 november 2007 22:45 schreef outsidr het volgende:
[..]
In je fobo staat trouwens heel iets anders halve tamme
quote:Op zondag 25 november 2007 22:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat jij onder neuken verstaat, halve tamme
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op zondag 25 november 2007 22:36 schreef TheSorrow het volgende:
Maar hij neukt zn maat, weet het zeker, doe ik ook altijd.
Bah
Als je eens goed uit je doppen kijkt, zie je dat ik hem quote en alleen Bah post, jostimeisterquote:
En je de quote verneukt schubbekutquote:Op zondag 25 november 2007 22:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als je eens goed uit je doppen kijkt, zie je dat ik hem quote en alleen Bah post, jostimeister
Meen je dat nou?quote:Op zondag 25 november 2007 22:51 schreef outsidr het volgende:
[..]
En je de quote verneukt schubbekut
Op de maat wel jaquote:Op zondag 25 november 2007 22:58 schreef TheSorrow het volgende:
Ook op Dying Fetus?
Mja, nu sluit ik echt af, laters
Nouja, kreeg te horen dat ze super goed controleerde daar. Dus heb ik mijn pep aan Sabine mee gegeven.quote:Op zondag 25 november 2007 19:08 schreef TheSorrow het volgende:
BA, ik dacht dat Pien zo anti snuif was? Reageer es
collega?quote:Op zondag 25 november 2007 19:49 schreef Yurzinho het volgende:
Kijkduin? Da's hier om de hoek man...
En volgens mij is ErwinBey soort van collega van me??
Dus nu ben jij 26 jaar jong?quote:Op zondag 25 november 2007 23:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
HIEP HOI IK BEN WEER JARIG
EN IEDEREEN IS AARDIG
ALLE KADOOTJES ZIJN VOOR MIJJJJJJJ
ZE ZINGEN LANG ZAL ZE LEVEN
IEDEREEN WIL ME KUSJES GEVEN
EN AL MIJN VRIENDJES ZIJN ERBIJJJJJJJJJ
ALS IK JARIG BEN DAN BEN IK BLIJ!!!!!!!
* Hoi_Piepeloi herleeft peutertijd
Neh, nog steeds 25. Mag ik dan dat liedje niet meer luisteren?quote:Op maandag 26 november 2007 00:40 schreef Juup© het volgende:
Dus nu ben jij 26 jaar jong?
Ken dat liedje niet.quote:Op maandag 26 november 2007 00:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Neh, nog steeds 15. Mag ik dan dat liedje niet meer luisteren?
Ow ik wel. Ik ben een nerdquote:Op maandag 26 november 2007 10:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nee mij ook niet!
Maar zal wel ICTzooi zijn en daar weet ik sowieso niets van
Dit vroege maandag ochtend nerdje heeft nog steeds een beetje last van de late zaterdag nacht/ zondag ochtend spierpijn.. Ik pasquote:Op maandag 26 november 2007 10:52 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Neuken? heerlijk zo'n nerdje op de vroege maandag ochtend.
sletjeeequote:
quote:Op maandag 26 november 2007 11:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik ga wel naar de Uni!
Zo. Dus. Bad > aankleden > uni > tim verwennen
Latie![]()
![]()
Waarom niet purpel?quote:Op maandag 26 november 2007 12:32 schreef purplerose het volgende:
ik ben niet ziek (nog) maar heb gewoon geen zin meer
pre-party dip
It's a dingie thingquote:
Those dingie things need to go girl. (n/h)quote:
En hoe komt dat denk jij?quote:Op maandag 26 november 2007 13:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Mijn computer is nog steeds mega-traag by the way. Moet je eens voorstellen: de traagheid van FOK! maar dan met alles
quote:
0. Check voor virussen en ad-ware.quote:Op maandag 26 november 2007 13:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Mijn computer is nog steeds mega-traag by the way. Moet je eens voorstellen: de traagheid van FOK! maar dan met alles
Ga es gauw je AD innemenquote:Op maandag 26 november 2007 13:31 schreef outsidr het volgende:
I feel FUBAR.
Heb onwijs veel pijn, heb hoofdpijn en heb al een aantal dagen me AD niet ingenomen en dat voelt ook niet fijn
Geen goed idee.quote:Op maandag 26 november 2007 13:31 schreef outsidr het volgende:
I feel FUBAR.
Heb onwijs veel pijn, heb hoofdpijn en heb al een aantal dagen me AD niet ingenomen en dat voelt ook niet fijn
Zomaar niet innemen kan foute dingen veroorzaken. Maar goed dat hoef ik jou niet te vertellen.quote:Op maandag 26 november 2007 14:09 schreef outsidr het volgende:
Net ingenomen ja.
Ik heb er een hekel aan.
Zit nu al 1.5 jaar vast aan dat baggerspul
Whhehe, ik weet nog dat ik ermee moest stoppen. Echt een heel schema qua afkicken ervan. bahquote:Op maandag 26 november 2007 14:18 schreef outsidr het volgende:
Het lijkt net of ik superstoned ben als ik een aantal dagen me AD niet inneem.
De wereld tolt om me heen, me ogen tollen als een gek, het lijkt net of ik zweef, heb braakneigingen, me hoofd bonkt als een gek alsof er iemand met een sloophamer tegen aan loopt te slaan en ik barst van de hoofdpijn.
Sterk spul dus.
Dat noemen ze afkickverschijnselenquote:Op maandag 26 november 2007 14:18 schreef outsidr het volgende:
Het lijkt net of ik superstoned ben als ik een aantal dagen me AD niet inneem.
De wereld tolt om me heen, me ogen tollen als een gek, het lijkt net of ik zweef, heb braakneigingen, me hoofd bonkt als een gek alsof er iemand met een sloophamer tegen aan loopt te slaan en ik barst van de hoofdpijn.
Sterk spul dus.
Serieusquote:Op maandag 26 november 2007 15:38 schreef Berenanus het volgende:
Stelletje verslaafde!
Ik kreeg vanmorgen van de dokter te horen dat ik mijn levenstijl moest aanpassen...
Ik al wat meer jaartjes, en nog eens voor de rest van mijn even ookquote:Op maandag 26 november 2007 14:09 schreef outsidr het volgende:
Net ingenomen ja.
Ik heb er een hekel aan.
Zit nu al 1.5 jaar vast aan dat baggerspul
Moggelquote:Op maandag 26 november 2007 17:10 schreef TheSorrow het volgende:
Dat moggel gedoe is voor treurige stumpers imo
quote:Op maandag 26 november 2007 17:33 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vind het echt een fucking domme reclame, t slaat gewoon nergens op... En dan al die mensen die t na gaan doen.... traurig
En je weet dat ik je geen stumper vindAls je die onzin maar laat op de meet
Op de meet ben ik denk te stoned om nog goeiemoggel te zeggenquote:Op maandag 26 november 2007 17:33 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vind het echt een fucking domme reclame, t slaat gewoon nergens op... En dan al die mensen die t na gaan doen.... traurig
En je weet dat ik je geen stumper vindAls je die onzin maar laat op de meet
Ik dacht dat je met Chris meereed?quote:Op maandag 26 november 2007 17:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Op de meet ben ik denk te stoned om nog goeiemoggel te zeggen![]()
*oja, zou ik misschien met jou mee mogen carpolen naar denhaag vrijdag met me sjizzle?*
quote:Op maandag 26 november 2007 17:54 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met Chris meereed?
Moet ik je dan op komen halen in Maassluis?
Allochtoonquote:Op maandag 26 november 2007 18:21 schreef Paramnesia het volgende:
Dat gaat lang rijden worden hem. [ afbeelding ]
Dingieequote:
Dikrimienaziquote:
omdatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
Ging verder dan dat zelfsquote:Op maandag 26 november 2007 15:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Serieus!
zo van:
Doc: Ba dit gaat te ver.
BA:![]()
Doc: Gebruik je drugs.
BA: Ja![]()
Doc: Harddrugs?
BA: soms![]()
Doc: Drinken?
BA:![]()
Doc: *zucht*, *kijkt naar levensverwachting*,*zucht nog eens*
Doc: Je weet dat je wat anders moet gaan leven.
BA: Ja*denkt: whahahha yeah right*
De Dood: *Schuift weer een steentje opzij op de telraam des levens en lacht oncontroleerbaar.*
quote:Op maandag 26 november 2007 21:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
omdat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
whehehe vertel.quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 21:38 schreef Paramnesia het volgende:
omdat
Tim en ik worden papa en mamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* Paramnesia proest het uit door de laatste zinquote:Op maandag 26 november 2007 21:49 schreef Berenanus het volgende:
Meer zoiets dat ik niet kan ruiken, niets proef, vaak last heb van mijn keel...
Gebruik je drugs?
- Ja
Wat dan?
- Eigenlijk alles wel, staat ook in je computer trouwens (ben altijd heel open)
Dus je snuift ook?
- Ja
Dan kom je niet in aanmerking voor de KNO.
- Maar![]()
Want dan blijft je neus geïrriteerd enzulks.
- En de mijn keel dan.
Idem
- en?
Idem
- Maar?
Nee![]()
- Ow![]()
Toen gingen we neuken en kregen we allemaal een nieuwe auto.
waar gebeurt, tot aan het laatste, we kregen niet allemaal een nieuwe auto
Dat wordt dan een echt arisch kindje.quote:Op maandag 26 november 2007 21:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tim en ik worden papa en mama![]()
Ze worden blondquote:Op maandag 26 november 2007 21:53 schreef Paramnesia het volgende:
Dat wordt dan een echt arisch kindje.
Blond+rood, blauwe ogen enzo
Hitler kan trots op jullie zijn.
Joden moeten ook dood.quote:Op maandag 26 november 2007 21:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ze worden blondik ben daar dominant voor!
Wat denk jij dan!
Over Hitler gesproken!! Was vandaag bij een hoorcollege over de klassieke oudheid op leidenuniv enzo, zat echt een vreemde gozâh man. Fan van Hitlerhoorde van vriendin waarmee ik daar was, hij had samenvatting gestuurd naar haar en daar stond allemaal zooi in als: Joden moeten dood!
enzo
ow daar had ik julliequote:
Me oom is joodquote:Op maandag 26 november 2007 22:01 schreef Paramnesia het volgende:
Joden moeten ook dood.
Mag ik aan je koordje trekken?quote:Op maandag 26 november 2007 22:02 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ow daar had ik jullie![]()
wheheh zo van: ow noes we zitten met een Hamas-lid in een huisje![]()
Maar idd dat is wel heel psycho.
quote:Op maandag 26 november 2007 22:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Me oom is jood
Me tante is jood
Me nichtje & neefje zijn jood![]()
En cool.
Moet Nous wel naast me staan aangezien ze joodse familie heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |