Zomaar niet innemen kan foute dingen veroorzaken. Maar goed dat hoef ik jou niet te vertellen.quote:Op maandag 26 november 2007 14:09 schreef outsidr het volgende:
Net ingenomen ja.
Ik heb er een hekel aan.
Zit nu al 1.5 jaar vast aan dat baggerspul
Whhehe, ik weet nog dat ik ermee moest stoppen. Echt een heel schema qua afkicken ervan. bahquote:Op maandag 26 november 2007 14:18 schreef outsidr het volgende:
Het lijkt net of ik superstoned ben als ik een aantal dagen me AD niet inneem.
De wereld tolt om me heen, me ogen tollen als een gek, het lijkt net of ik zweef, heb braakneigingen, me hoofd bonkt als een gek alsof er iemand met een sloophamer tegen aan loopt te slaan en ik barst van de hoofdpijn.
Sterk spul dus.
Dat noemen ze afkickverschijnselenquote:Op maandag 26 november 2007 14:18 schreef outsidr het volgende:
Het lijkt net of ik superstoned ben als ik een aantal dagen me AD niet inneem.
De wereld tolt om me heen, me ogen tollen als een gek, het lijkt net of ik zweef, heb braakneigingen, me hoofd bonkt als een gek alsof er iemand met een sloophamer tegen aan loopt te slaan en ik barst van de hoofdpijn.
Sterk spul dus.
Serieusquote:Op maandag 26 november 2007 15:38 schreef Berenanus het volgende:
Stelletje verslaafde!
Ik kreeg vanmorgen van de dokter te horen dat ik mijn levenstijl moest aanpassen...
Ik al wat meer jaartjes, en nog eens voor de rest van mijn even ookquote:Op maandag 26 november 2007 14:09 schreef outsidr het volgende:
Net ingenomen ja.
Ik heb er een hekel aan.
Zit nu al 1.5 jaar vast aan dat baggerspul
Moggelquote:Op maandag 26 november 2007 17:10 schreef TheSorrow het volgende:
Dat moggel gedoe is voor treurige stumpers imo
quote:Op maandag 26 november 2007 17:33 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vind het echt een fucking domme reclame, t slaat gewoon nergens op... En dan al die mensen die t na gaan doen.... traurig
En je weet dat ik je geen stumper vindAls je die onzin maar laat op de meet
Op de meet ben ik denk te stoned om nog goeiemoggel te zeggenquote:Op maandag 26 november 2007 17:33 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vind het echt een fucking domme reclame, t slaat gewoon nergens op... En dan al die mensen die t na gaan doen.... traurig
En je weet dat ik je geen stumper vindAls je die onzin maar laat op de meet
Ik dacht dat je met Chris meereed?quote:Op maandag 26 november 2007 17:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Op de meet ben ik denk te stoned om nog goeiemoggel te zeggen![]()
*oja, zou ik misschien met jou mee mogen carpolen naar denhaag vrijdag met me sjizzle?*
quote:Op maandag 26 november 2007 17:54 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met Chris meereed?
Moet ik je dan op komen halen in Maassluis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |