Als je eens goed uit je doppen kijkt, zie je dat ik hem quote en alleen Bah post, jostimeisterquote:
En je de quote verneukt schubbekutquote:Op zondag 25 november 2007 22:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als je eens goed uit je doppen kijkt, zie je dat ik hem quote en alleen Bah post, jostimeister
Meen je dat nou?quote:Op zondag 25 november 2007 22:51 schreef outsidr het volgende:
[..]
En je de quote verneukt schubbekut
Op de maat wel jaquote:Op zondag 25 november 2007 22:58 schreef TheSorrow het volgende:
Ook op Dying Fetus?
Mja, nu sluit ik echt af, laters
Nouja, kreeg te horen dat ze super goed controleerde daar. Dus heb ik mijn pep aan Sabine mee gegeven.quote:Op zondag 25 november 2007 19:08 schreef TheSorrow het volgende:
BA, ik dacht dat Pien zo anti snuif was? Reageer es
collega?quote:Op zondag 25 november 2007 19:49 schreef Yurzinho het volgende:
Kijkduin? Da's hier om de hoek man...
En volgens mij is ErwinBey soort van collega van me??
Dus nu ben jij 26 jaar jong?quote:Op zondag 25 november 2007 23:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
HIEP HOI IK BEN WEER JARIG
EN IEDEREEN IS AARDIG
ALLE KADOOTJES ZIJN VOOR MIJJJJJJJ
ZE ZINGEN LANG ZAL ZE LEVEN
IEDEREEN WIL ME KUSJES GEVEN
EN AL MIJN VRIENDJES ZIJN ERBIJJJJJJJJJ
ALS IK JARIG BEN DAN BEN IK BLIJ!!!!!!!
* Hoi_Piepeloi herleeft peutertijd
Neh, nog steeds 25. Mag ik dan dat liedje niet meer luisteren?quote:Op maandag 26 november 2007 00:40 schreef Juup© het volgende:
Dus nu ben jij 26 jaar jong?
Ken dat liedje niet.quote:Op maandag 26 november 2007 00:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Neh, nog steeds 15. Mag ik dan dat liedje niet meer luisteren?
Ow ik wel. Ik ben een nerdquote:Op maandag 26 november 2007 10:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nee mij ook niet!
Maar zal wel ICTzooi zijn en daar weet ik sowieso niets van
Dit vroege maandag ochtend nerdje heeft nog steeds een beetje last van de late zaterdag nacht/ zondag ochtend spierpijn.. Ik pasquote:Op maandag 26 november 2007 10:52 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Neuken? heerlijk zo'n nerdje op de vroege maandag ochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |