quote:Op zondag 25 november 2007 17:39 schreef Bruce117 het volgende:
Nalbandian en zijn gevolg hebben de SC ook gevonden
quote:Nalbandian warms up at Kooyong
Eurosport | Mon, Nov 26, 07:07
Argentina's David Nalbandian is confirmed as the final entrant for the Kooyong Classic tennis tournament, a traditional warm-up event for the Australian Open, joining world number one Roger Federer
quote:Op zondag 25 november 2007 13:48 schreef Nalbandian het volgende:
Algemene informatie
Titels
Totaal: 7 waarvan de winst in de Tennis Masters Cup in 2005 op Roger Federer ongetwijfeld een van de het hoogtepunten is.
Nou, da's ook nie leuk.quote:Op maandag 26 november 2007 18:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wacht maar tot 2008 jochie....dan krijgt Rogiertje tennisles van Nalby!
Ok , ben het zat................ lief en beleefd gebleven, genegeerd, SC linkje gepost........... nu is het klaar !!!quote:
Dat maakt TheGeneral.................. is al tijden bezig met een wiki en zal een top OP/ topic klaar zetten !!!!quote:Op zondag 25 november 2007 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wanneer komt er een topic over de Australian Open?
Dat van mij was ook gewoon als een grap bedoeld hoor (zie bijvoorbeeld ook mijn PI uit die post).quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok , ben het zat................ lief en beleefd gebleven, genegeerd, SC linkje gepost........... nu is het klaar !!!
FF met de botte bijl:
Leer nou eens een leuke post/ grap te herkennen........................ sjemig
![]()
En heb het een keer over het topic onderwerp..............., my god...............
heb het al 1000 x "normaal gevraagd", maar je blijft in elk topic doorzagen over niks
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 28 november 2007 03:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat maakt TheGeneral.................. is al tijden bezig met een wiki en zal een top OP/ topic klaar zetten !!!!
on-time
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik ben bang dat het gewicht in de OP niet meer klopt.
Zal er binnenkort eens aan beginnen. Ben ziek geweest afgelopen paar dagen, dus niet veel zin in gehad. Ben nog niet helemaal lekker.quote:Op woensdag 28 november 2007 03:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat maakt TheGeneral.................. is al tijden bezig met een wiki en zal een top OP/ topic klaar zetten !!!!
on-time
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zal er binnenkort eens aan beginnen. Ben ziek geweest afgelopen paar dagen, dus niet veel zin in gehad. Ben nog niet helemaal lekker.
quote:Trágico accidente
Muere atropellada la tía de David Nalbandián
Esta maņana, mientras cruzaba la avenida Maipú al 500, en Vicente López, La tía de David Nalbandián fue fatalmente atropellada por un vehículo que circulaba velozmente por la avenida. El asesino no se detuvo y siguió su marcha sin detenerse para entregarse horas después del trágico hecho.
Ocurrió en la avenida Maipú al 500 cuando promediaba la maņana de este lunes. La víctima tenía unos 50 aņos y en primera instancia se desconocía que se trataba de una familiar directo del tenista.
El fatal episodio fue registrado promediando las 11 de la maņana de este lunes 26 de Noviembre en la zona de Vicente López.
La mujer falleció al instante del violento accidente y el vehículo involucrado, que circulaba velozmente por la Avenida Maipú de dicho partido, logró darse a la fuga. Horas más tarde, el conductor se presentó ante la policía declarándose culpable del crimen.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
En nu in normaal Nederlands / Engels?
quote:This morning, while crossing the street Maipu to 500, Vincent Lopez, the aunt of David Nalbandián was fatally hit by a vehicle traveling fast on the avenue. The murderer did not stop and continued on his way without stopping for hours after the surrender tragic event.
Happened on the Avenue Maipu to 500 when averaged in the morning of Monday. The victim was about 50 years old and in the first instance was unaware that it was a member of the immediate family of tennis.
The fatal episode was recorded by averaging 11 am on Monday November 26 in the area of Vicente Lopez.
The woman died instantly in the violent accident and the vehicle involved, circulating rapidly by Maipu Avenue of the party, he managed to escape. Hours later, the driver was submitted to the police declared guilty of the crime.
ik ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:12 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik vind het wel wat voor hem om gewoon de Australian Open te winnen.
Nalby doet aan geen van allen mee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:24 schreef hayrabet het volgende:
en weet iemand of nalby meedoet aan doha,chennai of adelaide? of mischien meedoet aan sydney of auckland?
mvg hayrabet
waarschijnlijk voor een goed doel ofzo?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nalby doet aan geen van allen mee.
Hij doet mee aan het invitatietoernooi van Kooyong. Evenals Federer en nog 6 andere tennissers. Hier kunnen ze GEEN punten halen voor de ATP ranglijst.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef hayrabet het volgende:
nalbandian weer een jaartje ouder. 26 alweer. feli
Vage site hoor. Gister nog 3 dagen wachten, nu kunnen we weer 32 dagen wachtenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:29 schreef hayrabet het volgende:
nalbandian binnenkort officiele fansite.
www.davidnalbandian.com
Je hebt zeker ook hetzelfde racket/shirt/schoenenquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:20 schreef hayrabet het volgende:
ik vraag me af heeft nalbandian een western of een semi-western forehand. want ik vind zijn forehand nml mooi en wil hem leren. want eastern werkt niet echt bij mij.
Naar mijn mening slaat ie met een semi-western, maar als je al moeite hebt met een eastern forehand dan is een (semi)-western forehand vooralsnog niet aan te raden. Het racketblad is nl. veel meer gesloten dan bij een eastern forehand, en dat maakt het er niet makkelijker op om de bal fatsoenlijk te slaanquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:20 schreef hayrabet het volgende:
ik vraag me af heeft nalbandian een western of een semi-western forehand. want ik vind zijn forehand nml mooi en wil hem leren. want eastern werkt niet echt bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
maar ik speel heel veel ballen te hoog niet met veel spin. ik had eerst western daar speelde ik beter mee. en men trainer zei speel semi-western dat is geschikt voor jou. en koos toch eastern omdat het meer voor snelle banen is. maar dat was domquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:01 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Naar mijn mening slaat ie met een semi-western, maar als je al moeite hebt met een eastern forehand dan is een (semi)-western forehand vooralsnog niet aan te raden. Het racketblad is nl. veel meer gesloten dan bij een eastern forehand, en dat maakt het er niet makkelijker op om de bal fatsoenlijk te slaan.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:51 schreef hayrabet het volgende:
koos toch eastern omdat het meer voor snelle banen is
quote:Op woensdag 9 januari 2008 06:44 schreef hayrabet het volgende:
shit man! nalbandian is bij de training van de aami classic in australie met marat safin zijn rug geblesseerd .ik zat te kijken en opeens werd hij vervangt
sport1.nlquote:AO: Nalbandian snel verder
De als tiende geplaatste David Nalbandian heeft zich op de Australian Open geplaatst voor de tweede ronde. De Argentijn versloeg Robert Smeets met 6-1 6-1 en 7-6.
Nalbandian was snel klaar met de linkshandige Australiër met Nederlandse roots. Ondanks fysieke problemen van Nalbandian was de partij na 103 minuten afgelopen.
Het is natuurlijk wel belangrijk om de eerste paar dagen ongeschonden uit de strijd te komen. Dat het niet altijd toptennis is, tja dat hoort er nu eenmaal bijquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:01 schreef hayrabet het volgende:
nalbandian speelde echt slecht vandaag 1ste en 2de set
quote:David Nalbandian (10) moest de eerste set prijsgeven tegen de thuisspeler Peter Luczak, 4-6. Daarna was de Argentijn de betere met 7-5 6-4 en 6-1.
Dit lijkt me er een voor het topic Celebs onflatteus op de kiek.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:53 schreef wimderon het volgende:
Nalby denkt er het zijne van![]()
[ afbeelding ]
Baan heeft er naar mijn mening geen donder mee te maken. Service en forehand van Nalbandian waren nauwelijks aanwezig, en JCF stond gewoon erg sterk te spelen en te serveren. Geen schijn van kans vandaag voor Nalby helaas.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:16 schreef TubewayDigital het volgende:
wat ging er toch mis. Baan net iets te langzaam voor hem ?
quote:AO: Ferrero in drie sets langs Nalbandian
sport1.nl
Juan Carlos Ferrero heeft opvallend makkelijk zijn derde ronde partij gewonnen van de Argentijn David Nalbandian. Nalbandian, als tiende geplaatst in Melbourne, verloor van de Spanjaard in drie sets met 6-1 6-2 en 6-3.
Ferrero, zelf als 22e geplaatst, speelde een heel solide wedstrijd. Hij sloeg 32 winners tegenover 21 onnodige fouten. Nalbandian daarentegen maakte 38 onnodige fouten, vooral aan de kant van zijn forehand. En die zocht de Spanjaard dan ook met regelmaat op. Nalbandian kwam in de partij tot maar dertien winners. Of de Argentijn nog last leek te hebben van zijn rugblessure was niet waarneembaar.
De wedstrijd stond eigenlijk voor gisteren op het programma, maar door de regenval kon de wedstrijd pas vandaag gespeeld worden. Dat gold ook voor de wedstrijd tussen David Ferrer en Vincent Spadea. Ferrer, als vijfde geplaatst, won de wedstrijd in drie sets met 6-3 6-3 en 6-2. De Spanjaarden Ferrero en Ferrer treffen elkaar nu in de vierde ronde.
Ik denk dat dat de Davis Cup tegen Engeland zal zijn (8-2 tot 10-2).quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:41 schreef TheGeneral het volgende:
Nalbandian, zoek jij eens uit wat zijn volgende toernooi wordt.
quote:Argentina in the driving seat
David Nalbandian scored a straight sets victory over world No. 235 Jamie Baker on the clay in Buenos Aires to give Argentina a 1-0 lead.
The Argentine was never troubled in the match which finished 61 63 63 and lasted just 1 hour 42 minutes. Next on court are Agustin Calleri and Alex Bogdanovic.
quote:Nalbandian begint gravelseizoen met winst
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 19-feb-2008 09:52
David Nalbandian is het gravelseizoen uitstekend van start gegaan. In de eerste ronde van het ATP-toernooi in Buenos Aires rekende de Argentijn maandag af met de Australiër Peter Luczak: 6-3, 6-3.
Nalbandian had tijdens zijn partij wel veel last van de wind. 'De eerste ronde is het altijd oppassen en die wind maakte het er vandaag zeker niet makkelijker op,' zei de Argentijn na afloop van de partij. In de tweede ronde speelt de nummer elf van de wereld tegen de Italiaan Fabio Fognini of zijn landgenoot Eduardo Schwank.
YW !quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:44 schreef Nalbandian het volgende:
Dank je KZ voor het bijhouden van het topic. Ik was hem heel even uit het oog verloren, maar mooi dat ie weer aan het spelen (lees: winnen) is
![]()
Trouwens ook gaaf dat Juan Monaco ook weer meedoet na zijn blessure in Chili
quote:ATP Buenos Aires: Nalbandian in drie sets langs Fognini
Niet zonder moeite heeft David Nalbandian de kwartfinales van het toernoo in Buenos Aires bereikt. De Argentijn had drie sets nodig om de Italiaan Fabio Fognini onder de knie te krijgen: 7-6 4-6 6-3.
quote:Top seed David Nalbandian toughed out a gritty 4-6, 7-6(5), 6-4 win over seventh seed Potito Starace to reach his first semifinal of the year. Nalbandian dropped serve in the first game of the second set before rain halted play. The Argentine, cheered on by his home crowd, broke when the Italian served at 4-3. He then won the second set tie-break (after being down 3/4) and ultimately won the third set.
Die schorsing zit er al weer op. Hij heeft z'n geliefkoosde hardcourts down-under moeten missenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:42 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht trouwens dat Starace geschorst was voor gokken op tenniswedstrijden.
quote:In Sunday’s final Acasuso will face compatriot and top seed David Nalbandian who crushed fourth-seeded Argentine Juan Ignacio Chela 6-1, 6-2. Nalbandian dropped just nine points on serve and converted four of five break points to wrap up his fourth straight victory (4-2) against Chela in 58 minutes.
Mexicoooooooooo, Mexicooooooooooquote:Op maandag 25 februari 2008 13:50 schreef Norrage het volgende:
Nou hopen dat ie dit doortrekt
Die smileyquote:Op maandag 25 februari 2008 16:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mexicoooooooooo, Mexicoooooooooo [ afbeelding ]
Feli.quote:
Vannacht gaat hij los !!quote:Op maandag 25 februari 2008 19:41 schreef hayrabet het volgende:
de draw acapulco =].
http://abiertomextenis.com.mx/draws_2008/draw2008.html
quote:ATP Acapulco: Nalbandian en Moya in twee sets verder
Met een 6-2 7-5 overwinning op Boris Pashanski heeft de als eerste geplaatste David Nalbandian de tweede ronde van het toernooi in Acapulco bereikt.
Vandaag misschien al om 22.00 uur !quote:ATP Acapulco: slachting onder geplaatste spelers
De nummers twee tot en met vijf van de plaatsingslijst hebben de tweede ronde van het toernooi in Acapulco niet overleefd. Carlos Moya (2) verloor met 6-4 6-2 van Nicolas Massu, Juan Monaco (3) ging met 7-6 6-3 onderuit tegen Luis Horna, Guillermo Caņas (4) redde het niet tegen Jose Acasuso (4-6 6-2 6-2) en Juan Ignacio Chela (5) moest met 7-6 2-6 6-1 zijn meerdere erkennen in Agustin Calleri.
Topseed David Nalbandian kende geen problemen bij het bereiken van de laatste acht. De Argentijn boekte een comfortabele 6-2 6-3 overwinning op de Spanjaard Santiago Ventura.
quote:ATP Acapulco: Nalbandian blijft winnen![]()
David Nalbandian lijkt hard op weg naar zijn tweede opeenvolgende ATP-titel. Nadat de Argentijn vorige week het toernooi in Buenos Aires op zijn naam schreef, is hij nu nog maar twee partijen verwijderd van de eindwinst in Acapulco. Nalbandian rekende in de kwartfinales met tweemaal 6-3 af met de Italiaan Potito Starace.
Bij de laatste vier neemt Nalbandian het op tegen de Peruaan Luis Horna
quote:
quote:David Nalbandian moved to within striking distance of his second consecutive title and extended his winning streak to 10 matches when he defeated Peru's Luis Horna 7-5, 6-1 Friday to reach the Abierto Mexicano Telcel final in Acapulco. But the final hurdle will be a tough one. In the title match the Argentine faces hot Spaniard Nicolas Almagro, who won the Costa do Sauipe title and is 11-1 on the Latin American swing.
World No. 8 Nalbandian moved back into the Top 10 of the South African Airways ATP Rankings on Monday after claiming his eighth career ATP singles title in Buenos Aires last week (d. Acasuso).
Nalbandian is now 12-1 on the season, with his only loss coming against Spaniard Juan Carlos Ferrero in the third round of the Australian Open. Nalbandian enjoyed a late season surge last year, claiming back-to-back ATP Masters Series shields in Madrid (d. Federer) and Paris (d. Nadal) to ensure a Top 10 finish for the fifth straight year. He has won 24 of his past 26 matches.
Goed nieuwsquote:World No. 8 Nalbandian moved back into the Top 10 of the South African Airways ATP Rankings on Monday after claiming his eighth career ATP singles title in Buenos Aires last week
quote:Spaniard Nicolas Almagro charged to his second title of the Latin American swing and halted David Nalbandian's 10-match winning streak with a 6-1, 7-6(1) victory in the Acapulco final Saturday night. Almagro, who won his third ATP title in Costa do Sauipe last month, is now an ATP-best 15-3 (14-1 on clay) on the year.
World No. 28 Almagro saved both break points he faced and dropped just six points on his first serve. In the first set he conceded just 13 points to the Argentine.
Ik hoop dat hij dat eind mei nog steeds is.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:02 schreef Tim86 het volgende:
Bizarre serveercijfers voor Almagro op deze ondergrond..die kerel is echt in topvorm..
quote:ATP Indian Wells: Fish schakelt Nalbandian uit
David Nalbandian is er op het toernooi in Indian Wells niet in geslaagd om de halve finales te bereiken. De als zevende geplaatste Argentijn moest in een spannende driesetter zijn meerdere erkennen in de ongeplaatste Amerikaan Mardy Fish: 6-3 6-7 7-6.
quote:Fish Goes the Distance to Beat Nalbandian
Unseeded American Mardy Fish, prevailed in a 6-3, 6-7(5), 7-6(4) nailbiter against World No. 7 David Nalbandian on Friday in Indian Wells to join the world’s top three players in the Pacific Life Open semifinals.
Fish’s reward for his win is a semifinal date with World No. 1 Roger Federer, who received a walkover earlier in the day when Tommy Haas withdrew prior to their quarterfinal match with a sinus infection. More
The last American hope appeared on the verge of exiting the draw shortly after wasting his two match points at 5-4 in the third set. Nalbandian went up a break in the next game, but also failed to close the door on his opponent as he double faulted on Fish’s fifth break point chance of the set to make it 6-all.
Both players had already posted wins in a third set tie-break to reach the quarterfinals for the first time at this event – Nalbandian going the distance in his second and third round matches against Ernests Gulbis and Radek Stepanek, respectively, and Fish in his fourth round match against two-time champion Lleyton Hewitt.
And though Nalbandian entered the decider with a 5-1 record in tie-breaks this season and Fish a 1-6 record, it was Fish who pulled through in the end. He returned a winner off of Nalbandian’s serve to earn his third match point, and then put away the win with an overhead smash.
“With someone like David's ability to come back and ability to win tight matches, that one feels just as good as [the win over] Hewitt,” said Fish, who celebrated his victory with a self-hug for the partisan crowd.
Coupled with his straight sets win over World No. 4 Nikolay Davydenko in the third round, it marked the first time in the 26-year-old’s career that he had posted victories over two Top 10 players at the same tournament.
But he faces an uphill battle against Federer, whom he has lost to in all five of their previous career meetings, including twice at the Pacific Life Open. Federer’s last win came over Fish in the 2005 second round en route to his second of three Indian Wells titles.
“You have to walk out there and you have to feel like you can beat him,” said Fish, who entered the tournament ranked No. 98. “I feel like I can beat anybody right now. I feel like I can win tight matches against really high quality players who are really tough, in tie-breaks and third sets and things like that, and that gives you a lot of confidence.”
Fish has reached an ATP Masters Series final only once in his career, five years ago in Cincinnati, where he lost to close friend Andy Roddick in a third set tie-break despite holding two match points. In that run, he also posted a quarterfinal win over Nalbandian.
“He's always dangerous,” said Nalbandian about Fish. “On this surface, when the surface is fast, he's very dangerous all the time.”
Nalbandian was attempting to become the first player to win titles at three consecutive ATP Masters Series events. He won the Madrid and Paris titles last autumn, defeating Federer and World No. 2 Rafael Nadal at both events, and had taken his unbeaten streak at ATP Masters Series events to 15 matches before losing to Fish.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Nalby, wanneer ga je ook zo'n OP voor je held maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:33 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Feli.quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 15:22 schreef wimderon het volgende:
'Helaas Nalby, je partij heeft zolang geduurd dat de McD al gesloten is'![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat is zo. En dit was bovendien een tennisfotobovenschrift.quote:Op maandag 14 april 2008 18:14 schreef Nalbandian het volgende:
Zeg euh Wimderon....de Tennisfoto-Onderschrift Competitie is in een ander topic te vinden
Oké. Maar één ding hebben Nalby en de vriendin van Federer gemeen: ze gaan allebei te vaak naar McDonald's.quote:Op maandag 14 april 2008 18:33 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ga jij Rogiertje even oppeppen voor het komende gravel-seizoen
Laatste nieuws loopt alleen nu al achterquote:Op maandag 21 april 2008 22:15 schreef Nalbandian het volgende:
De nieuwe website van David Nalbandian is eindelijk in de lucht![]()
http://www.davidnalbandian.com/en/
quote:RG: NALBANDIAN VERLIEST NA TWEE SETS VOORSPRONG
De Argentijn verloor van de jonge Fransman Jeremy Chardy in vijf sets.
Voor Nalbandian leek er naar twee sets niets aan de hand. Met 6-3 en 6-4 won hij de eerste twee sets. Maar Chardy, de nummer 145 van de wereld, pakte de volgende twee sets met 6-2 en 6-1. Nalbandian serveerde per set slechter, met 47% in de vierde set.
In de vijfde set leek de Argentijn orde op zaken te stellen, hij nam gelijk een break voorsprong en kwam op 2-0. Maar de 21-jarige Chardy, gesteund door het enthausiaste Franse publiek, vocht zich terug en liet Nalbandian geen game meer winnen: 6-2.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:34 schreef borisz het volgende:
Nalby![]()
Wat een grap was hij in de laatste drie sets.
Vervelend voor je, ook voor hayrabet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:12 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er helaas niets van gezien![]()
Zeg maartegen Roland Garros
Hup Nalby !quote:
wel zonder boter en met veel slaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:20 schreef Nalbandian het volgende:
Nalby is nu even bezig met het verorberen van een stokbroodje kaas !
Whehehe....nee hoor, heb geen stokbroodje-kaas-in-Nalby's-mond-smiley nodigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
wel zonder boter en met veel sla![]()
Jezus, moet je weer een smilie
Edit: en de wedstrijd met 6-4 3-6 7-6 (3)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:35 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Whehehe....nee hoor, heb geen stokbroodje-kaas-in-Nalby's-mond-smiley nodig![]()
Eerste set voor Nalby met 6-4
Gefeliciteerd met je vriend.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:57 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Edit: en de wedstrijd met 6-4 3-6 7-6 (3)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, erg teleurstellend.quote:
Een ramp, een traumaquote:
Ja.quote:
Wie bedoel je dan, Murray?quote:( maar gun het Nadal wel en ben blij dat Rodd niet is uitgeschakeld door die Wibrajostie)
quote:Wimbledon waited until late in the day for its first real shock in the men's singles - the departure of seventh seed and former finalist David Nalbandian of Argentina who fell in straight sets to world No 98 Frank Dancevic of Canada.
Dancevic’s 6-4, 6-2, 6-4 win, the biggest win of his career, came against a player who had never lost in the first round in five previous appearances at Wimbledon. What is more, Nalbandian had only been beaten in the opening round once in his previous 26 Grand Slams.
How did it happen? Indeed, how could a player who had had only a modest tune-up in the Challenger event at nearby Surbiton and was then injured trying to play the following week at Queen's Club cause such an upset?
Only Dancevic, the 23-year-old from Niagara Falls, can answer that but the evidence on court was compelling enough as he dominated much of the play on No.1 Court..
Dancevic needed just 58 minutes to take a two-set lead, throwing down an ace to clinch the second set.
But his march to victory was halted by Nalbandian breaking him at 5-2 in the third set then holding to love, leaving the Canadian to serve for the match for a second time.
This time there was no mistake. Dancevic went to match point at 40-0 and followed up with a winning service. The junior champion of 2001 had struck again, but on the bigger stage.
Dancevic’s win was based around good serving: he fired 16 aces and got 64 per cent of his first serves on target. But Nalbandian did not help his own cause and was rarely consistent enough to make a difference to the flow of the match.
Since becoming the first player in the Open era to reach the Wimbledon final on his debut, Nalbandian has flattered to deceive. This year his Grand Slam record has been poor, consisting of a the third-round loss at the Australian Open, the second round at the French, and now this early exit.
For Dancevic, the result was revenge for last year’s Wimbledon when Nalbandian knocked him out in the second round.
Nalby is al tijden aan het doorspelen met een blessure. Zo gauw hij daar echt last van krijgt kan hij nauwelijks meer serveren en bewegen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:19 schreef eentwee het volgende:
Wat een luldebehanger zeg, die Nalbandian.. moet hij niet eens gaan nadenken over wat hij nog met zijn carriere wil? Samen met Moya misschien, onder het genot van een biertje en een lekkere steak
Dat schiet toch niet op? Waarom kiest hij dan niet voor stoppen of fatsoenlijk genezen en dan een comeback maken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nalby is al tijden aan het doorspelen met een blessure. Zo gauw hij daar echt last van krijgt kan hij nauwelijks meer serveren en bewegen...
Inderdaad. Hij staat nu nog top 10, maar dat is zo voorbij als die twee masters weer langs komen. Hij kan beter goed genezen, afvallen en dan een echte come back maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:34 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat schiet toch niet op? Waarom kiest hij dan niet voor stoppen of fatsoenlijk genezen en dan een comeback maken?
quote:World No. 7 Nalbandian, who accounted for Argentina's two points in the 2006 final, is undefeated through his five rubbers this season, improving to a perfect Davis Cup clay record of 15-0 (8-0 in singles, 7-0 in doubles). He clinched Argentina's place in the semifinals as he outbattled Sweden's Robin Soderling in the fifth set of the fourth rubber, 9-7.
De moeite die je telkens doet om met dit soort foto's op de proppen te komenquote:Op maandag 22 september 2008 15:25 schreef wimderon het volgende:
Lijkt wel een slechte (nou ja, dat is een pleonasme) soapserie![]()
[ afbeelding ]
Eitje tegen B. Reynoldsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:18 schreef kleinzusje het volgende:
Nalby heeft de eerste ronde van Stockholm overleefd
Nou, het lijkt me dat het een andere B. Reynolds was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:46 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Eitje tegen B. Reynolds
[ afbeelding ]
Hij zal wel moeten als ie nog in de top 10 wil blijven. Anders eindigt ie ergens buiten de top 20.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Rond deze tijd van het jaar begon die Argentijn vorig jaar te ballen..dit is alvast een indrukwekkende overwinning..let's wait and see
Jezus, dat was echt het beste tennis ooit vorig jaar tijdens die 2 masters!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Rond deze tijd van het jaar begon die Argentijn vorig jaar te ballen..dit is alvast een indrukwekkende overwinning..let's wait and see
quote:Nalbandian ends Pim-Pim's run in Stockholm
Joachim Johansson, on the heels of his comeback to the ATP tour, drew number one seed David Nalbandian in round two action on Thursday.
David Nalbandian took just under an hour to dispatch of Joachim Johansson, a favorite with his fellow Swedes. The If Stockholm Open is Johansson's first tournament since he announced his retirement back in February of this year. The Swede has struggled for years with a chronic shoulder injury.
Perhaps the most telling statistic of the match was that Johansson hit just three aces in the match. In his first round match against Nicolas Mahut, the Swede hit twenty. Johansson was able to keep up with Nalbandian for the first six games of the first set. The two men remained on serve until 4-3. Nalbandian took Johansson to deuce. A missed volley from the Swede set up Nalbandian's first breakpoint. The Argentine converted on a backhand volley winner, then served out the set at love.
At 2-2 in the second set, Johansson was in a 15-30 hole when he hit a double fault. The Swede saved one break point, but Nalbandian converted when Johansson dumped a forehand into the net. On Johansson's next service game, Nalbandian got the insurance break for 5-2. The Argentine made no mistake closing out the match on his own serve.
Straks om 12.30quote:David Nalbandian heeft de laatste vier van het ATP-toernooi van Stockholm bereikt. De als eerste geplaatste Argentijn had weinig moeite met de Spanjaard Albert Montanes. Na iets meer dan een uur spelen had Nalbandian de partij met 6-4, 6-1 in zijn voordeel beslecht.
In de halve finale ontmoet Nalbandian Jarkko Nieminen.
Ik ben blij dat je vriend weer goed speelt, Nalbandian.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:16 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Fijn dat we jou ook een podium kunnen geven om te schitteren
Door de onverstaanbare domme vragen jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:11 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Wat een ongelofelijk slecht interview, trouwens:
http://www.ifstockholmopen.se/en-gb/
![]()
Nou ja, zo lang hij maar leuk tennist.
Door de slechte vraagstellingquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:07 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Van beiden kanten was het bagger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Wat jij wil. Er mild geïnteresseerd bij zitten of gewoon wat vertellen bij een (dan wel niet slechte) vraag is niet zo'n ingewikkelde pr-techniek, lijkt me.quote:
Ach, de verlegen schat, is gewoon niet meer gewend dat het zo goed gaatquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:18 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Wat jij wil. Er mild geïnteresseerd bij zitten of gewoon wat vertellen bij een (dan wel niet slechte) vraag is niet zo'n ingewikkelde pr-techniek, lijkt me.
Misschien was er inderdaad een lopend bufet achter de pers opgesteld dat hem wat afleidde.quote:Of had een beetje honger
Ik denk dat een lopend buffet te inspannend voor hem is. Hij wordt liever bediend denk ik.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:24 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Misschien was er inderdaad een lopend bufet achter de pers opgesteld dat hem wat afleidde.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:24 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Misschien was er inderdaad een lopend bufet achter de pers opgesteld dat hem wat afleidde.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat een lopend buffet te inspannend voor hem is. Hij wordt liever bediend denk ik.
Breaken op zowel even als oneven nummers in één set, ik dacht dat alleen Verkerk dat kon!quote:sixth and seventh and ninth
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:23 schreef Nalbandian het volgende:
ik wist niet dat Roddick het ATP-toernooi van Rotterdam heeft gewonnen tegen Soderling. Ik zou zelf ook Andy voor Llodra aanzien![]()
Yoush zal het hem in Madrid wel even influisterenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:05 schreef Tim86 het volgende:
Wie zegt er even tegen die knul dat die cup geen Chupa chup is
Of een grote bitterbal.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:05 schreef Tim86 het volgende:
Wie zegt er even tegen die knul dat die cup geen Chupa chup is
quote:
Wie het breed heeft, laat het breed hangen.quote:
Tennis, in Parijs.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:58 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Racen, voetbal, what's next
Eerst maar even Basel winnenquote:
Ik ook, maar ik kan niet want ik heb een afspraakje met een meisje. Hoop dat ze afbelt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Morgen tegen Fedje, ik heb er zin in
Dan ga je toch gezellig met haar op de bank de finale bekijken. Misschien heeft ze wel smaak en is ze derhalve voor Nalbandianquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan niet want ik heb een afspraakje met een meisje. Hoop dat ze afbelt.
Nee, we gaan naar Scheveningen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dan ga je toch gezellig met haar op de bank de finale bekijken. Misschien heeft ze wel smaak en is ze derhalve voor Nalbandian
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, we gaan naar Scheveningen.Veel plezier in ieder geval in ScheveningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Bedankt, al hoop ik toch dat ze afzegt. Ze is heel aardig hoor, maar Federer-Nalbandian vind ik toch wel erg cool.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Veel plezier in ieder geval in Scheveningen!
Ja, precies.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
En heeft ze een Zwitserse vlag op haar wangetjes getekend.
Masters Cup heeft ie toch al binnen, maar de Davis Cup heeft David nog nooit gewonnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:09 schreef Norrage het volgende:
Ik ben benieuwd of Nalby zich nou echt zou terugtrekken uit shanghai als ie het zou halen....want ik heb zp'n gevoel dat hij die opmerking maakte toen hij dacht dat ie of als reserve (zoals vorig jaar) of uberhaupt niet naar shanghai zou gaan
Van mij mag 'ie ze allebei winnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:14 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Masters Cup heeft ie toch al binnen, maar de Davis Cup heeft David nog nooit gewonnen
Fed-Fan for PRESIDENTquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Van mij mag 'ie ze allebei winnen.
Ik schiet vol. Zit gewoon te huilen achter mijn pc. Dit is het mooiste dat iemand ooit tegen me heeft gezegd.quote:
quote:
Als de tijden te combineren zijn met de IDFA, kan ik er iets van meepikkenquote:Op zondag 16 november 2008 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Hoop dat hij wint vrijdag, zaterdag en zondag. Ik heb er zin in. Jammer dat Nadal niet meedoet.
Oké, leuk Ga je daar naartoe? Ik hoop het ook inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2008 17:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als de tijden te combineren zijn met de IDFA, kan ik er iets van meepikken
Is het ook nog ergens anders te volgen dan Sport 1?quote:Op zondag 16 november 2008 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, leuk Ga je daar naartoe? Ik hoop het ook inderdaad.
Volgens de Sport1-gids is het programma als volgt (allemaal Nederlandse tijd):
- vrijdag 21 november: vanaf 17.00 uur live
- zaterdag 22 november: vanaf 18.30 uur live
- zondag 23 november: vanaf 17.00 uur live
Misschien ergens op tv (TVE misschien?) en anders ongetwijfeld via streams.quote:Op zondag 16 november 2008 20:19 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Is het ook nog ergens anders te volgen dan Sport 1?
quote:Op zondag 16 november 2008 20:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien ergens op tv (TVE misschien?) en anders ongetwijfeld via streams.
Dat zijn schappelijke tijden, nu moet ik alleen nog een etentje op de 21e afzeggen en de 40e trouwdag van mijn ouders 'vergeten'quote:Op zondag 16 november 2008 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, leuk Ga je daar naartoe? Ik hoop het ook inderdaad.
Volgens de Sport1-gids is het programma als volgt (allemaal Nederlandse tijd):
- vrijdag 21 november: vanaf 17.00 uur live
- zaterdag 22 november: vanaf 18.30 uur live
- zondag 23 november: vanaf 17.00 uur live
Yep !quote:
Moet ie nog wel eerst even iets bijzonders presteren! Gaudio heeft een GS gewonnen en daar is ook geen docu over gemaakt. En daar valt tenminste nog wat over te vertellen, bijv over de 2 finalisten van dat jaar die beide na die finale geen bal meer konden raken en nu maar gestopt zijn (half dan)quote:Op maandag 17 november 2008 14:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Yep !![]()
Op een dag komt er vast een docu over Nalby ( om on topic te blijven)
Over Nalby valt echt veel te vertellen. Heeft veel prive leed gehad, nog steeds een topspeler,quote:Op maandag 17 november 2008 14:20 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Moet ie nog wel eerst even iets bijzonders presteren! Gaudio heeft een GS gewonnen en daar is ook geen docu over gemaakt. En daar valt tenminste nog wat over te vertellen, bijv over de 2 finalisten van dat jaar die beide na die finale geen bal meer konden raken en nu maar gestopt zijn (half dan)
Aha, daar komt de aap uit de mouw!!quote:Op maandag 17 november 2008 14:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Over Nalby valt echt veel te vertellen. Heeft veel prive leed gehad, nog steeds een topspeler,
altijd gezeik over z'n omvang ! Houdt naast tennis, van veel sporten
En is een lekker ding met een super lief en leuk karakter !
Materiaal zat dus
Dit kenmerkt de ware tennisfan. Ik ben onder de indruk. Respect!quote:Op maandag 17 november 2008 11:56 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Dat zijn schappelijke tijden, nu moet ik alleen nog een etentje op de 21e afzeggen en de 40e trouwdag van mijn ouders 'vergeten'
hmm, ik kan natuurlijk ook bij hen thuis kijken, ik was even vergeten dat ze zelf ook Argies zijnquote:Op maandag 17 november 2008 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit kenmerkt de ware tennisfan. Ik ben onder de indruk. Respect!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:47 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
hmm, ik kan natuurlijk ook bij hen thuis kijken, ik was even vergeten dat ze zelf ook Argies zijn
Misschien vergeten ze ook zelf hun 40e trouwdag.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:47 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
hmm, ik kan natuurlijk ook bij hen thuis kijken, ik was even vergeten dat ze zelf ook Argies zijn
gaat niet lukken, aangezien we al 20x hebben gevraagd of ze nog iets speciaals willen doen of nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien vergeten ze ook zelf hun 40e trouwdag.
Hoe kom je aan 40 DAGEN?quote:Maar zijn je ouders dan pas 40 dagen geleden getrouwd.![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:52 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
40ste trouwDAG. Een FF-grap.
Ah, ik dacht even dat het een onder de steek opmerking was van "je post met het bewustzijn van een 39 dagen oude baby" ofzoquote:
Geenszins.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:25 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ah, ik dacht even dat het een onder de steek opmerking was van "je post met het bewustzijn van een 39 dagen oude baby" ofzo
niet alles, soms is de drang om Top Spin 3 te spelen nog sterker, of telt dat ook als tennis?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geenszins.Niet voor iemand die tennis boven alles laat gaan.
Hmm...quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:07 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
niet alles, soms is de drang om Top Spin 3 te spelen nog sterker, of telt dat ook als tennis?
Ja sorry, ik ben denk ik de enige hier die IRL totaal niet kan tennissenquote:
Bij FF gaat dat niet op, meestal is het andersomquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:25 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ah, ik dacht even dat het een onder de steek opmerking was van "je post met het bewustzijn van een 39 dagen oude baby" ofzo
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:59 schreef LaTiNo het volgende:
omfg, ik wil zo'n jasje!!!!!!
quote:Del Potro lijkt op die wazige foto op die gosert van Dawsons Creek, die ene die nu in Fringe speelt
quote:Davis Cup - Nalbandian wants Maradona support
Argentina's David Nalbandian has said that he hopes their football national team coach Diego Maradona turns up for the Davis Cup final against Spain.
"I'd love Maradona to show up," said Nalbandian, after he was drawn to meet Spaniard David Ferrer in Friday's opening singles.
"We have a unique and historic chance to win the Davis Cup," added Nalbandian, ranked 11 in the world and who will seek to get the hosts off to a flying start against a man ranked just one place below him in the final at Mar del Plata, 400 kilometres south of the capital Buenos Aires.
Nalbandian said the Argentine camp, while keeping their fingers crossed that football coach Maradona, fresh from a debut win in Scotland, might make it back in time, were also hoping former tennis star Guillermo Vilas could also provide some moral support.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Federer-fan op 21-11-2008 08:52:48 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:27 schreef Nalbandian het volgende:
Staat de Davis Cup-ava al klaar KZ?
quote:
YWquote:
Gejat van wimmers![]()
All I need is for my man to live up to his role
Nalbelix.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |