Jezus, dat was echt het beste tennis ooit vorig jaar tijdens die 2 masters!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Rond deze tijd van het jaar begon die Argentijn vorig jaar te ballen..dit is alvast een indrukwekkende overwinning..let's wait and see
quote:Nalbandian ends Pim-Pim's run in Stockholm
Joachim Johansson, on the heels of his comeback to the ATP tour, drew number one seed David Nalbandian in round two action on Thursday.
David Nalbandian took just under an hour to dispatch of Joachim Johansson, a favorite with his fellow Swedes. The If Stockholm Open is Johansson's first tournament since he announced his retirement back in February of this year. The Swede has struggled for years with a chronic shoulder injury.
Perhaps the most telling statistic of the match was that Johansson hit just three aces in the match. In his first round match against Nicolas Mahut, the Swede hit twenty. Johansson was able to keep up with Nalbandian for the first six games of the first set. The two men remained on serve until 4-3. Nalbandian took Johansson to deuce. A missed volley from the Swede set up Nalbandian's first breakpoint. The Argentine converted on a backhand volley winner, then served out the set at love.
At 2-2 in the second set, Johansson was in a 15-30 hole when he hit a double fault. The Swede saved one break point, but Nalbandian converted when Johansson dumped a forehand into the net. On Johansson's next service game, Nalbandian got the insurance break for 5-2. The Argentine made no mistake closing out the match on his own serve.
Straks om 12.30quote:David Nalbandian heeft de laatste vier van het ATP-toernooi van Stockholm bereikt. De als eerste geplaatste Argentijn had weinig moeite met de Spanjaard Albert Montanes. Na iets meer dan een uur spelen had Nalbandian de partij met 6-4, 6-1 in zijn voordeel beslecht.
In de halve finale ontmoet Nalbandian Jarkko Nieminen.
Ik ben blij dat je vriend weer goed speelt, Nalbandian.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:16 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Fijn dat we jou ook een podium kunnen geven om te schitteren
Door de onverstaanbare domme vragen jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:11 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Wat een ongelofelijk slecht interview, trouwens:
http://www.ifstockholmopen.se/en-gb/
![]()
Nou ja, zo lang hij maar leuk tennist.
Door de slechte vraagstellingquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:07 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Van beiden kanten was het bagger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Wat jij wil. Er mild geïnteresseerd bij zitten of gewoon wat vertellen bij een (dan wel niet slechte) vraag is niet zo'n ingewikkelde pr-techniek, lijkt me.quote:
Ach, de verlegen schat, is gewoon niet meer gewend dat het zo goed gaatquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:18 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Wat jij wil. Er mild geïnteresseerd bij zitten of gewoon wat vertellen bij een (dan wel niet slechte) vraag is niet zo'n ingewikkelde pr-techniek, lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Misschien was er inderdaad een lopend bufet achter de pers opgesteld dat hem wat afleidde.quote:Of had een beetje honger
Ik denk dat een lopend buffet te inspannend voor hem is. Hij wordt liever bediend denk ik.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:24 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Misschien was er inderdaad een lopend bufet achter de pers opgesteld dat hem wat afleidde.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:24 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Misschien was er inderdaad een lopend bufet achter de pers opgesteld dat hem wat afleidde.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat een lopend buffet te inspannend voor hem is. Hij wordt liever bediend denk ik.
Breaken op zowel even als oneven nummers in één set, ik dacht dat alleen Verkerk dat kon!quote:sixth and seventh and ninth
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:23 schreef Nalbandian het volgende:
ik wist niet dat Roddick het ATP-toernooi van Rotterdam heeft gewonnen tegen Soderling. Ik zou zelf ook Andy voor Llodra aanzien![]()
Yoush zal het hem in Madrid wel even influisterenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:05 schreef Tim86 het volgende:
Wie zegt er even tegen die knul dat die cup geen Chupa chup is
Of een grote bitterbal.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:05 schreef Tim86 het volgende:
Wie zegt er even tegen die knul dat die cup geen Chupa chup is
quote:
Wie het breed heeft, laat het breed hangen.quote:
Tennis, in Parijs.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:58 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Racen, voetbal, what's next
Eerst maar even Basel winnenquote:
Ik ook, maar ik kan niet want ik heb een afspraakje met een meisje. Hoop dat ze afbelt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Morgen tegen Fedje, ik heb er zin in
Dan ga je toch gezellig met haar op de bank de finale bekijken. Misschien heeft ze wel smaak en is ze derhalve voor Nalbandianquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan niet want ik heb een afspraakje met een meisje. Hoop dat ze afbelt.
Nee, we gaan naar Scheveningen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dan ga je toch gezellig met haar op de bank de finale bekijken. Misschien heeft ze wel smaak en is ze derhalve voor Nalbandian
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, we gaan naar Scheveningen.Veel plezier in ieder geval in ScheveningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Bedankt, al hoop ik toch dat ze afzegt. Ze is heel aardig hoor, maar Federer-Nalbandian vind ik toch wel erg cool.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Veel plezier in ieder geval in Scheveningen!
Ja, precies.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
En heeft ze een Zwitserse vlag op haar wangetjes getekend.
Masters Cup heeft ie toch al binnen, maar de Davis Cup heeft David nog nooit gewonnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:09 schreef Norrage het volgende:
Ik ben benieuwd of Nalby zich nou echt zou terugtrekken uit shanghai als ie het zou halen....want ik heb zp'n gevoel dat hij die opmerking maakte toen hij dacht dat ie of als reserve (zoals vorig jaar) of uberhaupt niet naar shanghai zou gaan
Van mij mag 'ie ze allebei winnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:14 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Masters Cup heeft ie toch al binnen, maar de Davis Cup heeft David nog nooit gewonnen
Fed-Fan for PRESIDENTquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Van mij mag 'ie ze allebei winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |