quote:
Wie het breed heeft, laat het breed hangen.quote:
Tennis, in Parijs.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:58 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Racen, voetbal, what's next
Eerst maar even Basel winnenquote:
Ik ook, maar ik kan niet want ik heb een afspraakje met een meisje. Hoop dat ze afbelt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Morgen tegen Fedje, ik heb er zin in
Dan ga je toch gezellig met haar op de bank de finale bekijken. Misschien heeft ze wel smaak en is ze derhalve voor Nalbandianquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan niet want ik heb een afspraakje met een meisje. Hoop dat ze afbelt.
Nee, we gaan naar Scheveningen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dan ga je toch gezellig met haar op de bank de finale bekijken. Misschien heeft ze wel smaak en is ze derhalve voor Nalbandian
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, we gaan naar Scheveningen.Veel plezier in ieder geval in ScheveningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Bedankt, al hoop ik toch dat ze afzegt. Ze is heel aardig hoor, maar Federer-Nalbandian vind ik toch wel erg cool.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Veel plezier in ieder geval in Scheveningen!
Ja, precies.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
En heeft ze een Zwitserse vlag op haar wangetjes getekend.
Masters Cup heeft ie toch al binnen, maar de Davis Cup heeft David nog nooit gewonnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:09 schreef Norrage het volgende:
Ik ben benieuwd of Nalby zich nou echt zou terugtrekken uit shanghai als ie het zou halen....want ik heb zp'n gevoel dat hij die opmerking maakte toen hij dacht dat ie of als reserve (zoals vorig jaar) of uberhaupt niet naar shanghai zou gaan
Van mij mag 'ie ze allebei winnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:14 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Masters Cup heeft ie toch al binnen, maar de Davis Cup heeft David nog nooit gewonnen
Fed-Fan for PRESIDENTquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Van mij mag 'ie ze allebei winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |