Hij heeft groot gelijk, Nadia deed exact hetzelfde met Luc en Nadia heeft de relatie verbroken. Dat ze uberhaupt hier wat van zegt terwijl er nog NIETS gebeurd is, is gewoon laag niveau en slaat nergens op.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:53 schreef Nomrc2 het volgende:
echt schande hoe nix nad heeft behandeld
Naad: Du bist ein Schwanz an der Wand Papierankleber, du gehst Donnerstag drausquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:56 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
mis alleen nog de nasynchronisatie
Ze is te walgelijk voor woorden. Ze haalt net als Natasia het slechtste in iemand boven.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:06 schreef Kinga het volgende:
Ik word voor de zoveelste keer verschrikkelijk agressief van die hamsterbek trut.
Van mij mag ie. Met Brian z'n hoofd er tussen.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:08 schreef Kinga het volgende:
Dennis wil duidelijk ook een deur kapotslaan.
Dat was mooiquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:08 schreef Kinga het volgende:
Dennis wil duidelijk ook een deur kapotslaan.
Luc.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:09 schreef Marieke_B het volgende:
over welke foto van een ' fokking mongool' heeft Dennis het?![]()
![]()
Wéér niet geknald he.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:10 schreef Ziet het volgende:
kennen jullie die van dennis die een deur kapot wilde gooien?
quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:10 schreef Ziet het volgende:
Dezequote:Op zaterdag 24 november 2007 01:09 schreef Marieke_B het volgende:
over welke foto van een ' fokking mongool' heeft Dennis het?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:13 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia en Denis in de tuin..let op scriptbespreking part 343453434545
Lieke? Je bedoelt vast Selena.....quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:13 schreef mazaru het volgende:
Brian heeft Liekes jas in de yaccuzi gegooid. Gelukkig Liekes jas, anders was het persoonlijk bezit geweest.
Lieke is ook vol begrip over deze actie, en vind het geen probleem Ze bedankt Brrr nog netjes dat die het is komen zeggen
Selenas jasquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:13 schreef mazaru het volgende:
Brian heeft Liekes jas in de yaccuzi gegooid. Gelukkig Liekes jas, anders was het persoonlijk bezit geweest.
Lieke is ook vol begrip over deze actie, en vind het geen probleem Ze bedankt Brrr nog netjes dat die het is komen zeggen
Het was Selene's jasquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:13 schreef mazaru het volgende:
Precies 24/7 Nadia en Dennis op 4 streams.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:14 schreef BsJanssen het volgende:
We krijgen nu weer een maand lang alleen Nadia/Dennis momenten op tv! De rest komt niet meer aan de beurt...
quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:13 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:16 schreef ruby het volgende:
Dennix begint nu heel hoog te piepen.
quote:
quote:
quote:
Volgens Nadia niet.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:17 schreef diedirk het volgende:
Val net binnen..is dit die afgesproken ruzie?!
nog ff en hij zegt dat ie een echte vent wiltquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:18 schreef BsJanssen het volgende:
haha geweldig die Dennis hoe hij Nadia nadoet
kweet niet.... Dennis is wel echt.... Nadia volgens mij nietquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:17 schreef diedirk het volgende:
Val net binnen..is dit die afgesproken ruzie?!
quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:19 schreef Kinga het volgende:
Ik heb Dennis op mute, maar heb nu de slappe lach om zijn gezichtsuitdrukkingen... hilarisch gewoon.
Naad wil graag een rolletje in een soapquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:21 schreef Sonique het volgende:
Ik begrijp Dennis wel
Hij heeft het over de ongeloofwaardigheid die Nadia nu heeft.
Het is uiters ongeloofwaardig dat Nadia hier Jaloers is op Dennis terwijl ze zelf met luc zit te kutten.
Het is voor de kijker ongeloofwaardig, en laat zien dat dit gescript is. En dat is wat Dennis probeert duidelijk te maken.
Dennis is de losgeslagen NAdia aan het redden imo
De zak zou die moeten krijgenquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:25 schreef Marieke_B het volgende:
Dennis: "En ik doe helemaal niks!!" En krijg ik dit!""![]()
![]()
Volgens mij loopt het script iets te snel voor Dennisquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:26 schreef petraa het volgende:
D: je maakt toch een grap. Dit is toch een grap?????
Dit is echt ongelooflijk....wat een droogkloot....quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:25 schreef Marieke_B het volgende:
![]()
Eindelijk een vriendinnetje voor Liekequote:Op zaterdag 24 november 2007 01:26 schreef akveor het volgende:
Selena de maangodin... en Lieke ut Alphen...
[ afbeelding ]
In de roos, een knallende Nixquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:28 schreef BuffyJan het volgende:
Fuck it, mn eerste COS had geen TT. Weg dus. Maar ik wil jullie mn eerste cap niet onthouden![]()
[ afbeelding ]
gaat ook best in paint, photoshop werkt ff niet
Story of his lifequote:Op zaterdag 24 november 2007 01:25 schreef Marieke_B het volgende:
![]()
Dennios dacht dat het eerst een nepruzie was...een plan waarvan ze hem niet op de hoogte hadden gesteld.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:29 schreef petraa het volgende:
N: Wil je nog wat zeggen.
D: Ik zit te denken.
Het is ook ongeloofwaardig, Nadia zegt iets te vaak dat ze hem donderdag weg zal stemmen. En zit er steeds bij te lachen.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:29 schreef avonne het volgende:
ik heb de streams nog steeds niet aan.
Ik vind het te ongeloofwaardig om het te kunnen aanzien.
Eigenlijk is het gewoon het dating script weer gerecycled.
Morgen roept iedereen natuurlijk dat Dennis haar "o-zo-slecht behandelt, en dat verdient dat meisje niet"
en tegen Nadia "je bent te lief, kies eens voor jezelf!!"
Ik heb meelij met Dennis dat hij denkt dat hij uberhaupt een kans heeft en het goed kan praten. Kansloos. Verpletterd tussen alle spelers.
Aan de andere kant is hij natuurlijk ook een loser dat ie niet gewoon zegt "wat heb jij nou??? Doe niet zo idioot. Ik ga naar bed"
De beauty en the nerd.... op een of de ander manier lijkt ze mij toch meer categorie Amanda/Nadia.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Eindelijk een vriendinnetje voor Lieke![]()
Dat is jammer. Hij moet dat wijf gewoon links laten liggen. Maar ja....dat backup verhaal he.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:31 schreef Nomrc2 het volgende:
nix gaat het weer bij zichzelf zoeken
Ik heb dat programma nooit gekeken, ze komt niet dom over op mij...quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:31 schreef akveor het volgende:
[..]
De beauty en the nerd.... op een of de ander manier lijkt ze mij toch meer categorie Amanda/Nadia.
Ik geniet ervanquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:30 schreef rooie3 het volgende:
Eindelijk weer leuke streams,geniet er echt van.Jensen was ook leuk, hoe Brian af ging.
quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:29 schreef avonne het volgende:
ik heb de streams nog steeds niet aan.
Ik vind het te ongeloofwaardig om het te kunnen aanzien.
Eigenlijk is het gewoon het dating script weer gerecycled.
Morgen roept iedereen natuurlijk dat Dennis haar "o-zo-slecht behandelt, en dat verdient dat meisje niet"
en tegen Nadia "je bent te lief, kies eens voor jezelf!!"
Ik heb meelij met Dennis dat hij denkt dat hij uberhaupt een kans heeft en het goed kan praten. Kansloos. Verpletterd tussen alle spelers.
Aan de andere kant is hij natuurlijk ook een loser dat ie niet gewoon zegt "wat heb jij nou??? Doe niet zo idioot. Ik ga naar bed"
Wil zou die 2 nou nog af willen luisteren ?quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:32 schreef Marieke_B het volgende:
Dennis moet kotsen? O nee..hij loopt een afluistercheckrondje
Owww dan voel ik me bedonderd... Kut beauty en de nerd redactiequote:Op zaterdag 24 november 2007 01:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb dat programma nooit gekeken, ze komt niet dom over op mij...
quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:35 schreef BuffyJan het volgende:
leuk painten en cappen, alleen weet ik niet hoe ik de witte tekstbalk weghaal![]()
[ afbeelding ]
Grappige is dus dat wij dat nooit gehoord hebben. Dat hebben ze allemaal fluisterend, zonder zender besproken...quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:43 schreef petraa het volgende:
We hadden afgesproken dat je niet meer ergens anders zou slapen.
N; Ja dus?
als ie er volgende week uit ligt?quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:34 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Precies hij houdt zelf dit gedoe alleen in stand....
Maar weer veel TV momentjes en dat is weer mooi voor hem in de PP.
Zeg Chuffie, er is een verschil tussen commentaren op de streams en commentaren op je medestreamersquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil zou die 2 nou nog af willen luisteren ?
Richt je op bewoners in het huis en kopieer dat niet naar een medestreamer, die dan zijn nagels niet meer kan lakkenquote:
Kan hem wel begrijpen.Na een uur stond zijn verblijf al op het spel.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:39 schreef diedirk het volgende:
En weer weigert Dennis tv te maken met gastspeelster.
Hoe vaak heeft hij niet gesmeekt daarom ? en nu is ze er en weer niks1
FEBO grijo eens in en stop deze miscast
Daar geloof ik weinig van die gaat nergens... gewoon een herhaling van zetten... Nadia kan Dennis er niet uitstemmen.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:44 schreef riri het volgende:
[..]
als ie er volgende week uit ligt?
Dan heeft ie niks meer aan de PP
Neequote:Op zaterdag 24 november 2007 01:44 schreef Lady-night het volgende:
Ik heb nog niet helemaal bijgelezen, maar hebben ze Jensen niet gekeken???
Misschien, maar als die gast nu nog steeds niet inziet dat hij aan alle kanten misbruikt wordt....quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar geloof ik weinig van die gaat nergens... gewoon een herhaling van zetten... Nadia kan Dennis er niet uitstemmen.
Lijkt me wel erg gescript allemaal.
Troost je met de gedachte dat "goldiggers" ook een keer op eigen benen moeten staan, en dan hebben ze een groot probleem... Dan is er niemand die ze nog wil.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:46 schreef Sonique het volgende:
Raar dat Nadia het niet ongepast vind om nu ergens anders te gaan slapen (zeker als je weet dat dit met voorbedachte rade is. Nadia wist immers al van tevoren dat Selene zou komen en heeft met die insteek met Amanda afgesproken bij haar te slapen zodat Selena bj Dennix moet slapen. Dat zou dan ook meteen de back-up zijn, mocht dit eerste plan wat nu uitgevoerd is niet lukken)
Nadia speelt een heel vuil spel, ik keur dat zeker af hoe ze dat doet. Allen waardeer ik het wel DAT ze iig een spel speelt.
Ze speelt een spel zonder geweten.
Het is een zwarte weduwe.
Een golddigger.
Over het algemeen hou ik me redelijk bezig met de streams en bemoei me niet zo met medespelers.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zeg Chuffie, er is een verschil tussen commentaren op de streams en commentaren op je medestreamers![]()
Ga zelf eens met je duim tussen een deur zitten![]()
grapjes over dat ik mijn nagels maar voor 9 1/4 kan lakken
[..]
Richt je op bewoners in het huis en kopieer dat niet naar een medestreamer, die dan zijn nagels niet meer kan lakken![]()
Ik lak mijn nagels niet en het doet verrekte pijn ook![]()
Haar is heilig bij Aman, dus dat groei vanzelf vast aan haar eigen strobossie, zeker onder de begeleiding van de bezwerende gitaar musiek van Brian, vader van de kindjes van godquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:56 schreef Prospera het volgende:
Nou ff je make-up en je haarstukje eruit halen meisje![]()
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:58 schreef Guuskeee het volgende:
Ik heb dus wel Beaty & the Nerd gekeken (meegekeken) en vanaf aflevering 2 had ik een kuthekel aan Selene, maar ze was absoluut de lekkerste. Maar het was zo'n vals kreng, ze had meteen ruzie met die andere chickies, en ze was echt een bitch. Imho is ze gewoon een Amada, dus dit liefe gedoe met Lieke lijkt me niet lang te duren...
Ik had ooit een buurvrouw met ook zo'n superego, die wilde een troon in haar woonkamer neerzetten.quote:
En dat is precies waarom ze zo onzeker over haar uiterlijk is. Dat is haar enige houvast des levens.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:02 schreef riri het volgende:
De manier waarop Nadia denkt een relatie te kunnen hebben door een ander voortdurend te vernederen en macht over uit te oefenen is gedoemd tot mislukken....aan het eind is zei de eenzame die alleen overblijft...zij toont geen respekt naar wie dan ook....naar haarzelf nog het allerminst...iemand bij wie het geweten pas te laat gaat werken....pas als ze al heel veel kapot heeft gemaakt...en dat alles komt omdat ze onverzadigbaar is.....het is nooit voldoende voor haar....at the end maakt ze dat ze alles en iedereen van zich afstoot daar haar enorme egoïsme
Das je jezelf pas blootgeven op national streams!!quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kijk Amanda, zo makkelijk is het !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was niet veel van te maken ..... Ze heeft ervaring !quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:04 schreef Prospera het volgende:
Tietuh captijd
Vroeg ik me al een tijdje af, is onderdeel van haar jurk. Maar bij haar borsten keek je wel de hele tijd op haar BH, zo hoog kwam de jurk niet.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:02 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Selene nu een rooie BH of maakt dat deel uit van de design jurk die ze aan heeft ?
Ze mag met Huub mee on tour ?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:07 schreef Kaleddis het volgende:
Het werkelijke script van Selene treed nu in werking..
Jammer, maar volgens mij heeft ze pas deel 1 uitgetrokkenquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Was niet veel van te maken ..... Ze heeft ervaring !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:12 schreef Guuskeee het volgende:
het zou leuk zijn als huubke piano gaat spelen en selene hem oraal begeleid![]()
![]()
![]()
Een 'selenade' voor piano en fluitquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:12 schreef Guuskeee het volgende:
het zou leuk zijn als huubke piano gaat spelen en selene hem oraal begeleid![]()
![]()
![]()
Ze doet al een opzetjequote:Op zaterdag 24 november 2007 02:12 schreef Guuskeee het volgende:
![]()
![]()
Lieke maakt het allemaal niet zo veel uit. Amanda krijgt tegenwoordig kraaltjes van Lieke. En Brian, och hij blijft gewoon een rat ........quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:16 schreef Clank het volgende:
En ik hoor Lieke op de achtergrond 'gezellig' kletsen met Amanda en Brian... nieuwe vrienden??
Lieke slaapt gewoon niet meer naast Huub nou.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:16 schreef Clank het volgende:
En ik hoor Lieke op de achtergrond 'gezellig' kletsen met Amanda en Brian... nieuwe vrienden??
Ze heeft altijd al piano willen spelenquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een 'selenade' voor piano en fluit
quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:15 schreef Guuskeee het volgende:
ligt die kut-nada toch in haar eigen bed, ze zei toen straks tegen nixdat ze bij A en B in bed zou slapen![]()
en huub haar fluitquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze heeft altijd al piano willen spelen![]()
Prima Chufiquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
knip
Dus laten we gewoon verder gaan en gewoon genieten van de streams
Waarover dan ? Ik zie nergens een Liekequote:Op zaterdag 24 november 2007 02:20 schreef BsJanssen het volgende:
waarover hebben Huub en Lieke nou weer ruzie?
Niet echt ruzie.. maar ze zijn het iig niet eens over iets. Of het opzet is weet ik niet.. maar het wordt wel uitgesproken in de slaapkamer waar iedereen bij is... tja...quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:21 schreef Kaleddis het volgende:
Huub en Lieke nu ook al ruzie ???
Serena in da housequote:Op zaterdag 24 november 2007 02:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Niet echt ruzie.. maar ze zijn het iig niet eens over iets. Of het opzet is weet ik niet.. maar het wordt wel uitgesproken in de slaapkamer waar iedereen bij is... tja...
Het had iets te maken met iets wat Ricardo had gezegd ...... Meer weet ik er niet vanquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:24 schreef Desii het volgende:
Lieke wil niet meer naast Huub slapen....... hij moet haar in haar waarde laten
heeft iets te maken met die discussie, waar ze iets over gelogen had of zo..... (dat gesprek was niet on stream, dus heb er niet veel over mee gekregen)
Huub en Lieke hadden woorden samen eerder op de avond.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:21 schreef Kaleddis het volgende:
Huub en Lieke nu ook al ruzie ???
Thxquote:
Let maar niet op haar, ze zuigt alles overal uit ........quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
Dus wat ik er eigenlijk uit begrijp heeft Nadia die pyama party gewoon uit haar duim gezogen ?
Nee, ze kwam bij binnenkomst in de slaapkamer even bij Amanda melden dat ze toch maar bij Dennis sliep vandaag. De camera's in de slaapkamer staan alleen erg krom dus je ziet geen moerquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
Dus wat ik er eigenlijk uit begrijp heeft Nadia die pyama party gewoon uit haar duim gezogen ?
..... en hoopt waarschijnlijk dat hij uitgepakt gaat worden ........quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:29 schreef BsJanssen het volgende:
Huub tegen zichzelf: "wordt ik nou ingepakt of wat?"
Mocht ze willen , maar bij mij komt ze niet aan haar trekken! Echt niet , die chorizo daar mag zij echt niet van proevenquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Let maar niet op haar, ze zuigt alles overal uit ........
Thnx dear, het wordt hier dan in het slechtste scenario een verbandje totdat over een half jaar er weer een nagel terug is gegroeidquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx![]()
Sterkte met je duim Prospera! Ik hoop dat ie beter geneest dan de mijne. Mn nagel is helemaal naar de kloten. Mogelijk dat ik een dagje langs de kooi moet voor een mooi opzetnageltje van onze nationaal kampioene Aman![]()
Je moet het echt zien het was geweldigquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:37 schreef Taurus het volgende:
Ik wil heel graag Jensen zien, nu. Het staat nog nergens online
Bizar, dan ben je zo mooi en dan hou je van de Moonlight Serenade (quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:39 schreef Prospera het volgende:
Serenada gaat weg en Huub: Bizar
Natuurlijk, die ziet een tijdelijk vriendinnetje in Selene en wil daar maximaal gebruik van maken.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke is dus idd opgestapt
[ afbeelding ]
Ja, een heel bekend verhaal. En het trieste is dat ze na zijn dood heel veel onbekende stukken achter z'n piano en z'n bank hebben gevonden. Die zijn later in een aparte reeks in vele concerten uitgevoerd.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:38 schreef Prospera het volgende:
Huub speelt Satie
Huub: Het mooie van Satie, is dat hij altijd dronken was en iedereen beschuldigde dat ze zijn stukken jatte.
![]()
Huub pakt Lieke wel weer terug om haar bijv niet bij het spel te gebruiken en samen met Jaap dingen bespreekt.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop voor jouw dat het alleen de kleur is die weg trekt . De mijne heeft de impact vertaald in een waarschijnlijk levenslange bobbel in mn nagel, heb zoiets ook al op mn andere duim). Nog ff kan ik zoek de verschillen spelen met mezelf.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Thnx dear, het wordt hier dan in het slechtste scenario een verbandje totdat over een half jaar er weer een nagel terug is gegroeid![]()
Sterkte voor de jouwe...
Misschien is Lieke Huub ff zat.. maar meer denk ik dat ze in Selena eindelijk denkt een 'vriendinnetje' gevonden te hebben.. en daar richt ze nu haar pijlen op. Lieke is zó druk aan het 'netwerken' binnen de villa.. om moe van te worden!! weltrustenquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
BS... geloof je verhaal echt nietquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:41 schreef diedirk het volgende:
Het is mij allang duidelijk Dennis moet blijven van achter en Lieke zal een exit krijgen geloof me maar.
Huub voert nl. alles uit wat achter hem opdraagt en daar gaat hij een keer zoveel spijt van krijgen en dan....dan staat hij buiten zonder iets.
Het is best jammer dat ze het geluid van de piano niet rechtstreeks op de stream kunnen zetten. Nu loopt alles via de zendertjes en hun microfoons.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:45 schreef Prospera het volgende:
Ik hou er wel van als hij 's nachts piano speelt![]()
Het is net niet dat de bassen door je buik gaan,
maar ergens voel je ze wel.
[ afbeelding ]
Welnee, Lieke doet sociaal om een medestander te betrekkenquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik vertrouw haar voor geen meterquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:45 schreef Desii het volgende:
[..]
BS... geloof je verhaal echt niet
Selene is er echt wel ingekomen om te proberen Dennis te lozen... Alleen vertrouw ik Nada voor geen ene meter.
Selene vindt Lieke aardig en volgens mij heeft ze een vrij natuurlijke klik met Huub (ging lekker spontaan)
ja nu je het zegt jammer iid .quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is best jammer dat ze het geluid van de piano niet rechtstreeks op de stream kunnen zetten. Nu loopt alles via de zendertjes en hun microfoons.
jaquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is best jammer dat ze het geluid van de piano niet rechtstreeks op de stream kunnen zetten. Nu loopt alles via de zendertjes en hun microfoons.
Geen mic, kabeltje in de uitgang van de piano prikken ......quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ja nu je het zegt jammer iid .
Redactie geef de piano een eigen mic!!
Oww shit zitten we al aan het eind?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@Prospera, zet het laatste topic voor de grote downtime maar vast kaar. Dat redden we nog wel ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |