Een 'selenade' voor piano en fluitquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:12 schreef Guuskeee het volgende:
het zou leuk zijn als huubke piano gaat spelen en selene hem oraal begeleid![]()
![]()
![]()
Ze doet al een opzetjequote:Op zaterdag 24 november 2007 02:12 schreef Guuskeee het volgende:
het zou leuk zijn als huubke piano gaat spelen en selene hem oraal begeleid![]()
![]()
![]()
Lieke maakt het allemaal niet zo veel uit. Amanda krijgt tegenwoordig kraaltjes van Lieke. En Brian, och hij blijft gewoon een rat ........quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:16 schreef Clank het volgende:
En ik hoor Lieke op de achtergrond 'gezellig' kletsen met Amanda en Brian... nieuwe vrienden??
Lieke slaapt gewoon niet meer naast Huub nou.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:16 schreef Clank het volgende:
En ik hoor Lieke op de achtergrond 'gezellig' kletsen met Amanda en Brian... nieuwe vrienden??
Ze heeft altijd al piano willen spelenquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een 'selenade' voor piano en fluit
quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:15 schreef Guuskeee het volgende:
ligt die kut-nada toch in haar eigen bed, ze zei toen straks tegen nixdat ze bij A en B in bed zou slapen![]()
en huub haar fluitquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze heeft altijd al piano willen spelen![]()
Prima Chufiquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
knip
Dus laten we gewoon verder gaan en gewoon genieten van de streams
Waarover dan ? Ik zie nergens een Liekequote:Op zaterdag 24 november 2007 02:20 schreef BsJanssen het volgende:
waarover hebben Huub en Lieke nou weer ruzie?
Niet echt ruzie.. maar ze zijn het iig niet eens over iets. Of het opzet is weet ik niet.. maar het wordt wel uitgesproken in de slaapkamer waar iedereen bij is... tja...quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:21 schreef Kaleddis het volgende:
Huub en Lieke nu ook al ruzie ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |