Owww dan voel ik me bedonderd... Kut beauty en de nerd redactiequote:Op zaterdag 24 november 2007 01:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb dat programma nooit gekeken, ze komt niet dom over op mij...
quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:35 schreef BuffyJan het volgende:
leuk painten en cappen, alleen weet ik niet hoe ik de witte tekstbalk weghaal![]()
[ afbeelding ]
Grappige is dus dat wij dat nooit gehoord hebben. Dat hebben ze allemaal fluisterend, zonder zender besproken...quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:43 schreef petraa het volgende:
We hadden afgesproken dat je niet meer ergens anders zou slapen.
N; Ja dus?
als ie er volgende week uit ligt?quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:34 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Precies hij houdt zelf dit gedoe alleen in stand....
Maar weer veel TV momentjes en dat is weer mooi voor hem in de PP.
Zeg Chuffie, er is een verschil tussen commentaren op de streams en commentaren op je medestreamersquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil zou die 2 nou nog af willen luisteren ?
Richt je op bewoners in het huis en kopieer dat niet naar een medestreamer, die dan zijn nagels niet meer kan lakkenquote:
Kan hem wel begrijpen.Na een uur stond zijn verblijf al op het spel.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:39 schreef diedirk het volgende:
En weer weigert Dennis tv te maken met gastspeelster.
Hoe vaak heeft hij niet gesmeekt daarom ? en nu is ze er en weer niks1
FEBO grijo eens in en stop deze miscast
Daar geloof ik weinig van die gaat nergens... gewoon een herhaling van zetten... Nadia kan Dennis er niet uitstemmen.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:44 schreef riri het volgende:
[..]
als ie er volgende week uit ligt?
Dan heeft ie niks meer aan de PP
Neequote:Op zaterdag 24 november 2007 01:44 schreef Lady-night het volgende:
Ik heb nog niet helemaal bijgelezen, maar hebben ze Jensen niet gekeken???
Misschien, maar als die gast nu nog steeds niet inziet dat hij aan alle kanten misbruikt wordt....quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar geloof ik weinig van die gaat nergens... gewoon een herhaling van zetten... Nadia kan Dennis er niet uitstemmen.
Lijkt me wel erg gescript allemaal.
Troost je met de gedachte dat "goldiggers" ook een keer op eigen benen moeten staan, en dan hebben ze een groot probleem... Dan is er niemand die ze nog wil.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:46 schreef Sonique het volgende:
Raar dat Nadia het niet ongepast vind om nu ergens anders te gaan slapen (zeker als je weet dat dit met voorbedachte rade is. Nadia wist immers al van tevoren dat Selene zou komen en heeft met die insteek met Amanda afgesproken bij haar te slapen zodat Selena bj Dennix moet slapen. Dat zou dan ook meteen de back-up zijn, mocht dit eerste plan wat nu uitgevoerd is niet lukken)
Nadia speelt een heel vuil spel, ik keur dat zeker af hoe ze dat doet. Allen waardeer ik het wel DAT ze iig een spel speelt.
Ze speelt een spel zonder geweten.
Het is een zwarte weduwe.
Een golddigger.
Over het algemeen hou ik me redelijk bezig met de streams en bemoei me niet zo met medespelers.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zeg Chuffie, er is een verschil tussen commentaren op de streams en commentaren op je medestreamers![]()
Ga zelf eens met je duim tussen een deur zitten![]()
grapjes over dat ik mijn nagels maar voor 9 1/4 kan lakken
[..]
Richt je op bewoners in het huis en kopieer dat niet naar een medestreamer, die dan zijn nagels niet meer kan lakken![]()
Ik lak mijn nagels niet en het doet verrekte pijn ook![]()
Haar is heilig bij Aman, dus dat groei vanzelf vast aan haar eigen strobossie, zeker onder de begeleiding van de bezwerende gitaar musiek van Brian, vader van de kindjes van godquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:56 schreef Prospera het volgende:
Nou ff je make-up en je haarstukje eruit halen meisje![]()
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:58 schreef Guuskeee het volgende:
Ik heb dus wel Beaty & the Nerd gekeken (meegekeken) en vanaf aflevering 2 had ik een kuthekel aan Selene, maar ze was absoluut de lekkerste. Maar het was zo'n vals kreng, ze had meteen ruzie met die andere chickies, en ze was echt een bitch. Imho is ze gewoon een Amada, dus dit liefe gedoe met Lieke lijkt me niet lang te duren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |