Ik had ooit een buurvrouw met ook zo'n superego, die wilde een troon in haar woonkamer neerzetten.quote:
En dat is precies waarom ze zo onzeker over haar uiterlijk is. Dat is haar enige houvast des levens.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:02 schreef riri het volgende:
De manier waarop Nadia denkt een relatie te kunnen hebben door een ander voortdurend te vernederen en macht over uit te oefenen is gedoemd tot mislukken....aan het eind is zei de eenzame die alleen overblijft...zij toont geen respekt naar wie dan ook....naar haarzelf nog het allerminst...iemand bij wie het geweten pas te laat gaat werken....pas als ze al heel veel kapot heeft gemaakt...en dat alles komt omdat ze onverzadigbaar is.....het is nooit voldoende voor haar....at the end maakt ze dat ze alles en iedereen van zich afstoot daar haar enorme egoïsme
Das je jezelf pas blootgeven op national streams!!quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kijk Amanda, zo makkelijk is het !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was niet veel van te maken ..... Ze heeft ervaring !quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:04 schreef Prospera het volgende:
Tietuh captijd
Vroeg ik me al een tijdje af, is onderdeel van haar jurk. Maar bij haar borsten keek je wel de hele tijd op haar BH, zo hoog kwam de jurk niet.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:02 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Selene nu een rooie BH of maakt dat deel uit van de design jurk die ze aan heeft ?
Ze mag met Huub mee on tour ?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:07 schreef Kaleddis het volgende:
Het werkelijke script van Selene treed nu in werking..
Jammer, maar volgens mij heeft ze pas deel 1 uitgetrokkenquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Was niet veel van te maken ..... Ze heeft ervaring !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:12 schreef Guuskeee het volgende:
het zou leuk zijn als huubke piano gaat spelen en selene hem oraal begeleid![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |