Serena in da housequote:Op zaterdag 24 november 2007 02:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Niet echt ruzie.. maar ze zijn het iig niet eens over iets. Of het opzet is weet ik niet.. maar het wordt wel uitgesproken in de slaapkamer waar iedereen bij is... tja...
Het had iets te maken met iets wat Ricardo had gezegd ...... Meer weet ik er niet vanquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:24 schreef Desii het volgende:
Lieke wil niet meer naast Huub slapen....... hij moet haar in haar waarde laten
heeft iets te maken met die discussie, waar ze iets over gelogen had of zo..... (dat gesprek was niet on stream, dus heb er niet veel over mee gekregen)
Huub en Lieke hadden woorden samen eerder op de avond.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:21 schreef Kaleddis het volgende:
Huub en Lieke nu ook al ruzie ???
Thxquote:
Let maar niet op haar, ze zuigt alles overal uit ........quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
Dus wat ik er eigenlijk uit begrijp heeft Nadia die pyama party gewoon uit haar duim gezogen ?
Nee, ze kwam bij binnenkomst in de slaapkamer even bij Amanda melden dat ze toch maar bij Dennis sliep vandaag. De camera's in de slaapkamer staan alleen erg krom dus je ziet geen moerquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
Dus wat ik er eigenlijk uit begrijp heeft Nadia die pyama party gewoon uit haar duim gezogen ?
..... en hoopt waarschijnlijk dat hij uitgepakt gaat worden ........quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:29 schreef BsJanssen het volgende:
Huub tegen zichzelf: "wordt ik nou ingepakt of wat?"
Mocht ze willen , maar bij mij komt ze niet aan haar trekken! Echt niet , die chorizo daar mag zij echt niet van proevenquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Let maar niet op haar, ze zuigt alles overal uit ........
Thnx dear, het wordt hier dan in het slechtste scenario een verbandje totdat over een half jaar er weer een nagel terug is gegroeidquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx![]()
Sterkte met je duim Prospera! Ik hoop dat ie beter geneest dan de mijne. Mn nagel is helemaal naar de kloten. Mogelijk dat ik een dagje langs de kooi moet voor een mooi opzetnageltje van onze nationaal kampioene Aman![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |