Dat is dus niet sociaal althans volgens van dale.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:15 schreef jogy het volgende:
De VVD is hartstikke sociaal voor de eigen doelgroep net als alle politieke partijen zegmaar.
En volgens mijzelf overigens ook, sociale politiek is oog hebbend voor de noodbehoevenden.quote:3 gevoel hebbend voor de noden van de medeleden van de samenleving => humanitair, medemenselijk, menslievend
Op andermans kosten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:19 schreef thettes het volgende:
sociale politiek is oog hebbend voor de noodbehoevenden.
Van Dale was dan ook maar een raar mannetjequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:19 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat is dus niet sociaal althans volgens van dale.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:24 schreef henkway het volgende:
vrijlaten van de huren betekend moord voor grote groepen in de samenleving en handhaven van de aftopping van de WOZ voor woningen boven de 1.000.000![]()
Ook het afschaffen van de dividendbelasting was je vergeten
Wat ik helemaal schandalig vind is het oppoetsen van cijfers. Op het CBS zijn bijvoorbeeld grafiekjes te vinden dat de stap van 100-105% van de lage inkomensgrens (armoede maat) het aantal mensen wat daaronder valt dan ontzettend omhoog schiet. Dan schiet het opeens van 600000 naar 850000 terwijl de stappen 95-100, 105-110 etc. veel minder 'stijl' zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]het is teveel om alles op te noemen. Het is gewoon te erg.
Daar wordt idd van oudsher erg mee gespeeld. Je kan cijfer wat dat betreft wel makkelijk naar je hand zetten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat ik helemaal schandalig vind is het oppoetsen van cijfers. Op het CBS zijn bijvoorbeeld grafiekjes te vinden dat de stap van 100-105% van de lage inkomensgrens (armoede maat) het aantal mensen wat daaronder valt dan ontzettend omhoog schiet. Dan schiet het opeens van 600000 naar 850000 terwijl de stappen 95-100, 105-110 etc. veel minder 'stijl' zijn.
Dus als je de armoedegrens 5% naar boven schuift heb je 150000 meer armen terwijl als je hem omlaag schroeft je dan 'slechts' circa 50000 minder armen hebt.
Het zijn dit soort feiten EchtGaaf waarmee je je betoog moet onderbouwenJe kunt het fantastisch vertellen
![]()
Niet schokkend, ik wist het allangquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef Klopkoek het volgende:
Standpunt over inkomensverschillen naar leeftijd en opleidingsniveau, 2006
[ afbeelding ]
Schokkend
Zeker. Laten we dat aub zo houden. Het gaat goed met de VVD in de peiling: weer 1 zetel eraf bij NOVA: nu goed voor 13 zetels!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef sneakypete het volgende:
De VVD zit niet in de regering waar maak je je druk om?
Je wist het allang? Waar merk je dat dan aan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet schokkend, ik wist het allangMaar bedankt, je plaatjes zijn erg welkom
![]()
Laten we hopen dat ze een lot als D66 ondergaan, want sympathie voor directeuren van verzekeraars die zelf op papier in Dubai wonen en uberhaupt geen Loonbelasting betalen is te erg voor woorden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeker. Laten we dat aub zo houden. Het gaat goed met de VVD in de peiling: weer 1 zetel eraf bij NOVA: nu goed voor 13 zetels!![]()
Ga zo door VVD!![]()
ik ook niet, niemand eigenlijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:01 schreef Copycat het volgende:
Ik heb de VVD nooit sociaal durven noemen.
Dat hoger opgeleiden voor groter verschillen zijn lijkt me evident. Opportunisme is de mens nl niet zo vreemd. En jongeren zijn meer individualistisch dan ouderen..... Ze denken meer aan zichzelf en hebben minder met solidariteitquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je wist het allang? Waar merk je dat dan aan?
Inderdaad. Alleen de Wet van Behoud van Ellende lijkt van toepassing: als de VVD daalt dan stijgt de PVV weerquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:59 schreef henkway het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze een lot als D66 ondergaan, want sympathie voor directeuren van verzekeraars die zelf op papier in Dubai wonen en uberhaupt geen Loonbelasting betalen is te erg voor woorden.
Klopt. Elke jaar stijgen de kosten fors totdat straks grote groepen de absurde premies niet meer kunnne ophoesten. Nu zo'n 600.000 mensen die een betalingsachterstand hebben. Door dit kutsysteem, het asociale paradepaardje van Hans Hoogervorst.quote:Dit vreselijk zorgstelsel is een van hun ellendige zaken
Als je daar geen inhoud inziet, dan kan je hier beter wegblijven.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:06 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Net alsof er inhoud in de starters post zit
Het zal de VVD prima uitkomenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:56 schreef Klopkoek het volgende:
Dit is ook al zo'n goed voorbeeld van een zelf-gecreerde statistiek: de armoede neemt toe en dus gaan de lager opgeleiden meer en harder werken. Gevolg is dat de arbeidsparticipatie stijgt en het kabinet kan zeggen 'kijk eens wat we bereikt hebben!'
[ afbeelding ]
En de hoger opgeleiden zijn minder gaan werken zoals je kunt zien.
Fijn dat jij zo kortzichtig ben...je OP bestaat echt alleen maar uit jouw mening, 0,0 op feiten gebaseerd. Hoe wil je daar in godsnaam nuttige reacties op krijgen van iemand met een andere visie? Dit is gewoon kansloos bashen op iets waar jij niet achterstaat...quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je daar geen inhoud inziet, dan kan je hier beter wegblijven.Maar je repliek mag er wederom zijn hoor.
![]()
![]()
Das fijn voor je. Ga je nu buiten spelen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:11 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Fijn dat jij zo kortzichtig ben...je OP bestaat echt alleen maar uit jouw mening, 0,0 op feiten gebaseerd. Hoe wil je daar in godsnaam nuttige reacties op krijgen van iemand met een andere visie? Dit is gewoon kansloos bashen op iets waar jij niet achterstaat...
Zoals ik al zei, kansloos
Teveel moeilijke woorden voor je?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Das fijn voor je. Ga je nu buiten spelen?
Bron?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:13 schreef henkway het volgende:
Dom zijn de modalen en twee keer modalen die het maffiose corrupte van de VVD niet zien
Toch knap dat jij dat meteen ziet!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:25 schreef Klopkoek het volgende:
Met dank aan 25 jaar VVD in de regering.
Moet ik ook een plaatje van de koopkrachtontwikkeling posten? En dan laten zien wie vooruit ging en wie niet? Wie harder moest gaan werken en wie niet?quote:
Zoek maar plaatjes wat je wilt jochie, maar dan moet nog proberen om er iets zinnigs over te kunnen zeggen...het is puur speculatie om iets dergelijks volledig (uberhaupt) op de VVD af te schuiven...quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Moet ik ook een plaatje van de koopkrachtontwikkeling posten? En dan laten zien wie vooruit ging en wie niet? Wie harder moest gaan werken en wie niet?
Helemaal hard maken kun je het niet maar het is nog altijd beter dan loze kreten roepen als 'met de PvdA in de regering gaan we potverteren!!!!1111'quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:30 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Zoek maar plaatjes wat je wilt jochie, maar dan moet nog proberen om er iets zinnigs over te kunnen zeggen...het is puur speculatie om iets dergelijks volledig (uberhaupt) op de VVD af te schuiven...
Je ziet mij nergens zulke loze kreten neerzetten hoor...jij (en natuurlijk EchtGaafquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Helemaal hard maken kun je het niet maar het is nog altijd beter dan loze kreten roepen als 'met de PvdA in de regering gaan we potverteren!!!!1111'
Weuw, jij kan goed discussiëren!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:16 schreef beerten het volgende:
Jezus wat een gelul. Heb je nog meer vooroordelen en linkse propaganda?
Waarom vind je dit schokkend?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef Klopkoek het volgende:
Standpunt over inkomensverschillen naar leeftijd en opleidingsniveau, 2006
[ afbeelding ]
Schokkend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |