Of moet je zeggen succes Lois?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:30 schreef Loena-tik- het volgende:
Succes Beeb![]()
of moet is zeggen succes [OUD]ers![]()
![]()
quote:
quote:Op ergens achter de schermen schreef Five_Horizons het volgende:
Dus nu is er een haan in het kippenhok![]()
Hopelijk niet zegquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:22 schreef Noli. het volgende:Welkom Five.
en dat tijdelijke... Verandert dat dan na verloop van tijd heel langzaam in niet meer weg gaan?![]()
* Noli. nu weer snel wegduikt *
quote:
Tja, en nu heb ik er eentje over aanhoudende misselijkheidquote:Op zondag 25 november 2007 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
ik heb 'verleid iedere vrouw'
Daar heb ik godverdegodver geen hulp bij nodig
Twee dagen MOD en hij heeft het nu al niet meer in de handquote:Op zondag 25 november 2007 20:29 schreef Lois het volgende:
mompelt iets over "is dit niet het Five welkomsttopic?"![]()
quote:
Voor sommigen zou dat overigens geen overbodige luxe zijnquote:
Censuur in OUDquote:Op zondag 25 november 2007 20:31 schreef m@x het volgende:
[..]
Twee dagen MOD en hij heeft het nu al niet meer in de hand
Hartelijk welkom Five! Ik ben zo blij dat je er bent.....![]()
![]()
Wie A zegt moet ook B zeggen, namen en rugnummers dusquote:Op zondag 25 november 2007 20:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Voor sommigen zou dat overigens geen overbodige luxe zijn
Is het kusje-knufje-kroel ook gelijk weg
Ik ben net thuisquote:Op donderdag 29 november 2007 23:08 schreef Belana het volgende:
zeg five, kom je uberhaupt wel in OUD? er is een baby geboren man, dan moet je wel feliciteren, dat hoort er ook bij hoor als je mod bent.
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik ben net thuis
Ik heb als [OUD]er een knikkerding lopen fabrieken voor mijn kleine baby
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:17 schreef easy-going het volgende:
[..]
En nu die lijstjes bijwerken
quote:
En we hebben hier net van Luchtbel geleerd dat dat een gecastreerde haan is......quote:Op donderdag 29 november 2007 23:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Loena zit hier stom te lachen om mijnkapoen
![]()
Ook! Maar hier in het Rotterdamse heet een lieveheersbeestje "kapoentje"quote:Op donderdag 29 november 2007 23:59 schreef m@x het volgende:
[..]
En we hebben hier net van Luchtbel geleerd dat dat een gecastreerde haan is......
Uit het Z&G lijstje:quote:
Ik kan niet anders dan beamenquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar hier in het Rotterdamse heet een lieveheersbeestje "kapoentje"
beamer!quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan niet anders dan beamen
Ow, dan is Lois er weerquote:Op woensdag 28 november 2007 20:04 schreef Lois het volgende:
Uurtje of 10, en ik ben pas vrijdagavond weer online
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:15 schreef Noli. het volgende:
Hoort/de dit topic ook niet na twee dagen dicht gegooid te worden?
(Wat een brakke zinNah ja, as ju ut mar snapt
)
klassejustitie, ik zeg het jequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:43 schreef Noli. het volgende:
Ja maar da's toch zo? Al die voorstel- en aankondigingtopics krijgen na twee dagen een slotje.
Deze niet.
Oké, ik kom er nu pas mee maar da's omdat ik het de laatste paar dagen wat druk had.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:41 schreef easy-going het volgende:
Ah, gaat het hier dan eindelijk gebeuren????
Niet dat ik wat over die slotjesregel heb te vinden, ik kom hier tijdelijk een beetje meehelpen, maar nogmaals: als je niet reageert zakt het topic weg. Zo interessant is het namelijk niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:43 schreef Noli. het volgende:
Ja maar da's toch zo? Al die voorstel- en aankondigingtopics krijgen na twee dagen een slotje.
Deze niet.
Oké, ik kom er nu pas mee maar da's omdat ik het de laatste paar dagen wat druk had.
tssk, niet weglopen hequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:50 schreef Noli. het volgende:
* Noli. gaat nu nog even wat dingetjes inpakken i.v.m. man-met-lange-witte-baard.. *
Als er dan toch een rel van moet komen.. Wie neemt het over?
* Noli. stokje doorgeeft? *
Die komen ALTIJD als het afgelopen isquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:54 schreef Noli. het volgende:
Waar zijn M@x en Ireth trouwens?
Nee, dan krijg je wat je wilquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:53 schreef Noli. het volgende:
Als Five nou echt slim is flikkert ie er gewoon een slotje op...HIJ WIL DIE REL GEWOON! ! ! ! !
(ja ja, het kwartje valt hier hoor)
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:54 schreef Noli. het volgende:
Waar zijn M@x en Ireth trouwens?
Oe, heerlijk, een man van principes in een bolwerk vol hormonen!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nu is het een principe-kwestie geworden![]()
Ja, hallo..... ik heb hier een Loenaquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:00 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oe, heerlijk, een man van principes in een bolwerk vol hormonen!!
Wat moet jij blij zijn dat je 3 zoons hebtquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, hallo..... ik heb hier een Loena: ik kan álles aan.....
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wat moet jij blij zijn dat je 3 zoons hebt
Allemaal mama's-kindjesquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wat moet jij blij zijn dat je 3 zoons hebt
Er komt geen slotje op, omdat het weg zou zakken. Alleen: dat lukt op deze manier niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:06 schreef Noli. het volgende:
Als ik nou zeg dat je er nu juist geen slotje op moet gooien zodat wij nog evne verder kunnen (proberen) te rellen..
Doe je het dan wel of niet?
Dan heb ik nog even..quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Het boeit me echt niet
na 300 posts zit er ook een slot op, hoor![]()
Ik voorzie het begin van een reeksquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:06 schreef snoopy het volgende:
nieuwe poging?
Five? Dat vind ik zieligquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:23 schreef m@x het volgende:
Zullen we hem gewoon dichtschoppen?
quote:
Wasda? streng en verantwoordelijk??quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:44 schreef m@x het volgende:
Je bent geen modje, dus dan mag het. Anders moet je streng en verantwoordelijk wezen enzo
het is hem echt hequote:Op zaterdag 1 december 2007 23:04 schreef m@x het volgende:
Als ik "five horizons" google krijg ik deze meneer:
[ afbeelding ]
Dat blikje blijft bij mij alleen hangen als ik er een rol ducktape omheen draaiquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:11 schreef dutchie het volgende:
Dat truukje lukt wel als ik 'm onder mijn borsten schuif, telt dat ook?
Wil ik dat weten????quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:18 schreef dutchie het volgende:
Wat die foto wel niet losmaakt hè?
Ja dat wil je, geef het nou maar toequote:
Ja, maar om die nou stabiel te noemen...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:25 schreef dutchie het volgende:
Ja maar die superlabiel vanwege de hormonen dus dat telt niet.
O nee! Yoni is er ook nog!
Grapje babe!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar om die nou stabiel te noemen...
Ja, die gaat gewoon een gesprek aan met zichzelf hier.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:25 schreef dutchie het volgende:
Ja maar die superlabiel vanwege de hormonen dus dat telt niet.
En daar ging mijn fanta.... door mijn neus...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, die gaat gewoon een gesprek aan met zichzelf hier.
Wolverinequote:
Moe, hoofdpijnwijn, etcquote:
ow jaquote:
Sjattiequote:
Kzou niet durven, heb hem gewoon klakkeloos gekopieerd van jequote:
Lieve m@x.... wij moeten echt hoognodig eens praten over mijn smaak qua vrouwenquote:
Ah! Een beetje (nep, maar goed, jullie doen je best) rood...quote:Op zondag 2 december 2007 00:11 schreef Maggie het volgende:
Nee Five, deze nog, speciaal voor m@x...
[ afbeelding ]
De tweede fles is inmiddels openquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 00:32 schreef m@x het volgende:
Flufske, gij jokkebeest![]()
Over keldertjes gesproken:
[ afbeelding ]
Ja hoor dat is hem...vind je het geen lekker ding danquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:06 schreef dutchie het volgende:
Die is wel een beetje eng.
Is 'm dat? Loena, hoe kán dat nou?
Ik kom niet ver met google.
Als ie een zak over zijn hoofd trekt (dat gaat nooit passen met die oren) kan ik het er misschien wel op.quote:Op zondag 2 december 2007 00:34 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja hoor dat is hem...vind je het geen lekker ding dan
Nu je het zegt! Misschien was de koffie wel over de datum!quote:Op zondag 2 december 2007 00:35 schreef Maggie het volgende:
Haha, sorry dat op zijn kop vraagteken komt nogal eens in plaats van de ? of de !, zitten allemaal naast elkaar.
Maareuh, pfft..hoe dúrft ze! Gierig, ik zeg het je. Ze wilde gewoon meer wijn voor zichzelf. En die koffie komt anders nooit op!
Erop misschien wel, maar eronder toch zeker niet!quote:Op zondag 2 december 2007 00:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Als ie een zak over zijn hoofd trekt (dat gaat nooit passen met die oren) kan ik het er misschien wel op.
Ieuw, doe jij eens niet zo raarquote:Op zondag 2 december 2007 00:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
Erop misschien wel, maar eronder toch zeker niet!
Zou me niks verbazen!! Als je vannacht de hele nacht op de wc zit, dan weet je hoe het komt!!quote:Op zondag 2 december 2007 00:35 schreef phluphy het volgende:
Nu je het zegt! Misschien was de koffie wel over de datum!
quote:Op zondag 2 december 2007 00:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat was toch in goed, harmonisch, gemeenschappelijk overleg besloten?
Here's to youquote:Op zondag 2 december 2007 00:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Oeh lekker wijn schenk maar door M@x
Ik!quote:Op zondag 2 december 2007 00:40 schreef m@x het volgende:
[..]
En daarom ben ik lekker aan de tweede fles begonnen. Wie kon er nou goed feesten?
![]()
Gezondheid! Laat 'm je smaken!quote:Op zondag 2 december 2007 00:41 schreef m@x het volgende:
[..]
Here's to you
Here's to me
Here's to friends that will allways be
And if we ever should disagree
F#ck you
Here's to me!
>:O
Bij de eerste date al? Dat is toch Not Done?!quote:Op zondag 2 december 2007 00:43 schreef Maggie het volgende:
Je had gewoon moeten blijven slapen!
En dat zeg je nu pas.......quote:Op zondag 2 december 2007 00:47 schreef phluphy het volgende:
Dat slapen was er nooit van gekomen! Dan waren we gaan stappen en pas morgen thuisgekomen.
Nou ja, ik heb voor morgen belangrijke plannen. Dus dat had toch niet gekund.quote:
hoezo? Ik begrijp het niet.quote:Op zondag 2 december 2007 00:51 schreef Maggie het volgende:
Het is maar goed dat je die aanvulling van dat stappen nog even maakte!
U is ook belangrijk, maar dat andere is belangrijker.quote:Op zondag 2 december 2007 00:52 schreef m@x het volgende:
Ben ik niet belangrijk dan.....
En om een beetje ontopic te blijven nog even een fijne roodharige voor ons nieuwste modje:
[ afbeelding ]
Ja?quote:
Die quote ik evenquote:Op zondag 2 december 2007 01:01 schreef phluphy het volgende:
gatver, daar zou ik het op of onder kunnen!
Die is doodquote:
Je hebt nog steeds last van je oog, zie ik:quote:
quote:Ik zei:
Dames...
Jaja, waar het hart vol van is......quote:
Neuh....die komt vast nog weleens van pas....quote:
Sorry fluf, ik moet hem toch ook nog even quotenquote:Op zondag 2 december 2007 01:01 schreef phluphy het volgende:
gatver, daar zou ik het op of onder kunnen!
Mja, voor gerontofiel zou je me kunnen verslijten, maar necrofiel.....quote:Op zondag 2 december 2007 01:07 schreef m@x het volgende:
Okay, een minuutje stilte voor Sally dan..........
Die is toch ook doodquote:
Ja nou ik wist het echt niet!!quote:Op zondag 2 december 2007 01:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, voor gerontofiel zou je me kunnen verslijten, maar necrofiel.....
Nee........... niet doodquote:Op zondag 2 december 2007 01:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die is toch ook doodof lijkt ze dat maar
Yep, yep en yepquote:Op zondag 2 december 2007 01:10 schreef phluphy het volgende:
Jullie zijn verdorven en slecht. En vies. En stout.
Ik ga weg!![]()
![]()
Manlief komt net thuis!![]()
Veel plezier nog! En voor straks (?) welterusten.
quote:Op zondag 2 december 2007 01:14 schreef m@x het volgende:
Als je op redhead googelt kom je er genoeg tegen hoor
Neuh, ik wilde hordes blote [OUD]-users, natuurlijkquote:
Post door slotjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |