quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wat moet jij blij zijn dat je 3 zoons hebt
Allemaal mama's-kindjesquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wat moet jij blij zijn dat je 3 zoons hebt
Er komt geen slotje op, omdat het weg zou zakken. Alleen: dat lukt op deze manier niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:06 schreef Noli. het volgende:
Als ik nou zeg dat je er nu juist geen slotje op moet gooien zodat wij nog evne verder kunnen (proberen) te rellen..
Doe je het dan wel of niet?
Dan heb ik nog even..quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Het boeit me echt niet
na 300 posts zit er ook een slot op, hoor![]()
Ik voorzie het begin van een reeksquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:06 schreef snoopy het volgende:
nieuwe poging?
Five? Dat vind ik zieligquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:23 schreef m@x het volgende:
Zullen we hem gewoon dichtschoppen?
quote:
Wasda? streng en verantwoordelijk??quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:44 schreef m@x het volgende:
Je bent geen modje, dus dan mag het. Anders moet je streng en verantwoordelijk wezen enzo
het is hem echt hequote:Op zaterdag 1 december 2007 23:04 schreef m@x het volgende:
Als ik "five horizons" google krijg ik deze meneer:
[ afbeelding ]
Dat blikje blijft bij mij alleen hangen als ik er een rol ducktape omheen draaiquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:11 schreef dutchie het volgende:
Dat truukje lukt wel als ik 'm onder mijn borsten schuif, telt dat ook?
Wil ik dat weten????quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:18 schreef dutchie het volgende:
Wat die foto wel niet losmaakt hč?
Ja dat wil je, geef het nou maar toequote:
Ja, maar om die nou stabiel te noemen...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:25 schreef dutchie het volgende:
Ja maar die superlabiel vanwege de hormonen dus dat telt niet.
O nee! Yoni is er ook nog!
Grapje babe!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar om die nou stabiel te noemen...
Ja, die gaat gewoon een gesprek aan met zichzelf hier.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:25 schreef dutchie het volgende:
Ja maar die superlabiel vanwege de hormonen dus dat telt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |