Ah! Een beetje (nep, maar goed, jullie doen je best) rood...quote:Op zondag 2 december 2007 00:11 schreef Maggie het volgende:
Nee Five, deze nog, speciaal voor m@x...
[ afbeelding ]
De tweede fles is inmiddels openquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 00:32 schreef m@x het volgende:
Flufske, gij jokkebeest![]()
Over keldertjes gesproken:
[ afbeelding ]
Ja hoor dat is hem...vind je het geen lekker ding danquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:06 schreef dutchie het volgende:
Die is wel een beetje eng.
Is 'm dat? Loena, hoe kán dat nou?
Ik kom niet ver met google.
Als ie een zak over zijn hoofd trekt (dat gaat nooit passen met die oren) kan ik het er misschien wel op.quote:Op zondag 2 december 2007 00:34 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja hoor dat is hem...vind je het geen lekker ding dan
Nu je het zegt! Misschien was de koffie wel over de datum!quote:Op zondag 2 december 2007 00:35 schreef Maggie het volgende:
Haha, sorry dat op zijn kop vraagteken komt nogal eens in plaats van de ? of de !, zitten allemaal naast elkaar.
Maareuh, pfft..hoe dúrft ze! Gierig, ik zeg het je. Ze wilde gewoon meer wijn voor zichzelf. En die koffie komt anders nooit op!
Erop misschien wel, maar eronder toch zeker niet!quote:Op zondag 2 december 2007 00:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Als ie een zak over zijn hoofd trekt (dat gaat nooit passen met die oren) kan ik het er misschien wel op.
Ieuw, doe jij eens niet zo raarquote:Op zondag 2 december 2007 00:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
Erop misschien wel, maar eronder toch zeker niet!
Zou me niks verbazen!! Als je vannacht de hele nacht op de wc zit, dan weet je hoe het komt!!quote:Op zondag 2 december 2007 00:35 schreef phluphy het volgende:
Nu je het zegt! Misschien was de koffie wel over de datum!
quote:Op zondag 2 december 2007 00:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat was toch in goed, harmonisch, gemeenschappelijk overleg besloten?
Here's to youquote:Op zondag 2 december 2007 00:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Oeh lekker wijn schenk maar door M@x
Ik!quote:Op zondag 2 december 2007 00:40 schreef m@x het volgende:
[..]
En daarom ben ik lekker aan de tweede fles begonnen. Wie kon er nou goed feesten?
![]()
Gezondheid! Laat 'm je smaken!quote:Op zondag 2 december 2007 00:41 schreef m@x het volgende:
[..]
Here's to you
Here's to me
Here's to friends that will allways be
And if we ever should disagree
F#ck you
Here's to me!
>:O
Bij de eerste date al? Dat is toch Not Done?!quote:Op zondag 2 december 2007 00:43 schreef Maggie het volgende:
Je had gewoon moeten blijven slapen!
En dat zeg je nu pas.......quote:Op zondag 2 december 2007 00:47 schreef phluphy het volgende:
Dat slapen was er nooit van gekomen! Dan waren we gaan stappen en pas morgen thuisgekomen.
Nou ja, ik heb voor morgen belangrijke plannen. Dus dat had toch niet gekund.quote:
hoezo? Ik begrijp het niet.quote:Op zondag 2 december 2007 00:51 schreef Maggie het volgende:
Het is maar goed dat je die aanvulling van dat stappen nog even maakte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |