Of moet je zeggen succes Lois?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:30 schreef Loena-tik- het volgende:
Succes Beeb![]()
of moet is zeggen succes [OUD]ers![]()
![]()
quote:
quote:Op ergens achter de schermen schreef Five_Horizons het volgende:
Dus nu is er een haan in het kippenhok![]()
Hopelijk niet zegquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:22 schreef Noli. het volgende:Welkom Five.
en dat tijdelijke... Verandert dat dan na verloop van tijd heel langzaam in niet meer weg gaan?![]()
* Noli. nu weer snel wegduikt *
quote:
Tja, en nu heb ik er eentje over aanhoudende misselijkheidquote:Op zondag 25 november 2007 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
ik heb 'verleid iedere vrouw'
Daar heb ik godverdegodver geen hulp bij nodig
Twee dagen MOD en hij heeft het nu al niet meer in de handquote:Op zondag 25 november 2007 20:29 schreef Lois het volgende:
mompelt iets over "is dit niet het Five welkomsttopic?"![]()
quote:
Voor sommigen zou dat overigens geen overbodige luxe zijnquote:
Censuur in OUDquote:Op zondag 25 november 2007 20:31 schreef m@x het volgende:
[..]
Twee dagen MOD en hij heeft het nu al niet meer in de hand
Hartelijk welkom Five! Ik ben zo blij dat je er bent.....![]()
![]()
Wie A zegt moet ook B zeggen, namen en rugnummers dusquote:Op zondag 25 november 2007 20:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Voor sommigen zou dat overigens geen overbodige luxe zijn
Is het kusje-knufje-kroel ook gelijk weg
Ik ben net thuisquote:Op donderdag 29 november 2007 23:08 schreef Belana het volgende:
zeg five, kom je uberhaupt wel in OUD? er is een baby geboren man, dan moet je wel feliciteren, dat hoort er ook bij hoor als je mod bent.
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik ben net thuis
Ik heb als [OUD]er een knikkerding lopen fabrieken voor mijn kleine baby
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:17 schreef easy-going het volgende:
[..]
En nu die lijstjes bijwerken
quote:
En we hebben hier net van Luchtbel geleerd dat dat een gecastreerde haan is......quote:Op donderdag 29 november 2007 23:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Loena zit hier stom te lachen om mijnkapoen
![]()
Ook! Maar hier in het Rotterdamse heet een lieveheersbeestje "kapoentje"quote:Op donderdag 29 november 2007 23:59 schreef m@x het volgende:
[..]
En we hebben hier net van Luchtbel geleerd dat dat een gecastreerde haan is......
Uit het Z&G lijstje:quote:
Ik kan niet anders dan beamenquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar hier in het Rotterdamse heet een lieveheersbeestje "kapoentje"
beamer!quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan niet anders dan beamen
Ow, dan is Lois er weerquote:Op woensdag 28 november 2007 20:04 schreef Lois het volgende:
Uurtje of 10, en ik ben pas vrijdagavond weer online
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:15 schreef Noli. het volgende:
Hoort/de dit topic ook niet na twee dagen dicht gegooid te worden?
(Wat een brakke zinNah ja, as ju ut mar snapt
)
klassejustitie, ik zeg het jequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:43 schreef Noli. het volgende:
Ja maar da's toch zo? Al die voorstel- en aankondigingtopics krijgen na twee dagen een slotje.
Deze niet.
Oké, ik kom er nu pas mee maar da's omdat ik het de laatste paar dagen wat druk had.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:41 schreef easy-going het volgende:
Ah, gaat het hier dan eindelijk gebeuren????
Niet dat ik wat over die slotjesregel heb te vinden, ik kom hier tijdelijk een beetje meehelpen, maar nogmaals: als je niet reageert zakt het topic weg. Zo interessant is het namelijk niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:43 schreef Noli. het volgende:
Ja maar da's toch zo? Al die voorstel- en aankondigingtopics krijgen na twee dagen een slotje.
Deze niet.
Oké, ik kom er nu pas mee maar da's omdat ik het de laatste paar dagen wat druk had.
tssk, niet weglopen hequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:50 schreef Noli. het volgende:
* Noli. gaat nu nog even wat dingetjes inpakken i.v.m. man-met-lange-witte-baard.. *
Als er dan toch een rel van moet komen.. Wie neemt het over?
* Noli. stokje doorgeeft? *
Die komen ALTIJD als het afgelopen isquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:54 schreef Noli. het volgende:
Waar zijn M@x en Ireth trouwens?
Nee, dan krijg je wat je wilquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:53 schreef Noli. het volgende:
Als Five nou echt slim is flikkert ie er gewoon een slotje op...HIJ WIL DIE REL GEWOON! ! ! ! !
(ja ja, het kwartje valt hier hoor)
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:54 schreef Noli. het volgende:
Waar zijn M@x en Ireth trouwens?
Oe, heerlijk, een man van principes in een bolwerk vol hormonen!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nu is het een principe-kwestie geworden![]()
Ja, hallo..... ik heb hier een Loenaquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:00 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oe, heerlijk, een man van principes in een bolwerk vol hormonen!!
Wat moet jij blij zijn dat je 3 zoons hebtquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, hallo..... ik heb hier een Loena: ik kan álles aan.....
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wat moet jij blij zijn dat je 3 zoons hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |