Israël, Polen en Schotland in pot 2. Het kan zomaar een verschrikkelijk zware poule worden. Met een beetje geluk heb je een hele makkelijke. Hopelijk in ieder geval zo min mogelijk Oostblok-landen.quote:WK-kwalificatie: Oranje in pot A, Engeland in pot B
Datum: 23-nov-2007 12:20
Het Nederlands Elftal is zondag in Durban bij de loting voor de kwalificatie voor het WK van 2010 in Zuid-Afrika een van de negen groepshoofden. De indeling van de potten is gebaseerd op de vrijdag verschenen FIFA-ranglijst. Engeland werd door de nederlaag tegen Kroatië gepasseerd door Griekenland en kwam net in pot B terecht.
Er doen 53 landen in de Europese zone mee aan de WK-kwalificatie. Zij worden onderverdeeld in acht groepen van zes en één van vijf. De negen groepswinnaars plaatsen zich voor het WK en de acht beste nummers twee strijden in de play-offs voor de vier laatste plekken. Ook wereldkampioen Italië moet zich nog kwalificeren.
Pot A
Italië
Spanje
Duitsland
Tsjechië
Frankrijk
Portugal
Nederland
Kroatië
Griekenland
Pot B
Engeland
Roemenië
Schotland
Turkije
Bulgarije
Rusland
Polen
Zweden
Israël
Pot C
Noorwegen
Oekraïne
Servië
Denemarken
Noord-Ierland
Ierland
Finland
Zwitserland
België
Pot D
Slowakije
Bosnië-Herzegovina
Hongarije
Moldavië
Wales
Macedonië
Wit-Rusland
Litouwen
Cyprus
Pot E
Georgië
Albanië
Slovenië
Letland
IJsland
Armenië
Oostenrijk
Kazachstan
Azerbeidzjan
Pot F
Liechtenstein
Estland
Malta
Luxemburg
Montenegro
Andorra
De Faeröer
San Marino
Waarom zou je Griekenland willen hebben als tegenstander? Ook al bestaat het team niet uit topvoetballers, ze zijn wel Europees kampioen! en hebben de meeste punten gehaald van alle teams in de kwalificatie voor het komende EK... Lijkt me dat je liever Tsjechië, Frankrijk, Duitsland of Portugal treft...quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:52 schreef Heero87 het volgende:
Fieuw, België nog net in pot drie, terwijl iedereen er vanuit ging dat het pot vier zou worden.
Geef mij maar:
Griekenland
Bulgarije
BELGIË
Macedonië
Azerbeidzjan
San Marino
Maar voor hetzelfde geld loot je Italië, Engeland, België, Slovakije, Oostenrijk en Estland..
Griekenland is een goed team, zeker weten, maar ik heb ze liever dan Frankrijk, Duitsland, Spanje of Portugal, want dat is in principe de absolute top. Ik zie ons -zeker thuis- meer kans maken tegen Griekenland dan tegen die andere landen. Alleen Nederland zou ik eventueel ook wel willen, maar dan om andere redenen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:58 schreef Milo1982 het volgende:
[..]
Waarom zou je Griekenland willen hebben als tegenstander? Ook al bestaat het team niet uit topvoetballers, ze zijn wel Europees kampioen! en hebben de meeste punten gehaald van alle teams in de kwalificatie voor het komende EK... Lijkt me dat je liever Tsjechië, Frankrijk, Duitsland of Portugal treft...
Als Bassie aftreedt na het EK dan moet dat wel lukkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:12 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Mooi dat de Belgen nog in pot 3 zitten. Als ze bijvoorbeeld Griekenland en Israel loten zijn ze absoluut niet kansloos.
En hoe de loting ook zal zijn voor Oranje, we spelen ons toch wel bij de beste 2 van de poule.
Jij hoeft er toch ook niet naartoequote:Op vrijdag 23 november 2007 14:08 schreef borisz het volgende:
NL
Zweden
Ierland
Cyprus
IJsland
San Marino
Ik heb geen zin in Oostblok. of nog verder
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jij hoeft er toch ook niet naartoe![]()
Speel liefste in een zo sterk mogelijke kwalificatiepoule zodat we ten minste fatsoenlijke wedstrijden te zien krijgenquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:41 schreef BonJovi het volgende:
Wit-Rusland en Luxemburg je hebt wel vertrouwen :")
trouwens waarom alweer Zweden?
quote:FIFA shock for England
When England fans thought it couldn’t get any worse – it has.
England have now fallen to 12th place in FIFA's world ranking - meaning they miss out on being among the top seeds for the World Cup qualifying draw on Sunday. And old foes Argentina are No 1.
Steve McClaren's eventual successor now faces a tougher task in qualifying for the 2010 World Cup.
The defeat by Croatia has led to England being leapfrogged by Greece and they are no longer among the top nine countries in Europe who will be in the pot of top seeds for the draw.
Scotland have also dropped one place to 14th, meaning they will also be among the group of second seeds. The good news is that the two can’t now be drawn together.
Northern Ireland have risen four places to 32nd in the world and have overtaken the Republic of Ireland, who drop to three places to 35th.
Wales' ranking remains unchanged in 58th spot.
FIFA's top 10 are: 1 Argentina, 2 Brazil, 3 Italy, 4 Spain, 5 Germany, 6 Czech Republic, 7 France, 8 Portugal, 9 Holland, 10 Croatia.
En waarom zit Nederland dan in pot 1 met het komende EK? Alle Europese landen boven ons zijn ook gekwalificeerd.quote:FIFA's top 10 are: 1 Argentina, 2 Brazil, 3 Italy, 4 Spain, 5 Germany, 6 Czech Republic, 7 France, 8 Portugal, 9 Holland, 10 Croatia.
Laat in de middag, op de Belg.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:57 schreef AminBen het volgende:
Hoe laat is de loting; en waar te zien?
Heeft niks met het EK te makenquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:56 schreef Elvislives het volgende:
[..]
En waarom zit Nederland dan in pot 1 met het komende EK? Alle Europese landen boven ons zijn ook gekwalificeerd.
Okee, dit komt uit het topic wat jij zelf opende "Nederland moet woensdag verliezen":quote:
Ik haalde dus de UEFA en FIFA door elkaar...UEFA, FIFA, één pot natquote:De vierde en tevens laatste plaats in die pot is voor het land dat als hoogste genoteerd staat op de UEFA-ranglijst. Dat is momenteel Oranje.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ach, die ranglijsten slaan sowieso nergens op... Onzin allemaal... gewoon in een grote ballenbak en lootjes trekken maar
Nee, blijkbaar toch niet. Ik hoorde dat die loting live op Sporza kwam, maar blijkbaar enkel via livestream op Sporza.be en niet op televisie.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Laat in de middag, op de Belg.
Je hebt gelijk. Ik had het verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:21 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar toch niet. Ik hoorde dat die loting live op Sporza kwam, maar blijkbaar enkel via livestream op Sporza.be en niet op televisie..
hoe belachelijk het ook klinkt, het bleek dus inderdaad een belangrijke match te zijn ... Zo had Vandereycken toch maar weer gelijk !quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:55 schreef Trancelocator het volgende:
Een belangrijke zege op Azerbeidjan dus.
Het is nou ook niet de meest florissante periode waarin België zit. Om niet verder af te zakken is het juist belangrijk om dit soort wedstrijden te winnen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:56 schreef BramKVO het volgende:
[..]
hoe belachelijk het ook klinkt, het bleek dus inderdaad een belangrijke match te zijn ... Zo had Vandereycken toch maar weer gelijk !![]()
![]()
5 wedstrijden verloren in...41?? olv Van Basten? Resultaat valt nog best mee!quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:11 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is nou ook niet de meest florissante periode waarin België zit. Om niet verder af te zakken is het juist belangrijk om dit soort wedstrijden te winnen.
Oranje mag trouwens ook niet meer te veel aanmodderen, want dan zijn we straks ook onze gunstige positie kwijt.
Mooi, voordat er echt ballen worden getrokken is het na 16:15 en dus na het Eredivisie voetbal.quote:Op zondag 25 november 2007 09:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Loting begint om 16.00 NL tijd.
Volgens Sporza is de loting vanaf 17:00 uur LIVE te zien op Ketnet/Canvas.quote:Op zondag 25 november 2007 10:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi, voordat er echt ballen worden getrokken is het na 16:15 en dus na het Eredivisie voetbal.
Dus de loting begint om 17:00 uur lokale tijd in Durban, Zuid-Afrika. Dit is 16:00 uur Nederlandse tijd. Europa zal dan wel om 17:00 uur aan de beurt zijn, want Eerst is Azië aan de beurt en daarna Noord-, Midden-Amerika en het Caribisch gebied. Dan dus Europa en als laatste is Afrika zelf aan de beurt voor de loting.quote:There will be no shortage of excitement on Sunday. The fair city of Durban is ready and waiting to extend a warm welcome to the team representatives who will assemble at the International Convention Centre at 17.00 (local time).
Dan gaan we naar de Duitser kijken. Kan ik gelijk mijn Duits weer ophalenquote:Op zondag 25 november 2007 11:38 schreef tong80 het volgende:
Op de ARD is het te zien vanaf 16.00 uur
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hopelijk in ieder geval zo min mogelijk Oostblok-landen.
quote:
Ging toch juist goed de afgelopen kwalificatieronde?quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:08 schreef borisz het volgende:
Ik heb geen zin in Oostblok. of nog verder
klopt waquote:Op zondag 25 november 2007 13:50 schreef Dos37 het volgende:
Volgens mij ging dat over de radio BBC5 radio
Je kunt het slechter treffenquote:
Het is geen saaie analist, dat zeker. Zo is Hans van Breukelen geloof ik al benaderd om Louis van Gaal bij SBS op te volgen.quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 15:14 schreef Heero87 het volgende:
Hoe zit dat precies met Zuid-Afrika? Zij zitten ook in de lotingspotten omdat de WK-kwalificaties ook dienen voor de Africa Cup, maar wat gebeurt er dan in de poule van Zuid-Afrika? Die zijn toch rechtstreeks geplaatst, dus dan wordt dat de eerstvolgende in die poule die zich plaatst?
quote:Op zondag 25 november 2007 15:44 schreef WeebI het volgende:
Als we Engeland, Roemenië en Zweden vermijden wordt het een koud kunstje.
Dat wilde ik weten. Wordt het nog uitgezonden?quote:Op zondag 25 november 2007 09:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Loting begint om 16.00 NL tijd.
op de Duitser zijn de begonnen met de uitzendingquote:Op zondag 25 november 2007 15:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat wilde ik weten. Wordt het nog uitgezonden?
Altijd zo tergend langzaam en kut die lotingen...
Peter Burgstaller oud Salzburg keeperquote:
Er is iemand vermoord manquote:Op zondag 25 november 2007 16:00 schreef WeebI het volgende:
kutduitsers met hun reportagetjes er tussendoor
Er worden dagelijks mensen vermoord man.quote:
Was het niet 9.200?quote:
Blatter had het volgens mij ook over een zestien jarig meisje in Zurich...quote:Op zondag 25 november 2007 16:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Peter Burgstaller oud Salzburg keeper
Ja vooral in Z-A. En dan ook nog Oostenrijkse vertegenwoordigers. De Duitse verslaggevers zeggen dat ze de auto niet uit durven. Pa 10 meter voor hun hotel. He kunt elk momnent in dat land worden afgeschoten. Leuke plek om een WK te houden.quote:Op zondag 25 november 2007 16:02 schreef WeebI het volgende:
[..]
Er worden dagelijks mensen vermoord man.
Volgens mij hing het over een Oostenrijker die aan het golfen was in Z-Aquote:Op zondag 25 november 2007 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blatter had het volgens mij ook over een zestien jarig meisje in Zurich...
Ja, inderdaad. Maar dat was om aan te geven dat criminaliteit overal voorkomt, en dat Zuid Afrika geen uitzondering is wat dat betreft. Overal kun je doodgeschoten worden.quote:Op zondag 25 november 2007 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blatter had het volgens mij ook over een zestien jarig meisje in Zurich...
Ja en als blanke in een Zuid Afrokaanse wijk loop je net zoveel risico als een blamke in de Bijlmerquote:Op zondag 25 november 2007 16:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar dat was om aan te geven dat criminaliteit overal voorkomt, en dat Zuid Afrika geen uitzondering is wat dat betreft. Overal kun je doodgeschoten worden.
Okee, dat had ik net gemist.quote:Op zondag 25 november 2007 16:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar dat was om aan te geven dat criminaliteit overal voorkomt, en dat Zuid Afrika geen uitzondering is wat dat betreft. Overal kun je doodgeschoten worden.
volgens mij noemde ze later nog het getal van dik 50 per weekquote:
Alsof heel Zuid-Afrika hetzelfde isquote:Op zondag 25 november 2007 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en als blanke in een Zuid Afrokaanse wijk loop je net zoveel risico als een blamke in de Bijlmer
TIA right!quote:Op zondag 25 november 2007 16:13 schreef tong80 het volgende:
Van Bierhof is al zijn bagage gestolen. En van andere delegatie leden hand bagage. Maar dat gebeurt overal"
Nee daar heb je gelijk in. Er is maar 40 % van de mannen HIV besmet.quote:
Ohja, want dat heeft alles met de criminaliteit te maken .quote:Op zondag 25 november 2007 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in. Er is maar 40 % van de mannen HIV besmet.
Heb ik het nu over criminalteit ?quote:Op zondag 25 november 2007 16:19 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ohja, want dat heeft alles met de criminaliteit te maken .
Het is Slowakijequote:Op vrijdag 23 november 2007 12:52 schreef Heero87 het volgende:
Maar voor hetzelfde geld loot je Italië, Engeland, België, Slovakije, Oostenrijk en Estland..
Je moet het wel verkopen. Bij Euro 2000 lieten wij toch ook niet de Schilderswijk of Slotervaart zien bij de promofilms?quote:Op zondag 25 november 2007 16:19 schreef tong80 het volgende:
Mooie beelden. Jammer dat we de krottewijken niet te zien krijgen en de muren om je huis met electrische beveiling.
We hadden het over criminaliteit ja, maar ineens switch jij naar de HIV-besmetting.quote:Op zondag 25 november 2007 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik het nu over criminalteit ?
Dit is weer een ander item.
Ik wil het wel over de analfabeten hebben in Zuid-Afrikaquote:Op zondag 25 november 2007 16:21 schreef WeebI het volgende:
[..]
We hadden het over criminaliteit ja, maar ineens switch jij naar de HIV-besmetting.
Nee, is op het moment nergens werkzaam. Schijnt wel een kandidaat bij Australië te zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 16:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zit Verbeek nog bij Zuid Korea?
Het zijn wel de 'subtop-landen' uit dat continent die het meest toevoegen.quote:Op zondag 25 november 2007 16:25 schreef ASroma het volgende:
maar 10 zuid-amerikaanse landen waar bijna 50% op het WK aanwezig is? het is moeilijker je niet te kwalificeren daar
Ma Tokkie :quote:Op zondag 25 november 2007 16:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je moet het wel verkopen. Bij Euro 2000 lieten wij toch ook niet de Schilderswijk of Slotervaart zien bij de promofilms?
En ondertussen blijven andere continentale bonden zoals die van Azië maar zeiken dat de UEFA extra plaatsen moet inleveren voor het WK. Dat 90% van de Fifa-ranking uit Europese ploegen bestaat, wordt even vergeten.quote:Op zondag 25 november 2007 16:25 schreef ASroma het volgende:
maar 10 zuid-amerikaanse landen waar bijna 50% op het WK aanwezig is? het is moeilijker je niet te kwalificeren daar
quote:Op zondag 25 november 2007 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ma Tokkie :
'Flikker op met het EK, mijn gas is afgesloten en ik ben uit de ouderlijke macht gezet door die kanker overheid. Maar wel geld om een kut EK te origaniseren. Kanker zooi is het. Ik zweer je dat ik geen wedstrijd zal kijken bij die kanker EK met hun kanker wedstrijden. Niet eens een wetstrijt in de haag maar wel in dat kanker amsterdam met die kanker joden
Thx!quote:Op zondag 25 november 2007 15:21 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij wel. Even kijken, hier een bericht van vi
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)eeltKwalificatie.htm
Normaal tegen de nummer 5 Zuid-Amerika.quote:Op zondag 25 november 2007 16:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tegen wie moet de winnaar van Oceanië?
Tegen de nummer 5 van Zuid-Amerika.quote:Op zondag 25 november 2007 16:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tegen wie moet de winnaar van Oceanië?
OKquote:Op zondag 25 november 2007 16:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Normaal tegen de nummer 5 Zuid-Amerika.
Op de live draw van FIFA.com staat dat de winnaar van Oceanië tegen de nummer 5 van Azië moet. Is dus blijkbaar veranderd.quote:
Moet je voor de gein eens wat Amerikaanse Sporten gaan kijken:quote:Op zondag 25 november 2007 16:41 schreef ASroma het volgende:
Fifa cola cola world ranking!
commercie gaat door tot de hoogste organen brrrr
Dank jequote:Op zondag 25 november 2007 16:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Op de live draw van FIFA.com staat dat de winnaar van Oceanië tegen de nummer 5 van Azië moet. Is dus blijkbaar veranderd.
ja ia aangepast. Daarom blijf ik erbij dat ze er net zo goed één kwalificatiegroep van kunnen maken. Nieuw Zeeland mag nu 6 doelsaldo wedstrijden gaan spelen om vervolgens kansloos te verliezenquote:Op zondag 25 november 2007 16:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Op de live draw van FIFA.com staat dat de winnaar van Oceanië tegen de nummer 5 van Azië moet. Is dus blijkbaar veranderd.
Echt hilarisch slecht was dat inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2007 16:42 schreef rubbereend het volgende:
Trinidaddat was echt leuk
die wedstrijd tegen Bahareinin de hoofdklasse wordt nog beter gespeeld!
Azie??quote:Op zondag 25 november 2007 16:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar waar is Australie dan?quote:Op zondag 25 november 2007 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ia aangepast. Daarom blijf ik erbij dat ze er net zo goed één kwalificatiegroep van kunnen maken. Nieuw Zeeland mag nu 6 doelsaldo wedstrijden gaan spelen om vervolgens kansloos te verliezen
op verzoek gedaan omdat ze te goed waren ofzoquote:Op zondag 25 november 2007 16:43 schreef RayMania het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom Australie bij Azie zit. Het is gewoon een apart werelddeel.
bij de Azië groepquote:
Ze wilden meer wedstrijden op niveau spelen inderdaad. Daarom zijn ze overgestapt naar de Aziatische bond. Buiten dat dachten ze zo ook meer kans te maken op kwalificatie. Zal je dadelijk zien dat Nieuw-Zeeland zich kwalificeert en Australië niet.quote:Op zondag 25 november 2007 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op verzoek gedaan omdat ze te goed waren ofzonu spelen ze meer wedstrijden op niveau. Vroeger pas als ze voor de play of tegen de nummer 5 van Zuid Amerika moesten
Echte onzin, gewoon alle landen van een bepaald continent bij elkaar. Van Turkije kan ik het nog enigsinds snappen. Maar Israel moet ook gewoon bij Azie hoor. En Australie niet bij Azie.quote:Op zondag 25 november 2007 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op verzoek gedaan omdat ze te goed waren ofzonu spelen ze meer wedstrijden op niveau. Vroeger pas als ze voor de play of tegen de nummer 5 van Zuid Amerika moesten
Israel en Iran of Syrie in een poule, zie je het al voor jequote:Op zondag 25 november 2007 16:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Echte onzin, gewoon alle landen van een bepaald continent bij elkaar. Van Turkije kan ik het nog enigsinds snappen. Maar Israel moet ook gewoon bij Azie hoor. En Australie niet bij Azie.
M'n trema's doen het niet.
3 zou wel genoeg zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 16:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Azie??
Ik vind het sowieso schande dat er van Zuid-Amerika 4 van de 8 doorgaan.
4.5 van de 10.quote:Op zondag 25 november 2007 16:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Azie??
Politiek gezien is het natuurlijk logisch, maar Turkije en Australie is echt onzin.quote:Op zondag 25 november 2007 16:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Israel en Iran of Syrie in een poule, zie je het al voor je
Topografisch slaat het inderdaad nergens op. Hetzelfde met Kazachstan enzo.
Bierhoff got off easier; only his stuff was stolen.quote:http://africa.reuters.com/top/news/usnBAN456569.html
quote:
An Austrian national was shot dead at a golf estate on the east coast town of Durban, South African Press Association (SAPA) reported on Saturday.
Superintendent Zandra Hechter said the 46-year-old man from Austria booked into the estate on Friday and went to play a round of golf. His body was discovered about three hours later by a security guard. He had been shot in the chest.
quote:http://www.earthtimes.org/articles/show/147705.html
quote:
Durban, South Africa - Thieves stole a briefcase belonging to Germany team manager Oliver Bierhoff before the World Cup qualifying draw in Durban Sunday, German football officials said. The briefcase, containing passport, mobile phone and documents relating to the draw, were stolen as the former international made his way to breakfast at his hotel in Durban, the German Football Federation (DFB) said.
Israel tegen haar buurlandenquote:Op zondag 25 november 2007 16:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Echte onzin, gewoon alle landen van een bepaald continent bij elkaar. Van Turkije kan ik het nog enigsinds snappen. Maar Israel moet ook gewoon bij Azie hoor. En Australie niet bij Azie.
M'n trema's doen het niet.
Maar vier van de 32 op een WK zijn van Zuid-Amerikaanse afkomst. Dat is wel weer weinigquote:Op zondag 25 november 2007 16:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Azie??
Beetje vuurwerk mag welquote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Israel tegen haar buurlandenover risico duels gesproken
Turkije valt nog wat voor te zeggen. Ze hebben een klein Europees gedeelte. Dus dat kan wat mij betreft nog wel.quote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Politiek gezien is het natuurlijk logisch, maar Turkije en Australie is echt onzin.
Turkije wordt op termijn wellicht een EU-land dus daarvan kan ik het me wel voorstellen. Maar van bond veranderen omdat het niveau je niet aanstaat, slaat inderdaad nergens op.quote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Politiek gezien is het natuurlijk logisch, maar Turkije en Australie is echt onzin.
Volgens mij horen Turkije, Israel etc. erbij vanwegen uitzendrechten en de EBU.quote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
dat vraagt iedereen zich af volgens mijquote:Op zondag 25 november 2007 16:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
edit: verkeerde topic
Maar dat moet niet een VBL-discussiepunt zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vraagt iedereen zich af volgens mij
en dat wordenv an vervolgens 3 poules?quote:Op zondag 25 november 2007 16:55 schreef WeebI het volgende:
Noord en Midden Amerika
1A: Dominica / Barbados - Verenigde Staten
1B: T&C Eilanden / St. Lucia - Guatemala
1C: Bermuda / Kaaiman Eilanden - Trinidad & Tobago
1D: Aruba / Antigua & Barbuda - Cuba
2A: Belize / St. Kitts & Nevis - Mexico
2B: Bahamas / Britse Maagdeneilanden - Jamaica
2C: Dominicaanse Republiek / Puerto Rico - Honduras
2D: Canada - St. Vincent & Grenadines
3A: Amerikaanse Maagdeneilanden / Grenada - Costa Rica
3B: Surinama / Montserrat - Guyana
3C: El Salvador / Anguilla - Panama
3D: Nicaragua / Nederlandse Antillen - Haiti
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=2305&part=sportsquote:Op zondag 25 november 2007 16:59 schreef Elusive het volgende:
is er ergens een videostream oid ?
FIFA-sitequote:Op zondag 25 november 2007 16:59 schreef Elusive het volgende:
is er ergens een videostream oid ?
In potentie komen de Verenigde Staten en Cuba elkaar tegen in poule 1.quote:Op zondag 25 november 2007 16:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat wordenv an vervolgens 3 poules?
die poule 3
Belgenquote:Op zondag 25 november 2007 17:01 schreef ElmarO het volgende:
Loting is nu ook op Canvas. [afbeelding]
ze zijn toch een initiatief begonnen om dat op gang te krijgen voor deze kwalificatie?quote:Op zondag 25 november 2007 17:00 schreef Fides het volgende:
Geniaal, Suriname tegen Monserrat. Zou leuk zijn als er een keer wat 'Nederlandse-Surinamers' voor Suriname zouden gaan spelen. Zelfs met Cerezo Fung-a-Wing, Mitchell Pique en Charles Dissels moet je de meeste ploegen in de CONCACAF kunnen verslaan.
Ik woon in het zuiden van Nederland dus dan mag ik dat doenquote:Op zondag 25 november 2007 17:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ga eens integreren jij! [afbeelding]
en op de NOS paardenquote:Op zondag 25 november 2007 17:04 schreef mcyodogg het volgende:
Europa nu
Eindelijk.quote:Op zondag 25 november 2007 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Live op Sporza.
quote:Op zondag 25 november 2007 17:06 schreef Asskicker14 het volgende:
De NOS zendt liever paardensport uit dan de WK loting.![]()
ze vermelden het ook alleen maar. Je moet zo'n middag wel vol krigjenquote:Op zondag 25 november 2007 17:04 schreef RayMania het volgende:
Ik snap er geen reet meer van.
Zuid-Amerika hoeft toch helemaal niet geloot worden. En die zijn toch al bezig?.
Bijna 25% van de deelnemers op een WK komt uit Europa, tegen ongeveer 12,5% van Zuid-Amerikaquote:Op zondag 25 november 2007 17:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
24,5% van de Europese ploegen gaat door. Tegen 45% van de Zuid-Amerikaanse landen.
Het is echt te fuckin' triest voor woorden.quote:Op zondag 25 november 2007 17:06 schreef Asskicker14 het volgende:
De NOS zendt liever paardensport uit dan de WK loting.![]()
Vind ik al jaren vreemd. Zelfd in een piule van tien daar mag de numm,er 5 nog een play off spelenquote:Op zondag 25 november 2007 17:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
24,5% van de Europese ploegen gaat door. Tegen 45% van de Zuid-Amerikaanse landen.
Als het goed of slecht gaat jaquote:Op zondag 25 november 2007 17:07 schreef rubbereend het volgende:
mooie kleine poules, 10 wedstrijdjes en klaar!
Vind ik ook vrij lelijk inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2007 17:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
We hebben dan ook twee keer zoveel mensen in Europa dan in Zuid-Amerikaquote:Op zondag 25 november 2007 17:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bijna 25% van de deelnemers op een WK komt uit Europa, tegen ongeveer 12,5% van Zuid-Amerika.
Kinder surprises open makenquote:Op zondag 25 november 2007 17:09 schreef Falco het volgende:
Iemand een idee wat nu gebeurt [afbeelding]?
Laat Falco het maar niet horen, geen slecht woord voor Kazachstanquote:Op zondag 25 november 2007 17:08 schreef Asskicker14 het volgende:
België moet zich überhaüpt kapot schamen aangezien ze Kazachstan niet eens kunnen verslaan.
D'r zijn ook verdomd veel Europese landen.quote:Op zondag 25 november 2007 17:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vind ik ook vrij lelijk inderdaad.
China eist bij deze een WK plekquote:Op zondag 25 november 2007 17:09 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben dan ook twee keer zoveel mensen in Europa dan in Zuid-Amerika
En Armenie hebben we twee keer gekloptquote:Op zondag 25 november 2007 17:10 schreef rubbereend het volgende:
de Belgen hebben wel zelfspot, de één na zwakste pot..... ja daar hebben wij net met 0-1 van kunnen winnen
Tegen wie niet?quote:Op zondag 25 november 2007 17:09 schreef Damzkieee het volgende:
Albanie hadden we het ook vrij lastig tegen
Zo kan je het ook bekijken, ja.quote:Op zondag 25 november 2007 17:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bijna 25% van de deelnemers op een WK komt uit Europa, tegen ongeveer 12,5% van Zuid-Amerika.
Dat team stelt dan ook niets voor, dus dat scheelt.quote:Op zondag 25 november 2007 17:11 schreef Falco het volgende:
Oostenrijk zit ook in een lage schokkende pot zeg.
Hebben al een tijdje niks gepresteerd. Dus vind het niet zo heel raar.quote:Op zondag 25 november 2007 17:11 schreef Falco het volgende:
Oostenrijk heeft natuurlijk weinig wedstrijden gespeeld omdat zij gastheer zijn van het EK.quote:Op zondag 25 november 2007 17:11 schreef Falco het volgende:
die winnen nauwelijks een wedstrijd tegenwoordigquote:Op zondag 25 november 2007 17:11 schreef Falco het volgende:
Zegt weinig, oefenwedstrijden tellen even zwaar voor zover ik weet.quote:Op zondag 25 november 2007 17:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oostenrijk heeft natuurlijk weinig wedstrijden gespeeld omdat zij gastheer zijn van het EK.
Minder kans om te stijgen op de ranglijst dus.
Dat stijgen hadden ze met meer wedstrijden ook niet voor elkaar gekregen.quote:Op zondag 25 november 2007 17:12 schreef RayMania het volgende:
Minder kans om te stijgen op de ranglijst dus.
quote:Op zondag 25 november 2007 17:15 schreef Devrim_ het volgende:
Turkije in groep 5 please [afbeelding]
Zou erg mooi zijnquote:Op zondag 25 november 2007 17:17 schreef Damzkieee het volgende:
Nederland straks bij Belgie en Turkije [afbeelding]
quote:Op zondag 25 november 2007 17:18 schreef Damzkieee het volgende:
Griekenland in de eerste pot [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |