Dus de loting begint om 17:00 uur lokale tijd in Durban, Zuid-Afrika. Dit is 16:00 uur Nederlandse tijd. Europa zal dan wel om 17:00 uur aan de beurt zijn, want Eerst is Azië aan de beurt en daarna Noord-, Midden-Amerika en het Caribisch gebied. Dan dus Europa en als laatste is Afrika zelf aan de beurt voor de loting.quote:There will be no shortage of excitement on Sunday. The fair city of Durban is ready and waiting to extend a warm welcome to the team representatives who will assemble at the International Convention Centre at 17.00 (local time).
Dan gaan we naar de Duitser kijken. Kan ik gelijk mijn Duits weer ophalenquote:Op zondag 25 november 2007 11:38 schreef tong80 het volgende:
Op de ARD is het te zien vanaf 16.00 uur
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hopelijk in ieder geval zo min mogelijk Oostblok-landen.
quote:
Ging toch juist goed de afgelopen kwalificatieronde?quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:08 schreef borisz het volgende:
Ik heb geen zin in Oostblok. of nog verder
klopt waquote:Op zondag 25 november 2007 13:50 schreef Dos37 het volgende:
Volgens mij ging dat over de radio BBC5 radio
Je kunt het slechter treffenquote:
Het is geen saaie analist, dat zeker. Zo is Hans van Breukelen geloof ik al benaderd om Louis van Gaal bij SBS op te volgen.quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 15:14 schreef Heero87 het volgende:
Hoe zit dat precies met Zuid-Afrika? Zij zitten ook in de lotingspotten omdat de WK-kwalificaties ook dienen voor de Africa Cup, maar wat gebeurt er dan in de poule van Zuid-Afrika? Die zijn toch rechtstreeks geplaatst, dus dan wordt dat de eerstvolgende in die poule die zich plaatst?
quote:Op zondag 25 november 2007 15:44 schreef WeebI het volgende:
Als we Engeland, Roemenië en Zweden vermijden wordt het een koud kunstje.
Dat wilde ik weten. Wordt het nog uitgezonden?quote:Op zondag 25 november 2007 09:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Loting begint om 16.00 NL tijd.
op de Duitser zijn de begonnen met de uitzendingquote:Op zondag 25 november 2007 15:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat wilde ik weten. Wordt het nog uitgezonden?
Altijd zo tergend langzaam en kut die lotingen...
Peter Burgstaller oud Salzburg keeperquote:
Er is iemand vermoord manquote:Op zondag 25 november 2007 16:00 schreef WeebI het volgende:
kutduitsers met hun reportagetjes er tussendoor
Er worden dagelijks mensen vermoord man.quote:
Was het niet 9.200?quote:
Blatter had het volgens mij ook over een zestien jarig meisje in Zurich...quote:Op zondag 25 november 2007 16:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Peter Burgstaller oud Salzburg keeper
Ja vooral in Z-A. En dan ook nog Oostenrijkse vertegenwoordigers. De Duitse verslaggevers zeggen dat ze de auto niet uit durven. Pa 10 meter voor hun hotel. He kunt elk momnent in dat land worden afgeschoten. Leuke plek om een WK te houden.quote:Op zondag 25 november 2007 16:02 schreef WeebI het volgende:
[..]
Er worden dagelijks mensen vermoord man.
Volgens mij hing het over een Oostenrijker die aan het golfen was in Z-Aquote:Op zondag 25 november 2007 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blatter had het volgens mij ook over een zestien jarig meisje in Zurich...
Ja, inderdaad. Maar dat was om aan te geven dat criminaliteit overal voorkomt, en dat Zuid Afrika geen uitzondering is wat dat betreft. Overal kun je doodgeschoten worden.quote:Op zondag 25 november 2007 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blatter had het volgens mij ook over een zestien jarig meisje in Zurich...
Ja en als blanke in een Zuid Afrokaanse wijk loop je net zoveel risico als een blamke in de Bijlmerquote:Op zondag 25 november 2007 16:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar dat was om aan te geven dat criminaliteit overal voorkomt, en dat Zuid Afrika geen uitzondering is wat dat betreft. Overal kun je doodgeschoten worden.
Okee, dat had ik net gemist.quote:Op zondag 25 november 2007 16:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar dat was om aan te geven dat criminaliteit overal voorkomt, en dat Zuid Afrika geen uitzondering is wat dat betreft. Overal kun je doodgeschoten worden.
volgens mij noemde ze later nog het getal van dik 50 per weekquote:
Alsof heel Zuid-Afrika hetzelfde isquote:Op zondag 25 november 2007 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en als blanke in een Zuid Afrokaanse wijk loop je net zoveel risico als een blamke in de Bijlmer
TIA right!quote:Op zondag 25 november 2007 16:13 schreef tong80 het volgende:
Van Bierhof is al zijn bagage gestolen. En van andere delegatie leden hand bagage. Maar dat gebeurt overal"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |