Turkije valt nog wat voor te zeggen. Ze hebben een klein Europees gedeelte. Dus dat kan wat mij betreft nog wel.quote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Politiek gezien is het natuurlijk logisch, maar Turkije en Australie is echt onzin.
Turkije wordt op termijn wellicht een EU-land dus daarvan kan ik het me wel voorstellen. Maar van bond veranderen omdat het niveau je niet aanstaat, slaat inderdaad nergens op.quote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Politiek gezien is het natuurlijk logisch, maar Turkije en Australie is echt onzin.
Volgens mij horen Turkije, Israel etc. erbij vanwegen uitzendrechten en de EBU.quote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
dat vraagt iedereen zich af volgens mijquote:Op zondag 25 november 2007 16:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
edit: verkeerde topic
Maar dat moet niet een VBL-discussiepunt zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vraagt iedereen zich af volgens mij
en dat wordenv an vervolgens 3 poules?quote:Op zondag 25 november 2007 16:55 schreef WeebI het volgende:
Noord en Midden Amerika
1A: Dominica / Barbados - Verenigde Staten
1B: T&C Eilanden / St. Lucia - Guatemala
1C: Bermuda / Kaaiman Eilanden - Trinidad & Tobago
1D: Aruba / Antigua & Barbuda - Cuba
2A: Belize / St. Kitts & Nevis - Mexico
2B: Bahamas / Britse Maagdeneilanden - Jamaica
2C: Dominicaanse Republiek / Puerto Rico - Honduras
2D: Canada - St. Vincent & Grenadines
3A: Amerikaanse Maagdeneilanden / Grenada - Costa Rica
3B: Surinama / Montserrat - Guyana
3C: El Salvador / Anguilla - Panama
3D: Nicaragua / Nederlandse Antillen - Haiti
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=2305&part=sportsquote:Op zondag 25 november 2007 16:59 schreef Elusive het volgende:
is er ergens een videostream oid ?
FIFA-sitequote:Op zondag 25 november 2007 16:59 schreef Elusive het volgende:
is er ergens een videostream oid ?
In potentie komen de Verenigde Staten en Cuba elkaar tegen in poule 1.quote:Op zondag 25 november 2007 16:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat wordenv an vervolgens 3 poules?
die poule 3
Belgenquote:Op zondag 25 november 2007 17:01 schreef ElmarO het volgende:
Loting is nu ook op Canvas. [afbeelding]
ze zijn toch een initiatief begonnen om dat op gang te krijgen voor deze kwalificatie?quote:Op zondag 25 november 2007 17:00 schreef Fides het volgende:
Geniaal, Suriname tegen Monserrat. Zou leuk zijn als er een keer wat 'Nederlandse-Surinamers' voor Suriname zouden gaan spelen. Zelfs met Cerezo Fung-a-Wing, Mitchell Pique en Charles Dissels moet je de meeste ploegen in de CONCACAF kunnen verslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |