volgens mij was jij toch gestopt, en zou je het 100% zekervolhouden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:06 schreef tonks het volgende:
Op mijn priest wisperde iemand mij of ik wilde respeccen naar shadow en zijn guild joinen. Dus ik dacht er even over en het leek me wel leuk dus ik kocht een boe staff en had in totaal 540 damage. Dus ik join hun en we doen kara (kreeg gloves en een neck die heel tof is) zie ik opeens in /g een officer zeggen dat hij weg gaat omdat hij een offer van een andere guild had.. en toen zeiden 4 andere officers dat ze ook gingen en toen gingen nog meer members weg.Heb ik weer.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:20 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
volgens mij was jij toch gestopt, en zou je het 100% zekervolhouden.
dacht je nou echt...![]()
Ga jij nou trieste reacties op mij geven?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:20 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
volgens mij was jij toch gestopt, en zou je het 100% zekervolhouden.
dacht je nou echt...![]()
noes!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:53 schreef Nineleven het volgende:
Nerf warrior's plx!
Jij was toch gestopt?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Ga jij nou trieste reacties op mij geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Niet doenquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:14 schreef Visculmania het volgende:
Ik ga ook maar weer eens spelen... *Installeert WoW en TBC + Oneindig veel patches*
zo klopt iequote:
Het is maar wat je er zelf van maaktquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:30 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Omdat het je social life verkloot.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar je krijgt er een ander social life voor terugquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:30 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Omdat het je social life verkloot.![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je iig die items nog even erbij, dus zinloos was het niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:06 schreef tonks het volgende:
Op mijn priest wisperde iemand mij of ik wilde respeccen naar shadow en zijn guild joinen. Dus ik dacht er even over en het leek me wel leuk dus ik kocht een boe staff en had in totaal 540 damage. Dus ik join hun en we doen kara (kreeg gloves en een neck die heel tof is) zie ik opeens in /g een officer zeggen dat hij weg gaat omdat hij een offer van een andere guild had.. en toen zeiden 4 andere officers dat ze ook gingen en toen gingen nog meer members weg.Heb ik weer.
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb je iig die items nog even erbij, dus zinloos was het niet.
Wil ik ook wel weten, net 69 gedingd, ben nu aan het questen in Blade's Edge, maar ik vind die zone maar niets eigenlijk (NELF hunter).quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:54 schreef viezerdt het volgende:
wat is de snelste plek om van 69 naar 70 te levellen ? netherstorm of shadowmoon valley ? en welke heeft de beste q rewards voor een warrior?
Lol mooie shit daar hequote:Op vrijdag 23 november 2007 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind Netherstorm wel geil, al dingde ik daar 70 doordat ik een ecodome ontdekte
Als ik me het goed herriner was jij degene die zei dat het dom van mij is om weer te beginnen om te spelen, en je zei ook dat ik gee wilskracht had. Dus ga niet huilen wanneer ik iets tegen jou zeg.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Ga jij nou trieste reacties op mij geven?
Inderdaad zeg. Instant casts van 15-20 seconden.quote:Op zondag 25 november 2007 12:34 schreef viezerdt het volgende:
kut av lag >.>
zelfde volgorde, alleen dingde ik pas 70 in netherstormquote:Op zondag 25 november 2007 13:43 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik deed Hellfire Peninsula -> Zangarmarsh -> Terokkar Forest -> Nagrand -> Blades Edge Mountains waar ik 70 dingde. Daarna Netherstorm afgerond en nu moet ik nog een berg in SVM doen...
Denk eerder dat hij het kwa PvP bedoeltquote:Op zondag 25 november 2007 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nagrand is mooi manIk vergelijk hem trouwens eerder met Mulgore dan met STV
Neu niet qua PvP, daar zit ik niet zo mee. Of eigenlijk wel, als ik geganked word ga ik op oorlogspadquote:Op zondag 25 november 2007 19:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij het kwa PvP bedoelt. Maar ja Mulgore lijkt kwa uiterlijk meer
.
op zich 1 van de simpelste imo , wat voor rotatie gebruiken jullie op de beams ?quote:Op zondag 25 november 2007 22:11 schreef Fir3fly het volgende:
Damn die Netherspite is vervelend, elke keer ging er weer een heel klein beetje mis.
We gebruikten het schema op deze pagina. http://www.wowwiki.com/Netherspitequote:Op zondag 25 november 2007 23:05 schreef Beckham het volgende:
[..]
op zich 1 van de simpelste imo , wat voor rotatie gebruiken jullie op de beams ?
Denk eigenlijk gewoon goed opletten dat de groene beam hem nooit raakt, of de dps was echt erg laag.quote:Op maandag 26 november 2007 00:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
We gebruikten het schema op deze pagina. http://www.wowwiki.com/Netherspite
Uiteindelijk denk ik dat we gewoon wat dps tekort kwamen, we kregen hem nog tot 21% voordat ie boos werd.
Dat stuk ging nog redelijk makkelijk. Maar goed, als je maar lang genoeg blijft roepen "we halen het stuk na de eerste baas toch niet" gaan sommigen er blijkbaar zelf steeds sterker in geloven, ongeacht hoe goed het daadwerkelijk aan het gaan is.quote:Op maandag 26 november 2007 08:37 schreef DjNivek het volgende:
Heroics zijn de grond in generfed, zo heb ik het gevoel. De afgelopen dagen ook SH Heroic lopen doen, de ene keer hadden we een warrior die mace-skill liep te levelen en ook groen/blauwe dps gear had, en een mage met de blauwe pvp set, geen ervaring in SH en geen offhand. Toen de instance 30 minuten voor de execution gecleared. Het stuk naar de eerste baas is, imo, het kutste.
Ja.quote:Op maandag 26 november 2007 12:59 schreef tonks het volgende:
Is het dan echt zo snel? heb een warrior op 48 en een rogue op 49 maar vind het nog niet zo geweldig snel
pwnage ik kwam vaak niet verder dan conntected.quote:Op maandag 26 november 2007 22:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kom weer es niet verder dan Authenticating, als ik in wil loggen
Zkrquote:Op maandag 26 november 2007 12:59 schreef tonks het volgende:
Is het dan echt zo snel? heb een warrior op 48 en een rogue op 49 maar vind het nog niet zo geweldig snel
Ik kan Frostmages nog steeds aan, tenminste, met mijn PvP build.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:36 schreef Mauro het volgende:
tering zeg.
Frostmage in pvp is ziek!
beetje nova-en en icelancen
allemaal arme rogues een beetje rondkiten
en als ze je per ongeluk raken staan ze bevroren op de grond vanwege je icearmor
eindelijk wraak!
ik heb een 30 alliance daar speel dr aleen nooit meer meequote:Op dinsdag 27 november 2007 11:27 schreef Meuq het volgende:
tvp. Iemand op de realm Jeadenaar?
Als i deze week is morgenquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb een 30 alliance daar speel dr aleen nooit meer mee
vanavond update of wassie vanacht al ?
ik wil mn s3 !!!!
Sure PM me je char en realmname ff of je email address en dan cast ik wel ff een scroll op jequote:Op dinsdag 27 november 2007 13:35 schreef macias het volgende:
Ik heb een verzoekje. Hopelijk ben ik hier op de juiste plaats.
Ik ben eind augustus did jaar gestopt met WoW, vanwege het feit dat ik er even zat van was. Nou heb ik Hellgate London aangeschaft maar vindt het op het moment een beetje tegevallen. Begin december moet er een patch komen die de boel zuivert, zullen we maar zeggen. Ik heb even op de site van WoW gespiekt bij mijn account en zie daar de 'resurrection scroll'.
Is er misschien iemand die zo'n scroll voor mijn account kan opofferen ? Ik ben benieuwd of ik er weer 'in kan komen', het oude WoW gevoel weer kan voelen.
Bij voorbaat dank.
Uit de legend bij het groene pakketje:quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:45 schreef Fir3fly het volgende:
Wat krijgt degene die die scroll cast dan?
Als hij duss weer betaald gaat spelen krijg ik een maand gratisquote:Your friend has paid for their full month of game time! You have been credited with a free month. Thanks!
quote:You can only invite someone who was once a paid subscriber and last played the game more than 90 days ago.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
aleen in OG enzo , daar heb je eigenlijk echt 1024 ram voor nodig maar de rest van de game kan ie makkelijk aan :/
Zolang je maar geen items ninja-ed..quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ben een beruchte lootwhore, ik verzamel graag verschillende spullen op andere games, omdat ze mooi staan of omdat ze zeldzaam zijn, ook al heb ik er zelf niks aan
daaron wil ik WoW spelen, ik ben best wel verslaving-proof zeg maar
ik ninja alleen als niemand ook maar moeite doet om een drop te pakkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:46 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Zolang je maar geen items ninja-ed..
Waar ik een schurft hekel aan heb is, is dat ik dus wat mobs aan het slachten ben om een chest heen en dat er dan één of andere dildo snel die chest pakt.Met veins precies hetzelfde.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:05 schreef Mauro het volgende:
zoals je merkt heb ik een diepgewortelde haat jegens rogues.
pve mage maakt geen kans en dat ben ik altijd geweest. Nu ik pvp mage ben heb ik eindelijk de kans wraak te nemen
Ja hoor, zou wel moeten kunnen als je de class onder controle hebt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kan ik trouwens als Orc Warrior mijn mannetje staan in PvP termen?
makkelijk , , zelfs als je tank specced moet dat makkelijk lukken , dan pew opew pew je ze allemaalquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Premed > Ambush > Cold Blood > 5 pt Eviscerate blijft ook leuk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
![]()
frostmages zijn met cheat death en clos een fucking grap![]()
alles eigenlijk
Undead is beterquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 | Gladiator's Armor Leggings 14.500 59.131 Gladiator's Armor Gaunlets 10.500 48.631 Vindicator's Armor Belt 17.850 30.781 Gladiator's Armor Helm 14.500 16.281 Vindicator's Necklace 15.300 981 _________ 981 Honor left. |
uhu je bedoeld, vurtne full frost met een 41 talent point tegen rogues zonder closquote:
Het was ons nog totaal niet opgevallenquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:05 schreef Mauro het volgende:
zoals je merkt heb ik een diepgewortelde haat jegens rogues.
quote:Op woensdag 28 november 2007 08:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Het was ons nog totaal niet opgevallen
Wees gerust wij rogues houden van je omdat je altijd voor een potje knokken te porren bentquote:
Je zou er zelf eens 1 moeten rollen, gegarandeerde fun als ex-clothie.quote:
Tijdje Belf rogue gespeeld maar ook weer laten vallen. Snapte die combopunten niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Je zou er zelf eens 1 moeten rollen, gegarandeerde fun als ex-clothie.
Wat valt daar niet aan te snappen dan ?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
Tijdje Belf rogue gespeeld maar ook weer laten vallen. Snapte die combopunten niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |