quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:05 schreef Mauro het volgende:
zoals je merkt heb ik een diepgewortelde haat jegens rogues.
pve mage maakt geen kans en dat ben ik altijd geweest. Nu ik pvp mage ben heb ik eindelijk de kans wraak te nemen
Ja hoor, zou wel moeten kunnen als je de class onder controle hebt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kan ik trouwens als Orc Warrior mijn mannetje staan in PvP termen?
makkelijk , , zelfs als je tank specced moet dat makkelijk lukken , dan pew opew pew je ze allemaalquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Premed > Ambush > Cold Blood > 5 pt Eviscerate blijft ook leuk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
![]()
frostmages zijn met cheat death en clos een fucking grap![]()
alles eigenlijk
Undead is beterquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | Gladiator's Armor Leggings 14.500 59.131 Gladiator's Armor Gaunlets 10.500 48.631 Vindicator's Armor Belt 17.850 30.781 Gladiator's Armor Helm 14.500 16.281 Vindicator's Necklace 15.300 981 _________ 981 Honor left. |
uhu je bedoeld, vurtne full frost met een 41 talent point tegen rogues zonder closquote:
Het was ons nog totaal niet opgevallenquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:05 schreef Mauro het volgende:
zoals je merkt heb ik een diepgewortelde haat jegens rogues.
quote:Op woensdag 28 november 2007 08:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Het was ons nog totaal niet opgevallen
Wees gerust wij rogues houden van je omdat je altijd voor een potje knokken te porren bentquote:
Je zou er zelf eens 1 moeten rollen, gegarandeerde fun als ex-clothie.quote:
Tijdje Belf rogue gespeeld maar ook weer laten vallen. Snapte die combopunten niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Je zou er zelf eens 1 moeten rollen, gegarandeerde fun als ex-clothie.
Wat valt daar niet aan te snappen dan ?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
Tijdje Belf rogue gespeeld maar ook weer laten vallen. Snapte die combopunten niet.
Die kun je gebruiken voor bepaalde moves. Het aantal combopoints bepaald hoe krachtig de move wordquote:Op woensdag 28 november 2007 10:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
Tijdje Belf rogue gespeeld maar ook weer laten vallen. Snapte die combopunten niet.
Ik heb een aparte bar gemaakt voor mijn stealth-moves, dus die zijn continu op mijn scherm.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:19 schreef Mauro het volgende:
Ach, da's allemaal te moeilijk.
Ik wacht gewoon tot de global cooldown weg is en doe een nieuwe spell. Of ik wacht tot de timer van
een andere spell weer is afgelopen.
Als ik dan ook nog eens allemaal verschillende bars in de gaten moet houden, een voor als je stealth bent, de ander als gewoon rondloopt en dan ook nog eens in de gaten moeten houden dat bepaalde moves alleen mogelijk zijn als er voldoende rage is? Of je wel genoeg combopunten hebt?
Nee, niks voormij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |